- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
in sfarsit am rezolvat problema...
cu o dalta de mici dimensiuni am batut in sensul desfacerii si asa am reusit sa desurubez piulita
binenteles ca sa format o mica gaurice ..dar in urma polizarii simetrice la limita garniturii am obtinut o piulita pe 22 care functioneza perfect,am strans fara problema si nu am nici o scurgere de ulei
cu o dalta de mici dimensiuni am batut in sensul desfacerii si asa am reusit sa desurubez piulita
binenteles ca sa format o mica gaurice ..dar in urma polizarii simetrice la limita garniturii am obtinut o piulita pe 22 care functioneza perfect,am strans fara problema si nu am nici o scurgere de ulei
claus2055- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
mctoto a scris:mizeria din interior.
busonul e cel mai jos punct al baii de ulei si acolo se aduna tot jegul. si cand pui ulei nou il ia si pe asta la plimbare iar. de aia zic sa nu se scoata pe la joja
busonul e cel mai jos punct al baii de ulei si acolo se aduna tot jegul. si cand pui ulei nou il ia si pe asta la plimbare iar. de aia zic sa nu se scoata pe la joja
mai frate ....
am DESURUBAT piulita.nu ai citit postul in care am scris ca am rezolvat(desurubat)
normal ca nu vreau si nici nu sunt de acord cu schimbul pe la joja din motivul invocat de tine
"in sfarsit am rezolvat problema...
cu o dalta de mici dimensiuni am batut in sensul desfacerii si asa am reusit sa desurubez piulita
binenteles ca sa format o mica gaurice ..dar in urma polizarii simetrice la limita garniturii am obtinut o piulita pe 22 care functioneza perfect,am strans fara problema si nu am nici o scurgere de ulei"
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
claus2055- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
OK am inteles si eu ,rugamintea mea ar fi sa imi spuneti si mie pt un motor de 2,2dty si un nr de 173.000 km ,ce fel de lei sa pun la motor si cutie si ce filtre sa schimb la ea.Ma intereseaza firma si felul acestora deoarece nu cunosc nici ce fel de ulei a fost bagat cand am luat-o.Stiu ca e recomandat sa ii bagi acelasi ulei ca mai inainte dar la mine nu se aplica deoarece nu stiu ce a fost inainte
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
claus2055- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2007
- Mesaj Privat
- brummy
- **
- 269 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Arad
brummy
- Mesaje scrise: 269
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
claus2055 a scris:am cautat ,caut si acum dar nu gasesc numik pentru motorul meu:2,2dty(y22dtr).Eu as baga un castrol dar nu stiu de care si la cutie ,chiar nu stiu ce sa zic. Poate ma ajutati voi care aveti acelasi motor ca si mine si imi spuneti din propria voastra experienta.Multumiri anticipate
uleiurile recomandate de producator, adica uleiurile GM. cauta in reprezentante sau in serviceuri autorizate de opel
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
Tocmai am iesit de sub masina si am avut unele surprize (Repet 2.0 DTI 16V)
1. Pentru a accesa busonul de golire al baii de ulei trebuie dat un panou demontabil dintr-un scut de plastic. In manual nu scria de chestia asta.
2. Ma asteptam sa gasesc busonul cu axa verticala si cu Torx T45 (asa scrie la carte) Am gasit in schimb un buson cu o forma ciudata, cu ca quasicilindric si cu doua aplatizari merge cheie de 20.
3.Mi-am cumparat garnituri pentru Y20DTH, in cataloage apar garnituri de cauciuc. Surprise! am garnitura de cupru. Naiba stie acum de pe ce motor sa caut garnitura de cupru...
4. Pentru a ajunte la carcasa filtrului de aer trebuie dat jos furtunul care vine de la intercooler si se duce pe colectorul de admisie unde este si valva EGR. Nici asta nu scrie in manual. Furtunul respectiv are o pelicula de ulei pe interior si m-am enervat, insa avind in vedere ca gazele de carter sunt eliminate in fata compresorului...no comment.
Spuneti-mi va rog ce cheie este necesara pentru deschiderea capaculuil locasului filtrului nu am avut nimic la mine sa masor hexagonul ala (pare un 30). Pana la urma nu am schimbat nici un ulei, am facut o repetitie.
Ultima modificare făcută de calfianu la Lun 08 Oct, 2007 10:03 pm
1. Pentru a accesa busonul de golire al baii de ulei trebuie dat un panou demontabil dintr-un scut de plastic. In manual nu scria de chestia asta.
2. Ma asteptam sa gasesc busonul cu axa verticala si cu Torx T45 (asa scrie la carte) Am gasit in schimb un buson cu o forma ciudata, cu ca quasicilindric si cu doua aplatizari merge cheie de 20.
3.Mi-am cumparat garnituri pentru Y20DTH, in cataloage apar garnituri de cauciuc. Surprise! am garnitura de cupru. Naiba stie acum de pe ce motor sa caut garnitura de cupru...
4. Pentru a ajunte la carcasa filtrului de aer trebuie dat jos furtunul care vine de la intercooler si se duce pe colectorul de admisie unde este si valva EGR. Nici asta nu scrie in manual. Furtunul respectiv are o pelicula de ulei pe interior si m-am enervat, insa avind in vedere ca gazele de carter sunt eliminate in fata compresorului...no comment.
Spuneti-mi va rog ce cheie este necesara pentru deschiderea capaculuil locasului filtrului nu am avut nimic la mine sa masor hexagonul ala (pare un 30). Pana la urma nu am schimbat nici un ulei, am facut o repetitie.
Ultima modificare făcută de calfianu la Lun 08 Oct, 2007 10:03 pm
- dannek
- **
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am patit-o si eu sambata. Am ajuns pana la dalta, tot nu vrea. Nu stiu ce sa ma fac, cred ca am sa dau baia jos. Mi-e frica sa sudez acolo, mi-i sa nu ia foc uleiul. Daca aveti ceva idei, va rog aruncati-le in mine.
Surubul s-a strans usor ultima data, nu s-a fortzat, deci nu inteleg. Probabil o fi prins ceva mizeria la strangere si s-o fi sudat.
Surubul s-a strans usor ultima data, nu s-a fortzat, deci nu inteleg. Probabil o fi prins ceva mizeria la strangere si s-o fi sudat.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat