- popmari
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am observat ca temperatura la apa creste foarte greu, mai precis dupa aproape 12 km. ajung la temp.de 90 grade. De vina este termostatul, parerea mea.
Dar pe langa toate acestea am observat scurgeri minore de antigel pe vasul de expansiune datorate in principal ștuțului ce intra in vasul cu apa si face legatura cu furtunul ce vine de la motor, in partea superioara a vasului de apa.
Cum instalatia este sub presiune, posibil scaparile de antigel, la vasul de expansiune sa aiba legatura cu aceasta grestere greoaie de temperatura ?
Inainte de a pune aceasta intrebare am cautat pe forum mult timp si nu gasesc o poza care sa-mi arate pozitia termostatului pe un motor 2.0 DTI.
Ma poate ajuta cineva cu o schema ?
Si in ultimul rand am citit ca termostatul vine cu o carcasa dar se poate cumpara si separat.
Cum este mai bine si in ce conditii se poate cumpara si monta separat.
Multumesc
Am observat ca temperatura la apa creste foarte greu, mai precis dupa aproape 12 km. ajung la temp.de 90 grade. De vina este termostatul, parerea mea.
Dar pe langa toate acestea am observat scurgeri minore de antigel pe vasul de expansiune datorate in principal ștuțului ce intra in vasul cu apa si face legatura cu furtunul ce vine de la motor, in partea superioara a vasului de apa.
Cum instalatia este sub presiune, posibil scaparile de antigel, la vasul de expansiune sa aiba legatura cu aceasta grestere greoaie de temperatura ?
Inainte de a pune aceasta intrebare am cautat pe forum mult timp si nu gasesc o poza care sa-mi arate pozitia termostatului pe un motor 2.0 DTI.
Ma poate ajuta cineva cu o schema ?
Si in ultimul rand am citit ca termostatul vine cu o carcasa dar se poate cumpara si separat.
Cum este mai bine si in ce conditii se poate cumpara si monta separat.
Multumesc
- nicholas886
- **
- 197 mesaje
- din 30 Dec 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
nicholas886
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
- popmari
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- popmari
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
- popmari
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut, @cosmache-poti sa schimbi numai termostatul, cauta termostat QTH 600k - http://www.autoshop24.ro/OP...k_articol_1355976|19|279271_5536.html# - asa ceva.
Eu am dat pe el 35 de lei acuma cateva luni de zile si merge foarte bine.
Daca dupa cativa km, furtunul ce pleaca din corpul termostatului este cald si indicatorul de temperatura nu este ridicat inseamna ca termostatul este blocat pe deschis
Eu am dat pe el 35 de lei acuma cateva luni de zile si merge foarte bine.
Daca dupa cativa km, furtunul ce pleaca din corpul termostatului este cald si indicatorul de temperatura nu este ridicat inseamna ca termostatul este blocat pe deschis
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
- popmari
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
AlexAlban
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2012
- Mesaj Privat
- popmari
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Va salut , desi se poate monta termostat cod QTH 600 k ,pe motor y 20 dth, am reusit sa montez si un termostat cod 1338043. Din carcasa am extras termostatul si l-am montat in carcasa motorului y 20 dth. Din pacate termostatul era defect din fabrica si am comandat de la al padrino alt termostat QUINTON HAZELL dar cu cod QTH334K . Problema este ca a trebuit sa schimb cele placuta de prindere ( urechile) care erau mai mici decat cele ale termostatului. De mentionat ca acest termostat QTH 334k are pe taler un cauciuc care etanseaza perfect, deci nu mai este talerul termostatului din metal pe corpul termostatului .