Dayro10
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Dayro10
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Dayro10
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
berei
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
si eu am aceasi problema la astra h z17 dth din 2006. ieri am fost la mecanic si am schimbat filtru de motorina si am pus si supapa de sens ca mi sa spus ca se dezamorseaza si surpriza , azi dimineata lafel a facut. cineva mi-a spus sa verific mufa de la filtru de motorina ca s-ar putea sa fie arsa
si nu mai incalzeste motorina.mentionez ca numa de cand a venit frigul face asa. am verificat mufa si se vede ca la un pin ii arsa.o sa schimb si mufa sa vad daca aia ii buba. mecanicu a ma zis ca poate sa scape compresie si pe la injectoare ca iasa un pic de motorina pe langa. ce mai pot sa ii fac? poate fi de la mufa sa nu incalzesca motorina?
si nu mai incalzeste motorina.mentionez ca numa de cand a venit frigul face asa. am verificat mufa si se vede ca la un pin ii arsa.o sa schimb si mufa sa vad daca aia ii buba. mecanicu a ma zis ca poate sa scape compresie si pe la injectoare ca iasa un pic de motorina pe langa. ce mai pot sa ii fac? poate fi de la mufa sa nu incalzesca motorina?
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Dayro10 a scris:Salutare am si eu o problema cu masina am un opel vectra y20DTH de ceva vreme dimineta cand o pornesc porneste repede problema este:sta pornita cam 1 minut apoi se opreste motoru si nu vrea sa mai porneasca ,abia reusesc sa o pornesc va multumesc mult daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi
Se dezamorseaza .Trebuie sa-i faci un test de presiune
berei
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
Dayro10
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
berei
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
berei a scris:da dar i- am pus supapa de sens si din cate am inteles de la altii nu ar mai trebui sa se dezamorseze. sau poate gresesc. dar am si mufa arsa de la filtru. si altii ziceau ca nu se incalzeste motorina si deaia face asa.
Si daca se dezamorseaza la pompa atunci poti schimba mufe ca tot nu se rezolva problema ta .Cel mai relevant test e cea de presiune.
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
berei
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
berei a scris:si eu am aceasi problema la astra h z17 dth din 2006...
Si la tine trage aer pe la carcasa filtrului de motorina.
Uneste cele 2 conducte din capacul filtrului, cu un furtun, porneste-o sa se amorseze si las-o pana dimineata. Daca porneste bine, problema e la carcasa filtrului (oringuri, garnituri, capac fisurat).
Daca faci test de presiune pe traseul de motorina, te lamuresti imediat.
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
La multi ani ! colegi forum-isti.
Am si eu aproape cam aceleasi probleme cu cele descrise in acest topic diferenta e ca la masina mea sunt 8(opt) coduri de erori pe care am incercat sa le sterg cu intefata OPCOM dar degeaba. Am vorbit la telefon cu un meserias in Opel, i-am citit codurile, mi-a zis ca nu-i normal sa apara asa de multe coduri de erori, toate odata si ar banui calculatorul, dar nu se pronunta pana nu vine personal sa vada cum se manifesta. Maine voi avea verdictul final dar pana atunci poate mai primesc aici si alte pareri, idei sau chiar rezolvari, sunt deschis la toate acestea.
Mai jos o sa va expun exact diagnoza facuta cu interfata OPCOM dar nu inainte de a mentiona ca inainte de a-mi face aceste "figuri" masina a pornit in fiecare dimineata fara probleme. Ieri am circulat cam vre-o 8-10 Km am oprit voluntar intr-o parcare la supermarket iar dupa aproxiimativ 2 ore cand sa o pornesc a zvacnit un pic(a dat sa porneasca) si nimic, la a doua si a treia cheie la fel, elecrtomotorul isi facea treaba foarte bine dar nimic. Am verivicat vizual fise borne etc, nimic suspect la exteriorul motorului. In final "am sunat un prieten" care ma dus "la cravata" , pe timpul tractarii am incercat sa o pornesc in treapte 3, 4 dar nimic. Am parcat acasa, am facut o diagnoza si au rezultat urmatoarele:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2002|Astra-G|Motor|Y 17 DT
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF6925271558
CodAtelierSauNumarTester: DELCOLVP14
Data de programare: 20020517
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97306575 EA
systemSupplierECUSoftwareNumber: DMRW
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0003
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01011
NumeSistemSauTipMotor: Y17DT
Identificare: 1305
Data de fabricatie: STRCB0A
Numãrul codurilor: 8
P1625 - Releu principal blocat pe deschis
(0C) - Prezent
P0216 - Sistem de control început injecþie - tensiune micã
(04) - Prezent
P0400 - Tensiune supapã EGR - prea micã
(04) - Prezent
P1125 - Electroventil presiune turbo - tensiune micã
(04) - Prezent
P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0A) - Prezent
P1631 - Releu ventil dozator(în pompã) - tensiune micã
(04) - Prezent
P0380 - Tensiune sistem preâncãlzire - prea micã
(04) - Prezent
P1625 - Ieºire releu principal - tensiune micã
(04) - Prezent
Toate cele relatate mai sus s-au intamplat ieri, astazi am incercat sa o pornescdar nimic.
Acestea fiind zise astept ideii/solutii/posibile rezolvari.
Am si eu aproape cam aceleasi probleme cu cele descrise in acest topic diferenta e ca la masina mea sunt 8(opt) coduri de erori pe care am incercat sa le sterg cu intefata OPCOM dar degeaba. Am vorbit la telefon cu un meserias in Opel, i-am citit codurile, mi-a zis ca nu-i normal sa apara asa de multe coduri de erori, toate odata si ar banui calculatorul, dar nu se pronunta pana nu vine personal sa vada cum se manifesta. Maine voi avea verdictul final dar pana atunci poate mai primesc aici si alte pareri, idei sau chiar rezolvari, sunt deschis la toate acestea.
Mai jos o sa va expun exact diagnoza facuta cu interfata OPCOM dar nu inainte de a mentiona ca inainte de a-mi face aceste "figuri" masina a pornit in fiecare dimineata fara probleme. Ieri am circulat cam vre-o 8-10 Km am oprit voluntar intr-o parcare la supermarket iar dupa aproxiimativ 2 ore cand sa o pornesc a zvacnit un pic(a dat sa porneasca) si nimic, la a doua si a treia cheie la fel, elecrtomotorul isi facea treaba foarte bine dar nimic. Am verivicat vizual fise borne etc, nimic suspect la exteriorul motorului. In final "am sunat un prieten" care ma dus "la cravata" , pe timpul tractarii am incercat sa o pornesc in treapte 3, 4 dar nimic. Am parcat acasa, am facut o diagnoza si au rezultat urmatoarele:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2002|Astra-G|Motor|Y 17 DT
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF6925271558
CodAtelierSauNumarTester: DELCOLVP14
Data de programare: 20020517
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0113386350
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 97306575 EA
systemSupplierECUSoftwareNumber: DMRW
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0003
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01011
NumeSistemSauTipMotor: Y17DT
Identificare: 1305
Data de fabricatie: STRCB0A
Numãrul codurilor: 8
P1625 - Releu principal blocat pe deschis
(0C) - Prezent
P0216 - Sistem de control început injecþie - tensiune micã
(04) - Prezent
P0400 - Tensiune supapã EGR - prea micã
(04) - Prezent
P1125 - Electroventil presiune turbo - tensiune micã
(04) - Prezent
P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0A) - Prezent
P1631 - Releu ventil dozator(în pompã) - tensiune micã
(04) - Prezent
P0380 - Tensiune sistem preâncãlzire - prea micã
(04) - Prezent
P1625 - Ieºire releu principal - tensiune micã
(04) - Prezent
Toate cele relatate mai sus s-au intamplat ieri, astazi am incercat sa o pornescdar nimic.
Acestea fiind zise astept ideii/solutii/posibile rezolvari.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
nici nu o sa porneasca daca releul principal nu e cuplat N-ar strica sa-l verifici, poate fi cauza tuturor problemelor.
La cutia de relee de la motor, releul K1.1. Poti face o punte direct in soclu, intre contactele principale, sper sa fii sigur care sunt alea sa nu faci vreun scurt !
K1.1 alimenteaza toate componentele la care ai eroare de tensiune mica. Si mai vezi si siguranta F11.6 hai ca-i dai de cap repede.
Ultima modificare făcută de liviu2004 la Dum 29 Dec, 2013 6:53 pm, modificat de 2 ori în total
La cutia de relee de la motor, releul K1.1. Poti face o punte direct in soclu, intre contactele principale, sper sa fii sigur care sunt alea sa nu faci vreun scurt !
K1.1 alimenteaza toate componentele la care ai eroare de tensiune mica. Si mai vezi si siguranta F11.6 hai ca-i dai de cap repede.
Ultima modificare făcută de liviu2004 la Dum 29 Dec, 2013 6:53 pm, modificat de 2 ori în total
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
liviu2004 a scris:Da, hai ca eu tot modific mesajul, am pus poze. Hai ca in 10 minute o pornesti, ce mai stai ? ? ?
Uite si schema electrica, ca sa vezi ca releul ala e beleaua, doar daca nu e ECU defect, bineinteles.
E gata? Daca ai si un aparat de masura sa poti vedea direct in soclul releului, ar fi perfect.
Uite si schema electrica, ca sa vezi ca releul ala e beleaua, doar daca nu e ECU defect, bineinteles.
E gata? Daca ai si un aparat de masura sa poti vedea direct in soclul releului, ar fi perfect.
La tine nu s-a intunecat inca, Ar fi frumos sa le rezolv asa repede precum modifici tu mesajele. Lasa-ma pana maine, pe lumina sa vad unde si pe ce pun mana.
Lasand gluma la o parte, multumesc pt solutii. Maine voi verifica.