- spartacus_mf
- OP
- 0 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Bacau
spartacus_mf
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
Va salut! Detin o Corsa C din 2003 1.2 16 V, iar de cateva zile se comporta ciudat. Am citit pe forum foarte multe topicuri asemanatoare, dar tot nu imi dau seama ce piese trebuie sa schimb.
Am facut testul cu pedalele si apar codurile 0141 si 0170, am cautat si stiu ca se refera la sonda lambda, dar nu stiu care dintre ele.
Masina merge in 3 pistoane, tremura urat de tot la relanti, scoate fum negru, se simte miros de benzina in jurul ei. Totodata consuma si foarte mult, cam 14% in oras. Nici nu trage cum trebuie.
Am scos mufa la debitmetru cu motorul pornit si se accelereaza, deci banuiesc ca functioneaza, dar daca scot mufa de la sonda lambda 1, nu se intampla nimic.
Ar putea fi bujiile sau bobina de inductie? Daca da, se merita sa iau bobina pe producator sau neaparat originala?
Va rog frumos sa ma ajutati, va multumesc!
Am facut testul cu pedalele si apar codurile 0141 si 0170, am cautat si stiu ca se refera la sonda lambda, dar nu stiu care dintre ele.
Masina merge in 3 pistoane, tremura urat de tot la relanti, scoate fum negru, se simte miros de benzina in jurul ei. Totodata consuma si foarte mult, cam 14% in oras. Nici nu trage cum trebuie.
Am scos mufa la debitmetru cu motorul pornit si se accelereaza, deci banuiesc ca functioneaza, dar daca scot mufa de la sonda lambda 1, nu se intampla nimic.
Ar putea fi bujiile sau bobina de inductie? Daca da, se merita sa iau bobina pe producator sau neaparat originala?
Va rog frumos sa ma ajutati, va multumesc!
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
Raspunsul ti l-ai dat singur...daca merge in 3...e clar bujie..fisa sau bobina...schimba cat mai repede ca asa cum spune colegul mai sus vei nenoroci si sondele...erorile de la sonde nu indica ca acestea ar fi defecte ci ca inregistreaza prostii daca intr-un cilindru nu are loc ardere..si normal ca nu se poate face nici o corectie..
- spartacus_mf
- OP
- 0 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Bacau
spartacus_mf
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- spartacus_mf
- OP
- 0 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Bacau
spartacus_mf
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
- spartacus_mf
- OP
- 0 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Bacau
spartacus_mf
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
La multi ani! Am rezolvat problema cu bobina, am demontat si curatat si clapeta, masina merge bine, trage bine, doar ca la relanti are o usoara fluctuatie. Problema este ca in continuare consuma foarte mult, undeva la 14%, se poate sa fie consumul atat de mare doar de la sonda lambda 2? Am in continuare eroarea 0141, se poate sa fie altceva sau trebuie schimbata sonda?
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
Da este foarte posibil..check this out:
The code means that there is a problem with the heater element circuit of the heated oxygen sensor. The control module monitors how long it take the sensor to warm up and start sending an adequate signal. The code is triggered when the sensor is taking too long to warm up. Water getting inside the heated oxygen sensor connector can caused the heated oxygen sensor fuse to blow. Before replacing the sensor, check for the condition of the heated oxygen sensor fuse and connectors. If the sensor and connector are OK, replacing the O2 Sensor 1 usually takes care of the problem
- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
- Possible higher than usual fuel Consumption
The code means that there is a problem with the heater element circuit of the heated oxygen sensor. The control module monitors how long it take the sensor to warm up and start sending an adequate signal. The code is triggered when the sensor is taking too long to warm up. Water getting inside the heated oxygen sensor connector can caused the heated oxygen sensor fuse to blow. Before replacing the sensor, check for the condition of the heated oxygen sensor fuse and connectors. If the sensor and connector are OK, replacing the O2 Sensor 1 usually takes care of the problem
- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
- Possible higher than usual fuel Consumption
- spartacus_mf
- OP
- 0 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Bacau
spartacus_mf
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat