Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • florinelus

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am deschis un nou topic pentru ca nu am gasit ceva asemanator cu problemele pe care le are masina.
Opel Vectra B din anul 1998 2.0 X20DTL,am facut diagnoza si am primit eroarea P1125 (1)-Defectiune critica de sistem,masina nu are putere,nu se aprinde nimic in bord doar daca turez putin mai mult sau depasesc 120 km/h aceasta fiind viteza maxima.Precizez ca tija de la turbo deschide,debitmetrul l`am inlocuit cu altul de la un coleg,degeaba,EGR-ul este bun nu are membrana sparta,am inlocuit si senzorul de pe galeria de admisie,pompa de vacum a fost inlocuita,am incercat fiecare solenoid cu altul tot degeaba.Am sa desfac si galeria de admisie sa o curat.A mai intampinat cineva aceasta problema?Stie cineva cum pot rezolva?Am sa revin cu un raspuns dupa ce curat si galeria de admisie
  • florinelus

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Chiar nu ma poate ajuta nimeni?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa nu fie cumva de la pompa de injectie respectiv injectoare dar mai repede tind sa cred ca de la pompa. Ia legatura cu Rolland sau cu Mariusnapcori aici pe forum si intreaba-i pe ei ca poate au intalnit aceasta eroare...
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
florinelus a scris:Am deschis un nou topic pentru ca nu am gasit ceva asemanator cu problemele pe care le are masina.
Opel Vectra B din anul 1998 2.0 X20DTL,am facut diagnoza si am primit eroarea P1125 (1)-Defectiune critica de sistem,masina nu are putere,nu se aprinde nimic in bord doar daca turez putin mai mult sau depasesc 120 km/h aceasta fiind viteza maxima.Precizez ca tija de la turbo deschide,debitmetrul l`am inlocuit cu altul de la un coleg,degeaba,EGR-ul este bun nu are membrana sparta,am inlocuit si senzorul de pe galeria de admisie,pompa de vacum a fost inlocuita,am incercat fiecare solenoid cu altul tot degeaba.Am sa desfac si galeria de admisie sa o curat.A mai intampinat cineva aceasta problema?Stie cineva cum pot rezolva?Am sa revin cu un raspuns dupa ce curat si galeria de admisie


Eu cred ca ai o problema cu electrovalva care iti actioneaza westgate-ul de la turbo. De aici e si lipsa de putere. Masoara in prima faza daca iti vine tensiune pe electrovalva pinul 2 (e +) . In autodata mai zice ca trebuie sa ai impedanta de 5 ohmi intre pinul 1 si 2.


acum observ ca e o postare mai veche, ma scuzati
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR