Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut, stiu ca s-a mai discutat tema aceasta de 100 de milioane de ori, si vreau sa imi cer scuze ca deschid acest topic din nou, dar vreau sa primesc niste sfaturi de la cei care au avut aceasta problema, si care au REZOLVATO...

Deci totul a inceput dupa ce am schimbat termostatul care era blocat pe DESCHIS, implicit masina mea atingea rar 90*C, defapt iarna asta nu a vazut temperatura asta.

Nemultumit de consumul ridicat al masinii si de faptul ca nu imi urca apa am schimbat Termostatul, totul a fost bine pana am plecat cu masina si am patit urmatoarele:

1- Odata ajuns la 90 de grade se aprinde martorul Check Engine doar in momentul in care merg constant sau motorul sta la relanti
2- Cu check engine-ul aprins se tureaza relativ greu, odata ce ii dau acceleratie la fund, dupa 2-3 secunde se stinge si iese din Lamp Mode, comportanduse normal, dar ajuns din nou la viteza constanta si turatie constanta procesul se repeta, iar in cazul in care se aprinde cand motorul este la relantii daca ii dau talpa si ajunge la 2000-2300 de ture, martorul se stinge din nou in cateva secunde si motorul se comporta ok, dar din nou daca opresc la un semafor sau merg constanta se aprinde....

Am curatat EGR, am verificat daca acesta tine presiune si este OK, am curatat senzorul de presiune de pe admisie, ambele operatii le-am facut aseara si astazi simptomele au persistat... maine daca am timp am sa fiu mai atent asupra furtunaselor de la vacuum. Se pot demonta si montat usor, fara sa cauzez vreo dauna ? Daca nu sunt acestea pot fi acele electro valve ? Sau am mai vazut ceva legat de un actuator pus pe clapetele de admisie sau ceva de genul ? Sau debimetrul ?

Urmeaza duminica asta o diagnoza cu un OP-COM.... am sa va tin la curent iar daca o sa indentific problema si am sa o anulez am sa va zic cum, si am sa fac si un mic Video Tutorial pe tema asta, va multumesc anticipat. O seara placuta va doresc si multi km fara probleme.
Skip ads

  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Aparent sunteti satuli de a da sfaturi in legatura cu aceasta problema... va multumesc frumos oricum
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ce da pe tester?
  • beculetzu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Exact la fel am patit si eu si la 2.0 dti si la 2.2 dti si de fiecare data a fost de la furtunasele de vacuum. Le-am schimbat si nu am mai avut probleme.
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ok, am sa verific mai atent furtunasele de vacuum, oricum mai mult a sigur sunt ele intrucat altfel eroarea ar persista, asa eu cred ca tinand apasata acceleratia mai mult timp , pompa face mai mult vacuum acoperind pierderile pe care el au furtunasele si revenind la normal, maine ii fac o diagnoza.

Beculetzu; De unde ai cumparat furtunasele de vacuum ? Au o denumire speciala ?
  • beculetzu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca au denumire speciala. Eu am mers la un magazin de piese auto cu talonul in mana si am cerut furtunase de vacuum si mansoanele de cauciuc care fac imbinarea intre furtunase si electrovalve.
  • marian92

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am patit si eu , tot la y20dth, si lafel un furtun de vacuum era problema.
  • surinam

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
o problema asemanatoare am constatat si eu de curand. Se aprinde becul check engine dar dupa ceva vreme de mers undeva in momentul in care motorul ajunge la temperatura optima (90*) si ramane asa aprins. Totodata mi se reduce vizibil si puterea motorului (nu mai trage cum tragea). Ce sa fie oare? Pana ma voi duce la un service. Sa stiu la ce sa ma astept.
VA MULTUMESC!
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Este clar circuitul de vacuum, ori este pompa de vacuum, ori sunt electro valvele(3 la numari) ori furtunasele au fisuri si pierd vacuum, fa-i o diagnoza si vei afla cu certitudine de unde apare eroare, am sa revin si eu maine cu rezultatele diagnozei, sanatate Very Happy
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
bai frate, ai ajuns specialist inainte sa-ti rezolvi tie problema. Esti tu sigur ca acolo e problema? Nu am vazut nicaieri sa zici ca ai rezolvat problema ta prin inlocuirea furtunaselor sau ca erorile de pe tester indica acest fapt.
Si cand te gandesti cati specialisti ca tine sunt pe forum Embarassed
  • clawdyw

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Sever SVR, am patit-o si eu, la fel se aprindea chek engine si am descoperit cu greu ca era capatul de cauciuc de la furtunasul de vacum ce traverseaza zona filtrului de polen, dar ai grija sa nu te pacalesti asa cum era sa fac eu, adik era cat pe ce sa cumpar degeaba pompa de vacum de langa debimetru.(am schimbat cauciucul fisurat si am curatat capilarele)
Si nu cred ca mai trebuie sa ne suparam pentru ca intodeauna este bine sa invatam din intamplarile nefericite ale utilizatorilor auto. Chiar daca te repeti si poate ne repetam,unora le este de mare ajutor cand sunt la ananghie.
Bafta multa
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Deci la mine este problema pe partea de EGR, am eroarea p0400, ideea este ca mie nu mi se aprinde decat cand motorul ajunge la temperatura de lucru, moment in care egr-ul ar trebui sa inchida/deschida, faptul ca checul se stinge dupa ce accelerez mai mult timp ma face sa ma gandesc ca ori pompa mea de vacuum e imbatranita si doar in ture face vacuum suficient, ori am o pierdere de vacuum pe traseul pompa de vacuum, electrovalvele de langa baterie-egr, tin sa precizez ca nu stiu exact cum functioneaza egr, eu cred ca la 90 de grade ar trebui sa inchida complet traseul de recirculare ar gazelor si al meu nu reuseste, o sa revind cand ii dau de cap.

Dorin: Iti multumesc de critica si pentru faptul ca m-ai batjocorit prin sarcasmul tau ( "specialist") ...SI ORICE AR AVEA ACEL TIP ATATA TIMP CAT SIMPTOMELE SUNT oarecum IDENTICE CU ALE MELE ESTE CLAR CA CEVA ESTE PE CIRCUITUL DE VACUUM, ori pompa, ori electro valve , ori furtunase, am uitat de egr, ori este acela...ce e asa de greu, nu am rezolvat problema mea, dar i-am dat omului o pista de unde sa inceapa, am incercat sa ajut, lucru pe care TU NU L-AI FACUT PRIN POSTUL TAU.

Am revenit cu o mica harta, doar ca sa reamintesc de ea.

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
de ce nu anulati egr din soft ?
va place sa va chinuiti ?!
  • T 2334 BF

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salut.va spun cum am rezolvat eu problema,am apelat la cunoscuti si necunoscuti in speranta ca ma vor ajuta sa rezolv problema.simptomele sunt cele pe care le am postat in mesajele anterioare.la mn s a rezolvat pur si simplu schimband pompa de vacuum.facea vacuum doar in turatii iar in semafor se aprindea check,va salut si sper ca va poate fi de folos.multi se rezuma la furtune egr si electrovalva....ei bine si pompa de vacuum se duce.eu am 280000 km
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR