Greg21
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2013
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Greg21
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2013
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pe scurt: 2.0 e un motor fara pretentii prea mari
1.7 e un pic mai pretentios si mai sensibil la turatii si temperaturi ridicate
E doar parerea mea.!
timica
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Italia
- Masina: Astra OPC 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Ca motorizare 1.7DTI este chiar asa ''bolnavicioasa'' cum se aude?
Daca iti vei cumpara ,,dupa cum se aude,, atunci e clar. Si cum deja ai ,,auzit,, ca 1.7DTI e bolnavicioasa , n-o lua frate ! Pe bune, las-o naibii. Orienteaza-te spre 2.0 si 2.2 eventual.
Sugestie - deschide PRIMA PAGINA a forumului / PROBLEME TEHNICE / MOTOARE DIESEL - inarmeaza-te cu pop-corn, suna la serviciu si ia-ti liber vreo3 zile si studiaza toata sectiunea aceea. Sau daca n-ai mult timp la dispozitie, treci doar in revista titlurile postarilor si la final sint convins ca vei ajunge la o concluzie desteapta.
PS - sint posesor de 1.7 DTI dar tu nu-ti cumpara ! ....eu insa ma incapatanez sa o tin dintr-un singur motiv - Nu exista in zona parcarii nici un loc in panta ci doar zone plane. Altfel imi luam 2.0.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ***
- 986 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 986
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Acum ca posesor de 1.7 dti, poti sa iti zic, ca e mai lenesa - remapata si rupe asfaltul, daca o lasi in pace scoti un consum frumos, pe langa astea taxele si impozitele mai mici, calculatorul de injectie - vraja, fie il reconfitionezi fie altul ( se gasesc ), faza cu uleiul in antigel ( cat vrei sa tina o garnitur de cauciuc - deja in medie 10 ani zic ca e de ajuns ) e de la termoflot sau oringuri injectoare! Nu te lua dupa auzite ca pica ax cu came, ca nu porneste iarna, ca pica turbina, ca mai stiu eu ce, toate au bubele lor, acum depinde de tine in ce stare le gasesti, si nu te increde in om, mergi si verifca masina inainte de cumparare! Bafta!
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- am luat masina la 170 k dar banuiala mea e ca 100 k au fost facuti uitati de pe kilometraj. Evident, pe piata sint doar masini cu kilometrii reali , doar eu am fost mai ghinionist.
- a fost operata de termoflot la viata ei care s-a anulat ...si eu il cautam ca tampitul incercand sa-l identific din postarile de pe CO. Simptome dupa operatie ? Si la -10 grade C, dupa o pornire cu 2 minute la relanti, dupa 1km parcurs incepe sa vina un aer caldutz - dupa urmatorii 4-5 iti dai camasa jos. In vara, pe canicula, am traversat Romania cu bagaje si persoane - acul nu s-a clintit de pe 87 grade oricat am chinuit-o.
- avand doar benzinare la viata mea si aceasta fiind primul diesel , la inceput cu greu rezistam sa nu schimb treptele sub 2500 ture. Apoi mi-am dat seama ca-i mai in regula la 3000. Acum imi place sa schimb treapta dupa 3000 si sa beneficiez la maxim de cuplu.
- imi urca si mie motorina in mufa M al ECU dar deocamdata nu gasesc decat niste umbre de vapori de motorina odata la 3 luni pe care ma rezum sa-i suflu cu un compresor si, eventual dupa asta las mufa asezata pe un servetzel peste noapte . Rezolvarea e simpla, se gaseste pe CO si se poate face home-made.
- consumul in principiu fata de un 2.0 e cu aprox 1-1,5 l mai mic dar conteaza mult stilul de condus. Ca si particularitate, am reusit sa scot pe ruta Oradea-Timisoara-Oradea un consum de 3.9 cu mers constant 90km/h si masina goala. ( dar nu pot generaliza)
- de calc pompei inj nu stiu si nici nu vreau sa stiu ceva. Am inteles ca trebuiesc refacute mai mult sau mai putin periodic niste lipituri dar prefer sa refac lipituri decat sa umblu la pompa de injectie - care se regaseste pe lista de afectiuni cronice ale unui 2.0. Deocamdata masina porneste instant - asa a fost toata iarna trecuta , asa e si pana acum.
- tecile de la injectoare cica se corodeaza rapid - ce sa zic , posibil , borcanul cu antigel e curat lacrima de o culoare roz-bombon , nivelul se pastreaza iar pentru o posibila completare voi folosi doar antigel concentrat ( nediluat cu apa)
- cureaua distributie nu actioneaza si pompa de apa - adica se poate inlocui la o adica fara interventia la distributie , iar in cazul schimbarii distributiei, pompa de apa e scoasa din calcul. La 2.0 distibutia e pe lant si cica nu se schimba in veci de parca lantul ala nu-i supus uzurii. Se schimba ca orice piesa doar ca vei schimba 8-10 curele la 1.7 pana sa schimbi un lant distributie 2.0
-un minus ar fi puterea/cuplu mai mic ca la un 2.0 si resimti asta la infigeri si tasniri si de aceea am optat pentru resoftare. ( de la cuplu 165Nm/75CP la cuplu 215/98CP- valorile sint estimative in lipsa unui test dyno- )
Ultima modificare făcută de 13nicu la Sam 07 Dec, 2013 9:14 am, modificat de 3 ori în total
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ai avantajul de a avea distributia pe lant, deci scapi de o grija.
Daca ii faci o resoftare ajunge la ~130 cai.
Motorul e foarte vioi in ture, are plaja de cuplu ceva mai sus ca un 1.9 TDI.
Daca bagi motorina proasta se simte - Am bagat de la Agip cativa L si masina era lesinata! Abea tragea... Am inlocuit-o cu una de la OMW (o anumita statie) si fugea masina de rupea. Parca nu mai era aceeasi. Am mers cu cu motorina de la galeata si n-a avut nici o treaba.
Daca ai mai avut diesel si esti un pic atent la exploatarea lui n-ar trebui sa ai probleme. Sa n-o accelerezi brusc cand e motorul rece si s-o ti in ture. Sa schimbi la 3000 (cel putin la 2.0 DTI).
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat