ovidiu91
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
va multumesc si o seara buna.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
ovidiu91
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
dupa ce trec de 90 km/h imi da cu antigelul,il arunca afara pe la buson.daca merg sub 90 nu pierde niciun gram.
Daca ar fi chiuloasa masina nu ar trebui sa mearga mai prost?sau cel putin sa se cunoasca ceva la ea?
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Cand e garnitura de chiuloasa , daca n-ai apa in ulei sau ulei in apa , mai ramane a 3-a posibilitate adica un piston ( sau mai multe) sa absoarba apa pe sub garnitura in momentul coborarii , si evident, sa sufle prin acelasi loc gaze la explozie. Cam singurul simptom vizibil ar fi ca arunci pe esapament un nor de abur si evident , motorul nu merge chiar perfect rotund. Plus, evident, fierberea apei sau cel putin infiltrarea in instalatie a gazelor din cilindru care , clar, duce la intreruperi pe circuitul de apa de unde si lipsa caldurii in habitaclu.
Nu stiu, in primul rand as verifica etanseitatile ( furtune, coliere, etc) , apoi as spala instalatia (poate are depuneri serioase), de verificat termostatul ...si in ultima faza m-as apuca de garnitura chiuloasa + verificat planitatea chiuloasei.
ovidiu91
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
ovidiu91
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
O zi, doua poti merge fara termostat dar mai mult n-ar fi indicat pentru ca motorul va lucra sub temperatura lui de lucru si-l predispui la uzuri si consum aiurea.
Daca si fara termostat iti va fierbe apa , atunci e clar.
(ar trebui sa rulezi minim vreo 20 km pentru ca si la un diesel cu racirea in regula este necesar aproape 10 km pentru a se incalzii cum trebuie, mai ales acum ca e rece si evident incearca si alearga masina si dincolo de 90 km/h)
Ultima modificare făcută de 13nicu la Mie 18 Dec, 2013 9:41 pm
ovidiu91
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Garnitura daca e in regula ( dupa demontare nu prezinta ciupituri, crapaturi, deformari, etc) poti sa o refolosesti.
Candva verificam termostatul legandu-l cu o sarma si tinindu-l in suspensie intr-o oala cu apa pe aragaz iar in cealalta mana tineam un termometru sa vad exact temp la care deschide. Problema era daca insistam chiar si dupa ce apa fierbea, ca incepea sa iasa parafina din rezervorul ei si termostatul devenea inutilizabil blocandu-se ori pe pozitia deschis maxim , ori se inchidea la racire si nu se mai deschidea in veci.
HENDRICH
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat