Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • birlec

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut, de ceva timp imi apare in bord eroarea ESP Service si se aprinde martorul de ESP Off cam odata la 10-15 drumuri, e aleatoriu. A mai patit cineva asa ceva?
La diagnoza apare ca ar fi o cadere de curentul nu ca ar fi ceva senzor defect. Eroarea apare in mers la turatii de 1500, tremura motorul ca si cum ar da sa se opreasca si in unele cazuri moare si turometrul si nu isi mai revine numai daca opresc motorul si il pornesc iar. Poate sa fie un contact imperfect sau o conexiune oxidata? De doua ori s-a oprit si motorul la pornirea de pe loc, e ciudat avand in vedere ca e cutie automata.
Sa fie din cauza benzinei sau ca nu are filtru de benzina si prinde apa sau mizerie din benzina? Primele erori coincid cu alimentarea cu benzina de 95 de la petrom dupa cateva luni am revenit la cea de 99 dupa care s-au mai rarit erorile dar nu au disparut. Poate e doar o coincidenta. Poate fi si din cauza ca fac cam 3-4 drumuri pe luna de vreo 100 km/drum?
Ce parere aveti?
Skip ads

  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Cati km ai cu masina si de cat timp iti face asa? Este posibil ca bateria sa fie pe duca daca mergi mai rar cu masina, dar daca bateria este in regula incearca sa schimbi statia de unde alimentezi si verifica daca-ti mai face. Service-ul la care ai facut diagnoza nu ti-au putut oferi mai multe detalii despre codul de eroare, eventual ce ar putea fi? Daca ai mai multi km cu masina ar putea intra in discutie si bujiile, dar cred ca ti-ar fi aparut in bord si martorul "Check Engine".
  • birlec

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Are 35.000 km si face cam de 6-7 luni cam de 2-3 ori pe luna, cand o apuca. De alimentat alimentez de la aceeasi staitie petrom de cand am cumparat-o (2010). Cand mi-a facut diagnoza a zis ca nu apare nicio eroare numai niste caderi de curent ca si cum as fi deconectat bateria, asa apre pe calculator. Ce mi se pare interesant e faptul ca atunci cand apare eroarea in bord am impresia ca cutia de viteza schimba mai lin vitezele, poate e doar o impresie
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ce legatura are ESP cu benzina? si cu faptul ca moare motorul?
vad ca e o buba de fabricatie si nu are legatura cu motorizarea sau transmisia ia vezi se incadreaza VIN-ul tau in seriile astea
Embarassed

si uite aici ce zice
Technical Service Bulletin 2718
Subject: ABS/ESP Telltale Illuminates - Several Trouble Codes are set
Option Chassis Continuously Variable Real Time Damping (RPO F45 & GNA).
Complaint ABS/ESP telltale illuminates.
Cause Continuously variable real time damping setting doesn’t work. 1.) Broken cable inside the chassis continuously variable real time damping wiring harness 2.) Moisture in the wiring harness plug at the suspension strut
Production As of the following VINs an improved wiring harness routing has been implemented: Insignia: W0LGT8EE0B1087208 (10-Dec-2010) Astra J: Gliwice: W0LPE6EN3BG065859 (11-Jan-2011) Ellesmere Port: W0LPC6ET4B8051130 (19-Jan-2011) St. Petersburg: XUFPE6EJ7B3006861 (14-Feb-2011)


Remedy

Attention:
Claims will only be accepted for vehicles built before the breakpoints
listed under "Production"!

In case of customer complaint first check the continuously variable
real time damping wiring harness for broken cables.

If no broken cable can be found check the wiring harness plug contacts
of the CDC sensor, the CDC valve and the ABS sensor at the suspension
struts for corrosion and replace if required.

Important:
Pay attention to the NEW routing of the continuously variable real
time damping wiring harness!

Note:
The following DTC may be set:
Code: DTC C0035, DTC C0040, DTC C0575, DTC C0580, DTC C0670, DTC C0675

Working Procedure:

1. Check continuously variable real time damping wiring harness for
broken cable (Picture I, arrow)

Note:
No external cracks will be visible.

- Measure wiring harness resistance while moving the harness back
and forward in shown area (Picture I, arrow)

Note:
If a cable is broken inside the continuously variable real time
damping wiring harnesses replace the wiring harness by the NEW
improved version on both sides.


2. Replace continuously variable real time damping wiring harness
(Picture II, 1)

Important:
If the replacement of the continuously variable real time damping
wiring harness is required, pay attention to the NEW routing, as
shown in picture II!

3. Check continuously variable real time damping wiring harness plug
for corrosion (Picture I)

- Continuously variable real time damping wiring harness plug (1)
- Wiring harness plug CDC valve (2)
- Wiring harness plug CDC sensor (3)
- Wiring harness plug ABS sensor (4)

Note:
Replace corroded component on both sides.

Spare-Parts: Part-No.: Catalogue-No.:

Astra-J:
Harness, Assy., Suspension Levelling 13356764 12 77 529

Insignia:
Harness, Assy., Suspension Levelling 13356790 12 77 530

Labour Times: TC: Hours:

U3 271 80 CDC Wiring Harness 90 SA
Replacement

The costs for this repair will be covered during warranty and policy.
For policy please refer to the Policy Guideline (WebPG/Kuugel).
The regular Warranty Procedure will apply.

FunctionalGroup E - Front wheel suspension/Wheels/Tyres
Complaint Group 04 - Electrical failures,06 - Failure Code Setting by Control Unit
Trouble Code C0035,C0040,C0575,C0580,C0670,C0675
  • birlec

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ms Lucio. Concluzia e destul de clara: ma aseapta un drum la service din pacate sa imi verifice cablurile alea. mai mult ca sigur aia e problema.
  • dec67

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Lucio, te rog poți sa confirmi dacã motorul A14NET cu VIN ...BG0244xx se încadreazã in campania asta si ce ar trebui sa fac?
Multumesc
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cum se vede si din poza si cum am si scris mai sus nu conteaza motorizarea si transmisia e vorba de lot de masini cuprins intre niste serii
BG0244xx este mai mica decat BG065859 asa ca se incadreaza, daca iti apare problema mai sus mentionata mergi la service
  • dec67

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Mașina asta e plinã de erori. De exemplu, acum 1 sãptãmâna nu a mai pornit, curent 0. Am pornit- o de la alta mașina si surpriza, bordul in totalitate neiluminat, negru total cu excepția semnalizatoarelor si a martorului de low fuel (care sta aprins chiar cu rezervor 1/2 plin). Pe bord se poate vedea intr-o lumina buna mesajul Service Cluster.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ieri dimineata dupa ce am pornit-o mi-a aparut si mie ,,service vehicle soon,, in schimb merge bine, sper sa aiba legatura doar cu intervalul de revizie ca se apropie de 30mii, referitor la Service Cluster. vezi sa nu fie din cauza ceasurilor de bord o eroare ca tot ai zis ca nu se mai aprindeau
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am plecat de la premisa ca cei din service si-au facut treaba si ca ar fi verificat acel cod de eroare/simptome cu eventuale probleme cunoscute pentru care exista TSB-uri, dar se pare ca n-a fost asa. Este stiut faptul ca o baterie descarcata iti poate genera coduri de eroare aleatoare (gen ABS, ESP failure) la pornire sau chiar si in mers, pe langa posibile porniri mai greoaie. La prima vedere, fapt ce reiese si din TSB, sursa problemei nu prea are treaba cu sistemul ESP. Cat despre faptul ca a murit motorul de cateva ori, aici e discutabil si e posibil sa n-aiba legatura cu eroarea, dar cine stie.
  • birlec

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@ Aantonio. Nu stiu ce sa mai cred, poate s-au cumulat mai multe probleme in acelasi timp stii tu cum e un rau nu vine niciodata singur. Acum am aflat de la un prieten ca la statia petrom unde alimentez eu de cand lumea a fost o problema si anume nu au curatat bine un rezervor de motorina si au bagat benzina peste motorina ramasa si toti care au alimentat de la statia respectiva pe parcursul a doua zile nu le-au mai pornit masinile. A fost scandal mare. Poate ca oprirea motorului la a mea se explica asa (cum naiba sa moara motorul la o cutie automata la pornirea lenta de pe loc si motorul cald). Concluzia : schimb statia de la care alimentez. Pe de alta parte poate fi si bateria avand in vedere ca are 3 ani jumate desi porneste la sfert de cheie, nu am avut niciodata o pornire mai lunga de o secunda
  • birlec

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat. din intamplare am atins firul care duce de la mufa la senzorul de la vibrochen si s-a oprit motorul. deci acolo era problema. contact imperfect. am scos si am bagat la loc mufa de cateva ori si acum nu mai face.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR