- Razvanutzu
- OP
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
salut am o mare problema cu masina , sa va zic ce probleme are... porneste la sfert dar nu sta relantiul , se ridica sus pana in 1500 apoi iar scade apoi iar se ridica si dupa o perioada 1-2 min merge bine apoi are o secunda care intrerupe apoi isi revine si tot asa. Precizez ca am verificat IAC l-am schimbat si tot asa face in faptul ca i-am facut testul cu agrafa imi da eroarea 57 , pompa benzina este schimbata si filtru la fel scanteie am dar nu prea mare , singura chestie care nu i-am verificat este debitmetrul. In mers are o perioada cand merge bine dupa 3000 rmp apoi numai trage deloc apoi deodata trage , nu stiu ce sa'i mai fac.
gabi1904
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1992 c20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
cod eroare 57 - Idle Speed Control Valve (ISCV) - ar trebui sa fie IAC-ul daaar....
incearca sa masori presiunea benzinei in rampa injectoare... sau, daca nu ai cu ce, imprumuta de la cineva cu un motor identic regulatorul de presiune benzina si pompa de benzina.
Pompa si regulatorul le poti lua si de pe C20XE
Mai poti verifica si senzorul de pe clapeta de acceleratie.
succes!
incearca sa masori presiunea benzinei in rampa injectoare... sau, daca nu ai cu ce, imprumuta de la cineva cu un motor identic regulatorul de presiune benzina si pompa de benzina.
Pompa si regulatorul le poti lua si de pe C20XE
Mai poti verifica si senzorul de pe clapeta de acceleratie.
succes!
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare!
Poate mã ajutaþi ºi pe mine. Este vb da un calibra 92, c20ne. Porneºte puþin mai greu, la prima pornire a zilei, cel mult la a doua cheie ºi dupã pornire dacã îi dau blanã moare motorul, nu mai apucã sã accelereze... DAR... dacã o iau "bãtrâneºte" no problem. Ce sã mai dacã nu bruschez acceleraþia, este totul în regulã. Maºina este a fratelui meu, o are de la un prieten care s-a mutat în strãinãtate ºi problema e cã nici nu ºtiu dacã funcþioneazã în parametrii motorul (cai putere, consum, cum trage, etc). În bord nu se aprinde nimic, adicã nu are erori stocate.
Ce ar putea sã fie?
Poate mã ajutaþi ºi pe mine. Este vb da un calibra 92, c20ne. Porneºte puþin mai greu, la prima pornire a zilei, cel mult la a doua cheie ºi dupã pornire dacã îi dau blanã moare motorul, nu mai apucã sã accelereze... DAR... dacã o iau "bãtrâneºte" no problem. Ce sã mai dacã nu bruschez acceleraþia, este totul în regulã. Maºina este a fratelui meu, o are de la un prieten care s-a mutat în strãinãtate ºi problema e cã nici nu ºtiu dacã funcþioneazã în parametrii motorul (cai putere, consum, cum trage, etc). În bord nu se aprinde nimic, adicã nu are erori stocate.
Ce ar putea sã fie?
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
Nu sunt familiarizat cu modelul, dar ca surdul care aude partial le mai potrivesc...
Presupun ca ai cablu de acceleratie...altfel nu ar exista IAC...adica clapeta sta fixa cand au loc variatiile astea...
Daca motorul se tureaza singur la 1500 rpm...evident ca primeste aer suplimentar...altfel doar din regulator presiune...s-ar ineca...mai multa benzina dar cu acelasi aer...
Si cum primeste aer ? Doar daca IAC se deschide mai mult..este posibil ca IAC in sine sa fie ok...si problema sa fie de pe instalatia electrica...
Incearca sa te inserezi cu un voltmetru sa vezi daca nu cumva IAC primeste comenzi aiurea...
Presupun ca ai cablu de acceleratie...altfel nu ar exista IAC...adica clapeta sta fixa cand au loc variatiile astea...
Daca motorul se tureaza singur la 1500 rpm...evident ca primeste aer suplimentar...altfel doar din regulator presiune...s-ar ineca...mai multa benzina dar cu acelasi aer...
Si cum primeste aer ? Doar daca IAC se deschide mai mult..este posibil ca IAC in sine sa fie ok...si problema sa fie de pe instalatia electrica...
Incearca sa te inserezi cu un voltmetru sa vezi daca nu cumva IAC primeste comenzi aiurea...
frog88- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2013
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am verificat cele spuse ºi am rezolvat dar era cu totul altceva de vinã. Furtunul gros e ok. Motoru funcþioneazã ok, nu se tureazã, am fãcut ºi un consum, a ieºit destul de bine. Cum am mai spus singura chestie era sã nu bruschezi acceleraþia, dar ºi aºa am mers cu 160km/h ºi mai mergea dar nu am mai forþat noi. Dupã ce am fãcut vreo 150-170 de km cu ea, constatãm cã nu e mai are baterie. Punem bateria pe redresor, neºtiind dacã mai e bunã sau nu. Ne uitãm la data bateriei, 06.2013. Probabil ºi sigur cã a fost pusã pe maºinã la o datã anterioarã. Deci bateria avea câteva luni. A mai fãcut cu ea vreo 200 km, aceeaºi chestie, baterie dusã. Ce s-a întâmplat de fapt. Alternatorul avea un fir care i se rupsese un "papuc" sã îi spun, rotund, care vine pe un ºurubel. Am zis hai sã vin eu cu maºina mea (Vectra), punem cabluri ºi o pornim a doua zi. Zis ºi fãcut. Ei bine, de pornit a pornit, imediat, nu a fost foarte rece, dar destul de rece, iar la prima pornire, am rãmas amândoi uimiþi, de obicei pornea mai greu la prima cheie, acum a luat-o foarte scurt ºi am constatat (cu cablurile puse încã pe baterie) cã mergea super bine acceleraþia. ....wtf... Am lãsat puþin sã se mai încarce bateria, am rezolvat firul întrerupt de la alternator ºi acum e totul în regulã.
Când nu are curent, decât cel de baterie, maºina asta, nu ºtiu dacã toate fac la fel, nu poþi sã îi dai blanã brusc. Pe loc dacã o turai brusc, murea, în mers idem. Acum cã funcþioneazã ºi alternatorul merge foarte bine ºi acceleraþia.
Când nu are curent, decât cel de baterie, maºina asta, nu ºtiu dacã toate fac la fel, nu poþi sã îi dai blanã brusc. Pe loc dacã o turai brusc, murea, în mers idem. Acum cã funcþioneazã ºi alternatorul merge foarte bine ºi acceleraþia.