HIC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vivaro 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2009
- Mesaj Privat
am un opel vivaro 1,9 di din 2001 ,ma fost cu el la service pt ami schimba debitmetru deoarece spun ei cel vechi era defect ,dupa montare sa simtit o usoara schimbare in mersul motorului dar martorul se4rvice din bordul masini nu sa stins,iar punindul pe tester spuneau ei ca are 'tensiune prea mica' si ca sar putea sa fie vreun circuit intrerup pana la acesta.
astept parerile voastre si dc poate sa ami spuna cineva dc e posibil sa verific in vreun fel instalatia?
astept parerile voastre si dc poate sa ami spuna cineva dc e posibil sa verific in vreun fel instalatia?
- mishu2000
- **
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- adrian_babus2003
- *
- 24 mesaje
- din 14 Mar 2008
- Vivaro 2003 19.dti
- Sibiu
adrian_babus2003
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vivaro 2003 19.dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2008
- Mesaj Privat
HIC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vivaro 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2009
- Mesaj Privat
HIC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vivaro 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2009
- Mesaj Privat
sal adrian.nu stiu dc intradevar ai pr cu debitmetru .in primul rand ar trebui sa ti se aprinda ledul din bord cel cu cheita care sesizeaza dc nu lucra in parametri normali,iar apoi simti si pe masina ca nu mai trage cum trebuie incearca sa ai scoti mufa si atunci vezi dc e vreo diferenta in mersul masini
babus123
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vivaro 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2009
- Mesaj Privat
HIC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vivaro 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2009
- Mesaj Privat
la mine sa manifestat exact invers, cu mufa scoasa se tura greu de tot,am schimbat debitmetrul si se simte cand o accelerezi plus un usor suierat la turati de peste 2500,pe care cu cel vechi nu le aveam.
nu stiu la ce diagnoza ai fost dar in principiu ar trebui sa ati spuna daca lucreaza in parametri normali sau nu,si eventual dc ii da eroare sa o reseteze,la egr nu stiu sigur dc e vreun martor separat dar dc ai puso pe test trebuia sa ati apara.
parerea mea e sa imprumuti un debitmetru sa al inlocuiesti si atunci o sa vezi diferenta,dc intradevar e defect debitmetru tau o sa vezi ca se schimba total mersu masini, se tureaza si deaccelereaza mult mai bine
nu stiu la ce diagnoza ai fost dar in principiu ar trebui sa ati spuna daca lucreaza in parametri normali sau nu,si eventual dc ii da eroare sa o reseteze,la egr nu stiu sigur dc e vreun martor separat dar dc ai puso pe test trebuia sa ati apara.
parerea mea e sa imprumuti un debitmetru sa al inlocuiesti si atunci o sa vezi diferenta,dc intradevar e defect debitmetru tau o sa vezi ca se schimba total mersu masini, se tureaza si deaccelereaza mult mai bine
HIC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vivaro 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2009
- Mesaj Privat
dc nu ai dfe unde sa faci rost de debitmetru mergi la un magazin de piese auto si comandati unu si le spui ca dc nu se potriveste il duci inapoi ,am lucrat in piese auto si stiu ca se poate returna fara nici o problema (nu are rost sa dai bani pe el pana nu esti sigur ca este defect pt ca e destul de scump aprox 500-1000,in functie de producator)
Bafta
Bafta
- adrian_babus2003
- *
- 24 mesaje
- din 14 Mar 2008
- Vivaro 2003 19.dti
- Sibiu
adrian_babus2003
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vivaro 2003 19.dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2008
- Mesaj Privat
- adrian_babus2003
- *
- 24 mesaje
- din 14 Mar 2008
- Vivaro 2003 19.dti
- Sibiu
adrian_babus2003
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vivaro 2003 19.dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2008
- Mesaj Privat
HIC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vivaro 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2009
- Mesaj Privat
- adrian_babus2003
- *
- 24 mesaje
- din 14 Mar 2008
- Vivaro 2003 19.dti
- Sibiu
adrian_babus2003
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vivaro 2003 19.dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2008
- Mesaj Privat
micutzul
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1996 cd
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
alexff
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 ydti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut am si eu un astra g ultimul tip mi se pare cam puturos am pus pe tester si spunea ca debitmetrul cam obosit si cand fugaresc pe la 3000 de tr dupa oprirea motorului cand pun cantactul pe el nu se stinge becul cu masinuta cheia deasupra lui sterg eroarea si daca fugaresc din nnou iaras se aprinde scos mufa dela debitmetru si mergea masina mult mai bine oare defect debitmetrul?
- mihaiandreibuliga
- *
- 1 mesaje
- din 28 Mai 2013
- Vivaro 2004 1.9
- Suceava
mihaiandreibuliga
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Vivaro 2004 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2013
- Mesaj Privat
geoana
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 17 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- caliente
- **
- 100 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Vivaro 2003 F9Q 760
- Ilfov
caliente
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
salut recent am rezolvat problema asta, am schimbat debitmetrul cu unul siemens original de pe un vivaro de la dezmebrarim, al meu nu mai avea o rezistenta daia mica inauntru si nu mergea cum trebuie.
surpriza mare ca si cu cel bun nu se observa diferenta, urca greu in turatiii, si daca scoteam mufa incepea sa traga, dar tot nu tragea bine.
si mi-a ramas EGR, am oprit motorul acasa, si m-am apucat sa il desfac......eu care il desfacusem cu 2-3 luni in urma si il curatasem, si l-am desfacut si l-am gasit blocat pe la jumatea cursei, am bagat putin degripant, si am facut supapa sa culiseze din nou perfect.
dupa montaj, la prima accelerare am simtit ca motorul ala pur si simplu sare de pe sasiu , am accelerat-o mai puternic si am simtit imediat diferenta care era fantastica.
precizez ca am schimbat si turbo cu unul nou si tot nu intelegeam de ce nu trage masina....acum este racheta...
de acum in colo schimb numai de la 2300 in sus, pana pe la 2 800 de ture, ca sa nu mai infund admisia
surpriza mare ca si cu cel bun nu se observa diferenta, urca greu in turatiii, si daca scoteam mufa incepea sa traga, dar tot nu tragea bine.
si mi-a ramas EGR, am oprit motorul acasa, si m-am apucat sa il desfac......eu care il desfacusem cu 2-3 luni in urma si il curatasem, si l-am desfacut si l-am gasit blocat pe la jumatea cursei, am bagat putin degripant, si am facut supapa sa culiseze din nou perfect.
dupa montaj, la prima accelerare am simtit ca motorul ala pur si simplu sare de pe sasiu , am accelerat-o mai puternic si am simtit imediat diferenta care era fantastica.
precizez ca am schimbat si turbo cu unul nou si tot nu intelegeam de ce nu trage masina....acum este racheta...
de acum in colo schimb numai de la 2300 in sus, pana pe la 2 800 de ture, ca sa nu mai infund admisia
- valentin 1969
- *
- 6 mesaje
- din 26 Jan 2013
- Vivaro 2002 fara serie
- Dambovita
valentin 1969
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vivaro 2002 fara serie
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2013
- Mesaj Privat