Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • risteaalin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2014

  • Mesaj Privat
salut.sunt nou in club.am cumparat un opel vectra C de cateva zile.masina cand am luat-o mergea super nici nu ziceai ca e pornita.dupa vro 30 de km atat am apucat sa fac cu ea.s-a oprit la relanti.am pornit.a mers bine dupa.am citit pe forum ca ar fii clapeta de acceleratie murdara.am dat-o jos.am curatat.era imbacsita.cand am vrut sa pornesc.a pornit da parca merge in 2 pistoane.face urat consuma mult.se aude un aer in esapament.cand am curatat clapeta nu am scos mufa nu am luat borna.am fost la opcom.nu a dat nici o eroare.la metoda agrafei da o eroare 0104.am incercat cu alta clapeta.tot la fel merge.nu ii mai dau de cap Sad Sad Sad .am incercat calibrare cu diferite metode citite pe forum.dar nimic.la fel merge.help
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
P0104 Mass or Volume Air Flow Circuit Intermittent=debitmetru,fire rupte/dezizolate
  • risteaalin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2014

  • Mesaj Privat
debimetru nu am umblat la el.iar cand scot mufa il simte masina.o sa ma uit la fire.eu nu am scos mufa si am miscato intr-o parte in alta sa curat.o sa ma uit la fire
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut imi dau si eu cu pererea de pe mergine ... ca babele. ;-P ... cand ai despacut corpul clapeta si l ai curatat , ar fi fost bine sa nu umbli la cursa clapetei.Operatia se face cu bateria deconectata,in prealabil. Garnitura de la corpul clapetei daca e intr o stare nasoala ... trebuie schimbata, ca si cotul de cauciuc (care se conecteaza la teava ce duce la sonda purjare poate fi crapata sau n ai infipt o bine si trage aer fals) ... Ehh ... se pot intampla multe minuni daca nu respectam niste reguli ... (cam nemtesti). Daca la Dacia mergea colierul romanesc (cu sarma) ... neamtu nu vrea decat ... richtig
  • risteaalin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2014

  • Mesaj Privat
am umblat la cursa clapetei:(SadSad.am bagat toate furtunele la loc.da tot nu vrea:(
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Deconecteaza bateria ... las o 10min si reconecteaz o ... poate reinvata pozitia ...
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Dar daca se aude ca trage aer fals cred ca mai mult ca sigur d aia face ... figurile astea... vezi pe unde trage ...
  • risteaalin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2014

  • Mesaj Privat
chestia cu bateria am facut-o de mai multe ori.tot la fel:(SadSad.se aude un aer in esapament...
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
P0104 Nu exista ca si cod de eroare pentru Z18XE, nu ai citit bine.
Nu te mai stresa cu calibrarea deoarece oricum se calibreaza singura la punerea contactului.
Pufaiturile de la esapament sunt de fapt rateuri.Acestea sunt provocate cam in masura de 90 % de aer fals. Mai exact obligatoriu la remontarea clapetei trebuie utilizat mastic sau alta garnitura depinde ce ai la dispozitie in caz contrar trage aer.
Aerul ala fals (tras de dupa debitmetru) obliga ECU (calculatorul motor) sa compeseze prin benzina....muuulta benzina , adica o ineaca.Rezultatul fiind o masina care merge in 2-3 pristoane cu putoarea de benzina aferenta pe langa masina.
Cand e vorba de aer fals nu se genereaza coduri de eroare decat dupa parcurgerea unor distante relativ mari cu masina.
Atentie la silicon, se aplica se lasa 20 de min , se monteaza ,se strange usor, se lasa inca 15 minute si se strange definitiv. Nu faci nicio branza daca-l pui si strangi direct.
Apropo, cu un Op-Com iti dai seama imediat de problema urmarind valorile lambda ,presiunea in admisie si factorul de corectie chiar daca nu da eroare.Ala care ti-a pus op-com-ul pe masina nu stie sa interpreteze parametrii ? Habar n-are daca stie sa citeasca doar erori.
O seara buna.
  • risteaalin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2014

  • Mesaj Privat
problema am rezolvat-o prin inlocuirea garnituri de la clapeta de acceleratie.a costat 9 lei.am fost la diferiti mecanici care imi ziceau ca e calculatorul dus.am pus conctactul de 2-3 ori.am pornit.a mers tot prost.am lasat pornit 10 min.a pornit iar.si merge super.trage.multumesc pt ajutor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR