Greg21
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2013
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Greg21
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2013
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am avut ambele...2.0 e net superior , la 17 daca ar fi sa mai iau vreodata m-as uita la singurul lucru care arata km si daca motorul are/sau a avut probleme: antigelul din vas sa fie exact ca in bidonul cumparat din magazin...orice urma de grasime in el arata ca motorul respectiv are un inceput de ....probleme ,sau a avut deja interventii asupra lui. (am prieten care are astra 1.7dti si o pastreaza ca ochii din cap si dupa aproape 270.000 km reali antigelul din vas e CA NOU si acum,si nu a anulat termoflorul si nici nu l-a schimbat niciodata,masina merge perfect.Nu i-a dat `talpa` si s-a cunoscut diferenta de uzura fata de alte 1.7dti din oras care au anulat deja termoflotul,au avut probleme cu garnitura de chiulasa...etc..din cauza soferilor,bineinteles
Pe scurt: 2.0 e un motor fara pretentii prea mari
1.7 e un pic mai pretentios si mai sensibil la turatii si temperaturi ridicate
E doar parerea mea.!
Pe scurt: 2.0 e un motor fara pretentii prea mari
1.7 e un pic mai pretentios si mai sensibil la turatii si temperaturi ridicate
E doar parerea mea.!
timica
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Italia
- Masina: Astra OPC 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
Cu astra 1.7 am mers o singura data. Eram 4 persoane in masina. Sa comportat destul de bine. Tot asa era foarte intretinuta de proprietar. De consum el zicea ca era multumit dar nu imi mai aduc aminte cat a zis. Piese ieftine, gasesti mai peste tot. Din auzite au ceva mai multe probleme pe partea electrica si cu calculatorul pompei de injectie. (sper sa nu ma insel) Se desfac nu stiu ce lipituri de pe placa si in unele locuri ajunge motorina pe piese electronice. Eu am avut o astra g break 2.0. Foarte multumit de masina. La modelul asta buba cea mai mare este pompa de injectie care costa foarte mult. In rest apar niste probleme care se pot repara relativ usor si ieftin. 2 Probleme am avut cu ea de cand am luat-o (avea 200 de mii km) iarna nu mai pornea decat foarte greu. Am stricat 1 baterie cu treaba asta si toti mecanici cica e dusa pompa dar ea cand pornea mergea de rupea. Erau furtunasele de retur de la injectoare (ma costat 3€ + 40min de lucru). A doua problema a fost cu rulmentul de la roata fata, ca nu mai mergea kilometrajul din bord si era aprins ABS. Am facut aproape 50 de mii de km intr-un an. La consum am fost multumit. Bagam pe zi min 120 km ( 60%autostrada - 40% oras) consuma in jur de 6. La 100 km extern ai undeva 5,5% ; oras(in Roma in cazul meu trafic normal-usor) 7-7.5.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Greg21 a scris:
Ca motorizare 1.7DTI este chiar asa ''bolnavicioasa'' cum se aude?
Ca motorizare 1.7DTI este chiar asa ''bolnavicioasa'' cum se aude?
Daca iti vei cumpara ,,dupa cum se aude,, atunci e clar. Si cum deja ai ,,auzit,, ca 1.7DTI e bolnavicioasa , n-o lua frate ! Pe bune, las-o naibii. Orienteaza-te spre 2.0 si 2.2 eventual.
Sugestie - deschide PRIMA PAGINA a forumului / PROBLEME TEHNICE / MOTOARE DIESEL - inarmeaza-te cu pop-corn, suna la serviciu si ia-ti liber vreo3 zile si studiaza toata sectiunea aceea. Sau daca n-ai mult timp la dispozitie, treci doar in revista titlurile postarilor si la final sint convins ca vei ajunge la o concluzie desteapta.
PS - sint posesor de 1.7 DTI dar tu nu-ti cumpara ! ....eu insa ma incapatanez sa o tin dintr-un singur motiv - Nu exista in zona parcarii nici un loc in panta ci doar zone plane. Altfel imi luam 2.0.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Colegu, ambele motoare vin cu + si - lor, tu daca inca nu ai luat nici una, poti cauta o masina care sa fie cat de cat in mintele ei, si nu calarita si fugarita de niste incapabili! Si iti spun personal ca asemenea masina nu ai sa o gasesti in targ, dar poti incerca!
Acum ca posesor de 1.7 dti, poti sa iti zic, ca e mai lenesa - remapata si rupe asfaltul, daca o lasi in pace scoti un consum frumos, pe langa astea taxele si impozitele mai mici, calculatorul de injectie - vraja, fie il reconfitionezi fie altul ( se gasesc ), faza cu uleiul in antigel ( cat vrei sa tina o garnitur de cauciuc - deja in medie 10 ani zic ca e de ajuns ) e de la termoflot sau oringuri injectoare! Nu te lua dupa auzite ca pica ax cu came, ca nu porneste iarna, ca pica turbina, ca mai stiu eu ce, toate au bubele lor, acum depinde de tine in ce stare le gasesti, si nu te increde in om, mergi si verifca masina inainte de cumparare! Bafta!
Acum ca posesor de 1.7 dti, poti sa iti zic, ca e mai lenesa - remapata si rupe asfaltul, daca o lasi in pace scoti un consum frumos, pe langa astea taxele si impozitele mai mici, calculatorul de injectie - vraja, fie il reconfitionezi fie altul ( se gasesc ), faza cu uleiul in antigel ( cat vrei sa tina o garnitur de cauciuc - deja in medie 10 ani zic ca e de ajuns ) e de la termoflot sau oringuri injectoare! Nu te lua dupa auzite ca pica ax cu came, ca nu porneste iarna, ca pica turbina, ca mai stiu eu ce, toate au bubele lor, acum depinde de tine in ce stare le gasesti, si nu te increde in om, mergi si verifca masina inainte de cumparare! Bafta!
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
....si sa dau putin cu coasa prin folclor legat de bolnavicioasa de 1.7 DTI vorbind din experienta masinii din dotare:
- am luat masina la 170 k dar banuiala mea e ca 100 k au fost facuti uitati de pe kilometraj. Evident, pe piata sint doar masini cu kilometrii reali , doar eu am fost mai ghinionist.
- a fost operata de termoflot la viata ei care s-a anulat ...si eu il cautam ca tampitul incercand sa-l identific din postarile de pe CO. Simptome dupa operatie ? Si la -10 grade C, dupa o pornire cu 2 minute la relanti, dupa 1km parcurs incepe sa vina un aer caldutz - dupa urmatorii 4-5 iti dai camasa jos. In vara, pe canicula, am traversat Romania cu bagaje si persoane - acul nu s-a clintit de pe 87 grade oricat am chinuit-o.
- avand doar benzinare la viata mea si aceasta fiind primul diesel , la inceput cu greu rezistam sa nu schimb treptele sub 2500 ture. Apoi mi-am dat seama ca-i mai in regula la 3000. Acum imi place sa schimb treapta dupa 3000 si sa beneficiez la maxim de cuplu.
- imi urca si mie motorina in mufa M al ECU dar deocamdata nu gasesc decat niste umbre de vapori de motorina odata la 3 luni pe care ma rezum sa-i suflu cu un compresor si, eventual dupa asta las mufa asezata pe un servetzel peste noapte . Rezolvarea e simpla, se gaseste pe CO si se poate face home-made.
- consumul in principiu fata de un 2.0 e cu aprox 1-1,5 l mai mic dar conteaza mult stilul de condus. Ca si particularitate, am reusit sa scot pe ruta Oradea-Timisoara-Oradea un consum de 3.9 cu mers constant 90km/h si masina goala. ( dar nu pot generaliza)
- de calc pompei inj nu stiu si nici nu vreau sa stiu ceva. Am inteles ca trebuiesc refacute mai mult sau mai putin periodic niste lipituri dar prefer sa refac lipituri decat sa umblu la pompa de injectie - care se regaseste pe lista de afectiuni cronice ale unui 2.0. Deocamdata masina porneste instant - asa a fost toata iarna trecuta , asa e si pana acum.
- tecile de la injectoare cica se corodeaza rapid - ce sa zic , posibil , borcanul cu antigel e curat lacrima de o culoare roz-bombon , nivelul se pastreaza iar pentru o posibila completare voi folosi doar antigel concentrat ( nediluat cu apa)
- cureaua distributie nu actioneaza si pompa de apa - adica se poate inlocui la o adica fara interventia la distributie , iar in cazul schimbarii distributiei, pompa de apa e scoasa din calcul. La 2.0 distibutia e pe lant si cica nu se schimba in veci de parca lantul ala nu-i supus uzurii. Se schimba ca orice piesa doar ca vei schimba 8-10 curele la 1.7 pana sa schimbi un lant distributie 2.0
-un minus ar fi puterea/cuplu mai mic ca la un 2.0 si resimti asta la infigeri si tasniri si de aceea am optat pentru resoftare. ( de la cuplu 165Nm/75CP la cuplu 215/98CP- valorile sint estimative in lipsa unui test dyno- )
Ultima modificare făcută de 13nicu la Sam 07 Dec, 2013 9:14 am, modificat de 3 ori în total
- am luat masina la 170 k dar banuiala mea e ca 100 k au fost facuti uitati de pe kilometraj. Evident, pe piata sint doar masini cu kilometrii reali , doar eu am fost mai ghinionist.
- a fost operata de termoflot la viata ei care s-a anulat ...si eu il cautam ca tampitul incercand sa-l identific din postarile de pe CO. Simptome dupa operatie ? Si la -10 grade C, dupa o pornire cu 2 minute la relanti, dupa 1km parcurs incepe sa vina un aer caldutz - dupa urmatorii 4-5 iti dai camasa jos. In vara, pe canicula, am traversat Romania cu bagaje si persoane - acul nu s-a clintit de pe 87 grade oricat am chinuit-o.
- avand doar benzinare la viata mea si aceasta fiind primul diesel , la inceput cu greu rezistam sa nu schimb treptele sub 2500 ture. Apoi mi-am dat seama ca-i mai in regula la 3000. Acum imi place sa schimb treapta dupa 3000 si sa beneficiez la maxim de cuplu.
- imi urca si mie motorina in mufa M al ECU dar deocamdata nu gasesc decat niste umbre de vapori de motorina odata la 3 luni pe care ma rezum sa-i suflu cu un compresor si, eventual dupa asta las mufa asezata pe un servetzel peste noapte . Rezolvarea e simpla, se gaseste pe CO si se poate face home-made.
- consumul in principiu fata de un 2.0 e cu aprox 1-1,5 l mai mic dar conteaza mult stilul de condus. Ca si particularitate, am reusit sa scot pe ruta Oradea-Timisoara-Oradea un consum de 3.9 cu mers constant 90km/h si masina goala. ( dar nu pot generaliza)
- de calc pompei inj nu stiu si nici nu vreau sa stiu ceva. Am inteles ca trebuiesc refacute mai mult sau mai putin periodic niste lipituri dar prefer sa refac lipituri decat sa umblu la pompa de injectie - care se regaseste pe lista de afectiuni cronice ale unui 2.0. Deocamdata masina porneste instant - asa a fost toata iarna trecuta , asa e si pana acum.
- tecile de la injectoare cica se corodeaza rapid - ce sa zic , posibil , borcanul cu antigel e curat lacrima de o culoare roz-bombon , nivelul se pastreaza iar pentru o posibila completare voi folosi doar antigel concentrat ( nediluat cu apa)
- cureaua distributie nu actioneaza si pompa de apa - adica se poate inlocui la o adica fara interventia la distributie , iar in cazul schimbarii distributiei, pompa de apa e scoasa din calcul. La 2.0 distibutia e pe lant si cica nu se schimba in veci de parca lantul ala nu-i supus uzurii. Se schimba ca orice piesa doar ca vei schimba 8-10 curele la 1.7 pana sa schimbi un lant distributie 2.0
-un minus ar fi puterea/cuplu mai mic ca la un 2.0 si resimti asta la infigeri si tasniri si de aceea am optat pentru resoftare. ( de la cuplu 165Nm/75CP la cuplu 215/98CP- valorile sint estimative in lipsa unui test dyno- )
Ultima modificare făcută de 13nicu la Sam 07 Dec, 2013 9:14 am, modificat de 3 ori în total
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu la al meu 2.0 n-am avut treaba cu injectoare si pompe. Mai mult, la ultimul schimb (o luna si) am verificat valorile injectoarelor si erau ca din fabrica.
Ai avantajul de a avea distributia pe lant, deci scapi de o grija.
Daca ii faci o resoftare ajunge la ~130 cai.
Motorul e foarte vioi in ture, are plaja de cuplu ceva mai sus ca un 1.9 TDI.
Daca bagi motorina proasta se simte - Am bagat de la Agip cativa L si masina era lesinata! Abea tragea... Am inlocuit-o cu una de la OMW (o anumita statie) si fugea masina de rupea. Parca nu mai era aceeasi. Am mers cu cu motorina de la galeata si n-a avut nici o treaba.
Daca ai mai avut diesel si esti un pic atent la exploatarea lui n-ar trebui sa ai probleme. Sa n-o accelerezi brusc cand e motorul rece si s-o ti in ture. Sa schimbi la 3000 (cel putin la 2.0 DTI).
Ai avantajul de a avea distributia pe lant, deci scapi de o grija.
Daca ii faci o resoftare ajunge la ~130 cai.
Motorul e foarte vioi in ture, are plaja de cuplu ceva mai sus ca un 1.9 TDI.
Daca bagi motorina proasta se simte - Am bagat de la Agip cativa L si masina era lesinata! Abea tragea... Am inlocuit-o cu una de la OMW (o anumita statie) si fugea masina de rupea. Parca nu mai era aceeasi. Am mers cu cu motorina de la galeata si n-a avut nici o treaba.
Daca ai mai avut diesel si esti un pic atent la exploatarea lui n-ar trebui sa ai probleme. Sa n-o accelerezi brusc cand e motorul rece si s-o ti in ture. Sa schimbi la 3000 (cel putin la 2.0 DTI).
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Dupa parerea mea,cele mai bune motoare de la Opel sunt cele cu distributia pe lant.Personal nu mi-as mai lua 1.7decat daca as sti de la cine o iau,sa stiu istoricul masinii cu ce probleme a avut /nu a avut si as verifica in special treaba cu antigelul.,nu sunt contra dar nu am fost multumit. Astra g 2.0dti am vanduto la 370 000 km si nu am schimbat decat egr odata si furtunasele la retur,in rest...cheie si talpa,nici vorba de pompa de injectie,de pierdut apa ..sau mai stiu eu ce alte chestii.
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am masina de sapte ani (y17dt) si nu am avut probleme la injectie (pompa, injectoare) sau diferite componente electronice. Nu am motorina in ecu. Ca sunt colegi care au avut ghinioane sunt si cei cu 1,7 si cei cu 2,0 sau 2,2. Eu intretin masina dar asta nu inseamna ca ma port cu manusi cu ea. Per total de la o scara 1-10 as acorda masinii mele nota 9, justificat as spune eu si ma refer strict la masina pe care o detin pentru ca nu am avut, si aici ma repet, probleme de ordin major care sa implice costuri mari.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
De unde deducem ca nu e neaparat obligatoriu la un y17dt sa urce motorina in ECU sau pe un 2.0 sa-l lasi cu botu'n panta ca sa pornesti a doua zi. Da , sint unele probleme ce coincid intr-o proportie nejustificat de mare la ambele modele dar discutam de SH-uri ce se invart la 10-12 ani si cine stie cum au fost calarite in primii ani de viata.
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
Am y17dt de vreo 5 luni,am vreo 15000 de km ,oarecum multumit de masina,singura investitie a fost EDUcare a fost 500 ron,sunt masini destul de comune si aceste motorizari de 1.7,piese ieftin,la motorele de 2.0 singura problema sunt pompele am prieteni care au schimbat si 3 pompe pana acum si un sh un 004 ajunge 250 si un 016 deja sare de 350-400 de euro.....am prieteni care au 1.7 si eu 450000 de km.totul depinde si de cum a fost masina intretinuta..