- drops_ro2004
- OP
- 20 mesaje
- din 07 Apr 2009
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
drops_ro2004
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Deschid acest topic in ideea ca voi primi ceva sfaturi din partea voastra. Am cautat pe forum si nu am gasit aceasta problema. Am o vectra b2 din 2001 Z18XE - 125 CP, si martorul din bord care indica temperatura apei, in oras sta la temperatura de 90 grade, iar la drum intins scade sub 80 de grade, chiar pana la prima linie albastra. Sincer nu stiu daca e bine sau nu si vroiam o parere din partea voastra.
Va multumesc anticipat.
Deschid acest topic in ideea ca voi primi ceva sfaturi din partea voastra. Am cautat pe forum si nu am gasit aceasta problema. Am o vectra b2 din 2001 Z18XE - 125 CP, si martorul din bord care indica temperatura apei, in oras sta la temperatura de 90 grade, iar la drum intins scade sub 80 de grade, chiar pana la prima linie albastra. Sincer nu stiu daca e bine sau nu si vroiam o parere din partea voastra.
Va multumesc anticipat.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- drops_ro2004
- OP
- 20 mesaje
- din 07 Apr 2009
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
drops_ro2004
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2009
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- drops_ro2004
- OP
- 20 mesaje
- din 07 Apr 2009
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
drops_ro2004
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2009
- Mesaj Privat
[quote="CapellaCt"]Nu este o problema care sa te ingrijoreze prea tare(nu ti se strica nimic la masina );cat timp apa are sub 80°C,regimul de lucru al motorului nu e chiar normal si una dintre probleme ar fi consumul putin mai ridicat de combustibil.Urmeaza sfatul colegului de mai sus si remediaza-ti problema.[/quote
Merci colegu.
Merci colegu.
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- florin.and
- **
- 63 mesaje
- din 11 Apr 2009
- Insignia 2009 2.0 dtj
- Arges
florin.and
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009 2.0 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
- pancu
- **
- 272 mesaje
- din 12 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 624 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 624
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Si eu cred ca am o problema cu termostatul. Vectra C, Z19DTH. Viteza pe autostrada de pana in 130 km/h, temperatura nu sare mai mult 80-81 de grade, cateodata scazand pt perioade scurte sub 80.
In oras ajunge la 90-91 de grade dupa multe minute de mers, cca. 30. Consumul urban, cca 11,5-11,8 L/100 km.
Intrebarea de olimpiada este daca am sau nu o problema cu termostatul, dat fiind faptul ca la un moment dat temperatura chiar ajunge la 90-91 de grade?
In oras ajunge la 90-91 de grade dupa multe minute de mers, cca. 30. Consumul urban, cca 11,5-11,8 L/100 km.
Intrebarea de olimpiada este daca am sau nu o problema cu termostatul, dat fiind faptul ca la un moment dat temperatura chiar ajunge la 90-91 de grade?
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
@Lao,@Pancu si poate nu numai voi verificati daca senzonzul de temperatura functioneaza normal,este posibil ca termostatul sa fie in ordine insa senzorul sa fie defect si sa indice gresit temperatura(nu sunt 100% dar cred ca se afla pe radiator montat,trebuie sa aiba fire care duc la ventilatoare).Cu toate ca in majoritatea cazurilor termostatul cedeaza mai des decat sonda de temperatura.
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
La vectra C e o chestie des intalnita cu statul apei la o temperatura sub 90 grade.Problema nu e termostatul care a ramas pe deschis,daca acesta ar ramane pe deschis apa nu ar mai ajunge la valori de 80-90 grade.
La vectra C problema este termostatul in sine la care se uzeaza prematur scaunul de supapa de la acesta.Problema a fost studiata in amanunt de catre mine si un prieten.S-a incercat remedierea(inlaturarea prin curatare a mizeriei care se depune in timp in jurul scaunului de supapa unde se asaza si inchide supapa cu arc a termostatului)dar fara succes.Singurul remediu este inlocuirea acestuia dupa care nu vor mai fi probleme apa va sta la 90 grade fix.Nici termostatul din fabrica nu rezista mai mult de 2,3 ani.Apa nu ajunge la 90 grade intrucat nu etanseaza perfect supapa termostatului si o cantitate mica de apa reuseste sa ajunga in radiator.Ca sa va convingeti singuri de acest lucru faceti testul cu verificatul furtunului unde este montat termostatul(banuiesc ca stiti unde e pozitionat acesta).Daca acesta incepe sa se incalzeasca usor pana apa ajunge la 90 grade inseamna ca acesta nu etanseaza perfect.
La vectra C problema este termostatul in sine la care se uzeaza prematur scaunul de supapa de la acesta.Problema a fost studiata in amanunt de catre mine si un prieten.S-a incercat remedierea(inlaturarea prin curatare a mizeriei care se depune in timp in jurul scaunului de supapa unde se asaza si inchide supapa cu arc a termostatului)dar fara succes.Singurul remediu este inlocuirea acestuia dupa care nu vor mai fi probleme apa va sta la 90 grade fix.Nici termostatul din fabrica nu rezista mai mult de 2,3 ani.Apa nu ajunge la 90 grade intrucat nu etanseaza perfect supapa termostatului si o cantitate mica de apa reuseste sa ajunga in radiator.Ca sa va convingeti singuri de acest lucru faceti testul cu verificatul furtunului unde este montat termostatul(banuiesc ca stiti unde e pozitionat acesta).Daca acesta incepe sa se incalzeasca usor pana apa ajunge la 90 grade inseamna ca acesta nu etanseaza perfect.
sorin.george- Suspendat
- 71 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
sorin.george- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
dakula
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut.si eu am o vectra c 1.8 benzina.k si cei de mai sus am si eu o problema.acul care indica temperatura motorului in oras sta la 90 de grade, dar odata ce creste viteza de deplasare, in exteriorul orasului de ex, temperatura scade pana la prima linie a indicatorului.asta se intampla inca din luna iunie.pana acum nu a fost o mare problema decat pana acum cateva zile, cand ma deplasam p timp de noapte, iar afara erau -14 grade si odata iesit din oras, caldura care intra in habitaclu era...de o slaba intensitate(parca as fi avut caldura data la minim).adica pur si simplu incepuse sa se racoreasca, incepand din zona picioarelor, desi caldura era data la maxim.aceasta "racire"a avut loc abia dupa ce am crescut cu o treapta viteza aerotermei(pana la treapta 3).poate fi numai termostatul?sau poate fi si o alta problema?.daca este termostatul...este posibil sa il pot schimba singur?sau este un pic mai dificil?pana sa vin frigul asta naprasnic nu aveam probleme prea mari cu caldura dinauntru, adica era ok.dar acum...atunci cand ma deplasez in exteriorul orasului in habitaclu este ...racoare. ms anticipat!
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
dakula
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:este termostatul de vina.azi l-am schibat la o astra g cu z18xe(masina fratelui).nu e foarte dificil.ai nevoie de un cleste de coliere(daca ai pozitie merge cel de scos cuie), tubulara stea de 10 parca si cam atat.(eu am folosit tubulara normala de 10 dar trebuie mai multa grija)
thx. recunosc ca nu am mai facut aceasta operatie la o masina de generatie noua asa ca...daca imi poate cineva detalia procesul as fi recunoscator.se mai face vre-o aerisire a sistemului?desi stiam k se face automat. sry dak par novice, dar ...chiar sunt.dar dk nu este prea complicat ma incumet si eu.thx
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
va salut pe toti! ca si voi am intampinat si eu aceeasi problema , in oras apa urca pana la 90.. cum ies din oras .. sau creste viteza de deplasare ,0! si nu am pic de caldura.. masina nu am cumparato de mult , de aceea is curios .. poate sa fi scos termostatu ca avand ceva problema masina? sau doar e problema termostatu si trebuie schimbat ? si inca ceva.. voi ce tip de antigel folositi ? eu am citit in carte ca da ca nu ai modelu potrivit de antigel nu ti se ridica acu.. daca ma puteti ajuta va sunt recunoscator! multumesc. vauxhall vectra c z18xe
dakula
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
asa a si fost. am luat unul astazi si l-am inlocuit.dar acum am alta problema.. nu imi mai da caldura deloc! cu termostatu vechi imi mai dadea un pic de caldura cat timp se incalzea motoru.. adica in oras! dar acum.. deloc! poate fi cauza ca am luat unu second ? arata ca si nou.. si pare ca funtioneaza.. dar nu am caldura
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
pai esti sigur ca functioneaza bine? adica cum iti sta apa la bord?
faptul ca nu iti da caldura tind sa cred ca este de la faptul ca nu este bine aerisita instalatia de apa.
incearca sa pui masina pe o panta cu botul in sus si sa fie la temperatura de lucru si sa o accelerezi de cateva ori sa asculti daca nu se aude cumva cum bolboroseste si apoi s-ar putea sa iti dea si caldura...
faptul ca nu iti da caldura tind sa cred ca este de la faptul ca nu este bine aerisita instalatia de apa.
incearca sa pui masina pe o panta cu botul in sus si sa fie la temperatura de lucru si sa o accelerezi de cateva ori sa asculti daca nu se aude cumva cum bolboroseste si apoi s-ar putea sa iti dea si caldura...
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat