Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema cu masina am un opel vectra y20DTH de ceva vreme dimineta cand o pornesc porneste repede problema este:sta pornita cam 1 minut apoi se opreste motoru si nu vrea sa mai porneasca ,abia reusesc sa o pornesc va multumesc mult daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi Wink
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si ce eroare ai stocata in momentul in care moare motorul?
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
adica ? Very Happy Very Happy
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Adica pune un tester pe masina si vezi ce eroare iti da atunci cand moare.
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ok
  • berei

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2013

  • Mesaj Privat
si eu am aceasi problema la astra h z17 dth din 2006. ieri am fost la mecanic si am schimbat filtru de motorina si am pus si supapa de sens ca mi sa spus ca se dezamorseaza si surpriza , azi dimineata lafel a facut. cineva mi-a spus sa verific mufa de la filtru de motorina ca s-ar putea sa fie arsa
si nu mai incalzeste motorina.mentionez ca numa de cand a venit frigul face asa. am verificat mufa si se vede ca la un pin ii arsa.o sa schimb si mufa sa vad daca aia ii buba. mecanicu a ma zis ca poate sa scape compresie si pe la injectoare ca iasa un pic de motorina pe langa. ce mai pot sa ii fac? poate fi de la mufa sa nu incalzesca motorina?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Dayro10 a scris:Salutare am si eu o problema cu masina am un opel vectra y20DTH de ceva vreme dimineta cand o pornesc porneste repede problema este:sta pornita cam 1 minut apoi se opreste motoru si nu vrea sa mai porneasca ,abia reusesc sa o pornesc va multumesc mult daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi Wink


Se dezamorseaza .Trebuie sa-i faci un test de presiune
  • berei

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2013

  • Mesaj Privat
da dar i- am pus supapa de sens si din cate am inteles de la altii nu ar mai trebui sa se dezamorseze. sau poate gresesc. dar am si mufa arsa de la filtru. si altii ziceau ca nu se incalzeste motorina si deaia face asa.
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Cu problema asta ma confrunt si eu
  • berei

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2013

  • Mesaj Privat
o sa schimb si mufa de la filtru sa vad atunci daca mai face ca la mine se vede ca ii arsa la un pin. si o sa verific si siguranta sa nu fie arsa . ii siguranta 17 din cate am inteles.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
berei a scris:da dar i- am pus supapa de sens si din cate am inteles de la altii nu ar mai trebui sa se dezamorseze. sau poate gresesc. dar am si mufa arsa de la filtru. si altii ziceau ca nu se incalzeste motorina si deaia face asa.

Si daca se dezamorseaza la pompa atunci poti schimba mufe ca tot nu se rezolva problema ta .Cel mai relevant test e cea de presiune.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@dayro10 -schimba capacul de la filtrul de motorina si furtunasele de retur de la injectoare si vezi daca mai face!
E pistol cu apa incalzirea de la motorina , nu te ajuta cu nimic atata timp cat pompa de injectie este bocna, oricum nu are nici o legatura .
  • berei

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2013

  • Mesaj Privat
si cum fac testul de presiune? poate sa scape presiune pe la injectoare ? Ca pe acolo imi iasa un pic de motorina. pe sus ma refer.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
berei a scris:si eu am aceasi problema la astra h z17 dth din 2006...

Si la tine trage aer pe la carcasa filtrului de motorina.
Uneste cele 2 conducte din capacul filtrului, cu un furtun, porneste-o sa se amorseze si las-o pana dimineata. Daca porneste bine, problema e la carcasa filtrului (oringuri, garnituri, capac fisurat).
Daca faci test de presiune pe traseul de motorina, te lamuresti imediat.
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La multi ani ! colegi forum-isti.
Am si eu aproape cam aceleasi probleme cu cele descrise in acest topic diferenta e ca la masina mea sunt 8(opt) coduri de erori pe care am incercat sa le sterg cu intefata OPCOM dar degeaba. Am vorbit la telefon cu un meserias in Opel, i-am citit codurile, mi-a zis ca nu-i normal sa apara asa de multe coduri de erori, toate odata si ar banui calculatorul, dar nu se pronunta pana nu vine personal sa vada cum se manifesta. Maine voi avea verdictul final dar pana atunci poate mai primesc aici si alte pareri, idei sau chiar rezolvari, sunt deschis la toate acestea.
Mai jos o sa va expun exact diagnoza facuta cu interfata OPCOM dar nu inainte de a mentiona ca inainte de a-mi face aceste "figuri" masina a pornit in fiecare dimineata fara probleme. Ieri am circulat cam vre-o 8-10 Km am oprit voluntar intr-o parcare la supermarket iar dupa aproxiimativ 2 ore cand sa o pornesc a zvacnit un pic(a dat sa porneasca) si nimic, la a doua si a treia cheie la fel, elecrtomotorul isi facea treaba foarte bine dar nimic. Am verivicat vizual fise borne etc, nimic suspect la exteriorul motorului. In final "am sunat un prieten" care ma dus "la cravata" , pe timpul tractarii am incercat sa o pornesc in treapte 3, 4 dar nimic. Am parcat acasa, am facut o diagnoza si au rezultat urmatoarele:


OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2002|Astra-G|Motor|Y 17 DT
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF6925271558
CodAtelierSauNumarTester: DELCOLVP14
Data de programare: 20020517
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97306575 EA
systemSupplierECUSoftwareNumber: DMRW
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0003
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01011
NumeSistemSauTipMotor: Y17DT

Identificare: 1305

Data de fabricatie: STRCB0A


Numãrul codurilor: 8

P1625 - Releu principal blocat pe deschis
(0C) - Prezent

P0216 - Sistem de control început injecþie - tensiune micã
(04) - Prezent

P0400 - Tensiune supapã EGR - prea micã
(04) - Prezent

P1125 - Electroventil presiune turbo - tensiune micã
(04) - Prezent

P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0A) - Prezent

P1631 - Releu ventil dozator(în pompã) - tensiune micã
(04) - Prezent

P0380 - Tensiune sistem preâncãlzire - prea micã
(04) - Prezent

P1625 - Ieºire releu principal - tensiune micã
(04) - Prezent

Toate cele relatate mai sus s-au intamplat ieri, astazi am incercat sa o pornescdar nimic.
Acestea fiind zise astept ideii/solutii/posibile rezolvari.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
nici nu o sa porneasca daca releul principal nu e cuplat N-ar strica sa-l verifici, poate fi cauza tuturor problemelor.

La cutia de relee de la motor, releul K1.1. Poti face o punte direct in soclu, intre contactele principale, sper sa fii sigur care sunt alea sa nu faci vreun scurt !

K1.1 alimenteaza toate componentele la care ai eroare de tensiune mica. Si mai vezi si siguranta F11.6 hai ca-i dai de cap repede.




Ultima modificare făcută de liviu2004 la Dum 29 Dec, 2013 6:53 pm, modificat de 2 ori în total
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Asta intelege oricine, problema mea este identificarea lui ca si pozitie in cutia cu relee de langa baterie, in bord dupa cut sigurantelor?
Inrebarea generala era: Posibil sa apara atatea defecte simultan?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Da, hai ca eu tot modific mesajul, am pus poze. Hai ca in 10 minute o pornesti, ce mai stai ? ? ?

Uite si schema electrica, ca sa vezi ca releul ala e beleaua, doar daca nu e ECU defect, bineinteles.



E gata? Daca ai si un aparat de masura sa poti vedea direct in soclul releului, ar fi perfect.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
40nik a scris:Asta intelege oricine, problema mea este identificarea lui ca si pozitie in cutia cu relee de langa baterie, in bord dupa cut sigurantelor?
Inrebarea generala era: Posibil sa apara atatea defecte simultan?

Salut.
Posibil calculator EDU defect si bujii arse sau releu bujii defect.
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
liviu2004 a scris:Da, hai ca eu tot modific mesajul, am pus poze. Hai ca in 10 minute o pornesti, ce mai stai ? ? ?

Uite si schema electrica, ca sa vezi ca releul ala e beleaua, doar daca nu e ECU defect, bineinteles.



E gata? Daca ai si un aparat de masura sa poti vedea direct in soclul releului, ar fi perfect.


La tine nu s-a intunecat inca, Ar fi frumos sa le rezolv asa repede precum modifici tu mesajele. Lasa-ma pana maine, pe lumina sa vad unde si pe ce pun mana.

Lasand gluma la o parte, multumesc pt solutii. Maine voi verifica.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR