gozmin
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2013
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tu ai citit ce ai scris?
Ce reiese din mesajul tau:
Te-ai gandit sa reununti la suspensia sport, si sa pui suspensie normala. Aceasta oeratiune urmand a se face candva, in viitor.
De cand te-ai gandit la chestia asta, ti se aprinde martorul de ESP
Oare ce o fi?
Ma duc sa imi caut globul de cristal....
Ce reiese din mesajul tau:
Te-ai gandit sa reununti la suspensia sport, si sa pui suspensie normala. Aceasta oeratiune urmand a se face candva, in viitor.
De cand te-ai gandit la chestia asta, ti se aprinde martorul de ESP
Oare ce o fi?
Ma duc sa imi caut globul de cristal....
gozmin
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2013
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Sailas
- **
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ionutz2008
- **
- 211 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ionutz2008
- **
- 211 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Sa ne anunti cand iesi pe circuit ca sa vedem si noi diferenta intre una normala si una cu IDS sau IDS +.
Ca sa evit o eventuala intrebare... Da , am condus ceva vreme Astra H cu IDS +, pur si simplu trebuie sa o aduci la limita pe un drum cu serpentine ca sa vezi diferenta. Foarte rar se intampla asta din simplu motiv ca si cu una normala intr-un viraj in care masina intra in derapaj la 4-50 km/h deja esti "maronit" tot de obicei. In rest... iarna este o placere inainte de fiecare inghet trebuia sa curat mufele amortizoarelor... in caz contrat ma alegeam cu 2 inele deplasate la coloana deoarece cand apare eroare pe IDS desteptaciunea de masina blocheaza masina in modul Sport=amortizoare tepene.Sistem costisitor.. beneficiii ciuciu in mersul de zi cu zi.
On topic configureaza cum trebuie masina, merge si cu un Op-com fara probleme.
Off topic : un Astra H "normal" cu amortizoarele scurse si cu roti pe 15 inch va avea o tinuta de drum de toata jena... in schimb unul teapan cu amortizoare-bucsaraie se tine bine de tot pe drum.
Ca sa evit o eventuala intrebare... Da , am condus ceva vreme Astra H cu IDS +, pur si simplu trebuie sa o aduci la limita pe un drum cu serpentine ca sa vezi diferenta. Foarte rar se intampla asta din simplu motiv ca si cu una normala intr-un viraj in care masina intra in derapaj la 4-50 km/h deja esti "maronit" tot de obicei. In rest... iarna este o placere inainte de fiecare inghet trebuia sa curat mufele amortizoarelor... in caz contrat ma alegeam cu 2 inele deplasate la coloana deoarece cand apare eroare pe IDS desteptaciunea de masina blocheaza masina in modul Sport=amortizoare tepene.Sistem costisitor.. beneficiii ciuciu in mersul de zi cu zi.
On topic configureaza cum trebuie masina, merge si cu un Op-com fara probleme.
Off topic : un Astra H "normal" cu amortizoarele scurse si cu roti pe 15 inch va avea o tinuta de drum de toata jena... in schimb unul teapan cu amortizoare-bucsaraie se tine bine de tot pe drum.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Repte poti afirma lucrul asta doar in cazul in care ai achizionat un Astra H NOU. La romani elementele de suspensie se inlocuiesc doar cand "bat" . Orice masina devine periculoasa in mana unui sofer mai putin experimentat. Sa zicem ca mi-au trecut prin mana cam 8 Astra H. Una dintre ele era aproape noua pur si simplu ziceai ca este alt model Opel la felul in care se simtea pe curbe si nu numai.
Fiecare cu parerea lui,pentru clasa din care face parte Astra H si pentru ce s-a vrut a fi Astra H ,se poate considera un succes.
P.S. Multi s-au uitat la Top Gear unde se denigreaza Opelul pentru tinuta de drum,dar tineti cont ca acolo masinile sunt aduse la limita ceea ce in viata de zi cu zi nu se intampla.
Totusi ca sa-ti dai seama ca Astra H nu s-a vrut o "masina de curse" ar trebui sa iti dai seama cand te uiti sub masina in spate ... ai sa vezi o punte. Chestia aia trebuie sa te duca cu gandul ca masina aia nu a fost conceputa pentru condus extrem.
Fiecare cu parerea lui,pentru clasa din care face parte Astra H si pentru ce s-a vrut a fi Astra H ,se poate considera un succes.
P.S. Multi s-au uitat la Top Gear unde se denigreaza Opelul pentru tinuta de drum,dar tineti cont ca acolo masinile sunt aduse la limita ceea ce in viata de zi cu zi nu se intampla.
Totusi ca sa-ti dai seama ca Astra H nu s-a vrut o "masina de curse" ar trebui sa iti dai seama cand te uiti sub masina in spate ... ai sa vezi o punte. Chestia aia trebuie sa te duca cu gandul ca masina aia nu a fost conceputa pentru condus extrem.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Acuma depinde si de starea masinii, de cum o simte fiecare
Am avut Astra G combi cu suspensii normale, la un moment dat i-am inlocuit amortizoarele (arcurile nu se cereau)
Am Astra H combi cu IDS+, in nov 2012 i-am reconditionat amortizoarele
Cele 2 masini au sasiu similar (sau identic, nu stiu exact)
G-ul mi s-a parut o masina mai mult decat decenta la stabilitate, pentru clasa ei (nu am comparat-o cu TT-ul cu care m-am jucat la un moment dat, sau alte masini sport)
H-ul imi place la nebunie cum se comporta. Combinat cu anvelope de calitate, si un asfalt bun... ce sa zic, in mai multe randuri am reusit sa pierd masini mai puternice decat a mea pe curbe (adica nu au indraznit sa se tina dupa mine) si asta fara sa simt ca as forta masina la limita.
Acuma e drept, pana la urma depinde de fiecare cum isi simte masina, cum se impaca cu ea.
Am avut Astra G combi cu suspensii normale, la un moment dat i-am inlocuit amortizoarele (arcurile nu se cereau)
Am Astra H combi cu IDS+, in nov 2012 i-am reconditionat amortizoarele
Cele 2 masini au sasiu similar (sau identic, nu stiu exact)
G-ul mi s-a parut o masina mai mult decat decenta la stabilitate, pentru clasa ei (nu am comparat-o cu TT-ul cu care m-am jucat la un moment dat, sau alte masini sport)
H-ul imi place la nebunie cum se comporta. Combinat cu anvelope de calitate, si un asfalt bun... ce sa zic, in mai multe randuri am reusit sa pierd masini mai puternice decat a mea pe curbe (adica nu au indraznit sa se tina dupa mine) si asta fara sa simt ca as forta masina la limita.
Acuma e drept, pana la urma depinde de fiecare cum isi simte masina, cum se impaca cu ea.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Am mers cu Focus II cu amortizoarele fata aproape praf... proprietarul nu stia lucrul asta si tot denigra masina ca e praf,ca zici ca este Logan,ca se balanseaza. A schimbat amortizoarele care apropo la Focus II este ceva uzual nu tin mai mult de 25 000 km masina schimbandu-se bineinteles radical.
Am mai mers cu o Octavia care avea pachet de drumuri grele (noua) ... aia chiar devine o masina periculoasa la manevre ceva mai bruste.
Ideea este ca ... in segmentul asta de masini nu poti sa impaci toate gusturile. Pentru 15 000 E nu poti cumpara o masina care sa combine toate atuurile masinilor din clasa respectiva.
Imi place cum amortizeaza si sta pe drum Focus-ul 2 dar in schimb interiorul este foarte aproape de Logan etc etc.
Am mai mers cu o Octavia care avea pachet de drumuri grele (noua) ... aia chiar devine o masina periculoasa la manevre ceva mai bruste.
Ideea este ca ... in segmentul asta de masini nu poti sa impaci toate gusturile. Pentru 15 000 E nu poti cumpara o masina care sa combine toate atuurile masinilor din clasa respectiva.
Imi place cum amortizeaza si sta pe drum Focus-ul 2 dar in schimb interiorul este foarte aproape de Logan etc etc.
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Buna.
Am si eu Astra H, hatchback, 1,7 cdti cu 101 cp si cu buton sport. Indiferent daca activez butonul sport sau nu, eu nu simt nici o diferenta, nici la suspensie si cred ca nici la motor (poate poate o difenrenta mica, dar cred mai mult efectul psihic). Cel mai mult ma deranjeaza suspensia, care este mult prea tare. Simt in stomac fiecare pietricica sau groapa de pe sosea. Am cauciucuri de iarna de 195/65 pe 15 si vara de 215/55 pe 16. Cu cele de vara mai merge, dar avand copil mic, ma deranjeaza foarte tare suspensia. Ce ziceti, asa este normal, sau din vreun motiv a ramas in modul sport la mine? La testare nu da nici o eroare. In afara de schimbarea suspensiei, se poate face ceva?
Am si eu Astra H, hatchback, 1,7 cdti cu 101 cp si cu buton sport. Indiferent daca activez butonul sport sau nu, eu nu simt nici o diferenta, nici la suspensie si cred ca nici la motor (poate poate o difenrenta mica, dar cred mai mult efectul psihic). Cel mai mult ma deranjeaza suspensia, care este mult prea tare. Simt in stomac fiecare pietricica sau groapa de pe sosea. Am cauciucuri de iarna de 195/65 pe 15 si vara de 215/55 pe 16. Cu cele de vara mai merge, dar avand copil mic, ma deranjeaza foarte tare suspensia. Ce ziceti, asa este normal, sau din vreun motiv a ramas in modul sport la mine? La testare nu da nici o eroare. In afara de schimbarea suspensiei, se poate face ceva?
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Cu ocazia reconditionarii, pot verifica daca este blocata in modul sport? Se poate readuce in mod normal? Am inteles parca este o tija, sau ceva care este actionat de un motoras..., si de acea schimba amortizorul caracteristicile.
Mai demult am facut un test amortizor, in loc de curba aia sinusoidala la care scade amplitudinea, la mine dupa prima a amplitudine a revenit aproape la 0. Practic functiona ca un amortizor aproape blocat.
Cineva care stie mai multe despre amortizoarele astea sport?
Mai demult am facut un test amortizor, in loc de curba aia sinusoidala la care scade amplitudinea, la mine dupa prima a amplitudine a revenit aproape la 0. Practic functiona ca un amortizor aproape blocat.
Cineva care stie mai multe despre amortizoarele astea sport?
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Andrew, la Bucuresti, la un unchies
Nu mai tin minte exact cat m-a costat, da' parca facusem atunci un clacul si iesea reconditionatul ca 1/2 din pretul unui set nou de amortizoare normale.
aaron, nu inteleg despre ce vorbesti tu. Am sentimentul ca iti dai cu presupusul prea tare Dar ca sa iti raspund cumva la intrebare, armortizorul asta are o valva, un mecanism electromagnetic. No, la ala daca ii tai alimentarea, l-ai dezactivat. Daca ramane totusi blocat, nu ai ce ii face, arunci si iei alt amortizor
Nu mai tin minte exact cat m-a costat, da' parca facusem atunci un clacul si iesea reconditionatul ca 1/2 din pretul unui set nou de amortizoare normale.
aaron, nu inteleg despre ce vorbesti tu. Am sentimentul ca iti dai cu presupusul prea tare Dar ca sa iti raspund cumva la intrebare, armortizorul asta are o valva, un mecanism electromagnetic. No, la ala daca ii tai alimentarea, l-ai dezactivat. Daca ramane totusi blocat, nu ai ce ii face, arunci si iei alt amortizor