Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • ionuttan

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 1,9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ma intereseaza daca passaturile din 2010 motor2000 mau au probleme cu motorizarile. La opel motoarele 2000 sunt generatie noua?
Skip ads

  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
@ahappyuser...vezi ca si la diesel motorul se poate opri din senin...nu doar la benzinare...daca ai fluctuatii prea mari de presiune in rampa de injectie sau overboost condition...ECU taie macaroana ca sa nu distruga motorul...ma rog..te poate distruge pe tine...dar masina e mai valoroasa...sau senzor arbore cotit..la fel si diesel si benzina...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La diesel poate la cele EURO4 sau mai noi sa se opreasca in mers. LA VW sigur se intampla, nu stiu daca si la Opel.

Oricum, nu e voie sa ti se opreasca motorul, pentru ca poate esti chiar intr-o depasire. Ar trebui sa intre intr-un mod de limitare care sa nu te lase sa mai accelerezi peste turatia la care esti, iar apoi cand revine la relanti sa nu o mai poti accelera deloc peste turatia de avarie (sa zicem 1.000rpm). Pe urma poti sa opresti motorul si sa chemi platforma.

La un moment dat am citit un manual despre motorul TDi de la VW, era prima versiune de motor TDi si imi amintesc ca motorul avea un mod de functionare la nivel de avarie cam pentru fiecare senzor defect, ECU iti punea motorul in modul avarie si mergeai cu consum marit, sau cu turatie redusa, sau ce mai era limitat la nivelul de avarie dar puteai ajunge la un service cu ea pe roti. Daca nivelul de ulei era sub o anumita valoare (cu martor ulei aprins in bord pe culoarea rosie) scria in manual ca ECU va comanda inclusiv oprirea motorului, daca-mi amintesc eu corect.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Exista desigur modul de avarie in care ECU 'creeaza' un semnal fictiv pentru un senzor lipsa sau eratic pe baza informatiilor de la toti ceilalti...dar sunt cateva calcaie ale lui Ahile...senzor turatie arbore cotit, pozitie axa cu came (doar la anumite variante soft, la unele poate functiona in mers si fara este nevoie doar la pornire ca sa stie cand nr. 1 este la compresie), presiune rampa (peste 50 bar variatie kaput..poate si si un injector care da mult pe retur...si face variatiile nu neaparat senzorul in sine), overboost daca e turbina cu geometrie variabila...si cam atat..in rest se descurca cumva....dar fara astea NU.

PS. Mai nou daca se strica sonda litrometrica si ECU crede ca e rezervorul gol iti taie macaroana ca sa nu aranjezi pompa...he, he, he unul avea rezervorul plin si canci...
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu ii raspunde nimeni lui ionuttan in ceea ce priveste fiabilitatea motoarelor VW fabricate in anul 2010?Raspunsul ar interesa si pe altii. Smile
Este doar o presupunere dar cred ca la autoturismele Opel oferite spre vanzare la reprezentante, foarte multe dintre ele chiar daca sunt din cele modernizate recent, in ceea ce priveste caroseria, au motoare fabricate pana la inceputul acestui an.Orice fabricant auto isi epuizeaza in primul rand stocul de motoare fabricat anticipat, daca acestea sunt fiabile, si abia apoi trece la motoarele de generatie noua.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Referitor la fiabilitatea motoarelor VW fabricate in 2010,cred ca cel mai bun raspuns il vei primi de la colegii de pe vwforum.ro,ei sunt cei mai in masura sa-ti satisfaca aceasta dorinta.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
La VW au implementat la cel de 2.0 TDi un nou injector cu piezo...ca orice chestie noua mai face probleme...au cedat injectoare subit si la 50 k km...intre timp poate au remediat..cine stie..
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.Destul de rau daca este asa cum zici tu.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Referitor la fiabilitatea motoarelor VW fabricate in 2010,cred ca cel mai bun raspuns il vei primi de la colegii de pe vwforum.ro,ei sunt cei mai in masura sa-ti satisfaca aceasta dorinta.

Corect, insa este mai simplu sa aflu aici, daca este posibil. Smile
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Probabilitatea este destul de mica de a afla raspuns la intrebarea ta aici,de aceea ti-am sugerat sa cauti pe forumul dedicat,mai ales ca daca ne uitam putin suntem cam off topic,aici discutandu-se despre Insignia vs Ford Mondeo.
Sper ca nu te-am suparat... Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
La ford e mai scumpa intretinerea ca la opel,
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Asta e folclor, nu este deloc mai scumpa, piesele au preturi foarte apropiate.
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
bezart , injectoarele piezo sunt folosite de vw de cand au aparut motoarele de 2.0 ( ala de 170 cp) . Au ceva vechime .
Motoarele sunt destul de fiabile la Vw ( am vazut Passat CC la 400.000 km care era perfect din toate punctele de vedere) , dar banuiesc ca si motoarele de pe Insignia si Mondeo sunt la fel de bune .
Designul e o chestie subiectiva / gusturile nu se dicuta . Finisajul si materialele folosite mi se par mai ok la Passat dar si asta poate fi o chestie subiectiva.
Intretinerea e cam la fel ...acum depinde si cum ai grija de masina si depinde putin si de noroc .
Parerea mea.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR