- risteaalin
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Mar 2014
- Vectra 2003 Z18XE
- Dolj
risteaalin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2014
- Mesaj Privat
salut.sunt nou in club.am cumparat un opel vectra C de cateva zile.masina cand am luat-o mergea super nici nu ziceai ca e pornita.dupa vro 30 de km atat am apucat sa fac cu ea.s-a oprit la relanti.am pornit.a mers bine dupa.am citit pe forum ca ar fii clapeta de acceleratie murdara.am dat-o jos.am curatat.era imbacsita.cand am vrut sa pornesc.a pornit da parca merge in 2 pistoane.face urat consuma mult.se aude un aer in esapament.cand am curatat clapeta nu am scos mufa nu am luat borna.am fost la opcom.nu a dat nici o eroare.la metoda agrafei da o eroare 0104.am incercat cu alta clapeta.tot la fel merge.nu ii mai dau de cap .am incercat calibrare cu diferite metode citite pe forum.dar nimic.la fel merge.help
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- risteaalin
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Mar 2014
- Vectra 2003 Z18XE
- Dolj
risteaalin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2014
- Mesaj Privat
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut imi dau si eu cu pererea de pe mergine ... ca babele. ;-P ... cand ai despacut corpul clapeta si l ai curatat , ar fi fost bine sa nu umbli la cursa clapetei.Operatia se face cu bateria deconectata,in prealabil. Garnitura de la corpul clapetei daca e intr o stare nasoala ... trebuie schimbata, ca si cotul de cauciuc (care se conecteaza la teava ce duce la sonda purjare poate fi crapata sau n ai infipt o bine si trage aer fals) ... Ehh ... se pot intampla multe minuni daca nu respectam niste reguli ... (cam nemtesti). Daca la Dacia mergea colierul romanesc (cu sarma) ... neamtu nu vrea decat ... richtig
- risteaalin
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Mar 2014
- Vectra 2003 Z18XE
- Dolj
risteaalin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2014
- Mesaj Privat
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
- risteaalin
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Mar 2014
- Vectra 2003 Z18XE
- Dolj
risteaalin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
P0104 Nu exista ca si cod de eroare pentru Z18XE, nu ai citit bine.
Nu te mai stresa cu calibrarea deoarece oricum se calibreaza singura la punerea contactului.
Pufaiturile de la esapament sunt de fapt rateuri.Acestea sunt provocate cam in masura de 90 % de aer fals. Mai exact obligatoriu la remontarea clapetei trebuie utilizat mastic sau alta garnitura depinde ce ai la dispozitie in caz contrar trage aer.
Aerul ala fals (tras de dupa debitmetru) obliga ECU (calculatorul motor) sa compeseze prin benzina....muuulta benzina , adica o ineaca.Rezultatul fiind o masina care merge in 2-3 pristoane cu putoarea de benzina aferenta pe langa masina.
Cand e vorba de aer fals nu se genereaza coduri de eroare decat dupa parcurgerea unor distante relativ mari cu masina.
Atentie la silicon, se aplica se lasa 20 de min , se monteaza ,se strange usor, se lasa inca 15 minute si se strange definitiv. Nu faci nicio branza daca-l pui si strangi direct.
Apropo, cu un Op-Com iti dai seama imediat de problema urmarind valorile lambda ,presiunea in admisie si factorul de corectie chiar daca nu da eroare.Ala care ti-a pus op-com-ul pe masina nu stie sa interpreteze parametrii ? Habar n-are daca stie sa citeasca doar erori.
O seara buna.
Nu te mai stresa cu calibrarea deoarece oricum se calibreaza singura la punerea contactului.
Pufaiturile de la esapament sunt de fapt rateuri.Acestea sunt provocate cam in masura de 90 % de aer fals. Mai exact obligatoriu la remontarea clapetei trebuie utilizat mastic sau alta garnitura depinde ce ai la dispozitie in caz contrar trage aer.
Aerul ala fals (tras de dupa debitmetru) obliga ECU (calculatorul motor) sa compeseze prin benzina....muuulta benzina , adica o ineaca.Rezultatul fiind o masina care merge in 2-3 pristoane cu putoarea de benzina aferenta pe langa masina.
Cand e vorba de aer fals nu se genereaza coduri de eroare decat dupa parcurgerea unor distante relativ mari cu masina.
Atentie la silicon, se aplica se lasa 20 de min , se monteaza ,se strange usor, se lasa inca 15 minute si se strange definitiv. Nu faci nicio branza daca-l pui si strangi direct.
Apropo, cu un Op-Com iti dai seama imediat de problema urmarind valorile lambda ,presiunea in admisie si factorul de corectie chiar daca nu da eroare.Ala care ti-a pus op-com-ul pe masina nu stie sa interpreteze parametrii ? Habar n-are daca stie sa citeasca doar erori.
O seara buna.
- risteaalin
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Mar 2014
- Vectra 2003 Z18XE
- Dolj
risteaalin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2014
- Mesaj Privat