- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- laur_astra
- **
- 85 mesaje
- din 22 Aug 2012
- Astra 2001 Y20DTH Stage 1
- Spania
laur_astra
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2001 Y20DTH Stage 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2012
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am reusit de ani de zile, sa cladesc o echipa in spate, puternica, o echipa care mi-a inteles pe deplin viziunea mea despre aceste tutoriale made in Romania, facute asa cum le facem, nu ne ridicam la nivelul de profesionisti si pot contine multe lucruri care nu le facem corect sau inginereste, dar rezultatul lor a fost intotdeauna o solutie fie la problema respectiva dezbatuta, fie la probleme asemanatoare, folositoare posesorilor de Opel.
![Respect!](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- TazzDeejay
- **
- 105 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- TazzDeejay
- **
- 105 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- OP
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- TazzDeejay
- **
- 105 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 931 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 931
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Cu aceasta ocazie m-am orientat catre acelasi tip de furtun - care sincer mi se pare mai rezistent in timp. In sensul ca in 2009 schimbasem acest tip de furtun panzat pe exterior cu furtun special de combustibil marca Gates..... E BINE....acum m-am chinuit sa scot furtunul si de pe stuturile injectoarelor si de pe teuri. Se intarise intr-un asa hal, incat s-a rupt de pe stuturile injectoarelor 1 si 4 - lucru care m-a costat 40 de minute de munca asiduua sa indepartez bucata rupta....deci...recomand calduros furtunul panzat exterior ( cel putin nu coace atat de tare ca cel cu panza la interior)
Cat priveste pornirea - pentru cei interesati in a nu chinui nici electromotorul si nici pompa - desfaceti TOATE piulitele de la injectoare- scoateti turul din filtru si montati o perfuzie cu motorina si porneste la a treia cheie scurta. Asa am facut eu - nu m-a ajutat nimeni, am dat de trei ori la cheie pana a stropit motorina, am strans piulitele si GO !!!!
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ca si completare, cumparati furtun de retur cu panza in mijloc adica cum este in poza de mai sus nu cel panzat pe exterior ca ala daca se coace il scoti foarte greu pentru ca il tragi afara doar panza si se rupe in interior. Eu caut acum furtun din ala si nu gasesc nicaieri in Sibiu...
- mariano
- ***
- 931 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 931
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste furtunul panzat pe interior, adica cu insertie de panza intre doua straturi de cauciuc, nu stiu decat ca il producea Gates. Eu am folosit din acesta, dar repet, fiind cauciuc la exterior s-a intarit de la caldura si am avut probleme la scos. Mi s-a rupt la 2 injectoare si m-am chinuit 40 de minute sa scot resturile ramase acolo.
Acest furtun este bun, daca il schimbi in fiecare an, si sincer vorbiind cred ca asa ar trebui sa facem si noi. Dar stii cum este omul, il pune, vede ca merge si uita ca trebuie sa mai schimbe din cand in cand......si uite asa se trezeste ca nu mai poirneste........si o ia de la capat....
Daca gasesc furtun din acesta te anunt....
- mariano
- ***
- 931 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 931
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat