- dragos.coroset
- OP
- 10 mesaje
- din 18 Oct 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Mehedinti
dragos.coroset
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2012
- Mesaj Privat
- rares cristian
- *
- 1 mesaje
- din 12 Nov 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
rares cristian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2012
- Mesaj Privat
salut am si eu o problema cu un opel astra h de 1.7 cdti de 101 cp, am fost cu ia pe Transalpina si la intoarcere mia aparut martorul (Presiunea uleiului de motor) si mi sa oprit motorul, am lasato un pic sa se raceasca si am pornit, pe drum a inceput sa stea aprins martorul cheie(Sistemul electronic al motorului,sistemul electronic al transmisiei ,sistemul antidemaraj,filtrul de motorinã) era de la filtrul de motorina neschimbat, dar acum mai nou imi stata aprins martorul( Emisiile de noxe) si motorul nu mai are putere deloc, am fost la reprezentata la opel dar fara nici un raspuns, mam dus cu ia la un servis si mia zis sa schimb segmenti, cuzineti, garnitur chiuloasa, volanta ca avea bataie la ia, am schimbat si turbina dar era buna si cealalta.
Inainte sa schimba piesele acestea scotea un fum negru pe esapament, si din panta abia mai mergea daca era cineva in spatele meu nu mai vedea deloc.
Si acuma dupa schimbarea pieselor nu mai scoate fum, dar putere nu are tot deloc parca merge cu mortul, am incercat cu alt debitmetru dar tot la fel , si imi baga din intercular in clapeta de acceleratie mult ulei pe acel furtun dar nu situ din ce cauza o fi chesti asta, si mi se mai face presiune mare la ulei si imi dai si ulei pe langa garniturile de la injectoare, am pus noi si tot degeaba, cand ridic capacul de la ulei iese numai vapori din interior si nu stiu astea de la ce este, cine mai poate ajuta si pe mine cu chestia asta. Multumesc anticipat.
Inainte sa schimba piesele acestea scotea un fum negru pe esapament, si din panta abia mai mergea daca era cineva in spatele meu nu mai vedea deloc.
Si acuma dupa schimbarea pieselor nu mai scoate fum, dar putere nu are tot deloc parca merge cu mortul, am incercat cu alt debitmetru dar tot la fel , si imi baga din intercular in clapeta de acceleratie mult ulei pe acel furtun dar nu situ din ce cauza o fi chesti asta, si mi se mai face presiune mare la ulei si imi dai si ulei pe langa garniturile de la injectoare, am pus noi si tot degeaba, cand ridic capacul de la ulei iese numai vapori din interior si nu stiu astea de la ce este, cine mai poate ajuta si pe mine cu chestia asta. Multumesc anticipat.
- dragos.coroset
- OP
- 10 mesaje
- din 18 Oct 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Mehedinti
dragos.coroset
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2012
- Mesaj Privat
Ai foarte multe probleme,si sincer nici nu stiu ce sa-ti recomand...la mine statea aprins martorul cu cheita,nu se tura mai mult de 3000 de ture si era extrem de puturoasa....am bagat-o pe tester si mi-a gasit defecta clapeta electronica de admisie...am schimbat-o si e totul ok acum.
Ideea mea este ca aceste modele de masini sunt extrem de sensibile din punctul de vedere al senzorilor....stiti si voi ca martorul masinuta cu cheita are mai multe variante de defecte....tinene la curent cu ce ai rezolvat si multa bafta !
Ideea mea este ca aceste modele de masini sunt extrem de sensibile din punctul de vedere al senzorilor....stiti si voi ca martorul masinuta cu cheita are mai multe variante de defecte....tinene la curent cu ce ai rezolvat si multa bafta !
ternipe
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
salutare am si eu o problema la un opel astra h 1.7 z 17dth din 2005 cand o accelerez mai tare peste 3500 mi se aprinde masinuta si nu se mai accelereaza peste 3000 o las mai moale si peste 1 minut dispare masinuta cate o data mi se aprinde masinuta la 4000 de turatii care sa fie buba? in concluzie cand o accelerez brusc si ma duc cu ea la 4000 de turatii se aprinde masinuta
- dragosh_viorel
- **
- 80 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
gynelln a scris:Salut,
Ar fi bine sa postezi si codul de eroare pe care il genereaza.
Am avut si eu o problema similara, iar la mine acea tija de care mentionezi tu era sarita de la locul ei. De miscat tija se misca doar ca nu mai actiona clapeta, astfel masina se limita la 3000 de ture.
Ar fi bine sa postezi si codul de eroare pe care il genereaza.
Am avut si eu o problema similara, iar la mine acea tija de care mentionezi tu era sarita de la locul ei. De miscat tija se misca doar ca nu mai actiona clapeta, astfel masina se limita la 3000 de ture.
unde este pozitionata tija ? si cum ai rezolvat problema?
- dragosh_viorel
- **
- 80 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dragosh_viorel
- **
- 80 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
ternipe a scris:salutare am si eu o problema la un opel astra h 1.7 z 17dth din 2005 cand o accelerez mai tare peste 3500 mi se aprinde masinuta si nu se mai accelereaza peste 3000 o las mai moale si peste 1 minut dispare masinuta cate o data mi se aprinde masinuta la 4000 de turatii care sa fie buba? in concluzie cand o accelerez brusc si ma duc cu ea la 4000 de turatii se aprinde masinuta
cum ai rezolvat-o de unde a fost problema?
nebulosu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat