jebitm
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am o problema la cutia de viteza , exista un joc al schimbatorului la viteza 1. Se manifesta prin miscarea schimbatorului ~ 0.5 cm spre spate in momentul in care se pleaca de pe loc. Mentionez ca in nici un moment nu a existat riscul ca schimbatorul sa "sara" din viteza 1 in punctul "mort" . Problema exista deocamdata doar vizual. Masina o am de mai mult de 3 ani , si nu pot sa zic cu siguranta cand a aparut , poate ca era o miscare a schimbatorului ,dar nu era asa pronuntata dar in timp a devenit deranjanta. Am expus problema dealer-ului cand masina era inca in garantie, dar deocamdata ei investigheaza cauza (dupa ceva luni de zile). Din ce stiu eu , in Timisoara exista inca 2 cazuri semnalate.
Daca exista si alte masini , va rog sa-mi spuneti si eventual o solutie ce au gasit ceilalti dealeri (daca exista). De saptamana trecuta am trimis si un mail catre opel.ro , iar ei au fost foarte prompti si deja m-au contactat pentru a gasi o solutie la problema.
O alta intrebare este aceea daca stiti daca Opel-ul are "culanta" la masinile iesite din garantie. Eu am declarat problema in garantie , dar acum nu mai am garantie , si am ceva emotii...
De fapt situatia a fost : am declarat problema in garantie, service-ul mi-au spus ca trebuie sa inlocuiasca cablurile (care nu sunt incluse la garantie extinsa), mi-au facut oferta de cabluri, eu am revenit abia peste 2 luni la service , mi-au spus sa mai verificam inca o data masina , la urmatoarea verificare s-au razgandit cu cablurile si acum nimeni nu prea stie ce trebuie reparat.
Masina este Opel Astra J 1.4 Turbo , cutie viteze manuala 6+1, acum am ~ 65.000 km , problema cred ca a aparut de la ~ 30.000 km.
Am o problema la cutia de viteza , exista un joc al schimbatorului la viteza 1. Se manifesta prin miscarea schimbatorului ~ 0.5 cm spre spate in momentul in care se pleaca de pe loc. Mentionez ca in nici un moment nu a existat riscul ca schimbatorul sa "sara" din viteza 1 in punctul "mort" . Problema exista deocamdata doar vizual. Masina o am de mai mult de 3 ani , si nu pot sa zic cu siguranta cand a aparut , poate ca era o miscare a schimbatorului ,dar nu era asa pronuntata dar in timp a devenit deranjanta. Am expus problema dealer-ului cand masina era inca in garantie, dar deocamdata ei investigheaza cauza (dupa ceva luni de zile). Din ce stiu eu , in Timisoara exista inca 2 cazuri semnalate.
Daca exista si alte masini , va rog sa-mi spuneti si eventual o solutie ce au gasit ceilalti dealeri (daca exista). De saptamana trecuta am trimis si un mail catre opel.ro , iar ei au fost foarte prompti si deja m-au contactat pentru a gasi o solutie la problema.
O alta intrebare este aceea daca stiti daca Opel-ul are "culanta" la masinile iesite din garantie. Eu am declarat problema in garantie , dar acum nu mai am garantie , si am ceva emotii...
De fapt situatia a fost : am declarat problema in garantie, service-ul mi-au spus ca trebuie sa inlocuiasca cablurile (care nu sunt incluse la garantie extinsa), mi-au facut oferta de cabluri, eu am revenit abia peste 2 luni la service , mi-au spus sa mai verificam inca o data masina , la urmatoarea verificare s-au razgandit cu cablurile si acum nimeni nu prea stie ce trebuie reparat.
Masina este Opel Astra J 1.4 Turbo , cutie viteze manuala 6+1, acum am ~ 65.000 km , problema cred ca a aparut de la ~ 30.000 km.
dgs_2007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Aceeași problema am avut-o si eu. Joc la treapta 1, dar si la 5 plus un mic zgomot pe accelerație in treapta 6 (in special cand era subturat motorul).
Problema este des intalnita daca urmaresti forumurile de afara si se manifesta in special la cutia M32 de pe 1.4 turbo, 1.7 CDTI si altele, este o greseala de fabricatie.
Problema se remediazã prin schimbarea cutiei cu una noua fie prin recondiționare (desfacere si inlocuire a pieselor deteriorate), Opel are un chit special de rulmenti si roti pentru reconditionare. Telemetria cutiei nu are nimic.
Problema este des intalnita daca urmaresti forumurile de afara si se manifesta in special la cutia M32 de pe 1.4 turbo, 1.7 CDTI si altele, este o greseala de fabricatie.
Problema se remediazã prin schimbarea cutiei cu una noua fie prin recondiționare (desfacere si inlocuire a pieselor deteriorate), Opel are un chit special de rulmenti si roti pentru reconditionare. Telemetria cutiei nu are nimic.
jebitm
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Daca rulmentii sunt de vina, ar trebui sa ai si un zgomot, huruit, asa cun spune si @dgs_2007. La cutiile astea, in general e vorba despre rulmentul de pe trenul de iesire, cel de langa treapta a 6-a, care se pare ca nu rezista in timp. Cutia se repara prin schimbarea rulmentului respectiv (indicat ar fi sa ii schimbi pe toti). Incearca sa identifici si sa rezolvi problema cat mai curand, ca daca ajunge sa se sparga vreun rulment, o sa fie deranj mare in cutie.
dgs_2007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Masina era iesita de 6 luni din garantie. S-a reconditionat la reprezentanta, s-au schimbat toti rulmentii plus niste roti de pe la treptele 3+4, cu ce vine kitul de la Opel. Din ce am inteles problema e de la rulmentii de pe extreme, de asta primele simptome provin de la treapta 1 si 5-6.
La mine cand au scos unul din rulmenti s-a dezintegrat. Ideea este ca e bine sa se repare cat mai repede, ca daca apuca sa se sparga cutia nu se mai poate reconditiona.
Tin sa mentionez ca am reconditionat cutia la cam 2000 km de cand a inceput sa se miste usor schimbatorul la treapta 1 si 5 si deja a fost cam la limita.
Acum totul e OK, nu mai este nici un fel de joc sau "huruit".
La mine cand au scos unul din rulmenti s-a dezintegrat. Ideea este ca e bine sa se repare cat mai repede, ca daca apuca sa se sparga cutia nu se mai poate reconditiona.
Tin sa mentionez ca am reconditionat cutia la cam 2000 km de cand a inceput sa se miste usor schimbatorul la treapta 1 si 5 si deja a fost cam la limita.
Acum totul e OK, nu mai este nici un fel de joc sau "huruit".
jebitm
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2014
- Mesaj Privat
Mersi de informatii.
Azi am fost la reprezentanta Opel pentru a 3-a "investigatie" . Concluziile sunt ca ar putea fi 2 cauze : 1. bucsele de la cablurile de la timonerie s-au stricat sau 2. rulmentii de la cutia de viteze sunt stricati (doar ca la mine nu huruie ). Cei de la service au spus ca trimit un mail celor de la Opel si o sa vedem ce se intampla .
Dgs_2007 ,poti sa-mi spui cat a costat setul de rulmenti si manopera ?
Azi am fost la reprezentanta Opel pentru a 3-a "investigatie" . Concluziile sunt ca ar putea fi 2 cauze : 1. bucsele de la cablurile de la timonerie s-au stricat sau 2. rulmentii de la cutia de viteze sunt stricati (doar ca la mine nu huruie ). Cei de la service au spus ca trimit un mail celor de la Opel si o sa vedem ce se intampla .
Dgs_2007 ,poti sa-mi spui cat a costat setul de rulmenti si manopera ?
dgs_2007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
B500SYO
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 W0LPF6EJ9AG1148
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu aceeasi problema la o Astra 1.6 Turbo cutie de viteze manuala 6+1.
Am schimbat cablurile acum 4000 de km, pe garantia extinsa insa dupa jocul in trepta 1 si 5 a ramas lafel ca inainte.
La revizia de 60000 km am solicitat sa imi verifice , la un alt dealer, si aceasta problema insa acestia m-au trimis la cei de la GTT, unde imi schmbasera cablurile, iar dupa o alta verificare cei de la GTT imi solicita sa imi desfaca cutia de viteze si sa o verifice firma care imi asigura garantia extinsa.
Ce m-a deranjat a fost faptul ca mecanicul sef mi-a spus ca in cazul in care cei de la garantie extinsa nu sunt de acord ca problema este acoperita de garantia extinsa, ar trebui sa imi schimbe cutia de viteze integral deoarece nu exista chit de reparatie.
to: dgs_2007 ai putea te rog frumos sa imi dai pe mail (lucianpetre83@gmai.com) mai multe detalii in ce a constat reparatia cutiei de viteze si daca ai mai avut de atunci.
Multumesc anticipat.
Am si eu aceeasi problema la o Astra 1.6 Turbo cutie de viteze manuala 6+1.
Am schimbat cablurile acum 4000 de km, pe garantia extinsa insa dupa jocul in trepta 1 si 5 a ramas lafel ca inainte.
La revizia de 60000 km am solicitat sa imi verifice , la un alt dealer, si aceasta problema insa acestia m-au trimis la cei de la GTT, unde imi schmbasera cablurile, iar dupa o alta verificare cei de la GTT imi solicita sa imi desfaca cutia de viteze si sa o verifice firma care imi asigura garantia extinsa.
Ce m-a deranjat a fost faptul ca mecanicul sef mi-a spus ca in cazul in care cei de la garantie extinsa nu sunt de acord ca problema este acoperita de garantia extinsa, ar trebui sa imi schimbe cutia de viteze integral deoarece nu exista chit de reparatie.
to: dgs_2007 ai putea te rog frumos sa imi dai pe mail (lucianpetre83@gmai.com) mai multe detalii in ce a constat reparatia cutiei de viteze si daca ai mai avut de atunci.
Multumesc anticipat.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Daca iti desfac cutia si se constata ca ai probleme, cei de la garantie extinsa (Marsh, probabil) trebuie sa accepte reparatia sau inlocuirea cutiei. Acum depinde si ce se gaseste in cutie, cel mai frecvent la tipul asta de cutie, M32, se duc rulmentii de pe axul ce vitezele 1,2,5,6. Astia de la service trebuie sa informeze Marsh ca au o masina cu o posibila problema la cutie pt ca Marsh-ul sa isi dea acordul de demontare si de suportare a costurilor aferente reparatiei/inlocuirii cutiei.
Seful ala de service confunda M32 cu F40. Mie mi-au spus ca M32 o repara, pe cand F40 trebuie inlocuita daca se constata ceva.
Si eu am avut o problema asemanatoare, cutie F40, un clanc in transmisie si se banuia ceva in cutie. Inainte de demontare, Marsh-ul si-a dat acordul de demontare/constatare si eventuala inlocuire a cutiei. Din fericire nu cutia a fost de vina in cazul meu ci un joc la discul de ambreiaj, ocazie cu care mi-au schimbat placa/disc in garantie extinsa.
Seful ala de service confunda M32 cu F40. Mie mi-au spus ca M32 o repara, pe cand F40 trebuie inlocuita daca se constata ceva.
Si eu am avut o problema asemanatoare, cutie F40, un clanc in transmisie si se banuia ceva in cutie. Inainte de demontare, Marsh-ul si-a dat acordul de demontare/constatare si eventuala inlocuire a cutiei. Din fericire nu cutia a fost de vina in cazul meu ci un joc la discul de ambreiaj, ocazie cu care mi-au schimbat placa/disc in garantie extinsa.
dgs_2007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
B500SYO
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 W0LPF6EJ9AG1148
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Multumesc pentru raspunsuri.
To: clau70, Cei de la GTT mi-au spus ca trebuie sa imi imobilizeze masina minim o luna pentru ca cei de la Marsh sa intruneasca o comisie si ca este posibil sa dea vina pe mine deoarece costul unei cutii noi este foarte mare.
Ce nu am inteles a fost faptul ca demontarea cutiei dureaza 2-3 ore si nu inteleg de ce trebuie sa imi tina masina o luna in service.
Cat a durat la tine constatarea celor de la Marsh si la ce dealer a fost facuta?
To: dgs_2007 Cutia este acelasi model M32 si pe Astra J 1.6 turbo
Poti sa imi spui te rog la ce dealer ai reparat cutia si daca piesele erau originale.
Multumesc pentru raspunsuri.
To: clau70, Cei de la GTT mi-au spus ca trebuie sa imi imobilizeze masina minim o luna pentru ca cei de la Marsh sa intruneasca o comisie si ca este posibil sa dea vina pe mine deoarece costul unei cutii noi este foarte mare.
Ce nu am inteles a fost faptul ca demontarea cutiei dureaza 2-3 ore si nu inteleg de ce trebuie sa imi tina masina o luna in service.
Cat a durat la tine constatarea celor de la Marsh si la ce dealer a fost facuta?
To: dgs_2007 Cutia este acelasi model M32 si pe Astra J 1.6 turbo
Poti sa imi spui te rog la ce dealer ai reparat cutia si daca piesele erau originale.
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
@B500SYO: La mine a fost cam asa: inainte sa duc masina in service ca sa o demonteze, au fost anuntati cei de la Marsh ca au o masina cu posibile probleme la ambreiaj si au primit acceptul de a demonta cutia si de a constata (in aceisi zi au primit acceptul). Am dus masina in service, au dat cutia jos in aceiasi zi, au demontat-o, au constatat ca e OK, apoi au dat jos ambreiajul care avea un joc. In aceiasi zi au fost informati cei de la Marsh care e problema si tot in aceiasi zi si-au dat acceptul de inlocuire a piesei, fara a se deplasa la service ca sa constate si ei (cei de la Marsh isi pot rezerva dreptul de a se deplasa la service si de a constata probemele, dar asta dureaza doua-trei zile cel mult). A durat cateva zile sa vina kit-ul de ambreiaj, l-au montat si asta a fost. Totul a durat 7 zile, inclusiv weekend, la Radacini Vitan.
O luna nu are cum sa dureze decat daca tergiverseaza ori service-ul ori asiguratorul rezolvarea problemei. Cel mai mult la mine a durat sa vina piesa.
@burtal: depinde ce prioblema ai in cutie, daca sunt rulmentii ar trebui sa se auda si un huruit cere se accentueaza in timp. Neinlocuirea acestuia/acestora poate duce la spargerea unui rulmentul care va face cam dezastru prin cutie. E bine sa te duci sa faci o verificare/constatare.
O luna nu are cum sa dureze decat daca tergiverseaza ori service-ul ori asiguratorul rezolvarea problemei. Cel mai mult la mine a durat sa vina piesa.
@burtal: depinde ce prioblema ai in cutie, daca sunt rulmentii ar trebui sa se auda si un huruit cere se accentueaza in timp. Neinlocuirea acestuia/acestora poate duce la spargerea unui rulmentul care va face cam dezastru prin cutie. E bine sa te duci sa faci o verificare/constatare.
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
ah nu stiu exact daca era de la inceput sau nu(acum am 33mii) , din cand in cand obeserv ca se misca un pic schimbatorul atunci cand intra in sarcina cutia. nu face nici un zgomot, intra usor in viteze (cu podul palmei schimb 2-3-4 ) si de tras trage
adica schimb viteza si cand ridic piciorul de pe ambreaj se duce schimbatorul in fata si apoi revine la loc (ca un fel de bataie)........am observat asta si se intampla mai des cand sunt pe accelerari si ma dau mai tare la ea. (poate se intampla in momentul in care se imbina pinoanele)
si inca o chestie pe care am vazut-o e cand e scoasa din viteza .....motorul la relanti si ciupit din acceleratie de la 750rpm pana pe la 1400 asa .....uneori tremura schimbatorul uneori nu
cum se misca in spate? datorita acelerarii sau e "impins" in spare de cutie?
adica schimb viteza si cand ridic piciorul de pe ambreaj se duce schimbatorul in fata si apoi revine la loc (ca un fel de bataie)........am observat asta si se intampla mai des cand sunt pe accelerari si ma dau mai tare la ea. (poate se intampla in momentul in care se imbina pinoanele)
si inca o chestie pe care am vazut-o e cand e scoasa din viteza .....motorul la relanti si ciupit din acceleratie de la 750rpm pana pe la 1400 asa .....uneori tremura schimbatorul uneori nu
jebitm a scris:Salut,
Am o problema la cutia de viteza , exista un joc al schimbatorului la viteza 1. Se manifesta prin miscarea schimbatorului ~ 0.5 cm spre spate in momentul in care se pleaca de pe loc.
Am o problema la cutia de viteza , exista un joc al schimbatorului la viteza 1. Se manifesta prin miscarea schimbatorului ~ 0.5 cm spre spate in momentul in care se pleaca de pe loc.
cum se misca in spate? datorita acelerarii sau e "impins" in spare de cutie?
dgs_2007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- nini_dintras
- **
- 138 mesaje
- din 17 Mai 2011
- Astra 2011 16XER
- Sibiu
nini_dintras
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- nini_dintras
- **
- 138 mesaje
- din 17 Mai 2011
- Astra 2011 16XER
- Sibiu
nini_dintras
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2011
- Mesaj Privat
B500SYO
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 W0LPF6EJ9AG1148
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2014
- Mesaj Privat