- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- laur_astra
- **
- 85 mesaje
- din 22 Aug 2012
- Astra 2001 Y20DTH Stage 1
- Spania
laur_astra
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2001 Y20DTH Stage 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2012
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Numai dupa invidia altora iti dai seama de propria ta valoare.
Am reusit de ani de zile, sa cladesc o echipa in spate, puternica, o echipa care mi-a inteles pe deplin viziunea mea despre aceste tutoriale made in Romania, facute asa cum le facem, nu ne ridicam la nivelul de profesionisti si pot contine multe lucruri care nu le facem corect sau inginereste, dar rezultatul lor a fost intotdeauna o solutie fie la problema respectiva dezbatuta, fie la probleme asemanatoare, folositoare posesorilor de Opel.
si multumesc frumos in mumele meu cat si al echipei pionerat .
Am reusit de ani de zile, sa cladesc o echipa in spate, puternica, o echipa care mi-a inteles pe deplin viziunea mea despre aceste tutoriale made in Romania, facute asa cum le facem, nu ne ridicam la nivelul de profesionisti si pot contine multe lucruri care nu le facem corect sau inginereste, dar rezultatul lor a fost intotdeauna o solutie fie la problema respectiva dezbatuta, fie la probleme asemanatoare, folositoare posesorilor de Opel.
si multumesc frumos in mumele meu cat si al echipei pionerat .
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
salut.foarte bun acest tutorial.as vrea sa fac o completare insa si sper sa va fie de folos tuturor.am inlocuit si eu aceste furtune la un numar de km preventiv.insa pentru a porni la sfert de cheie motorul dupa ce am schimbat furtunele am procedat in felul urmator.cu ajutorul unui patent sau cleste am "sufocat" sau strangulat( cum vreti sa spuneti) furtunul principal care coboara in stutul de pe pompa.l-am extras dupa teu si in capul lui am introdus un burghiu de 4(cred)in asa fel nu se mai dezamorseaze pompa de injectie(o sa observati ca daca scoateti returul se aude un galgait in pompa).am inlocuit toate furtunele iar apoi ultimul care merge de la teu in pompa l-am taiat la dimensiuni dinainte si l-am mufat.insa aici este dibacia sa ii spunem asa.trebuie sa-l extragi pe cel vechi dupa pompa si sa-l introduci pe acesta imediat pentru a nu se dezamorsa.eu am reusit in acest fel iar masina a pornit la sfert ca si cum nu as fi umblat. sper sa va ajute acest mic "armistitiu". numai bine!
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ciudat ca nu a pornit ..... eu am facut aceasta operatiune chiar ieri - dar ceva mai aprofundata, in sensul ca am demontat ci galeria de admisie sa curat malul strans pe acolo.
Cu aceasta ocazie m-am orientat catre acelasi tip de furtun - care sincer mi se pare mai rezistent in timp. In sensul ca in 2009 schimbasem acest tip de furtun panzat pe exterior cu furtun special de combustibil marca Gates..... E BINE....acum m-am chinuit sa scot furtunul si de pe stuturile injectoarelor si de pe teuri. Se intarise intr-un asa hal, incat s-a rupt de pe stuturile injectoarelor 1 si 4 - lucru care m-a costat 40 de minute de munca asiduua sa indepartez bucata rupta....deci...recomand calduros furtunul panzat exterior ( cel putin nu coace atat de tare ca cel cu panza la interior)
Cat priveste pornirea - pentru cei interesati in a nu chinui nici electromotorul si nici pompa - desfaceti TOATE piulitele de la injectoare- scoateti turul din filtru si montati o perfuzie cu motorina si porneste la a treia cheie scurta. Asa am facut eu - nu m-a ajutat nimeni, am dat de trei ori la cheie pana a stropit motorina, am strans piulitele si GO !!!!
Cu aceasta ocazie m-am orientat catre acelasi tip de furtun - care sincer mi se pare mai rezistent in timp. In sensul ca in 2009 schimbasem acest tip de furtun panzat pe exterior cu furtun special de combustibil marca Gates..... E BINE....acum m-am chinuit sa scot furtunul si de pe stuturile injectoarelor si de pe teuri. Se intarise intr-un asa hal, incat s-a rupt de pe stuturile injectoarelor 1 si 4 - lucru care m-a costat 40 de minute de munca asiduua sa indepartez bucata rupta....deci...recomand calduros furtunul panzat exterior ( cel putin nu coace atat de tare ca cel cu panza la interior)
Cat priveste pornirea - pentru cei interesati in a nu chinui nici electromotorul si nici pompa - desfaceti TOATE piulitele de la injectoare- scoateti turul din filtru si montati o perfuzie cu motorina si porneste la a treia cheie scurta. Asa am facut eu - nu m-a ajutat nimeni, am dat de trei ori la cheie pana a stropit motorina, am strans piulitele si GO !!!!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
mariano dar nu ai pornit cu capacul de la chiuloasa dat jos cum este poza nu (sper sa stii de gluma)
Ca si completare, cumparati furtun de retur cu panza in mijloc adica cum este in poza de mai sus nu cel panzat pe exterior ca ala daca se coace il scoti foarte greu pentru ca il tragi afara doar panza si se rupe in interior. Eu caut acum furtun din ala si nu gasesc nicaieri in Sibiu...
Ca si completare, cumparati furtun de retur cu panza in mijloc adica cum este in poza de mai sus nu cel panzat pe exterior ca ala daca se coace il scoti foarte greu pentru ca il tragi afara doar panza si se rupe in interior. Eu caut acum furtun din ala si nu gasesc nicaieri in Sibiu...
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Daca porneam cu capacul culbutorilor dat jos, cred ca trebuia sa solicit moderatorilor sa imi schimb userul in Othello...
In ceea ce priveste furtunul panzat pe interior, adica cu insertie de panza intre doua straturi de cauciuc, nu stiu decat ca il producea Gates. Eu am folosit din acesta, dar repet, fiind cauciuc la exterior s-a intarit de la caldura si am avut probleme la scos. Mi s-a rupt la 2 injectoare si m-am chinuit 40 de minute sa scot resturile ramase acolo.
Acest furtun este bun, daca il schimbi in fiecare an, si sincer vorbiind cred ca asa ar trebui sa facem si noi. Dar stii cum este omul, il pune, vede ca merge si uita ca trebuie sa mai schimbe din cand in cand......si uite asa se trezeste ca nu mai poirneste........si o ia de la capat....
Daca gasesc furtun din acesta te anunt....
In ceea ce priveste furtunul panzat pe interior, adica cu insertie de panza intre doua straturi de cauciuc, nu stiu decat ca il producea Gates. Eu am folosit din acesta, dar repet, fiind cauciuc la exterior s-a intarit de la caldura si am avut probleme la scos. Mi s-a rupt la 2 injectoare si m-am chinuit 40 de minute sa scot resturile ramase acolo.
Acest furtun este bun, daca il schimbi in fiecare an, si sincer vorbiind cred ca asa ar trebui sa facem si noi. Dar stii cum este omul, il pune, vede ca merge si uita ca trebuie sa mai schimbe din cand in cand......si uite asa se trezeste ca nu mai poirneste........si o ia de la capat....
Daca gasesc furtun din acesta te anunt....
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Astazi avand in drum Bricostore, am intrat si de curiozitate m-am dus la standul Gardena pentru a verifica daca celebrele teuri pe care le-am promovat cu atata tarie pe acest forum, mai exista si am fost placut surprins de valoarea pretului( 11,50 lei), fapt pentru care mi-am cumparat un set, asa pentru "moft".....