Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La vasul de antigel sunt conectate cele doua furtunase, normal nu ar trebui sa fie un tur-retur si sa se observe acest lucru? M-am tot uitat dar nu am vazut acestu lucru sa se intample. Cum pot vedea daca termostatul functioneaza bine, nu am bc, deci nu exista meniu secret, etc
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai observi daca ai vasul curat,pe furtunul subtire care iese din radiator,jet de antigel rosu DUPA CE DESCHIDE TERMOSTATUL.
Daca vezi de la inceput, nu inchide termostatul.Si acum ,se mai pune si mana....de,ca daca nu pui mana nu faci nimic,furtunul gros de vine de la radiator la termostat nu tre. sa fie cald sau caldut cateva minute dupa pornire,pt. ca termostatul ar trebui sa fie inchis,furtunoiu incepe sa arda brusc dupa ce deschite termostatul si atunci vezi circulatie si in vasul de expansiune.
bafta,si LA MULTI ANI!
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles, multumesc pentru raspuns! E ciudat atunci, azi au fost 10 grade afara, m-am plimbat vreo 30 min prin oras, iar la sfarsit m-am uitat pe acolo, si dupa explicatia data, acel furtunoi era oarecum caldut, circulatie in vas nu exista. Nu ar fi fost normal sa existe circulatie in vas?
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ba da este circulatie,dar dupa ce deschide termostatul.
Ai grija este sub presiune circulatia,dar ce vrei o elice acolo sa faca fal fal...Smile
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
seftaka pe cel de sus baga antigel cand se dilata, ier pe cel de jos isi trage cat are nevoie cand se raceste.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles, mersi frumos pentru lamuriri. Am intrebat ca mi-e sa nu am vreo problema cu termostatul acela, am consumul cam maricel, plus ca tineam minte de asta vara ca facea acel circuit si acum ma uitam ca nu face si nu imi explicam. Numai bine!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
COSTIY20DTH a scris:seftaka pe cel de sus baga antigel cand se dilata, ier pe cel de jos isi trage cat are nevoie cand se raceste.

Astra H ca si G au trei furtune care intra in vasul de expansiune. 2 subtiri si unul ros. Cele subtiri sunt suprapuse pe inaltime.Pe cel de sus circula apa doar cand termostatul este deschis,iar pe cel de jos circula apa in permanenta, chiar si cand termostatu nu este deschis.

In cazul display-ului de TID SE POATE VEDEA TEMPERATURA APEI. CU RADIOUL PORNIT TI APASAT BUTONUL SETTINGS PANA AUZI UN BEEP. DUPA BEEP PRIN APASARI SUCCESIVE ALE BUTONULUI BC SE INTRI IN MENIUL ASCUNS. LITERA T URMATA DE O VALOARE XX EX T: 88 REPREZINTA TEMP APEI , IN CAZUL EX DAT 88 DE GRADE. LITERA V: XXX REPREZINTA VITEZA REALA. LA 140 PE CEASURI IN MENIUL ASCUNS VEI AVEA 136 KM/H.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate am display mic si nu am aceasta functie
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
100% merge. Este probat de mine. Verifica si ai sa vezi ca este asa cum ti-am scris. La un moment dat gasisem si un filmulet pe youyube. Daca am timp am sa caut.
Bafta
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mersi o sa incerc. Azi m-am uitat, am vazut cele 3 furtunase, unul mai grosut si celelalte doua la fel. Cel grosut si inca unu frigeau, iar cel din urma era rece.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
A mers cu meniul acela, e normal ca dupa o ora de foit prin oras T-ul sa fie 70? Celelalte chestii ai idee ce inseamna?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dupa o ora sa fie doar 70 grade nu e bine. La -5 grade se incalzeste in aproximativ 4-5 km bine de tot.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
NU stiu ce sa zic, la mine la -5 grade e inclusiv turatia la relanti marita din cauza frigului, si atat fac pana la servici, si abia atunci baga aer caldut
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu vei avea aer fierbinte cam niciodata pe dizal la asa putini kilometri. Obisnuies-te sa stai putin la racoare... dar la tine e si puscat termostatul din cate zici tu.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai te contrazici singur, ai zis ca la -5 grade se incalzeste bine de tot, dupa care sustii opusul.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Exact se incalzeste bine de tot motorul dar nu baga nu stiu cata caldura fata de un benzinar pe aceeasi distanta.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
seftaka a scris:A mers cu meniul acela, e normal ca dupa o ora de foit prin oras T-ul sa fie 70? Celelalte chestii ai idee ce inseamna?

Cel mai bine verifici temperatura motorului merand in afara orasului cat de cat constant. Normal ar trebuii sa stea la 88 de grade, atunci deschide termostatul.
La mersul in oras motorul in special cel diesel nu se incalzeste. Ai sa vezi ca atunci cand stai la semafor si afara sunt -1 grad sau mai mult temperatura apei o sa inceapa sa scada. Cand temp exeterioara scade sub -1 grad turatia de ralanti a motorului se va mari la 800 de ture. Softul din ECU face acest lucru automat.
Deci daca in afara la mers constant ai in jurul a 88 de grade termostatul este ok. Ce este sub aceasta valoare se cam cere schimbat.
Legat de meniul ascuns cum ti-am scris V: - vieza reala, U 30 tensiunea la bornele bateriei, sens - val senzorului de temp exteriaara, t ai descoperit singur ce inseamna, LCD temp este temperatura displayului(TID) si cam atat in vin in minte acum.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu nelamuriri! Am facut un drum la munte, pe serpentine temperatura nu trecea de 63, pe ecranul TID, culmea ca nici caldura nu prea facea, adica nu pot sa stau in tricou in masina! La 95 a ajuns mergand in coloana, si la 70 grade cand am mers cu 150km/h constant pe autostrada! Temperatura la care s-a invartit tot drumul a fost de 63, consumul 6,8 l/100km
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Verdictul e unul simplu termostat defect. Unul nou original costa aproximativ 300 de ron.Sfatul meu este sa-l iei pe original si sa-l inlocuiesti in reprezentata. Beneficiezi de garantie la pisa si manopera. Au mai fost cazuri cand diversi colegi au luat after market-uri si erau mai proaste decat ce dadusera jos de pe masina.
Dupa ce o sa-l schimbi o sa-ti scada si consumul de motorina cu cel putin 0,5l/100.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mersi mult, daca nu imi spuneai ca merge sa vad temperatura pe Tid, mergeam mult si bine asa. Alta chestie, uneori pornesc turatia sta normal la relanti, 820 rpm parca e standardul, adica la prima liniuta , iar dupa ce merg o perioada, sta la 900, 850 cum are chef, fara oscilatii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR