zergutzu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2006
- Mesaj Privat
Pana in iarna am intentia de a achizitiona un Opel SH, fie el Vectra B sau Astra.
Stie cineva, sau are o lista cu normele de poluare pt motoarele de pe Vectra B(99-2004) sau Asta(99-2004), mai exact din ce an si pana in ce an au fost euro3 si tot asa pt. euro4. Ma intereseaza doar la motoarele pe benzina.
Multumesc anticipat!
Stie cineva, sau are o lista cu normele de poluare pt motoarele de pe Vectra B(99-2004) sau Asta(99-2004), mai exact din ce an si pana in ce an au fost euro3 si tot asa pt. euro4. Ma intereseaza doar la motoarele pe benzina.
Multumesc anticipat!
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- FlorentinPavel
- **
- 198 mesaje
- din 26 Aug 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
FlorentinPavel
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2009
- Mesaj Privat
Z16SE are emisii diferite in functie de versiunile esapamentului. Pe acelasi motor au fost montate atat catalizatoare de euro 4 (cel cu corp comun cu galeria de evacuare si cu 2 sonde Lambda, una inainte, alta dupa catalizator) si cel de euro 3 (galerie de evacuare simpla si un catalizatior normal, montat sub podea). De aici toate neintelegerile. Ambele versiuni in Germania sunt considerate D4 (euro 4), ceea ce nu e valabil si la noi, insa nu e adevarat ca RAR le incadreaza dupa ureche sau dupa pile.
Am vandut un motor z16se cuiva, eu aveam euro 4, iar el euro 3 si ne cam ciondaneam, pana cand am observat ca el avea cu totul alte esapamente si alte emisii in acte, desi aveam amandoi acelasi motor, acelasi an, aceeasi masina.
Apropo: catalizatorul de euro 4 e ff. scump nou ( zeci de milioane lei), iar cel de euro 3 e 4 milioane nou, asa ca sunt avantaje si dezavantaje.
Am vandut un motor z16se cuiva, eu aveam euro 4, iar el euro 3 si ne cam ciondaneam, pana cand am observat ca el avea cu totul alte esapamente si alte emisii in acte, desi aveam amandoi acelasi motor, acelasi an, aceeasi masina.
Apropo: catalizatorul de euro 4 e ff. scump nou ( zeci de milioane lei), iar cel de euro 3 e 4 milioane nou, asa ca sunt avantaje si dezavantaje.
axxelboy- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 y16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- FlorentinPavel
- **
- 198 mesaje
- din 26 Aug 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
FlorentinPavel
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2009
- Mesaj Privat
La z16se (deci la unul si acelasi cod de motor) exista doua versiuni de norma ecologica, una cu euro 3 si alta cu euro 4, pe care R.A.R. le diferentiaza dupa seria sasiului sau seria motorului. Noi le putem diferentia babeste dupa tipul de esapament, unul cu catalizator in galeria de evacuare (euro 4) si altul cu catalizator sub podea (euro 3).
Doar in general conteaza codul de motor, la z16se e o exceptie.
Doar in general conteaza codul de motor, la z16se e o exceptie.