- florinelus
- OP
- 39 mesaje
- din 22 Mar 2012
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
florinelus
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
Am deschis un nou topic pentru ca nu am gasit ceva asemanator cu problemele pe care le are masina.
Opel Vectra B din anul 1998 2.0 X20DTL,am facut diagnoza si am primit eroarea P1125 (1)-Defectiune critica de sistem,masina nu are putere,nu se aprinde nimic in bord doar daca turez putin mai mult sau depasesc 120 km/h aceasta fiind viteza maxima.Precizez ca tija de la turbo deschide,debitmetrul l`am inlocuit cu altul de la un coleg,degeaba,EGR-ul este bun nu are membrana sparta,am inlocuit si senzorul de pe galeria de admisie,pompa de vacum a fost inlocuita,am incercat fiecare solenoid cu altul tot degeaba.Am sa desfac si galeria de admisie sa o curat.A mai intampinat cineva aceasta problema?Stie cineva cum pot rezolva?Am sa revin cu un raspuns dupa ce curat si galeria de admisie
Opel Vectra B din anul 1998 2.0 X20DTL,am facut diagnoza si am primit eroarea P1125 (1)-Defectiune critica de sistem,masina nu are putere,nu se aprinde nimic in bord doar daca turez putin mai mult sau depasesc 120 km/h aceasta fiind viteza maxima.Precizez ca tija de la turbo deschide,debitmetrul l`am inlocuit cu altul de la un coleg,degeaba,EGR-ul este bun nu are membrana sparta,am inlocuit si senzorul de pe galeria de admisie,pompa de vacum a fost inlocuita,am incercat fiecare solenoid cu altul tot degeaba.Am sa desfac si galeria de admisie sa o curat.A mai intampinat cineva aceasta problema?Stie cineva cum pot rezolva?Am sa revin cu un raspuns dupa ce curat si galeria de admisie
- florinelus
- OP
- 39 mesaje
- din 22 Mar 2012
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
florinelus
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
florinelus a scris:Am deschis un nou topic pentru ca nu am gasit ceva asemanator cu problemele pe care le are masina.
Opel Vectra B din anul 1998 2.0 X20DTL,am facut diagnoza si am primit eroarea P1125 (1)-Defectiune critica de sistem,masina nu are putere,nu se aprinde nimic in bord doar daca turez putin mai mult sau depasesc 120 km/h aceasta fiind viteza maxima.Precizez ca tija de la turbo deschide,debitmetrul l`am inlocuit cu altul de la un coleg,degeaba,EGR-ul este bun nu are membrana sparta,am inlocuit si senzorul de pe galeria de admisie,pompa de vacum a fost inlocuita,am incercat fiecare solenoid cu altul tot degeaba.Am sa desfac si galeria de admisie sa o curat.A mai intampinat cineva aceasta problema?Stie cineva cum pot rezolva?Am sa revin cu un raspuns dupa ce curat si galeria de admisie
Opel Vectra B din anul 1998 2.0 X20DTL,am facut diagnoza si am primit eroarea P1125 (1)-Defectiune critica de sistem,masina nu are putere,nu se aprinde nimic in bord doar daca turez putin mai mult sau depasesc 120 km/h aceasta fiind viteza maxima.Precizez ca tija de la turbo deschide,debitmetrul l`am inlocuit cu altul de la un coleg,degeaba,EGR-ul este bun nu are membrana sparta,am inlocuit si senzorul de pe galeria de admisie,pompa de vacum a fost inlocuita,am incercat fiecare solenoid cu altul tot degeaba.Am sa desfac si galeria de admisie sa o curat.A mai intampinat cineva aceasta problema?Stie cineva cum pot rezolva?Am sa revin cu un raspuns dupa ce curat si galeria de admisie
Eu cred ca ai o problema cu electrovalva care iti actioneaza westgate-ul de la turbo. De aici e si lipsa de putere. Masoara in prima faza daca iti vine tensiune pe electrovalva pinul 2 (e +) . In autodata mai zice ca trebuie sa ai impedanta de 5 ohmi intre pinul 1 si 2.
acum observ ca e o postare mai veche, ma scuzati