Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sad DAT-MI O MANA DE AJUTOR.....IMI FIERBE MOTORUL OAMENI BUNI.... Crying or Very sad !AM UN OPEL OMEGA B TD DE 2,5..CEL CU MOTOR DE BMW......SI DUPA VREO 10-15 KM. PRIN BUCURESTI....AJUNGE TEMP. PESTE 100 GRADE...CE E DE FACUT....?VA ROG ORICE...AJUTOR E BINEVENIT....MULTUMESC...DE MENTIONAT CA GARNITURA DE CHIULOASA E SCHIMBATA RECENT...!
Skip ads

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
pai ar putea fi cam 3 cauze mai uzuale: 1.termostat blocat pe inchis 2.radiator infundat 3.pompa de apa defecta.Dai o cautare, sant multe discutii pe tema asta.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Da si tu mai multe detalii despre ultima reparatie; nu de alta dar de ex. daca trebuia planata chiulasa si tu ai schimbat doar garnitura avem deja o cauza evidenta...
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
...LA ULTIMA REPARATIE...AM SCHIMBAT POMPA DE APA.....SI GARNITURA DE CHIULOASA...!...CATE VENTILATOARE..AR TREBUI SA FIE...UNUL..CARE SE INVARTE..ANGRENAT DE MOTOR...SI MAI AM 2 IN FATA RADIATORULUI..(DIN CE AM VAZUT EU)...CARE PORNESC..,CAND DAU DRUMUL LA AER....SI AM MAI VAZUT CA STA PORNIT..3-4 MIN...CAND OPRESC MOTORUL..,DAR IERI..AVEAM..PESTE 100 GRADE..AM OPRI MOTORUL SI ALEA NU SE MAI INVARTEAU....
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nu mi-o lua in nume de rau, dar incearca sa fi mai coerent. Este greu de citit postul tau.
SI NU MAI TIPA! (adica nu mai scrie cu litere mari)
Stiu ca nu ti-am fost de ajutor dar daca ai putina grija la scris o sa te ajute mai multa lume de pe aici!
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
inearca se faci cumva termocuplele sa porneasca daca nu se schimba situatia cu nimic
da radiatorul jos ca s-ar putea sa ai surprize
eu l-am gasit tencuit de muste si toate alea pacolo dar nush a fost o parere
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poi daac e dupa 10-15 minute(cam dupa atat timp se deschide termostatul in mod normal) sint simptome de termostat blocat pe inchis. nu cred ca e de la ventilatoare...intra mai tarziu in functiune.
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
in mod normal untermostat bun trebuie sa deschida la 95 grade pina cind deschide termostatul apa din radiator este rece dupa ce deschide apa se omogenizeaza si daca radiatorul nu face fata adica nu poate racii atunci la 98 de grade deschid termocuplele atunci apa trebuie sa se raceasca daca nu vrea sa se racaesca atunci verifici radiatorul sa nu fie plin de fluturi muste etc....
si daca nici asa nu merge il dai jos si il speli
daca e blocat termostatul firbe de sparge tot pacolo intelegi?
Bafta
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
schimba termostatul si revino cu date noi
  • csandu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sunt multe cauze posibile:
- termostatul blocat pe pozitia inchis; cu putina atentie se poate observa diferenta de temperatura intre radiator si chiulasa
- radiatorul infundat; nu neaparat cu "fluturi si muste" , folosirea excesiva de aditivi de etansare a porilor de la radiatoare, resturi de silicon de etansare a garniturilor si furtunelor aferente instalatiei de racire( posibil in conditiile in care spui ca ai schimbat pompa de apa)
- garnitura de chiulasa " ciupita sau incorect montata" prin scaparile de compresie in lichidul de racire reduce factorul de transfer a temperaturii; situatia este diagnosticata astfel:cu motorul in functiune si accelerat se urmareste lichidul in vasul de expansiune-daca acesta " bolboroseste" de aici este "bucuria" deseori situatia este insotita si de scapari de lichid in baia de ulei; spuma pe joja etc.
- pompa de apa incorect montata etc.
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
va multumesc mult...pt. pareri....!Azi am dus masina in service....!Ventilatoarele pleaca ..am vazut....cred ca pe la 98....deci functioneaza....!ma tot gandesc..la termostatul ala....sa vedem..!..Maine o sa aflu mai multe...Da apa..in vas bolboroseste.....sa fie garnitura...pai abia am schimbat-o... Sad
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
auzi...e normal sa bolboroseasca, dar imediat ce deschizi capacul. apoi trebuie neaparat sa se linisteasca. ia uite-te mai bine, ca atuncui cand deschizi e normal, pina se egalizeaza presiunile, apoi musai sa se linisteasca. deci mai vezi o data. Smile..si multa bafta...nu te lasa prostit de cei de la service, sa-ti schimbe pe banii lor acum garnitura.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca poti sa scoti termostatul si sa mergi fara el.deja te apropii de adevar.
daca tot se incinge este in mod sigur radiatorul.
daca nu, termostatul.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tare cred eu ca e greu de scos termostatul la motorul lui...e prin chiiulasa, sub distributie daca nu ma insel. bineinteles, este un lucru cert ca iti dai seama ce e defect daca faci operatiunea asta...dar....e greu
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Sa vedem ce vesti ne aduce ionut25,maine...nu cred ca trebuie sa ne mai dam cu parerea,deocamdata,masina omului e in service...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Colegilor, si eu aveam aceleasi probleme: imi iesea fum din motor deoarece m-i se scurgea lichid de racire, de unde credeti - din termostat prin niste orificii speciale. Solutia provizorie improvizata de mine a fost lasarea termostatului pe deshis prin scoaterea furtunasului de vacuum de deasupra acestuia. Daca ionut25 rezolva problema descrisa, care dealtfel este si la mine, atunci il voi inlocui si eu. Salutari!
  • csandu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut ionut, componenta care cedeaza la supraincalzirea motorului este garnitura de chiulasa.
Schimbarea garniturii fara depistarea si inlaturarea cauzei care a dus la " arderea" ei nu rezolva problema; din ceea ce ai scris, pt mine este clar - garnitura este ciupita; nu este normal ca lichidul de racira sa bolboroseasca.
De regula la umplerea instalatiei de racire apare o bolboroseala scurta dupa prima deschidere a termostatului, dar sunt convins ca nu este cazul la tine.Succes ...
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Daca e arsa garnitura de chiulasa fierbe motorul..Asta e cert. La un astra am intalnit si eu problema asta. Am scos termostatul, am pus ventilatoare pe radiator...degeaba.Nu baga ulei in vasul de expansiune si nici apa in baia de ulei. Dupa multe batai de cap am schimbat garnitura de chiulasa si problema s-a rezolvat..

Deci desfa motorul si schimba garnitura care daca nu ai ars-o a fost defecta sau ciupita la montaj!
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Apropos de aceasta discutie, intervin si eu deoarece curand am schimbat pompa de apa.Dupa aceasta operatiune imi ajunge ff repede in oras temperatura la 98 de grade si porneste ventilatorul.Oare e normal?Daca merg 3-4 km deja apa e la 98 de grade si porneste ventilatorul.Sa fie blocat pe inchis si termostatul?Sau asa o fi normal?Mentionez ca inainte apa statea in jur de 90 de grade si mergeam si 1-15 km prin oras fara sa porneasca ventilatorul.Nu stiu ce sa mai cred....voi ce spuneti?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poi...poate nu asigura debitul necesar de apa circulata pompa...si in zona unde e senzorul de temperatura nu e un flux bun de agent de racire. din moment ce nu iit fierbe motrul...eu cred ca e f bine ca ajunge repede la temperatura de lucru...scutesti din uzura. deci daca nu fierbe mootrul....fii absolut linistit. 95 nu e mult...mai ales ca instalatla e sub presiune. la ce presiune e in instalatie, apa fierbe pe la 110-115 grade (apa sub presiune fierbe la o temperatura mai inalta)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR