chirodea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
Detin opel astra an 1999 2litri diesel.
am pierdut singura cheie de la masina acum o saptamana si am gasit second hand pe internet.
dupa ce am schimbat butucul masina a pornit cam vreo 5 secunde supa care s-a oprit si in bord imi clipeste engine electronics (motor). am pornit masina de multe ori, am turat motorul in cele cateva secunde la peste 2500 dar faza se tot repata si lumina galbena tot clipeste.
inainte de a schimba contact butuc nu am avut absolut nici o problema cu masina.
daca stiti care e cauza va rog sa ma ajutati.
multumesc.
am pierdut singura cheie de la masina acum o saptamana si am gasit second hand pe internet.
dupa ce am schimbat butucul masina a pornit cam vreo 5 secunde supa care s-a oprit si in bord imi clipeste engine electronics (motor). am pornit masina de multe ori, am turat motorul in cele cateva secunde la peste 2500 dar faza se tot repata si lumina galbena tot clipeste.
inainte de a schimba contact butuc nu am avut absolut nici o problema cu masina.
daca stiti care e cauza va rog sa ma ajutati.
multumesc.
- ToX
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Immobilzerul, sigur ai chip in cheie. Trebuie reprogramata cheia si receptorul din masina. Ideea e ca butucul vechi are un receptor imperecheat cu ECU, nu stiu daca poti sa programezi butucul nou cu ECU daca nu il deprogramezi pe cel vechi.:
Pasii ar fi :
- montezi butucul vechi, pui testerul , il deprogramezi din ECU
- montezi butucul nou (care ar trebui sa fie deprogramat de pe masina donoare)
- programezi butucul nou cu ECU
- programezi cheia noua
Pasii ar fi :
- montezi butucul vechi, pui testerul , il deprogramezi din ECU
- montezi butucul nou (care ar trebui sa fie deprogramat de pe masina donoare)
- programezi butucul nou cu ECU
- programezi cheia noua
- DB77AAA
- *******
- 6,672 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,672
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
chirodea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns ToX,
pare cam complicat la prima vedere, nu am mai folosit tester.
maine trebuie sa imi ajunga un tester pe care l-am comandat online.
cheia are chip, care am crezut ca foloseste doar la inchiderea masinii (masina are inchidere centralizata, dar cu cheia noua nu mai functioneaza decat manual).
vad cum merge treaba, si revin cu informatii pe blog.
pare cam complicat la prima vedere, nu am mai folosit tester.
maine trebuie sa imi ajunga un tester pe care l-am comandat online.
cheia are chip, care am crezut ca foloseste doar la inchiderea masinii (masina are inchidere centralizata, dar cu cheia noua nu mai functioneaza decat manual).
vad cum merge treaba, si revin cu informatii pe blog.
chirodea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,705 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,705
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Imi pare rau pentru cele intamplate.
Daca CIP-ul nu este "blanck"(nu a fost scris vreodata pe ECU si IMO) nu poti sa faci nimic.
Ai doua posibilitati.
1-iei ECU-IMO-butuc usa sofer-butuc portbagaj de pe masina de unde ai cumparat butucul cu cheie si le montezi pe masina. Ceea ce inseamna alti bani mai multi.
2-cumperi un CIP blanck(gol) si "il scrii" cu soft, astfel incat IMO si ECU sa citeasca noul CIP. Solutie simpla.
Deci nu se poate programa un CIP deja folosit pe alt ECU si IMO. Eu zic sa faci o diagnoza sa vezi si ce cod de eroare ai stocata.
Daca CIP-ul nu este "blanck"(nu a fost scris vreodata pe ECU si IMO) nu poti sa faci nimic.
Ai doua posibilitati.
1-iei ECU-IMO-butuc usa sofer-butuc portbagaj de pe masina de unde ai cumparat butucul cu cheie si le montezi pe masina. Ceea ce inseamna alti bani mai multi.
2-cumperi un CIP blanck(gol) si "il scrii" cu soft, astfel incat IMO si ECU sa citeasca noul CIP. Solutie simpla.
Deci nu se poate programa un CIP deja folosit pe alt ECU si IMO. Eu zic sa faci o diagnoza sa vezi si ce cod de eroare ai stocata.
chirodea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,705 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,705
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
kava
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Spania
- Masina: Rekord 1999 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
kava Detin opel astra an 1999 2litri diesel.
am pierdut singura cheie de la masina
dupa ce am schimbat butucul masina in bord imi clipeste engine electronics (motor).
stiu ca are cip cheia dar nu stiu ce e de facut
inainte de a schimba contact butuc nu am avut absolut nici o problema cu masina.
daca stiti care e cauza va rog sa ma ajutati.
multumesc.kava
am pierdut singura cheie de la masina
dupa ce am schimbat butucul masina in bord imi clipeste engine electronics (motor).
stiu ca are cip cheia dar nu stiu ce e de facut
inainte de a schimba contact butuc nu am avut absolut nici o problema cu masina.
daca stiti care e cauza va rog sa ma ajutati.
multumesc.kava
- DB77AAA
- *******
- 6,672 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,672
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
kava
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Spania
- Masina: Rekord 1999 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
kava a scris:kava Detin opel astra an 1999 2litri diesel.
am pierdut singura cheie de la masina
dupa ce am schimbat butucul masina in bord imi clipeste engine electronics (motor).
stiu ca are cip cheia dar nu stiu ce e de facut
inainte de a schimba contact butuc nu am avut absolut nici o problema cu masina.
daca stiti care e cauza va rog sa ma ajutati.
multumesc.kava
am pierdut singura cheie de la masina
dupa ce am schimbat butucul masina in bord imi clipeste engine electronics (motor).
stiu ca are cip cheia dar nu stiu ce e de facut
inainte de a schimba contact butuc nu am avut absolut nici o problema cu masina.
daca stiti care e cauza va rog sa ma ajutati.
multumesc.kava
Ai nevoie de cip nou, car-pass si programare cip.
- TigrulBlue
- **
- 87 mesaje
- din 05 Dec 2013
- Tigra 1995 X14XE
- Bucuresti
TigrulBlue
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2013
- Mesaj Privat
Pentru cei care schimba butucul cu cheie: Am schimbat si eu astazi butucul din cauza ca era rupta acea tija.Pun butucul nou bag cheia in contact motorul pornea si imediat se oprea.Precizez ca am Opel Tigra 1.4 16v.Cheile de la noul butuc aratau la fel cu cea veche.Am scos cipul din cea veche si l-am introdus in cheia cea noua a pornit imediat!
- AndrewBv
- ***
- 993 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 993
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat