- astrag2008
- OP
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o rugaminte daca a mai intampinat cineva aceasta problema si sigur mai sunt subiecte de acest gen, dar nu m-am lamurit. De cand au scazut temperaturile sub 10 grade, Opelul meu Astra Classic 2 1.7 CDTI, Z17DTL,nu mai vrea sa porneasca din prima cheie. Vreau sa spun ca am banuit bateria si am inlocuit-o cu una Caranda de 80A cu 700Ah curent de pornire si un timp, pana acum vreo 4 zile am pornit-o la prima cheie. Daca pun contactul, astept stingerea martorilor, inclusiv a celui de bujii, care nu sta aprins mai mult de 3-5 secunde, si dau la automat, motorul da sa porneasca dar moare brusc. La a doua cheia o ia intotdeauna. Mentionez ca am problema doar la prima pornire dimineata la rece. Am verificat tensiunea bateriei cu motor oprit/pornit, am masurat bujiile incandescente, toate 4 au impedanta la 0,2 ohmi. Ce ar putea sa mai fie?
- astrag2008
- OP
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
sincer daca zici ca bujiile sunt ok,nu stiu care e faza cu impendanta,eu le verific clasic,adica le pun la baterie si vad daca se incalzeste,asi zice ca se dezamorseaza instalatia de alimentare pe undeva,ai vreo pierdere de motorina?verica toate coliere de la furtunele de alimentare daca sunt slabe,capacul filtrului sa fie strans bine,garnitura acestuia sa fie buna si Oringurile unde intra furtunele in filtru,poti sa pui si pentru un timp un filtru capsulat si vezi cum se prezinta dimineata,sorbul din rezervor sa fie si el ok,si postezi aici ce ai rezolvat,daca nu rezolvi,cautam impreuna alta solutie.O seara placuta
- astrag2008
- OP
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Gyo
- ***
- 611 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 611
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- astrag2008
- OP
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Gyo
- ***
- 611 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 611
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
A inceput deodata .Nu poti sti decat dupa ce desfaci de acolo , mie asa imi miroase a carbuni blocati..
As zice sa mergi in continuare asa cu ea si cand nu mai porneste sa stii ca e de acolo si vei schimba carbunii oricum ..
Practic platoul de carbuni este lipit de carbuni cu o pasta ,care pasta se incalzeste de la atatea porniri si se extinde pe carbuni blocandu-i de rotor.Cel mai probabil a fost reconditionat electromotorul tau dar facut la mantuiala.
As zice sa mergi in continuare asa cu ea si cand nu mai porneste sa stii ca e de acolo si vei schimba carbunii oricum ..
Practic platoul de carbuni este lipit de carbuni cu o pasta ,care pasta se incalzeste de la atatea porniri si se extinde pe carbuni blocandu-i de rotor.Cel mai probabil a fost reconditionat electromotorul tau dar facut la mantuiala.
- astrag2008
- OP
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
Ofis
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2013
- Mesaj Privat
Va salut! Am si eu aceeasi problema tot la o Astra G Caravan 1.7 CDTI. Am cumparat-o acum 3 luni si de cand am cumparat-o imi pornea greu dimineata, pana acum 1 saptamana cand nu a mai pornit deloc. Am chemat un prieten mecanic si mi-a spus ca nu este de la baterie in schimb a zis ca sunt carbunii de la electromotor. Mi-a zis sa o pornesc incercand sa o imping dar nu porneste nici impinsa. Are cineva vreo idee, sfat? (tin sa mentionez ca sunt cam paralel d.p.d.v. auto) Multumesc anticipat!
- astrag2008
- OP
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
De curand am masurat din nou impedanta bujiilor incandescente, 3 au 0,7 ohmi iar una 0,8 ohmi, din ce am citit pe forumurile opel ar fi valori bune dar ramane sa imi fac timp sa scot bujiile sa le verific direct pe baterie sa vad cum se inrosesc si in cat timp. Asta o data. Apoi, amscos capacul filtrului de motorina dimineata si am vazut ca nu ramane fara motorina peste noapte in filtru. Acum nu stiu cat trebuie sa fie in mod normal, eu am gasit cam jumatate cu filtrul nescos. Care cunoasteti? Este normal sau sa fie semn de dezamorsare alimentare?
- astrag2008
- OP
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
- astrag2008
- OP
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
Ofis
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2004 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2013
- Mesaj Privat