asta e culmea zgarceniei, gpl pe diesel..)
da mai, toata treaba a pornit de prin australia, finantase guvernul alora o chestie sa reduca poluarea la fumigenele diesel, cel putin asta am dedus eu,
dieselul oricum merge cu mai mult aer decat trebuie si mai exista ceva oxigen in plus si pt gpl-ul asta fara sa te joci cu surplus de presiune si alte tampenii daca nu esti nesimtit si bagi prea mult, numai ca gpl-ul arde mai repede si ajuta la o ardere mai completa plus ca prin ardere rezulta apa iar noxele alea se cam prind de vapori si se depun o parte in condensul care iese din esapament, si evident avem si ceva putere in plus.
End of story.
Donez turboreductorul gpl cuiva care continua "proiectul" (e cam fumata treaba), l-am primit moca de la dl Dan Alexe Service Nord Craiova "in numele stiintei" si tot asa il si dau.
Ca sa traduc putin termenul, e vorba de plamanul specific instalatiilor gpl, numai ca asta face dozajul in functie de presiunea de dupa turbina fara vreun senzor pe pedala sau cine stie ce cipuri complicate, doar o conducta mica prin care sa intre presiune.
Urmatorul proiect e Honda CBR 1000 RR 172 HP si nu cred ca are nevoie de gpl:)) Am si luat permisul mai trebuie motorul:)
Pana atunci sa speram ca EDS o sa remapeze si honde:))
Il dau cui demonstreaza ca are ceva de gand nu pt bisnita:)
KLA--- cand puiii mei ai facut 2xxx de postari:))