Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am scapat de palpait. Dupa ce am adus uleiul la nivelul corect (era peste maxim, precum am zis) am facut 1000 de km de sarbatori si nu s-a mai aprins. Nu mai tin uleiul in motor mai mult de 8000 de km de acum. GM 5W30 dupa 12500 de km era ca apa... si mai scrie si longlife pe el. Una peste alta mi-a reaparut problema cu pornirea grea la cald. Shocked ma dispera masinuta asta. Confused
Skip ads

  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Iacata ca nu au apucat sa treaca 2 luni si 3000 de km si iar imi palpaie becul la presiune. Adineauri i-am facut un test de presiune la cald cu manometrul si este rau: intre 0.5 si 0.9 la relanti si undeva in jurul lui 2.0 la 2500 de rotatii. Sad Posibile cauze:
1. ulei contaminat (am dpf si nu am remarcat vreodata sa isi faca regenerare, asa ca daca am oprit motorl in timpul ei, motorina e in baie). totusi nivelul este corect.
2. sorbul pompei de ulei infundat
3. pompa defecta
4. imi bate lantul la distributie, colegul @scorpio zicea ca sigur scapa presiune pe la intinzator
5. uzura la palier
Primele 3 mai sunt cum mai sunt. Nu stiu ce sa zic de 4, este posibil? Daca e 5 am pus-o, dar cum imi dau seama?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
baga-i un aditiv in ulei hydraulic valve lifter de la WYNN,S daca ai loc de 325ml sau il pui la schimb nou mergi cu el minim 2000km apoi schimbi uleiul dupa care incearca MOBIL 1 5W40 ESP formula ORIGINAL Made in USA cauti pe google --- mobil1 made in usa --selectezi romana si gasesti importatorul din ardeal
daca motorul e uzat (multikm) tot acolo gasesti MOBIL 1 10W40 (bun pt motoare mai uzate cu presiune mica )
  • george_2785

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2013

  • Mesaj Privat
salut!am un opel astra g 1.7 cdti 2004 si de citeva zile s.a aprins in bord martorul de la ulei(uleiul este castrol 5w40 edge turbo dizel si are cam 14 mii)stind aprins chiar si dupa plecarea de pe loc 5-6 min.aveti vreo idee?
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
incearca sa schimbi uleiul si senzorul. sper sa scapi asa!
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Bunã ziua tuturor.

Aveam un motor Z13DT pentru Opel Corsa. Între timp, l-am schimbat (avea blocul motor ruginit - intrase apã pe la injectoare). În trecut, mi se aprindea becul galben de presiune scãzutã/nivel scãzut ulei.

Cu ”noul” motor montat, îmi face exact același simptom: dupã 10 km de mers, apare beculețul galben și rãmâne aprins pânã când opresc motorul și îl las sã se rãceascã (1-2 ore). Am pus ulei 5w40, Castrol Magnatec, 3,2 litri.... Nu curge pe nicãieri.

Și culmea e cã pe jojã e între MIN și MAX. Presiunea de ulei se poate mãsura cu Op-Com sau trebuie sã mã leg neapãrat cu un manometru în locul senzorului de nivel.

Mulțumesc anticipat pentru eventualele pãreri.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
opcom-ul iti indica daca presiunea este ok sau nu, dar nu iti da valori concrete. ramane varianta manometru care e destul de simpla: desfiletezi senzorul de presiune a uleiului (e in partea de sus, in chiuloasa, in dreapta cum te uiti din fata spre masina) si infiletezi mufa manometrului inloc. operatiunea trebuie sa o faci cu motorul cald, altfel nu prea are valoare; la relanti trebuie sa ai minim 1.4 bari din cate imi amintesc.
becul galben indica nivelul uleiului scazut, nu presiunea mica. poate e defect senzorul de nivel de pe baia de ulei...
daca nu curge ulei pe nicaieri si totusi e la jumate pe joja, stiind ca ai bagat 3.2 litri, poate iti papa ulei motorul => segmenti uzati.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu papã ulei pentru cã joja zice 100%. Ciudat e cã același martor galben apãrea și când aveam vechiul motor cu vechiul senzor, precum și acum când am un alt motor cu un alt senzor.

Foarte ciudat.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
pai schimba si tu senzorul ala. daca prblema persista poate ai un fir ciupit pe undeva.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am fost la service cu mașinuța mea sã remediez problema apariției martorului de culoare galbenã ”nivel scãzut ulei”. Precizez cã la același service am schimbat un motor (de pe Fiat Doblo 1.3 pe Corsa mea) acum o lunã. Problema era cã dupã fix 10-11 km, se aprindea acest martor, deși joja îmi arãta prezența uleiului la liniuța de MAX.

Ei bine, dupã ce am ridicat-o pe elevator, mare mi-a fost mirarea când am vãzut senzorul ”agãțat” cu colier nemontat nicãieri (atârna liber). Bine bã bãieți, mãcar puteați sã-mi ziceți cã ați lãsat senzorul atârnat... Acel motor de pe Doblo avea baie de ulei fãrã senzor nivel ulei.

Caut repede o baie de ulei cu senzor și o montez în locul celei vechi (și-așa acea baie era toatã zgâriatã, deformatã). Cu ocazia asta am vãzut și sorbul de ulei (care era curat, sita era curatã), am verificat jocul bielelor (joc axial), totul era lubrifiat și în ordine. NUMAI CÃ pentru a da baia de ulei jos trebuie sã demontezi: catalizatorul, iar ca sã dai jos catalizatorul ai un acces tâmpit rãu de tot la șuruburile prinderii lui cu turbina. Și ca sã ai totuși acces, dai jos și schimbãtorul de cãldurã, filtrul de ulei și gâtul de alimentare cu ulei. 5 ore și 150 ron ca sã desfaci și sã pui la loc o baie de ulei.

Acum pot circula liniștit, nu mi se mai aprinde niciun beculeț pe bord... Bãieții de la service mi-au zis cã ”degeaba te-ai speriat”, dar ca șofer am dreptul sã-mi pun probleme: ”de ce se aprinde martorul x?”, nu?

E normal ca atunci când desfaci filtrul de ulei ca uleiul sã rãmânã în suportul filtrului? Nu trebuie ca el sã se ducã în baie? La mine era blocat, dar am apãsat cu o șurubelnițã și abia apoi a coborât în baie...

SFAT: când vã apare becul galben nivel scãzut ulei, confruntați cu nivelul arãtat pe jojã. Credeți pe cuvânt joja și ignorați, eventual schimbați senzorul de nivel scãzut ulei.
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,541
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salutari,
am citit toata discutia despre martor ulei aprins.acum pe seara am sesizat si eu o problema doar ca la mine becul de ulei ramane aprins pe jumatate dupa ce opresc motorul.in mers nu am niciun fel de probleme.
ce poate sa fie?
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 561
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! O nelamurire am si eu am o astra Z16XE dupa ce o pornesc becul ramane aprins 1-maxim 2 secunde! Care ar fi cauza? Orice sfat este binevenit! Multumesc anticipat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,082
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Spune ce eroare ai:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@Alyn93...e vorba de becul martor presiune ulei?
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 561
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut scuze de intarziere acesta este!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pentru linistea ta mergi si fa un test de presiune ulei la 90 de grade. E cel mai relevant.


Daca testul e ok poate fi senzorul de vina.
Daca testul nu e ok schimba ulei si filtru apoi refaci testul.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 561
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Ok o sa fac asta sper sa nu fie probleme..multumesc mult pentru sfaturi numai bine
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In ultima instanta daca dupa schimbare filtru si ulei testul tot nu e ok posibil sa fie sorb de ulei infundat....se da baia de ulei jos, se curata sorbul.
  • stancu_rad

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Si eu sunt nedumerit la Z17DTL: La pornire ,( dupa o stationare mai lunga 3-4 ore) , se aprinde martorul max.5-6 sec. apoi se stinge si asa ramane. De retinut este faptul ca in acest interval se simte in mersul motorului lipsa de presiune : este putin mai zgomotos.
Ce sa fie? Cum se remediaza?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,972
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pentru inceput se pune un tester pe masina si dupa aia se afla ce trebuie facut...nu suntem vrajitori.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR