- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
Pai observi daca ai vasul curat,pe furtunul subtire care iese din radiator,jet de antigel rosu DUPA CE DESCHIDE TERMOSTATUL.
Daca vezi de la inceput, nu inchide termostatul.Si acum ,se mai pune si mana....de,ca daca nu pui mana nu faci nimic,furtunul gros de vine de la radiator la termostat nu tre. sa fie cald sau caldut cateva minute dupa pornire,pt. ca termostatul ar trebui sa fie inchis,furtunoiu incepe sa arda brusc dupa ce deschite termostatul si atunci vezi circulatie si in vasul de expansiune.
bafta,si LA MULTI ANI!
Daca vezi de la inceput, nu inchide termostatul.Si acum ,se mai pune si mana....de,ca daca nu pui mana nu faci nimic,furtunul gros de vine de la radiator la termostat nu tre. sa fie cald sau caldut cateva minute dupa pornire,pt. ca termostatul ar trebui sa fie inchis,furtunoiu incepe sa arda brusc dupa ce deschite termostatul si atunci vezi circulatie si in vasul de expansiune.
bafta,si LA MULTI ANI!
- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
COSTIY20DTH a scris:seftaka pe cel de sus baga antigel cand se dilata, ier pe cel de jos isi trage cat are nevoie cand se raceste.
Astra H ca si G au trei furtune care intra in vasul de expansiune. 2 subtiri si unul ros. Cele subtiri sunt suprapuse pe inaltime.Pe cel de sus circula apa doar cand termostatul este deschis,iar pe cel de jos circula apa in permanenta, chiar si cand termostatu nu este deschis.
In cazul display-ului de TID SE POATE VEDEA TEMPERATURA APEI. CU RADIOUL PORNIT TI APASAT BUTONUL SETTINGS PANA AUZI UN BEEP. DUPA BEEP PRIN APASARI SUCCESIVE ALE BUTONULUI BC SE INTRI IN MENIUL ASCUNS. LITERA T URMATA DE O VALOARE XX EX T: 88 REPREZINTA TEMP APEI , IN CAZUL EX DAT 88 DE GRADE. LITERA V: XXX REPREZINTA VITEZA REALA. LA 140 PE CEASURI IN MENIUL ASCUNS VEI AVEA 136 KM/H.
- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
seftaka a scris:A mers cu meniul acela, e normal ca dupa o ora de foit prin oras T-ul sa fie 70? Celelalte chestii ai idee ce inseamna?
Cel mai bine verifici temperatura motorului merand in afara orasului cat de cat constant. Normal ar trebuii sa stea la 88 de grade, atunci deschide termostatul.
La mersul in oras motorul in special cel diesel nu se incalzeste. Ai sa vezi ca atunci cand stai la semafor si afara sunt -1 grad sau mai mult temperatura apei o sa inceapa sa scada. Cand temp exeterioara scade sub -1 grad turatia de ralanti a motorului se va mari la 800 de ture. Softul din ECU face acest lucru automat.
Deci daca in afara la mers constant ai in jurul a 88 de grade termostatul este ok. Ce este sub aceasta valoare se cam cere schimbat.
Legat de meniul ascuns cum ti-am scris V: - vieza reala, U 30 tensiunea la bornele bateriei, sens - val senzorului de temp exteriaara, t ai descoperit singur ce inseamna, LCD temp este temperatura displayului(TID) si cam atat in vin in minte acum.
- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Revin cu nelamuriri! Am facut un drum la munte, pe serpentine temperatura nu trecea de 63, pe ecranul TID, culmea ca nici caldura nu prea facea, adica nu pot sa stau in tricou in masina! La 95 a ajuns mergand in coloana, si la 70 grade cand am mers cu 150km/h constant pe autostrada! Temperatura la care s-a invartit tot drumul a fost de 63, consumul 6,8 l/100km
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Verdictul e unul simplu termostat defect. Unul nou original costa aproximativ 300 de ron.Sfatul meu este sa-l iei pe original si sa-l inlocuiesti in reprezentata. Beneficiezi de garantie la pisa si manopera. Au mai fost cazuri cand diversi colegi au luat after market-uri si erau mai proaste decat ce dadusera jos de pe masina.
Dupa ce o sa-l schimbi o sa-ti scada si consumul de motorina cu cel putin 0,5l/100.
Dupa ce o sa-l schimbi o sa-ti scada si consumul de motorina cu cel putin 0,5l/100.
- seftaka
- OP
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat