- Shiva
- OP
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am fost ieri pe la doftor cu masina - un schimb de ulei (a facut ochii mari si era gata de sfada pentru 0W40-ul din porkbagaj), un schimb de a 2-a sonda de oxigen (pt. erorile de sonda O2 si catalizator) si o compresie la motor si presiune in rampa de benzina pt. eterna pb. cu consum dublu ce ma bantuie de anul trecut.
Nah, rezultatul e ca pe cilindrul 2 am compresie de 8 iar la restul de 12. Toata ziua de ieri am fost catranita pe tema asta si pe buna dreptate - iara o sa-mi faca tata capul calendar cat de buna e dacia lui nesegmentata si peste 200k km pe cand Corsa cere segmentare la 195k km si Alfa lui fratimio e cu turbina decedata si naiba mai stie ce alte damage-uri prin motor.
Cert e ca reparatia se apropie de 500 de euro, cam cat costa un alt motor second dar despre care nu stiu cat de bine a fost intretinut. Sa o vand asa nu iau nici bani de un suc si-o ciocolata. Daca o repar - cat mai duce pana sa ceara o re-re segmentare / motor nou (presupunand ca totul se face ca la TIS, desi am mari dubii)? Ce piese ar fi necesare si sunt ok cele aftermarket sau doar original GM? Mecanicul a amintit de segmenti, rectificare chiuloasa, si mai-vedem-noi-cand-o-desfacem ...
Nu mi-e clar nici de ce a aparut aceasta problema in conditiile in care am avut grija de stimabilul motor isuzu, nu i-am dat doar "apa, paie si bataie".
Sunt tare necajita ....
Nah, rezultatul e ca pe cilindrul 2 am compresie de 8 iar la restul de 12. Toata ziua de ieri am fost catranita pe tema asta si pe buna dreptate - iara o sa-mi faca tata capul calendar cat de buna e dacia lui nesegmentata si peste 200k km pe cand Corsa cere segmentare la 195k km si Alfa lui fratimio e cu turbina decedata si naiba mai stie ce alte damage-uri prin motor.
Cert e ca reparatia se apropie de 500 de euro, cam cat costa un alt motor second dar despre care nu stiu cat de bine a fost intretinut. Sa o vand asa nu iau nici bani de un suc si-o ciocolata. Daca o repar - cat mai duce pana sa ceara o re-re segmentare / motor nou (presupunand ca totul se face ca la TIS, desi am mari dubii)? Ce piese ar fi necesare si sunt ok cele aftermarket sau doar original GM? Mecanicul a amintit de segmenti, rectificare chiuloasa, si mai-vedem-noi-cand-o-desfacem ...
Nu mi-e clar nici de ce a aparut aceasta problema in conditiile in care am avut grija de stimabilul motor isuzu, nu i-am dat doar "apa, paie si bataie".
Sunt tare necajita ....
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
In UK gasesti motoare complete de pe la 450 eur. In DE, de pe la 700-800 eur. Plus transport. Motoarele au de la 60.000 pana la 140.000. Si nu poti sti daca e bun, pana nu il montezi si ii dai cheie.
Daca alegi sa desfaci motorul, eu l-as face cap coada, segmenti peste tot, chiulasa, supape, semeringuri, etc. Posibil sa te ajunga mai mult, dar stii ca ai un motor pe care te bazezi. Apropo, nici catalizatorul nu te va mai tine mult, are totusi 200k masina. Alti bani alta distractie.
Daca alegi sa desfaci motorul, eu l-as face cap coada, segmenti peste tot, chiulasa, supape, semeringuri, etc. Posibil sa te ajunga mai mult, dar stii ca ai un motor pe care te bazezi. Apropo, nici catalizatorul nu te va mai tine mult, are totusi 200k masina. Alti bani alta distractie.
- Shiva
- OP
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Io asa stiu ca in Ro e pe la 500 de euro un motor. Plus manopera si vizita de rigoare la RAR sa "uneasca" sasiul cu noul motor.
Diagnosticul a fost neasteptat pentru ca n-am intalnit discutii despre segmentare la Corse decat la unele proaspat cumparate ce mananca ulei in draci.
Liviu, tu zici sa fie schimbat tot pe-acolo? Nu doar pt. cilindrul problema? Care ar fi durata de viata a motorului dupa segmentare? Mai duce 200k ?
Diagnosticul a fost neasteptat pentru ca n-am intalnit discutii despre segmentare la Corse decat la unele proaspat cumparate ce mananca ulei in draci.
Liviu, tu zici sa fie schimbat tot pe-acolo? Nu doar pt. cilindrul problema? Care ar fi durata de viata a motorului dupa segmentare? Mai duce 200k ?
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Tinand cont ca am eu am facut o segmentare la vesnicul si problematicul x16xel, sunt de parere ca segmentarea se merita.
Acum ca am vandut masina, mecaniculului care mi l-a facut ii venea sa planga si se si bucura de cel care va pune mana pe acel motor refacut complet.
Te costa circa 500E( app nu ai nevoie de originale decat la garnituri, cele aftermarket sunt proaste( eu doar proaste am prins) cand am pus g.m a fost superb)
Daca te decizi sa faci acest pas( care eu il recomand) trebui sa desfaci TOT, cureti TOT, pui silicon la garniturile de cauciuc, speli tot, cureti, verifici pistoanele, inlocuiesti segmentii, verifici tacheti, uzura de la cilindri tot tot
Dupa vei avea un motor de nu il auzi.
Durata poate sa duca extrem dem ult( depinde de km reali) sunt masini cu 600-700.000km, dar reali, ca noi luam una de 500.000 de mi defapt dar 60.000 in bord si ne miram ca ca la 120.000km consuma ulei sau etk. alta poveste.
Ca idee, eu recomand repararea lui, cei ce le vand le 99% din ei le vand din dezmembrai nici eu habar nu au...
Cand cautam si eu un x16xel, imi spuen unu ca decat a luat masina pana a dezmembrat-o a facut 15.000km si nu cosumat gram de ulei...un motor ce consuma de la 0km ))
Acum ca am vandut masina, mecaniculului care mi l-a facut ii venea sa planga si se si bucura de cel care va pune mana pe acel motor refacut complet.
Te costa circa 500E( app nu ai nevoie de originale decat la garnituri, cele aftermarket sunt proaste( eu doar proaste am prins) cand am pus g.m a fost superb)
Daca te decizi sa faci acest pas( care eu il recomand) trebui sa desfaci TOT, cureti TOT, pui silicon la garniturile de cauciuc, speli tot, cureti, verifici pistoanele, inlocuiesti segmentii, verifici tacheti, uzura de la cilindri tot tot
Dupa vei avea un motor de nu il auzi.
Durata poate sa duca extrem dem ult( depinde de km reali) sunt masini cu 600-700.000km, dar reali, ca noi luam una de 500.000 de mi defapt dar 60.000 in bord si ne miram ca ca la 120.000km consuma ulei sau etk. alta poveste.
Ca idee, eu recomand repararea lui, cei ce le vand le 99% din ei le vand din dezmembrai nici eu habar nu au...
Cand cautam si eu un x16xel, imi spuen unu ca decat a luat masina pana a dezmembrat-o a facut 15.000km si nu cosumat gram de ulei...un motor ce consuma de la 0km ))
- Shiva
- OP
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Pustiu_pst, Corsica are 195k km si ceva maruntis reali. Pe cunoscute.
Am emotii pentru aceasta reparatie pentru ca nu voi fi prezenta acolo (sa tin Corsa de .... roata in timpul "operatiei"). N-am nici o garantie ca se va face ca la carte, cum a fost in cazul distributiei. Acuma sigur ca nu ma duc la nea Caisa din spatele blocului da' tot am emotii.
Pe de-alta parte, mai bine repari o masina cunoscuta decat sa iei una second cu istoric mai mult sau mai putin adevarat.
Am emotii pentru aceasta reparatie pentru ca nu voi fi prezenta acolo (sa tin Corsa de .... roata in timpul "operatiei"). N-am nici o garantie ca se va face ca la carte, cum a fost in cazul distributiei. Acuma sigur ca nu ma duc la nea Caisa din spatele blocului da' tot am emotii.
Pe de-alta parte, mai bine repari o masina cunoscuta decat sa iei una second cu istoric mai mult sau mai putin adevarat.
- MihaiGSM
- **
- 161 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Shiva
- OP
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Legat de consumul de ulei - pe la 8k+ km mancase vreo 900ml de ulei 0W40. Fara fumarai alb-albastrui sau negru pe tzeava de esapament. Ar putea fi altceva, mecanic, care sa impiedice compresia normala pe cilindrul ala?
Mecanicul a zis ca e cam normal la motoarele astea sa ceara segmentare la 200k km doar ca pe forum n-am prea intalnit povesti despre asta la Corse si Agile.
No, liviule, aia da! La aia mi-as lasa linistita masina! Unde ziceai ca e atelierul?
Mecanicul a zis ca e cam normal la motoarele astea sa ceara segmentare la 200k km doar ca pe forum n-am prea intalnit povesti despre asta la Corse si Agile.
No, liviule, aia da! La aia mi-as lasa linistita masina! Unde ziceai ca e atelierul?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu mi-e clar nici de ce a aparut aceasta problema in conditiile in care am avut grija de stimabilul motor isuzu, nu i-am dat doar "apa, paie si bataie".
Motorul este GM nu Isuzu.
Consumul de ulei nu este asa de speriat daca o mai folosesti in sarcina sau extern turata.
Daca papa ulei se vede pe esapament, este afumat in conditiile de mers lejer prin oras sau extern, dar lejer.
Chiulasa nu se rectifica, se reface scaun supape si asta ajunge cam 200-250lei evident cu inlocuire de ghiduri si simeringuri supape.
Blocul motor de obicei nu prezinta uzura doar daca candva s-a spart o bujie si in acest caz altul, rectificarile cel putin prin Iasi cu ce a mai ramas din industria apusa nu reusesc, se aliniaza segmentii si iar consum de ulei.
Piesele evident pe original e cel mai bine si lista e luuuuunga, te poti scapa mai ieftin cu segmenti Goetze si cam atat. Ajunge reparatia cu siguranta 500euro chiar daca ai distributia buna, de garnituri, suruburi, piulite tot nu scapi. Numai manopera bine facuta e 250euro cu chiulasa cu tot. Piese ai garla cum spuneam, suruburi biela de exemplu...vezi cazul bertone cu blocul spart...am fost (un amic) si eu aproape de asa ceva, a venit acasa pe platforma, surub biela desfiletat, puse noi si gata, el a vrut ieftineala si a dat mai mult pana la urma. Suruburi chiulasa iar noi ca si ele sunt de unica folosinta.
Acum un motor bun face 500euro (am eu unul la vanzare si garantez pentru el) , vinzi al tau cu 300euro la unul care il are prea distrus sau vrea upgrade ca a lui e de 1l si scapi per total cu 200euro. Al tau nu papa asa mult ulei deci poti cere si mai mult de 300euro pe el. Am vazut motoare care consumau ulei la greu si propritarii nici nu se sinchiseau de asta.
Acum pana nu desfaci motorul nici nu stii daca merita facut, pe mecanici de obicei ii doare la basca, ei iau banutul fara jena, ca o sa consume in continuare ulei chiar daca mai putin e drept iete na. Am avut caz macabru...hai ca schimbam distributia si surpriza mare: trebuie si chiulasa echipata, am facut din 2 una si de 4 tacheti plus 2 supape nu a scapat, plus ghiduri, plus si iar plus ca trebuia si bloc cu vibrochen, film de groaza. Daca cumpara un motor scapa mai ieftin dar de negasit repede cum vroia el. La costuri ce sa va spun, dupa ce a imprumutat de unde a putut a dus si verighetele la amanet.
- Shiva
- OP
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
De mancat ulei - mananca light. Am controlat-o de dimineata in teava de esapament si funingine e putina - se duce singura de pe deget, nu trebuie spalat pe maini.
Inlocuirea motor iara nu-mi surade - macar la asta ii stiu istoricul din 2009 pana amu' (si proprietarii din Ro ca a fost data din colega in colega).
Da, cel mai groaza mi-e de nerespectarea TIS-ului ( inlocuit suruburi, avioane, stranse la cuplu), mai ales ca distributia nu de mult a fost pusa ca la carte. Partea buna e ca, cu ocazia asta, as putea schimba si pompa de apa care desi nu curge, avea, pe vremea aia, uzura la ax.
In continuare nu inteleg de ce doar pe un cilindru n-am compresie buna, ca tot la fel am mers cu ea si tot aceleasi consumabile i-am pus. Sicanarile cu consumul mare au aparut dupa ce i-am bagat benzen de 98, anul trecut, pt. ITP. De unde stie ECU sa bage mai multa benzina ca nu are compresie buna? De la senzorul de volanta si vibrochen?
Inlocuirea motor iara nu-mi surade - macar la asta ii stiu istoricul din 2009 pana amu' (si proprietarii din Ro ca a fost data din colega in colega).
Da, cel mai groaza mi-e de nerespectarea TIS-ului ( inlocuit suruburi, avioane, stranse la cuplu), mai ales ca distributia nu de mult a fost pusa ca la carte. Partea buna e ca, cu ocazia asta, as putea schimba si pompa de apa care desi nu curge, avea, pe vremea aia, uzura la ax.
In continuare nu inteleg de ce doar pe un cilindru n-am compresie buna, ca tot la fel am mers cu ea si tot aceleasi consumabile i-am pus. Sicanarile cu consumul mare au aparut dupa ce i-am bagat benzen de 98, anul trecut, pt. ITP. De unde stie ECU sa bage mai multa benzina ca nu are compresie buna? De la senzorul de volanta si vibrochen?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pai asta spuneam si eu, nu papa ulei de speriat. Cu ulei de calitate si lafiecare schimb un engine flush poate scapi fara sa umbli in el. Ca are compresie mica pe cilindrul X eu nu prea cred in masuratorile lor, eu masor de 3-4 ori cu throotle blocat pe deschis maxim, toate bujiile scoase si tot am semne de indoiala. Cel mai indicat e sa bagi presiune in cilindru si de vazut in cat timp o scapa. Cand ai compresie mica pe vreunul pai ala e zob, unul cu segmenti gripati si/sau aliniati va avea culmea compresie acceptabila.
Operatiunea de segmentare dureaza si e de munca daca vrei calitate, asta mai rar pe la noi. Mai toti vor peste noapte sa scoata banul de pe client cu minim de scule si ca sa fie 'apetisanti' iti dau un pret mic, aia nu trebuie ca stiu eu mai bine ca am facut miiiiiiii...hai sa fim seriosi ca un Nea Vasile nu e mai destept decat o armata de ingineri de la GM care au facut TIS.
Consum mai mare poti avea datorita compresiei slabe pe un cilindru, bagi benzina mai degeaba in el ca forta ioc. Vezi cum arata bujia pe 2, e afumata sau nu...numerotarea incepe de la distributie. De asemenea daca e afumata verifica izolatorul de cauciuc de pe bobina (tate mai spun unii), il strangi usor intre degete si daca vezi ca apar crapaturi pa cu el. Din pacate izolatori separati nu sunt inca de gasit.
Motor de inlocuit sau de facut eu cred ca nu e cazul. Eu am unul super bun cu distributie schimbata de 20k, total km 170k, nu papa ulei, e motorul meu si facut de mine si pentru mine. Client am sa am lejer dar tu stai relax ca la tine nu este inca de intervenit.
Operatiunea de segmentare dureaza si e de munca daca vrei calitate, asta mai rar pe la noi. Mai toti vor peste noapte sa scoata banul de pe client cu minim de scule si ca sa fie 'apetisanti' iti dau un pret mic, aia nu trebuie ca stiu eu mai bine ca am facut miiiiiiii...hai sa fim seriosi ca un Nea Vasile nu e mai destept decat o armata de ingineri de la GM care au facut TIS.
Consum mai mare poti avea datorita compresiei slabe pe un cilindru, bagi benzina mai degeaba in el ca forta ioc. Vezi cum arata bujia pe 2, e afumata sau nu...numerotarea incepe de la distributie. De asemenea daca e afumata verifica izolatorul de cauciuc de pe bobina (tate mai spun unii), il strangi usor intre degete si daca vezi ca apar crapaturi pa cu el. Din pacate izolatori separati nu sunt inca de gasit.
Motor de inlocuit sau de facut eu cred ca nu e cazul. Eu am unul super bun cu distributie schimbata de 20k, total km 170k, nu papa ulei, e motorul meu si facut de mine si pentru mine. Client am sa am lejer dar tu stai relax ca la tine nu este inca de intervenit.
- ifrimg
- **
- 128 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Corsa 2003 z12xe
- Bacau
ifrimg
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Eu am dat 300 e pe motor , momentan sunt multumit de el la 10000 de km am ajuns la penultima/ultima linie la ulei pe joja de la prima.De schimbat lam facut la un servis autorizat RAR si m-a ajuns 620 (iam mai dat ceva mecanicului si am facut si distributia).Fati un calcul si vezi cat ajunge, sper sa gasesti solutia potrivita raport pret/calitate.
- MihaiGSM
- **
- 161 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
Shiva, nu m-as grabi sa fac segmentare. Nu mi se pare anormal consumul. Aminteste-ti ce temperaturi au fost vara asta, normal ca motorasul a papat avand in vedere ca ai folosit 0w40. Pana si loganul meu de servici cu motorul de 1.2, cu schimbul de ulei facut la 60.000 a supt din 5w30 pe care l-au bagat astia la service aprox 500ml in 7000 km parcursi, iar apoi dupa ce a scazut temperatura afara uleiul a stat cuminte pe joja la jumate pentru restul de km pana la urmatorul schimb (mai am vreo 2000 de facut ca fac schimbul la 15000). De corsa nu zic pana nu rezolv scurgerile de la corpul filtrului de ulei
- Shiva
- OP
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Mihai, io n-am probleme cu mancatul uleiului. E motor cu litraj mic, de turatie, cu 196k km si numai ulei Mobil 1 0W40 European formula a vazut de la mine. Am considerat ca e mai importanta ungerea rapida decat mancatul uleiului.
Pe mine ma termina consumul dublu de benzina, mai ales ca imediat e ITP-ul peste mine.
Dane, pt. engine flush trebuie ceva ulei mai gros, High Mileage, iar amu', iarna, nu-i momentul de ulei mai gros. Dar m-ai facut curioasa cu acceleratia la maxim cand se masoara compresia. La mine a dat jos toate bujiile si a infiletat, pe rand, in fiecare local de bujie, jucaria de masurat in timp ce al meu ii dadea la automat. Pe cilindrul 2 a masurat de vreo 4 ori - compresie 8, restul - compresie 12.
Pe mine ma termina consumul dublu de benzina, mai ales ca imediat e ITP-ul peste mine.
Dane, pt. engine flush trebuie ceva ulei mai gros, High Mileage, iar amu', iarna, nu-i momentul de ulei mai gros. Dar m-ai facut curioasa cu acceleratia la maxim cand se masoara compresia. La mine a dat jos toate bujiile si a infiletat, pe rand, in fiecare local de bujie, jucaria de masurat in timp ce al meu ii dadea la automat. Pe cilindrul 2 a masurat de vreo 4 ori - compresie 8, restul - compresie 12.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
jorj6
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- OP
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Care-i raportul de compresie la motorul Z12XE?
Citeam ieri pe forumurile auto indicatii de a masura compresia si dupa ce introduci cativa ml de ulei in cilindru pt. ca iti poate da o indicatie despre ce piese sunt uzate in interior (sursa).
Citeam ieri pe forumurile auto indicatii de a masura compresia si dupa ce introduci cativa ml de ulei in cilindru pt. ca iti poate da o indicatie despre ce piese sunt uzate in interior (sursa).
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat