snicola
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
Am o problema cu Opelul meu, un Astra G din 2001, cod motor Z16SE. De ceva timp am vibrochenul ovalizat pe manetonul 3, si consuma ulei. Mult ulei , aproximativ 1.5 litri la 1000 de km (simeringuri de supape si posibil segmenti).
De cateva zile problemele au inceput sa se agraveze , in sensul ca la pornire cu motorul rece scotea fum albastru mult, si apoi numai cand o acceleram.
Astazi a inceput sa mearga intrerupt cand s-a incalzit motorul si sa nu mai traga. Cu motorul rece nu are problema asta, in schimb dupa ce se incalzeste incepe distractia . Cu testul pseudo-agrafa mi-a dat P0300 si P0301. Cam care poate fi cauza? Bujiile si fisele sunt noi (aproximtiv 4000 de km) , si bobina am testat-o. Da scanteie.
Va multumesc!
Am o problema cu Opelul meu, un Astra G din 2001, cod motor Z16SE. De ceva timp am vibrochenul ovalizat pe manetonul 3, si consuma ulei. Mult ulei , aproximativ 1.5 litri la 1000 de km (simeringuri de supape si posibil segmenti).
De cateva zile problemele au inceput sa se agraveze , in sensul ca la pornire cu motorul rece scotea fum albastru mult, si apoi numai cand o acceleram.
Astazi a inceput sa mearga intrerupt cand s-a incalzit motorul si sa nu mai traga. Cu motorul rece nu are problema asta, in schimb dupa ce se incalzeste incepe distractia . Cu testul pseudo-agrafa mi-a dat P0300 si P0301. Cam care poate fi cauza? Bujiile si fisele sunt noi (aproximtiv 4000 de km) , si bobina am testat-o. Da scanteie.
Va multumesc!
calyyn80
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
salut , e posibil sa fie ECU,calculatorul motor.erorile care le ai sunt legate ceva de clapeta acceleratie ambele,mergi la un tester si vezi daca se pot sterge si sa fi cele de care spun eu,daca nu atunci este ecu,,,,,,,aceeasi problema am avut si eu,la cald dedea in nas,nu mai avea vlaga,,,,am avut doua erori ,,,,,,,,legate de clapeta de acceleratie si nu puteau fi sterse la tester..........sper sa-ti fie de folos info..........ecu l-am reparat si totul e ok.....numai bine
- angh3l_nr1
- *
- 18 mesaje
- din 07 Sep 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Gorj
angh3l_nr1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2013
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
cipel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
Buna ! Am si eu un opel astra G din 2001 , 1.4 16v si imi da 2 coduri de eroare, p0301 si p0354 , metionez ca merge in 3 , si pufaie la evacuare , in aproximativ o luna de zile , a mai facut asa de cateva ori , dar in cele mai multe cazuri isi revenea singura, si disparea si martorul din bord "elicopterul" acum nu mai vrea/... ce e de facut? am verificat si cu alta bobina si nimic !
- angh3l_nr1
- *
- 18 mesaje
- din 07 Sep 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Gorj
angh3l_nr1
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2013
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
ptr. Cipel:
ciudat, ai missfire pe cilindrul 1 (p0301) si problema la bobina pe cilindrul 4 (p0354)
verifica cablajul ce vine de la calculatorul motorului si mufele... sa nu fie oxidate .. cum arata bujiile?
scoate modulul de aprindere, pune bujii la ficare bobina, leaga filetele lor la masa si pune pe cineva sa dea la automat... ar trebui sa vezi scanteile.. intensitatea lor sa fie asemanatorare
stau toate furtunasele de la clapeta de acceleratie la locul lor? daca da atunci s-ar putea ca pufaitul sa fie de la o supapa belita..
ptr. angh3l_nr1:
cam mare consumu' si ptr. 200000 km (daca-s reali).. sa nu fie segmentii de ungere
ciudat, ai missfire pe cilindrul 1 (p0301) si problema la bobina pe cilindrul 4 (p0354)
verifica cablajul ce vine de la calculatorul motorului si mufele... sa nu fie oxidate .. cum arata bujiile?
scoate modulul de aprindere, pune bujii la ficare bobina, leaga filetele lor la masa si pune pe cineva sa dea la automat... ar trebui sa vezi scanteile.. intensitatea lor sa fie asemanatorare
stau toate furtunasele de la clapeta de acceleratie la locul lor? daca da atunci s-ar putea ca pufaitul sa fie de la o supapa belita..
ptr. angh3l_nr1:
cam mare consumu' si ptr. 200000 km (daca-s reali).. sa nu fie segmentii de ungere
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
snicola a scris:Salutare!
Am o problema cu Opelul meu, un Astra G din 2001, cod motor Z16SE. De ceva timp am vibrochenul ovalizat pe manetonul 3, si consuma ulei. Mult ulei , aproximativ 1.5 litri la 1000 de km (simeringuri de supape si posibil segmenti).
De cateva zile problemele au inceput sa se agraveze , in sensul ca la pornire cu motorul rece scotea fum albastru mult, si apoi numai cand o acceleram.
Astazi a inceput sa mearga intrerupt cand s-a incalzit motorul si sa nu mai traga. Cu motorul rece nu are problema asta, in schimb dupa ce se incalzeste incepe distractia . Cu testul pseudo-agrafa mi-a dat P0300 si P0301. Cam care poate fi cauza? Bujiile si fisele sunt noi (aproximtiv 4000 de km) , si bobina am testat-o. Da scanteie.
Va multumesc!
Am o problema cu Opelul meu, un Astra G din 2001, cod motor Z16SE. De ceva timp am vibrochenul ovalizat pe manetonul 3, si consuma ulei. Mult ulei , aproximativ 1.5 litri la 1000 de km (simeringuri de supape si posibil segmenti).
De cateva zile problemele au inceput sa se agraveze , in sensul ca la pornire cu motorul rece scotea fum albastru mult, si apoi numai cand o acceleram.
Astazi a inceput sa mearga intrerupt cand s-a incalzit motorul si sa nu mai traga. Cu motorul rece nu are problema asta, in schimb dupa ce se incalzeste incepe distractia . Cu testul pseudo-agrafa mi-a dat P0300 si P0301. Cam care poate fi cauza? Bujiile si fisele sunt noi (aproximtiv 4000 de km) , si bobina am testat-o. Da scanteie.
Va multumesc!
Din cate stiu P0300 este misfire la cilindri adica s-a inregistrat la mai multi cilindri si P0301 este misfire la cilndrul 1 mai exact.
Si din ce ai zis este posibil sa fie legata de faptul ca mergi cu motorul belit.
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
snicola a scris:Salutare!
Am o problema cu Opelul meu, un Astra G din 2001, cod motor Z16SE. De ceva timp am vibrochenul ovalizat pe manetonul 3, si consuma ulei. Mult ulei , aproximativ 1.5 litri la 1000 de km (simeringuri de supape si posibil segmenti).
De cateva zile problemele au inceput sa se agraveze , in sensul ca la pornire cu motorul rece scotea fum albastru mult, si apoi numai cand o acceleram.
Astazi a inceput sa mearga intrerupt cand s-a incalzit motorul si sa nu mai traga. Cu motorul rece nu are problema asta, in schimb dupa ce se incalzeste incepe distractia . Cu testul pseudo-agrafa mi-a dat P0300 si P0301. Cam care poate fi cauza? Bujiile si fisele sunt noi (aproximtiv 4000 de km) , si bobina am testat-o. Da scanteie.
Va multumesc!
Am o problema cu Opelul meu, un Astra G din 2001, cod motor Z16SE. De ceva timp am vibrochenul ovalizat pe manetonul 3, si consuma ulei. Mult ulei , aproximativ 1.5 litri la 1000 de km (simeringuri de supape si posibil segmenti).
De cateva zile problemele au inceput sa se agraveze , in sensul ca la pornire cu motorul rece scotea fum albastru mult, si apoi numai cand o acceleram.
Astazi a inceput sa mearga intrerupt cand s-a incalzit motorul si sa nu mai traga. Cu motorul rece nu are problema asta, in schimb dupa ce se incalzeste incepe distractia . Cu testul pseudo-agrafa mi-a dat P0300 si P0301. Cam care poate fi cauza? Bujiile si fisele sunt noi (aproximtiv 4000 de km) , si bobina am testat-o. Da scanteie.
Va multumesc!
Din cate stiu P0300 este misfire la cilindri si P0301 este misfire la cilndrul 1 mai exact.
Si din ce ai zis este posibil sa fie legata de faptul ca mergi cu motorul belit.
Rezolvarea cred ca e la mintea oricui desfaci motorul schimbi piesele stricate si segmentii si simeringurile .
snicola
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ferysson
- **
- 214 mesaje
- din 15 Oct 2011
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
ferysson
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2011
- Mesaj Privat
- bestianeagra
- *
- 12 mesaje
- din 06 Mai 2012
- Astra 2002 Z16SE
- Mehedinti
bestianeagra
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2012
- Mesaj Privat
snicola
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat