- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Se simte , dar sincer m-am obisnuit imediat . O precizare am de facut : Pe benzina am reusit sa opresc motorul pornind usor ( fara sa apas cine stie ce pe acceleratie) dar pe gpl nu . Nu-mi amintesc nici inainte cat de mare era diferenta . Dar stai linistit pentru ca se simtea ac-ul foarte rau si la motor de 2.0 16v benzina . Consumul unui coleg cu motor de 1 si gpl : 50 lei - 300km si mai mergea ceva :X. I-am zis ca-i defecta masina )
Ultima modificare făcută de deleted-38151 la Mar 08 Mai, 2012 10:21 pm
Ultima modificare făcută de deleted-38151 la Mar 08 Mai, 2012 10:21 pm
- corsanu_deva
- **
- 145 mesaje
- din 08 Apr 2011
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
corsanu_deva
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2011
- Mesaj Privat
odo13tz
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut dragi Corsari,
In primavara lui 2012 am cumparat o Corsa B din '96 cu motor C12NZ. Sunt foarte multumit de ea dar consumul ma cam toaca la buzunar (5-6 extern, 8-9 intern) si as dori sa- pun GPL.
Avand in vedere ca am foate putini cai-putere, se merita sa pun o instalatie de gaz pe ea?
Daca da, atunci cam la ce preturi ar ajunge?
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
24-Feb-13 11:33:46 PM
In primavara lui 2012 am cumparat o Corsa B din '96 cu motor C12NZ. Sunt foarte multumit de ea dar consumul ma cam toaca la buzunar (5-6 extern, 8-9 intern) si as dori sa- pun GPL.
Avand in vedere ca am foate putini cai-putere, se merita sa pun o instalatie de gaz pe ea?
Daca da, atunci cam la ce preturi ar ajunge?
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
24-Feb-13 11:33:46 PM
adya76
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1995 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2013
- Mesaj Privat
- VSS
- **
- 212 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2003 Y20DTH
- Hunedoara
VSS
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
Atunci cand iti pui instalatie GPL pe masina prima oara trebuie sa te gandesti si faci un calcul sa vezi daca se merita , eu zic ca se merita sa pui GPL daca faci un nr de 10000km pe an , altfel eu nu mi-as pune , si motorul de 1.2 nu consuma ca unul de 1.8 sa zicem , la care la aceiasi km efectuati s-ar merita sa pui GPL , deoarece consumul unui motor mare pe benzina se simte.
Al3xandrU
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salutare...corsa mea C, z10xe
Cum aparent nu pot deschide alta discutie despre GPL, am sa continui aici desi vad ca perioada de inactivitate este cam lunga.
M-am gandit mult la montarea unei instalatii GPL secventiala pe motorasul meu in 3 pistoane. Pretul actual din ceva cautari pare a fi 2500lei, una buna. Investitia s-ar amortiza in 18000-19000 km. In opinia mea pare ok avand in vedere ca nu am de gand sa vand masinuta in urmatorii 5 ani. Masina nu sta de bibelou asa ca nu se pune problema nerealizarii nr de km. Predominant in Bucuresti si extern in minivacantele de weekend.
Din ce am citit pana acum pe forum , functionarea pe gaz implica unele probleme la aceste motoare. Amestec sarac => coduri eroare si chiar pistoane sparte (in unele cazuri) + probabil si alte "nebunii".
Ma intereseaza niste pareri de la POSESORI (nu din auzite de la prieteni) de motoare Z10XE (sunt binevenite si z12xe) despre:
-Consum pe gpl;
-Nr. de km de cand folosesc intsalatia;
-erori / probleme aparute de cand am instalatia (evident generate de functionarea pe GPL)
Am gasit aici doar o postare de genul, si aceea incompleta.
Deasemenea vreau doar ca masina sa se miste de pe loc la apasarea acceleratiei, sa ma deplasez simplu si ieftin. Este irelevanta pentru mine problema depasirii si timpul 0-100km. Daca vreau senzatie merg cu un 4L , V8 cel putin !
Numai bine.
Cum aparent nu pot deschide alta discutie despre GPL, am sa continui aici desi vad ca perioada de inactivitate este cam lunga.
M-am gandit mult la montarea unei instalatii GPL secventiala pe motorasul meu in 3 pistoane. Pretul actual din ceva cautari pare a fi 2500lei, una buna. Investitia s-ar amortiza in 18000-19000 km. In opinia mea pare ok avand in vedere ca nu am de gand sa vand masinuta in urmatorii 5 ani. Masina nu sta de bibelou asa ca nu se pune problema nerealizarii nr de km. Predominant in Bucuresti si extern in minivacantele de weekend.
Din ce am citit pana acum pe forum , functionarea pe gaz implica unele probleme la aceste motoare. Amestec sarac => coduri eroare si chiar pistoane sparte (in unele cazuri) + probabil si alte "nebunii".
Ma intereseaza niste pareri de la POSESORI (nu din auzite de la prieteni) de motoare Z10XE (sunt binevenite si z12xe) despre:
-Consum pe gpl;
-Nr. de km de cand folosesc intsalatia;
-erori / probleme aparute de cand am instalatia (evident generate de functionarea pe GPL)
Am gasit aici doar o postare de genul, si aceea incompleta.
Deasemenea vreau doar ca masina sa se miste de pe loc la apasarea acceleratiei, sa ma deplasez simplu si ieftin. Este irelevanta pentru mine problema depasirii si timpul 0-100km. Daca vreau senzatie merg cu un 4L , V8 cel putin !
Numai bine.
- zcatalin
- **
- 161 mesaje
- din 27 Sep 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
zcatalin
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2013
- Mesaj Privat
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Si eu ma gandeam la gpl , problema e cu portbagajul ... ca-i Agila sau Corsa e cam la fel de mare. Unde draci sa pui rezerva ?
In plus se fac putini km si nu stiu cand scot investitia. Mie imi este mila de ulei ca-l schimb la foarte putini km. La varsta ei mai bine ma gandesc la o ceara (protectie anticoroziva).
In plus se fac putini km si nu stiu cand scot investitia. Mie imi este mila de ulei ca-l schimb la foarte putini km. La varsta ei mai bine ma gandesc la o ceara (protectie anticoroziva).
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am vb..am facut calcule..cel mai bun este kit complet ..rog a se sterge daca se considera reclama..or fi si altele mai bune dar eu unu personal asta il voi monta..http://www.monteazagpl.ro/opel/corsa/kit-gpl-opel-corsa-toate-3-4cil-dupa-1999-rezervor-ti-34l...si am ales Ramnicu Sarat ptr montatj..au experienta..si sper sa ma numar printre cei care vor lauda acest service! Dupa Pasti voi veni cu pareri si impresii sper sa se merite! PS: Am ales firma respectiva..deoarece nu imi permit sa dau toti banii teanc..in rate e ok ( fara dobanda evident)
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
ccp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2011 a12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
buna ziua
am pus pe un corsa d motor 1.2 semiautomat o instalatie gpl(landi renzo evo one)...primii 800 km masina a mers impecabil..au urmat inca 800 km numai in "suturi"(mergeam 50km apoi masina isi pierdea din putere si te punea in nas deoarece parca nici cutia nu mai stia sa retrogradeze singura,trebuia sa comut pe benzina vreo 10 km si apoi se repeta faza)...fost la "dacia" unde am montat inst . pus pe tester ,nimic...am cumparat o pocnitoare de tester delphi si ppe linga multe erori aparea si cea de senzor de pedala (asta dupa ce comprtamentul a inceput si pe rularea la benzina)...bun ,zic eu ,are logica ori clapeta(body throttle) ori pedala de acceleratie...desfacut si body(azi am aflat ca costa 2000ron,parca mi-am luat ferrari ),curatat bine cu spray de contacte...la body misiune partial indeplinita deoarece piesa aia e capsulata si imposibil de desfacut total,am observat ca acele perii de pe cablaj nu calca tocmai cum trebuie...le-am repozitionat,nu stiu cit vor tine ca sint foarte elastice ,dar duppa niste indoiri ale suportului ,sper sa tina...dupa montare body arata ca dracu:poxipoale,urme, iacs, ma mir ca mere .....bun, la pedala aceeasi operatiune ,dar am inlaturat niste patine de plastic cu un arc deoarece cind apesi brusc simti ca pedala "agata"(simptoma nedezvoltata pina acum)..efectul:nu mai am "simt "la pedala..reactioneaza foarte usor si e enervant+plus ca simti o tensiune ce te forteaza sa ti piciorul incordat..trebuie sa pun patinele la loc..dar motorul tot fara vlaga e,nu am mers decit putin cu el ..parca aspira aer nu combustibil..pe tester nu mai apare nici o eroare ...help
ps opel corsa s-d ,an 2011,74000 pe bord,motor 1.2 a12xer
am pus pe un corsa d motor 1.2 semiautomat o instalatie gpl(landi renzo evo one)...primii 800 km masina a mers impecabil..au urmat inca 800 km numai in "suturi"(mergeam 50km apoi masina isi pierdea din putere si te punea in nas deoarece parca nici cutia nu mai stia sa retrogradeze singura,trebuia sa comut pe benzina vreo 10 km si apoi se repeta faza)...fost la "dacia" unde am montat inst . pus pe tester ,nimic...am cumparat o pocnitoare de tester delphi si ppe linga multe erori aparea si cea de senzor de pedala (asta dupa ce comprtamentul a inceput si pe rularea la benzina)...bun ,zic eu ,are logica ori clapeta(body throttle) ori pedala de acceleratie...desfacut si body(azi am aflat ca costa 2000ron,parca mi-am luat ferrari ),curatat bine cu spray de contacte...la body misiune partial indeplinita deoarece piesa aia e capsulata si imposibil de desfacut total,am observat ca acele perii de pe cablaj nu calca tocmai cum trebuie...le-am repozitionat,nu stiu cit vor tine ca sint foarte elastice ,dar duppa niste indoiri ale suportului ,sper sa tina...dupa montare body arata ca dracu:poxipoale,urme, iacs, ma mir ca mere .....bun, la pedala aceeasi operatiune ,dar am inlaturat niste patine de plastic cu un arc deoarece cind apesi brusc simti ca pedala "agata"(simptoma nedezvoltata pina acum)..efectul:nu mai am "simt "la pedala..reactioneaza foarte usor si e enervant+plus ca simti o tensiune ce te forteaza sa ti piciorul incordat..trebuie sa pun patinele la loc..dar motorul tot fara vlaga e,nu am mers decit putin cu el ..parca aspira aer nu combustibil..pe tester nu mai apare nici o eroare ...help
ps opel corsa s-d ,an 2011,74000 pe bord,motor 1.2 a12xer
- stefan_moraru
- *
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salut !
Din luna Decembrie a anului 2012, am montat pe mașinã cu motor Z12XEP, de 1229 cmc, un kitt GPL BRC Sequent 24MY07, cu rezervor toroidal de 41 litri(in realitate incap in el 32.8 litri, 20% din capacitatea rezervorului trebuie sã rãmânã liberi), ca sa încapã exact pe locul roții de rezervã de dimensiuni standard(185,65-R15). Motivele principale care m-au determinat sa pun GPL pe Corsa au fost urmãtoarele:
1) Existã modele Opel(Corsa D, Astra I) cu instalații GPL montate din fabricã. Plus cã, pe site la Opel scria într-o vreme cã, ulterior achiziționãrii, se pot monta kitturi GPL și pe mașinile cu motoare twinport de 1.2, 1.4 si 1.6, chiar la dealerii autorizați. Opel, dintre toate mașinile germane, are cea mai vastã experiențã privind diversele tipuri de instalații pe gaz montate pe mașini.
2) Fac aprox 17000 km/an mai mereu în trafic urban, deși nu fac taximetrie. Pur și simplu sunt nevoit sã circul zilnic cu mașina.
3) Evident, pretul.
Ca și rezultate privind consum și putere, cel mai mare consum în mediul urban il am de 11% pe GPL, vara cu AC pornit fie iarna la temp. de sub -5 grade. Pe benzinã este 9.5% în condițiile anterior menționate. În regim de mers extra-urban, am obținut diverse rezultate pentru cã a depins foarte mult de stilul de condus. La condus normal, fara AC pornit am scos valori de 5.5-6 l/100km cu turatii de 2500 in treapta 5. Insa, am avut si valori de 8-9 litri /100km cand am mers cu viteza constanta de 120km/h, tot asa fara AC pornit.
De exemplu, un traseu Botosani-Bucuresti(450 km.) facut noaptea, in luna Iulie 2013, cu anvelope de vara, cu statie radio montata pe masina am scos 8-9% pentru s-a mers constant cu viteze de intre 110-120 km. Atunci, imi aduc aminte ca un plin de GPL a tinut pana ce am trecut de Urziceni, dupa care s-a mers pe benzina pana m-am intors Urziceni, unde am facut un plin GPL la LukOil. La intoarcere, care a avut loc ziua, evident ca a trebuit un stil de condus normal, datorita aglomeratiei, radare,etc. am avut un consum de 5.5-6 %, cu AC pornit periodic. Costul total al deplasarii a fost de: 255 lei dus-intors, din care 188 lei GPL(in nord pretul e ceva mai mare decat in Sud, de exemplu, la LukOil Botosani pretul era 3.00 lei/litru, la LukOil in Urziceni, era 2.84 lei/litru) + 70lei pe benzina, ca rezerva in caz ca nu gasesc prin zona statie cu GPL. .
Alte exemple: un traseu de 234 km, pe care inainte il faceam cu aprox. 80 lei/benzina, il pot face cu 50 lei/gpl. Un traseu Botosani-Iasi, 123 km distanta, il pot face cu 50 lei dus-intors mers doar pe GPL, la care se adauga si ceea ce se consuma in traficul urban. In conditiile in care masina transporta 5 persoane si bagaje, consumul se duce cu aprox 1-1.5 litri in sus, mai ales daca se foloseste AC.
Ca putere, se simte o mica diferenta in minus, insa nu atat de mare incat sa existe probleme la depasiri, iar pentru trafic urban chiar nu conteaza daca ai 60,80 ori 245 de cai putere.
Singurul dezavantaj pentru masina mea, este ca a trebuit sa inlocuiesc roata de rezerva de dimensiuni standard cu una de dimensiuni reduse, limitata la viteza de 80 km/h. În rest nu sunt altele.
Procesul de montare a instalatiei este unul destul de facil pentru montator, deoarece motorul de 1.2 fiind mic nu umple la maximum spatiul de sub capota. Este mult loc pentru montat fire, computerul instalatiei, injectoare, filtre, etc. Schimbul de ulei + filtru se face la aceleasi intervale ca si pe benzina. Gura de alimentare este in acelasi loc unde exista si gura de alimentare pt, benzina. Sincer, nu as fi pus kitt GPL daca trebuia sa gauresc caroseria.
În concluzie, recomand utilizarea kitturilor GPL(montate de dealeri autorizati, la care sa va faceti reviziile periodice ale instalatiei, dupa parcurgerea a 15000km) pentru cei care fac 90% trafic urban, cu mult stat la semafor, mers-sub/supra-turat in treptele de viteza 1-2-3, porniri/opriri dese,etc. Pentru cei care utilizeaza o masina mai mult pentru trafic extra-urban, unde se poate conduce mult in treapta 4-5 de viteza si la turatii constante, nu e chiar necesar un kitt GPL, pentru ca se pot scoate destul de bine un consum mic si pe benzina . Pe Corsa 1.2 twinport se poate scoate lejer un 5-6% pe benzina.
Din propria experiențã, recomand ca în regim de trafic urban, sa nu se faca plin de gpl si benzina. Eu merg cu rezervoarele cam la o treime din capacitate pe GPL și pe benzina. O greutate in plus, duce automat la un consum mai mare.
1) Existã modele Opel(Corsa D, Astra I) cu instalații GPL montate din fabricã. Plus cã, pe site la Opel scria într-o vreme cã, ulterior achiziționãrii, se pot monta kitturi GPL și pe mașinile cu motoare twinport de 1.2, 1.4 si 1.6, chiar la dealerii autorizați. Opel, dintre toate mașinile germane, are cea mai vastã experiențã privind diversele tipuri de instalații pe gaz montate pe mașini.
2) Fac aprox 17000 km/an mai mereu în trafic urban, deși nu fac taximetrie. Pur și simplu sunt nevoit sã circul zilnic cu mașina.
3) Evident, pretul.
Ca și rezultate privind consum și putere, cel mai mare consum în mediul urban il am de 11% pe GPL, vara cu AC pornit fie iarna la temp. de sub -5 grade. Pe benzinã este 9.5% în condițiile anterior menționate. În regim de mers extra-urban, am obținut diverse rezultate pentru cã a depins foarte mult de stilul de condus. La condus normal, fara AC pornit am scos valori de 5.5-6 l/100km cu turatii de 2500 in treapta 5. Insa, am avut si valori de 8-9 litri /100km cand am mers cu viteza constanta de 120km/h, tot asa fara AC pornit.
De exemplu, un traseu Botosani-Bucuresti(450 km.) facut noaptea, in luna Iulie 2013, cu anvelope de vara, cu statie radio montata pe masina am scos 8-9% pentru s-a mers constant cu viteze de intre 110-120 km. Atunci, imi aduc aminte ca un plin de GPL a tinut pana ce am trecut de Urziceni, dupa care s-a mers pe benzina pana m-am intors Urziceni, unde am facut un plin GPL la LukOil. La intoarcere, care a avut loc ziua, evident ca a trebuit un stil de condus normal, datorita aglomeratiei, radare,etc. am avut un consum de 5.5-6 %, cu AC pornit periodic. Costul total al deplasarii a fost de: 255 lei dus-intors, din care 188 lei GPL(in nord pretul e ceva mai mare decat in Sud, de exemplu, la LukOil Botosani pretul era 3.00 lei/litru, la LukOil in Urziceni, era 2.84 lei/litru) + 70lei pe benzina, ca rezerva in caz ca nu gasesc prin zona statie cu GPL. .
Alte exemple: un traseu de 234 km, pe care inainte il faceam cu aprox. 80 lei/benzina, il pot face cu 50 lei/gpl. Un traseu Botosani-Iasi, 123 km distanta, il pot face cu 50 lei dus-intors mers doar pe GPL, la care se adauga si ceea ce se consuma in traficul urban. In conditiile in care masina transporta 5 persoane si bagaje, consumul se duce cu aprox 1-1.5 litri in sus, mai ales daca se foloseste AC.
Ca putere, se simte o mica diferenta in minus, insa nu atat de mare incat sa existe probleme la depasiri, iar pentru trafic urban chiar nu conteaza daca ai 60,80 ori 245 de cai putere.
Singurul dezavantaj pentru masina mea, este ca a trebuit sa inlocuiesc roata de rezerva de dimensiuni standard cu una de dimensiuni reduse, limitata la viteza de 80 km/h. În rest nu sunt altele.
Procesul de montare a instalatiei este unul destul de facil pentru montator, deoarece motorul de 1.2 fiind mic nu umple la maximum spatiul de sub capota. Este mult loc pentru montat fire, computerul instalatiei, injectoare, filtre, etc. Schimbul de ulei + filtru se face la aceleasi intervale ca si pe benzina. Gura de alimentare este in acelasi loc unde exista si gura de alimentare pt, benzina. Sincer, nu as fi pus kitt GPL daca trebuia sa gauresc caroseria.
În concluzie, recomand utilizarea kitturilor GPL(montate de dealeri autorizati, la care sa va faceti reviziile periodice ale instalatiei, dupa parcurgerea a 15000km) pentru cei care fac 90% trafic urban, cu mult stat la semafor, mers-sub/supra-turat in treptele de viteza 1-2-3, porniri/opriri dese,etc. Pentru cei care utilizeaza o masina mai mult pentru trafic extra-urban, unde se poate conduce mult in treapta 4-5 de viteza si la turatii constante, nu e chiar necesar un kitt GPL, pentru ca se pot scoate destul de bine un consum mic si pe benzina . Pe Corsa 1.2 twinport se poate scoate lejer un 5-6% pe benzina.
Din propria experiențã, recomand ca în regim de trafic urban, sa nu se faca plin de gpl si benzina. Eu merg cu rezervoarele cam la o treime din capacitate pe GPL și pe benzina. O greutate in plus, duce automat la un consum mai mare.
ccp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2011 a12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
salut!
am fost ocupat cu "mesterirea" la motor...am gasit un contact oxidat intre bujii si monobobina din cappul lor(totusi e o masina din 2011,cam multe bube..mai am un alt brand din 2010 si merge impecabil)...acum merge ok cu o lipsa de pputere de vreo 10% fata de inceput..da e bine si asa rau...
in pprivinta cosumului 9-9.5 in oras(nu circul in bucuresti cu ea) ,cam 8% afara cu "talpa "de rigoare...pt o cutie semiautomata sint multumit de costuri....din decembrie de cind am luat-o sotia a facut cu ea 4500km...deci mai are vreo 6-7000 km si mi-am scos banii pe instalatie ....am observat ca atunci cind fac consumul trebvuie sa merg la aceeasi ppompa deoarece fiecare baga o alta cantitate de gpl...poate au presiuni diferite la instalatie..la unul intra mai mult la unul mai putin etc
tinind cont ca a fost cumparata ca sotia sa se-nvete cu soferia(ea fiind incepatoare) ma declar in mare multumit de masina(tinind seama ca am achizitionat-o second putea fi si mai rau...second-ul e o loterie chiar daca esti un meserias adevarat)
pina la noi "aventuri" cu opelutu sa auzim de bine!
ps-pe benzina consumurile au fost(facute la pompa ,pentru ca nu am incredere in CB si experienta mi-a dovedit acest lucru):8.5-oras si 6 afara ..
am fost ocupat cu "mesterirea" la motor...am gasit un contact oxidat intre bujii si monobobina din cappul lor(totusi e o masina din 2011,cam multe bube..mai am un alt brand din 2010 si merge impecabil)...acum merge ok cu o lipsa de pputere de vreo 10% fata de inceput..da e bine si asa rau...
in pprivinta cosumului 9-9.5 in oras(nu circul in bucuresti cu ea) ,cam 8% afara cu "talpa "de rigoare...pt o cutie semiautomata sint multumit de costuri....din decembrie de cind am luat-o sotia a facut cu ea 4500km...deci mai are vreo 6-7000 km si mi-am scos banii pe instalatie ....am observat ca atunci cind fac consumul trebvuie sa merg la aceeasi ppompa deoarece fiecare baga o alta cantitate de gpl...poate au presiuni diferite la instalatie..la unul intra mai mult la unul mai putin etc
tinind cont ca a fost cumparata ca sotia sa se-nvete cu soferia(ea fiind incepatoare) ma declar in mare multumit de masina(tinind seama ca am achizitionat-o second putea fi si mai rau...second-ul e o loterie chiar daca esti un meserias adevarat)
pina la noi "aventuri" cu opelutu sa auzim de bine!
ps-pe benzina consumurile au fost(facute la pompa ,pentru ca nu am incredere in CB si experienta mi-a dovedit acest lucru):8.5-oras si 6 afara ..
alexram
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,
Vreau sa incep prin a imi cere scuze daca aceasta intrebare s-a mai pus dar eu sincer am fost incapabil sa gasesc topicul daca el exista.
In fine... Detin un Opel Corsa 1.4 - 100 CP din 2012 - Stripes Edition si as dorii sa imi pun o instalatie de gaz pe ea luna viitoare. In momentul asta am un consum de 9-10% la un stil de condus economic si credeti-ma ca am incercat tot ce se putea (in materie de stil de condus) si nu pot sa il scad. Deja devine o problema, pentru ca e o masina destul de mica zic eu, sa am un asa consum.
Intrebarea mea este daca stiti un service bun (un prieten a luat la intamplare un service de pe net si a sfarsit cu o instalatie care mananca 17% + drumuri la RAR pentru o instalare deficitara) si ceva impresii (consum si performanta) ale celor care deja au gaz pe modele asemanatoare de Corsa D.
Va multumesc!
Vreau sa incep prin a imi cere scuze daca aceasta intrebare s-a mai pus dar eu sincer am fost incapabil sa gasesc topicul daca el exista.
In fine... Detin un Opel Corsa 1.4 - 100 CP din 2012 - Stripes Edition si as dorii sa imi pun o instalatie de gaz pe ea luna viitoare. In momentul asta am un consum de 9-10% la un stil de condus economic si credeti-ma ca am incercat tot ce se putea (in materie de stil de condus) si nu pot sa il scad. Deja devine o problema, pentru ca e o masina destul de mica zic eu, sa am un asa consum.
Intrebarea mea este daca stiti un service bun (un prieten a luat la intamplare un service de pe net si a sfarsit cu o instalatie care mananca 17% + drumuri la RAR pentru o instalare deficitara) si ceva impresii (consum si performanta) ale celor care deja au gaz pe modele asemanatoare de Corsa D.
Va multumesc!
- ovidiu.SB
- **
- 462 mesaje
- din 03 Nov 2007
- Corsa 2007 Z12XEP
- Sibiu
ovidiu.SB
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- stefan_moraru
- *
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
alexram a scris:Buna ziua tuturor,
Vreau sa incep prin a imi cere scuze daca aceasta intrebare s-a mai pus dar eu sincer am fost incapabil sa gasesc topicul daca el exista.
In fine... Detin un Opel Corsa 1.4 - 100 CP din 2012 - Stripes Edition si as dorii sa imi pun o instalatie de gaz pe ea luna viitoare. In momentul asta am un consum de 9-10% la un stil de condus economic si credeti-ma ca am incercat tot ce se putea (in materie de stil de condus) si nu pot sa il scad. Deja devine o problema, pentru ca e o masina destul de mica zic eu, sa am un asa consum.
Intrebarea mea este daca stiti un service bun (un prieten a luat la intamplare un service de pe net si a sfarsit cu o instalatie care mananca 17% + drumuri la RAR pentru o instalare deficitara) si ceva impresii (consum si performanta) ale celor care deja au gaz pe modele asemanatoare de Corsa D.
Va multumesc!
Vreau sa incep prin a imi cere scuze daca aceasta intrebare s-a mai pus dar eu sincer am fost incapabil sa gasesc topicul daca el exista.
In fine... Detin un Opel Corsa 1.4 - 100 CP din 2012 - Stripes Edition si as dorii sa imi pun o instalatie de gaz pe ea luna viitoare. In momentul asta am un consum de 9-10% la un stil de condus economic si credeti-ma ca am incercat tot ce se putea (in materie de stil de condus) si nu pot sa il scad. Deja devine o problema, pentru ca e o masina destul de mica zic eu, sa am un asa consum.
Intrebarea mea este daca stiti un service bun (un prieten a luat la intamplare un service de pe net si a sfarsit cu o instalatie care mananca 17% + drumuri la RAR pentru o instalare deficitara) si ceva impresii (consum si performanta) ale celor care deja au gaz pe modele asemanatoare de Corsa D.
Va multumesc!
Salut !
Cauta sa montezi instalatia GPL numai la dealeri autorizati. Dupa instalare, primesti de la dealer un carnet pt evidenta reviziilor instalatiei plus datele tehnice ale instalatiei tale. Pe mine la RAR m-a costat 160 lei omologarea. In rest, n-am mai avut nicio plimbare pana la sediul RAR. Consumul la mine, cu GPL e maxim 11%, iarna pe ger si in trafic urban. Vara cu AC pornit, culmea, ca am consum mai mic, aprox 10%. La drum lung, scot si 5%, la aprox 3000 de ture la o viteza de maxim 110 km/h. La benzina am si eu cam acelasi consum ca si tine.
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare colegi!
Am reusit si am montat instalatia de care am vb mai sus!Am facut si un plin de GPL..am rezervorul de 41 toroidal,au incaput la un plin 36 litri, de GPL..106 lei.Am reusit sa ajung la 387 km pe GPL cu un singur plin,drumuri in afara orasului cam 160 km,restul doar in oras.Erori aparute cele clasice de acum..cu amestec slab de gaz..reglare automata si restul..le-am sters cu op-com ul si acum e ok,nu au mai reaparut!Ca idee is multumit,masina nu prezinta probleme de cand am montat instalatia!
Am reusit si am montat instalatia de care am vb mai sus!Am facut si un plin de GPL..am rezervorul de 41 toroidal,au incaput la un plin 36 litri, de GPL..106 lei.Am reusit sa ajung la 387 km pe GPL cu un singur plin,drumuri in afara orasului cam 160 km,restul doar in oras.Erori aparute cele clasice de acum..cu amestec slab de gaz..reglare automata si restul..le-am sters cu op-com ul si acum e ok,nu au mai reaparut!Ca idee is multumit,masina nu prezinta probleme de cand am montat instalatia!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat