Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Komy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Am un Opel Astra G-CC 1.4 benzina...
Motoru are momente si momente cand merge in 3 bujii, imi da eroare la cilindrul 2. Ce poate fi?
Si daca imi poate raspunde cnv si la intrebarea asta: "Care e fenomenu acestui motor? la drum lung nu am nici o problema, la drum scurt are momente cand o ia razna motorul."

P.S. bujiile si bobina sunt noi, abea schimbate si dupa cateva zile mi'a aparut senzorul iar in bord si la fel face motoru.

Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
vezi ca martor aprins in bord inseamna eroare.. cauta pe forum metoda "pseudoagrafa" ca s-o citesti..p-orma o postezi si mai vedem..
  • Komy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:
vezi ca martor aprins in bord inseamna eroare.. cauta pe forum metoda "pseudoagrafa" ca s-o citesti..p-orma o postezi si mai vedem..


am facut testul si nu imi apare nimik..daca las masina pe liber, motorul nu merge lin cur ar trebuii, merge in suturi.....are momente cand da sa se opreasca"adica scade acul turometrului aproape de 0 si urca imediat la aprox 1000 de turatii/h"
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi in primul post ai spus ca ai eroare la cilindrul2...
curata temeinic clapeta de acceleratie si EGR-ul... verifica si functionarea lor corespunzatoare..
cum arata bujiile?
  • zcatalin

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Vezi ca bujiile sa fie pentru motorul tau. Verifica distanta intre electrozi. Pune si alta bobina, chiar de noua poate sa fie defecta. Daca ai curatat clapeta de acceleratie/egr, vezi sa schimbi si garniturile de pe acolo.

Aveam aceleasi simptome, nu oscila asa mult turometrul la relanti, dar zdruncina un pic masina. Imi mergea uneori in 3 cilindri la turatii mici, peste 2500 de ture disparea fenomenul (de aia probabil ai si tu impresia ca la viteze mari e ok). La mine a fost fie de la garnitura de la clapeta, ca tragea aer fals, fie de la bobina. Mentionez ca fenomenul a aparut dupa ce am curatat clapeta de acceleratie. Deasemenea, mentionez ca-mi dadea eroare 0304, missfire pe cilindrul 4, dar nu era prezent, ci doar stocata. Am schimbat acea garnitura la clapeta, si am facut schimb de bobine cu un coleg de aici de pe forum. Masina lui merge bine cu bobina mea, a mea merge bine cu bobina lui. Schimbul l-am facut acum 3 saptamani, urmeaza sa ne gasim cat de curand sa schimbam iar bobinele, vremea nu ne-a ajutat intre timp; eu sper sa mearga ok si cu bobina mea, si sa fi fost doar de la garnitura aia nenorocita.
  • Komy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:poi in primul post ai spus ca ai eroare la cilindrul2...
curata temeinic clapeta de acceleratie si EGR-ul... verifica si functionarea lor corespunzatoare..
cum arata bujiile?


am sa ma uit la clapeta de acceleratie..deoarece EGR-ul e si el nou...am fost nevoit sa il schimb pt ca era opturat si blocat nu mai aveam ca sa ii fac
  • Komy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
zcatalin a scris:Vezi ca bujiile sa fie pentru motorul tau. Verifica distanta intre electrozi. Pune si alta bobina, chiar de noua poate sa fie defecta. Daca ai curatat clapeta de acceleratie/egr, vezi sa schimbi si garniturile de pe acolo.

Aveam aceleasi simptome, nu oscila asa mult turometrul la relanti, dar zdruncina un pic masina. Imi mergea uneori in 3 cilindri la turatii mici, peste 2500 de ture disparea fenomenul (de aia probabil ai si tu impresia ca la viteze mari e ok). La mine a fost fie de la garnitura de la clapeta, ca tragea aer fals, fie de la bobina. Mentionez ca fenomenul a aparut dupa ce am curatat clapeta de acceleratie. Deasemenea, mentionez ca-mi dadea eroare 0304, missfire pe cilindrul 4, dar nu era prezent, ci doar stocata. Am schimbat acea garnitura la clapeta, si am facut schimb de bobine cu un coleg de aici de pe forum. Masina lui merge bine cu bobina mea, a mea merge bine cu bobina lui. Schimbul l-am facut acum 3 saptamani, urmeaza sa ne gasim cat de curand sa schimbam iar bobinele, vremea nu ne-a ajutat intre timp; eu sper sa mearga ok si cu bobina mea, si sa fi fost doar de la garnitura aia nenorocita.


bujiile sunt pt motorul meu si bobina la fel...am verificat bobina la alt coleg care are aceeasi masina si ii merge ft bn...dupa cum am mai spus si colegului am sa ma uit la clapeta de acceleratie...am aceleasi simptome ca la tn la turatii mici nu merge bn, peste 2500 turatii e totul bn chiar daca senzorul e aprins in bord...

PS: peste 2/3 zile am sa vin cu detalii sau sa anunt ca am dat de cap cu ajutorul vostru...multumesc
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Komy, te rog sa renunti la limbajul de chat
Daca e nevoie, iti cumpar eu un manual de gramatica...
  • crety

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 1995 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
sal. am o corsa b din 1995 1.2 monopunct si am probleme cu pompa benzina trebuie inlocuita,aveti idee dupa ce masina se mai potriveste? stima!
  • crety

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 1995 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
sal. am o corsa b din 1995 1.2 monopunct si am probleme cu pompa benzina trebuie inlocuita,aveti idee dupa ce masina se mai potriveste? stima!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
se potrivesc de la motoarele 1.0 pana la 1.6 chiar si de la 1.5D
  • Komy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Am curatat clapeta de acceleratie si am pus garnitura nou. Problema persista. Am verificat din nou bijiile, bobina, compresia si toate sunt bune. Sigura chestie care a mai ramas de verificat e calculatorul. Eroara e aceeasi : "P0302 Cylinder 2 Two Misfire Detected" , "P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected" .
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dar injectoarele leai verificat?
  • Komy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nicunicu a scris:dar injectoarele leai verificat?


Nu. Am sa le verific si pe alea. Dar cred ca sunt bune, altfel nu iesea compresia buna...la asta ma gandesc
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
compresia n-are treaba cu injectoarele... da rampa jos si schimba-le intre ele.. vezi daca se muta eroarea de la cilindru 2 pe altul..
daca nu se prea poate sa fie de la ECU
  • Komy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:compresia n-are treaba cu injectoarele... da rampa jos si schimba-le intre ele.. vezi daca se muta eroarea de la cilindru 2 pe altul..
daca nu se prea poate sa fie de la ECU


Bine...hai ca fac si treaba asta...sper sa o rezolv odata pentru totdeauna.
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Vezi si supape. Vorbesc din experienta. Era atat de multa calamina pe acolo ca nimic nu mai mergea in regula. La mine era vorba de cilindrul 3
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pana sa ajunga sa desfaca motoru' sa se uite la supape e mai bine sa elimine alte cauze posibile..
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Se poate sa fie si din cauza tachetilor sau a culbutorilor, nu strica o verificarea a acestora.
  • Komy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
snicola a scris:Vezi si supape. Vorbesc din experienta. Era atat de multa calamina pe acolo ca nimic nu mai mergea in regula. La mine era vorba de cilindrul 3


"snicola" : am sa verific si supapele daca o sa fie nevoie. Calamina nu am mai mult ca sigur ca folosest aditiv pentru eliminarea calaminei.

luciraica a scris:pana sa ajunga sa desfaca motoru' sa se uite la supape e mai bine sa elimine alte cauze posibile..


"luciraica": inca ma uit la cauzele posibile...

mariustintea a scris:Se poate sa fie si din cauza tachetilor sau a culbutorilor, nu strica o verificarea a acestora.


"mariustintea": am sa verific si alea, deocamdata sa vad poate se rezolva fara sa ajung la tacheti sau culbutori. Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR