Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
in sfarsit am rezolvat problema...


cu o dalta de mici dimensiuni am batut in sensul desfacerii si asa am reusit sa desurubez piulita
binenteles ca sa format o mica gaurice ..dar in urma polizarii simetrice la limita garniturii am obtinut o piulita pe 22 care functioneza perfect,am strans fara problema si nu am nici o scurgere de ulei
Skip ads

  • claus2055

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2007

  • Mesaj Privat
da dar nu e mai bine sa scoti uleiul prin joja
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu prea e bine ca mizeria ce se strange in zona busonului ramane acolo si apoi intra iar in ciurculatie
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:nu prea e bine ca mizeria ce se strange in zona busonului ramane acolo si apoi intra iar in ciurculatie

pe unde sa intre?
busonul etanseaza perfect, la fel si garnitura
am strans fara problema si nu am nici o scurgere de ulei+orificiul de scurgere e mult mai mic decat busonul
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
mizeria din interior.
busonul e cel mai jos punct al baii de ulei si acolo se aduna tot jegul. si cand pui ulei nou il ia si pe asta la plimbare iar. de aia zic sa nu se scoata pe la joja
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:mizeria din interior.
busonul e cel mai jos punct al baii de ulei si acolo se aduna tot jegul. si cand pui ulei nou il ia si pe asta la plimbare iar. de aia zic sa nu se scoata pe la joja

mai frate ....
am DESURUBAT piulita.nu ai citit postul in care am scris ca am rezolvat(desurubat)
normal ca nu vreau si nici nu sunt de acord cu schimbul pe la joja din motivul invocat de tine

"in sfarsit am rezolvat problema...


cu o dalta de mici dimensiuni am batut in sensul desfacerii si asa am reusit sa desurubez piulita
binenteles ca sa format o mica gaurice ..dar in urma polizarii simetrice la limita garniturii am obtinut o piulita pe 22 care functioneza perfect,am strans fara problema si nu am nici o scurgere de ulei"
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
mai frate eu de asta am postat aici

claus2055 a scris:da dar nu e mai bine sa scoti uleiul prin joja


La tine am vazut ca ai rezolvat
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:mai frate eu de asta am postat aici

claus2055 a scris:da dar nu e mai bine sa scoti uleiul prin joja





La tine am vazut ca ai rezolvat


ok Laughing am inteles
  • claus2055

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2007

  • Mesaj Privat
OK am inteles si eu ,rugamintea mea ar fi sa imi spuneti si mie pt un motor de 2,2dty si un nr de 173.000 km ,ce fel de lei sa pun la motor si cutie si ce filtre sa schimb la ea.Ma intereseaza firma si felul acestora deoarece nu cunosc nici ce fel de ulei a fost bagat cand am luat-o.Stiu ca e recomandat sa ii bagi acelasi ulei ca mai inainte dar la mine nu se aplica deoarece nu stiu ce a fost inainte
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@clauss2055 - cautare, cautare, cautare :

https://www.clubopel.com/viewtop...mp;highlight=ulei
  • claus2055

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am cautat ,caut si acum dar nu gasesc numik pentru motorul meu:2,2dty(y22dtr).Eu as baga un castrol dar nu stiu de care si la cutie ,chiar nu stiu ce sa zic. Poate ma ajutati voi care aveti acelasi motor ca si mine si imi spuneti din propria voastra experienta.Multumiri anticipate
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
claus2055 a scris:am cautat ,caut si acum dar nu gasesc numik pentru motorul meu:2,2dty(y22dtr).Eu as baga un castrol dar nu stiu de care si la cutie ,chiar nu stiu ce sa zic. Poate ma ajutati voi care aveti acelasi motor ca si mine si imi spuneti din propria voastra experienta.Multumiri anticipate


uleiurile recomandate de producator, adica uleiurile GM. cauta in reprezentante sau in serviceuri autorizate de opel
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Tocmai am iesit de sub masina si am avut unele surprize (Repet 2.0 DTI 16V)
1. Pentru a accesa busonul de golire al baii de ulei trebuie dat un panou demontabil dintr-un scut de plastic. In manual nu scria de chestia asta.
2. Ma asteptam sa gasesc busonul cu axa verticala si cu Torx T45 (asa scrie la carte) Am gasit in schimb un buson cu o forma ciudata, cu ca quasicilindric si cu doua aplatizari merge cheie de 20.
3.Mi-am cumparat garnituri pentru Y20DTH, in cataloage apar garnituri de cauciuc. Surprise! am garnitura de cupru. Naiba stie acum de pe ce motor sa caut garnitura de cupru...
4. Pentru a ajunte la carcasa filtrului de aer trebuie dat jos furtunul care vine de la intercooler si se duce pe colectorul de admisie unde este si valva EGR. Nici asta nu scrie in manual. Furtunul respectiv are o pelicula de ulei pe interior si m-am enervat, insa avind in vedere ca gazele de carter sunt eliminate in fata compresorului...no comment.

Spuneti-mi va rog ce cheie este necesara pentru deschiderea capaculuil locasului filtrului nu am avut nimic la mine sa masor hexagonul ala (pare un 30). Pana la urma nu am schimbat nici un ulei, am facut o repetitie.


Ultima modificare făcută de calfianu la Lun 08 Oct, 2007 10:03 pm
  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Hexagonul este de 36
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
merci, dannek, deci dechiderea cheii trebuie sa fie 36. WOW
Merci inca o data
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Este posibil ca la unele motoare 2.0 DTI 16V, busonul de scurgere ulei sa fie similare cu cel de la motorul de 1.7 DTI si necesita saiba de cupru de 14X20X1.5 in loc de oring de cauciuc (pentru buson cu torx T45).
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu sambata. Am ajuns pana la dalta, tot nu vrea. Nu stiu ce sa ma fac, cred ca am sa dau baia jos. Mi-e frica sa sudez acolo, mi-i sa nu ia foc uleiul. Daca aveti ceva idei, va rog aruncati-le in mine.

Surubul s-a strans usor ultima data, nu s-a fortzat, deci nu inteleg. Probabil o fi prins ceva mizeria la strangere si s-o fi sudat.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sudeaza( cu simt de raspundere, incalziri progresive.. sa nu deformezi ceva de la caldura) un surub direct pe piulita.

Ar trebui sa merga
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am rezolvat in cele din urma. S-a rezolvat cu un ciocan pneumatic in care s-a infipt o dalta tocita in varf.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR