- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
andreixyz- Suspendat
- 131 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Cluj
andreixyz- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
Acel rulment e langa treapta a 6 a .Cel de pe axul vecin e langa treapta a 4 a. Nu ai cum sa eviti folosirea unei trepte pe termen lung ci doar in situatii limita. Daca de ex se simte ca s-a spart rulmentul atunci e recomandat sa se foloseasca treptele 1 2 3 4 pana la destinatie. Altfel e greu sa eviti la infinit o anumita treapta.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema, pe un corsa CDTI cu 6 trepte, km reali 142.000. Eu am schimbat recent si uleiul, si mai mult de 2 litri bagati inapoi prin surubul de umplere nu intra. Pune cineva o poza cu exact locul pe udne se umple cutia cu ulei?
Multam anticipat
Am facut rost de kit intreg cu toti 5 rulmentii, maine o duc la facut si de aceea vreau sa stiu exact cat ulei intra in cutie si pe unde se umple, deoarece pana acum mecanicul nu a pus mai mult de 2 litri, neputand completa mai mult pe la surubul pe unde se completeaza.
Multam anticipat
Am facut rost de kit intreg cu toti 5 rulmentii, maine o duc la facut si de aceea vreau sa stiu exact cat ulei intra in cutie si pe unde se umple, deoarece pana acum mecanicul nu a pus mai mult de 2 litri, neputand completa mai mult pe la surubul pe unde se completeaza.
varulea
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Ca sa va spun intreaba poveste de la 0:
Eu am un Corsa A13DTR cumparat in sept. 2010, cu cutie M32, 210 cuplu si 96 de caluti, toti vii ca la inceput.
Desi am intretinut masina extrem de bine si am condus cat se poate de elegant, drumuri lungi, multe drumuri in Germania, multe pe pilot automat (in 3 ani jumate am ajuns la 142.000KM), dupa acesti frumosi KM in care nu am schimbat absolut nimic la masina (decat efectuarea deselor revizii cu tot ce inseamna uleiuri, lichide si filtre la 10-12.000 KM sau conform cu manualul) mi-a picat si mie cutia. Desi masina functiona perfect, saptamana trecuta mi-a aparut un zgomot de rulaj, asemanator cu cel al cauciucurilor de iarna, dar mai pronuntat) pe care am inceput sa-l remarc tot mai evident. In vit. 3 la 2800 de ture se aude distinct, precum si in a 5, la exact aceeasi turatie cand devine mai pronuntat, iar intr-a 6-a, se aude pe toata plaja de turatii. Am fost la service, mecanicul este foarte priceput, a dat jos cutia si dupa ce a desfacut-o mi-a aratat rulmentii uzati. In cazul meu erau 2 rulmenti, unul mic pe vit 6, si unul mare, care probabil era pe vit.1, amandoi prezentant chiar si mici ciupituri pe bile.
Am cumparat rulmentii originali + toate saibele necesare, maine urmeaza sa fie montati si sper ca totul sa fie OK.
Mai jos codurile pentru rulmeni, asa cum le-am gasit pe ambalaje.
Problema intr-adevar este foarte cunoscuta (desi eu am aflat doar ieri ca este o problema generala a acestor cutii) forumurile OPEL din alte tari, precum si Youtube, este plin de filmulete si topicuri cu cutii M32 bubuite)
rulment 3 buc. GM#55574310->90 07 219 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564113-> 90 07 021 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564117->90 07 177 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564131-> 90 07 016 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564129->90 07 218 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564127->90 07 216 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564118->90 07 178 GR.04.408
rulment 2 buc.GM#55574107->90 07 072 GR.04.408
Va doresc cat mai multi KM fara probleme, desi cu masinile din ziua de azi, nu prea mai e posibil acest lucru.
Ca sa va spun intreaba poveste de la 0:
Eu am un Corsa A13DTR cumparat in sept. 2010, cu cutie M32, 210 cuplu si 96 de caluti, toti vii ca la inceput.
Desi am intretinut masina extrem de bine si am condus cat se poate de elegant, drumuri lungi, multe drumuri in Germania, multe pe pilot automat (in 3 ani jumate am ajuns la 142.000KM), dupa acesti frumosi KM in care nu am schimbat absolut nimic la masina (decat efectuarea deselor revizii cu tot ce inseamna uleiuri, lichide si filtre la 10-12.000 KM sau conform cu manualul) mi-a picat si mie cutia. Desi masina functiona perfect, saptamana trecuta mi-a aparut un zgomot de rulaj, asemanator cu cel al cauciucurilor de iarna, dar mai pronuntat) pe care am inceput sa-l remarc tot mai evident. In vit. 3 la 2800 de ture se aude distinct, precum si in a 5, la exact aceeasi turatie cand devine mai pronuntat, iar intr-a 6-a, se aude pe toata plaja de turatii. Am fost la service, mecanicul este foarte priceput, a dat jos cutia si dupa ce a desfacut-o mi-a aratat rulmentii uzati. In cazul meu erau 2 rulmenti, unul mic pe vit 6, si unul mare, care probabil era pe vit.1, amandoi prezentant chiar si mici ciupituri pe bile.
Am cumparat rulmentii originali + toate saibele necesare, maine urmeaza sa fie montati si sper ca totul sa fie OK.
Mai jos codurile pentru rulmeni, asa cum le-am gasit pe ambalaje.
Problema intr-adevar este foarte cunoscuta (desi eu am aflat doar ieri ca este o problema generala a acestor cutii) forumurile OPEL din alte tari, precum si Youtube, este plin de filmulete si topicuri cu cutii M32 bubuite)
rulment 3 buc. GM#55574310->90 07 219 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564113-> 90 07 021 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564117->90 07 177 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564131-> 90 07 016 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564129->90 07 218 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564127->90 07 216 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564118->90 07 178 GR.04.408
rulment 2 buc.GM#55574107->90 07 072 GR.04.408
Va doresc cat mai multi KM fara probleme, desi cu masinile din ziua de azi, nu prea mai e posibil acest lucru.
varulea
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat
varulea
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat
d_claudiuus a scris:Salut,
Ca sa va spun intreaba poveste de la 0:
Eu am un Corsa A13DTR cumparat in sept. 2010, cu cutie M32, 210 cuplu si 96 de caluti, toti vii ca la inceput.
Desi am intretinut masina extrem de bine si am condus cat se poate de elegant, drumuri lungi, multe drumuri in Germania, multe pe pilot automat (in 3 ani jumate am ajuns la 142.000KM), dupa acesti frumosi KM in care nu am schimbat absolut nimic la masina (decat efectuarea deselor revizii cu tot ce inseamna uleiuri, lichide si filtre la 10-12.000 KM sau conform cu manualul) mi-a picat si mie cutia. Desi masina functiona perfect, saptamana trecuta mi-a aparut un zgomot de rulaj, asemanator cu cel al cauciucurilor de iarna, dar mai pronuntat) pe care am inceput sa-l remarc tot mai evident. In vit. 3 la 2800 de ture se aude distinct, precum si in a 5, la exact aceeasi turatie cand devine mai pronuntat, iar intr-a 6-a, se aude pe toata plaja de turatii. Am fost la service, mecanicul este foarte priceput, a dat jos cutia si dupa ce a desfacut-o mi-a aratat rulmentii uzati. In cazul meu erau 2 rulmenti, unul mic pe vit 6, si unul mare, care probabil era pe vit.1, amandoi prezentant chiar si mici ciupituri pe bile.
Am cumparat rulmentii originali + toate saibele necesare, maine urmeaza sa fie montati si sper ca totul sa fie OK.
Mai jos codurile pentru rulmeni, asa cum le-am gasit pe ambalaje.
Problema intr-adevar este foarte cunoscuta (desi eu am aflat doar ieri ca este o problema generala a acestor cutii) forumurile OPEL din alte tari, precum si Youtube, este plin de filmulete si topicuri cu cutii M32 bubuite)
rulment 3 buc. GM#55574310->90 07 219 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564113-> 90 07 021 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564117->90 07 177 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564131-> 90 07 016 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564129->90 07 218 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564127->90 07 216 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564118->90 07 178 GR.04.408
rulment 2 buc.GM#55574107->90 07 072 GR.04.408
Va doresc cat mai multi KM fara probleme, desi cu masinile din ziua de azi, nu prea mai e posibil acest lucru.
Ca sa va spun intreaba poveste de la 0:
Eu am un Corsa A13DTR cumparat in sept. 2010, cu cutie M32, 210 cuplu si 96 de caluti, toti vii ca la inceput.
Desi am intretinut masina extrem de bine si am condus cat se poate de elegant, drumuri lungi, multe drumuri in Germania, multe pe pilot automat (in 3 ani jumate am ajuns la 142.000KM), dupa acesti frumosi KM in care nu am schimbat absolut nimic la masina (decat efectuarea deselor revizii cu tot ce inseamna uleiuri, lichide si filtre la 10-12.000 KM sau conform cu manualul) mi-a picat si mie cutia. Desi masina functiona perfect, saptamana trecuta mi-a aparut un zgomot de rulaj, asemanator cu cel al cauciucurilor de iarna, dar mai pronuntat) pe care am inceput sa-l remarc tot mai evident. In vit. 3 la 2800 de ture se aude distinct, precum si in a 5, la exact aceeasi turatie cand devine mai pronuntat, iar intr-a 6-a, se aude pe toata plaja de turatii. Am fost la service, mecanicul este foarte priceput, a dat jos cutia si dupa ce a desfacut-o mi-a aratat rulmentii uzati. In cazul meu erau 2 rulmenti, unul mic pe vit 6, si unul mare, care probabil era pe vit.1, amandoi prezentant chiar si mici ciupituri pe bile.
Am cumparat rulmentii originali + toate saibele necesare, maine urmeaza sa fie montati si sper ca totul sa fie OK.
Mai jos codurile pentru rulmeni, asa cum le-am gasit pe ambalaje.
Problema intr-adevar este foarte cunoscuta (desi eu am aflat doar ieri ca este o problema generala a acestor cutii) forumurile OPEL din alte tari, precum si Youtube, este plin de filmulete si topicuri cu cutii M32 bubuite)
rulment 3 buc. GM#55574310->90 07 219 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564113-> 90 07 021 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564117->90 07 177 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564131-> 90 07 016 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564129->90 07 218 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564127->90 07 216 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564118->90 07 178 GR.04.408
rulment 2 buc.GM#55574107->90 07 072 GR.04.408
Va doresc cat mai multi KM fara probleme, desi cu masinile din ziua de azi, nu prea mai e posibil acest lucru.
spunene diferenta dupace ai schimabat toate astea,si daca au disparut toate vuietele
andreixyz- Suspendat
- 131 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Cluj
andreixyz- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
varulea a scris:
eu nu am observat nici o diferenta , dar dupace am schimbat uleiul am observat ca pina se incalzeste intra cam grelut in treapta 2
Floydian a scris:Ceva imbunatatiri dupa schimbarea uleiului? Mai ales la trecerea din treapta 1 in 2, e o problema destul de intalnita la M32 cu agatatul.
eu nu am observat nici o diferenta , dar dupace am schimbat uleiul am observat ca pina se incalzeste intra cam grelut in treapta 2
ce ulei ai pus?
varulea
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat
andreixyz- Suspendat
- 131 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Cluj
andreixyz- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
varulea a scris:
spunene diferenta dupace ai schimabat toate astea,si daca au disparut toate vuietele
d_claudiuus a scris:Salut,
Ca sa va spun intreaba poveste de la 0:
Eu am un Corsa A13DTR cumparat in sept. 2010, cu cutie M32, 210 cuplu si 96 de caluti, toti vii ca la inceput.
Desi am intretinut masina extrem de bine si am condus cat se poate de elegant, drumuri lungi, multe drumuri in Germania, multe pe pilot automat (in 3 ani jumate am ajuns la 142.000KM), dupa acesti frumosi KM in care nu am schimbat absolut nimic la masina (decat efectuarea deselor revizii cu tot ce inseamna uleiuri, lichide si filtre la 10-12.000 KM sau conform cu manualul) mi-a picat si mie cutia. Desi masina functiona perfect, saptamana trecuta mi-a aparut un zgomot de rulaj, asemanator cu cel al cauciucurilor de iarna, dar mai pronuntat) pe care am inceput sa-l remarc tot mai evident. In vit. 3 la 2800 de ture se aude distinct, precum si in a 5, la exact aceeasi turatie cand devine mai pronuntat, iar intr-a 6-a, se aude pe toata plaja de turatii. Am fost la service, mecanicul este foarte priceput, a dat jos cutia si dupa ce a desfacut-o mi-a aratat rulmentii uzati. In cazul meu erau 2 rulmenti, unul mic pe vit 6, si unul mare, care probabil era pe vit.1, amandoi prezentant chiar si mici ciupituri pe bile.
Am cumparat rulmentii originali + toate saibele necesare, maine urmeaza sa fie montati si sper ca totul sa fie OK.
Mai jos codurile pentru rulmeni, asa cum le-am gasit pe ambalaje.
Problema intr-adevar este foarte cunoscuta (desi eu am aflat doar ieri ca este o problema generala a acestor cutii) forumurile OPEL din alte tari, precum si Youtube, este plin de filmulete si topicuri cu cutii M32 bubuite)
rulment 3 buc. GM#55574310->90 07 219 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564113-> 90 07 021 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564117->90 07 177 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564131-> 90 07 016 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564129->90 07 218 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564127->90 07 216 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564118->90 07 178 GR.04.408
rulment 2 buc.GM#55574107->90 07 072 GR.04.408
Va doresc cat mai multi KM fara probleme, desi cu masinile din ziua de azi, nu prea mai e posibil acest lucru.
Ca sa va spun intreaba poveste de la 0:
Eu am un Corsa A13DTR cumparat in sept. 2010, cu cutie M32, 210 cuplu si 96 de caluti, toti vii ca la inceput.
Desi am intretinut masina extrem de bine si am condus cat se poate de elegant, drumuri lungi, multe drumuri in Germania, multe pe pilot automat (in 3 ani jumate am ajuns la 142.000KM), dupa acesti frumosi KM in care nu am schimbat absolut nimic la masina (decat efectuarea deselor revizii cu tot ce inseamna uleiuri, lichide si filtre la 10-12.000 KM sau conform cu manualul) mi-a picat si mie cutia. Desi masina functiona perfect, saptamana trecuta mi-a aparut un zgomot de rulaj, asemanator cu cel al cauciucurilor de iarna, dar mai pronuntat) pe care am inceput sa-l remarc tot mai evident. In vit. 3 la 2800 de ture se aude distinct, precum si in a 5, la exact aceeasi turatie cand devine mai pronuntat, iar intr-a 6-a, se aude pe toata plaja de turatii. Am fost la service, mecanicul este foarte priceput, a dat jos cutia si dupa ce a desfacut-o mi-a aratat rulmentii uzati. In cazul meu erau 2 rulmenti, unul mic pe vit 6, si unul mare, care probabil era pe vit.1, amandoi prezentant chiar si mici ciupituri pe bile.
Am cumparat rulmentii originali + toate saibele necesare, maine urmeaza sa fie montati si sper ca totul sa fie OK.
Mai jos codurile pentru rulmeni, asa cum le-am gasit pe ambalaje.
Problema intr-adevar este foarte cunoscuta (desi eu am aflat doar ieri ca este o problema generala a acestor cutii) forumurile OPEL din alte tari, precum si Youtube, este plin de filmulete si topicuri cu cutii M32 bubuite)
rulment 3 buc. GM#55574310->90 07 219 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564113-> 90 07 021 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564117->90 07 177 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564131-> 90 07 016 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564129->90 07 218 GR.04.408
saiba 2 buc. GM#55564127->90 07 216 GR.04.408
saiba 1 buc. GM#55564118->90 07 178 GR.04.408
rulment 2 buc.GM#55574107->90 07 072 GR.04.408
Va doresc cat mai multi KM fara probleme, desi cu masinile din ziua de azi, nu prea mai e posibil acest lucru.
spunene diferenta dupace ai schimabat toate astea,si daca au disparut toate vuietele
Cutia a fost reparata ieri, am fost chemat in service sa vad cand o monteaza inapoi. Deja am facut aprox. 150 de km cu ea (am inaugurat si autostrada proaspat deschisa ) Nota 10 pentru mecanic, a lucrat perfect, nici macar nu se vede ca s-a umblat.
Masina merge foarte bine, mi se pare ca intra mult mai bine in viteze decat inainte sa constat problema, zgomotul a disparut in totalitate, masina ruleaza la fel de lin ca atunci cand am cumparat-o. Deocamdata sunt foarte multumit
Cat de bine a fost reparata si cat de buni sunt rulmentii pusi am sa vad in timp.
Inca un simptom ce l-am avut cand cutia a inceput sa scoata acel zgomot de rulaj a fost ca dimineatza la rece intra extrem de greu in marsarier. Ori bagam in mansarier cu forta, ori bagam prima data a doua pe loc si dupa aia mansarier. Asa am tot mers cam 1 saptamana pana sa ma hotarasc sa o duc in service. Acum dupa reparatie, am impresia ca mansarierul intra mai bine chiar si decat atunci cand am cumparat masina. Este adevarat ca si cablul de la schimbator a fost foarte bine curatat si gresat.
Inca o data nota 10 pentru mecanic (Paul de la autohaus Huber), insa, nota 4 pentru pretul enorm la manopera si piese. Intr-adevar, lipsa de informatie se plateste.
Satisfactia de a merge masina bine totusi e mai mare decat regretul financiar.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Vladut
- **
- 126 mesaje
- din 28 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Teleorman
Vladut
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Vladut
- **
- 126 mesaje
- din 28 Nov 2009
- Astra 2007 Z13DTH
- Teleorman
Vladut
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat