CV50NIK
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Covasna
- Masina: Tigra 1996 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
CV50NIK
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Covasna
- Masina: Tigra 1996 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
ai prieteni buni
ce sa faci!dai jos rezervoru,il speli bine in interior,desfaci conducta de la rampa injectoarelor,sufli puternic cu aer comprimat apoi bagi benzina cu presiune,sau apa fierbine(se va evapora singura)si mai sufli iar cu aer,verifici pompa daca nu este blocata,de preferat se schimba,filtru de benzina se schimba,injectoarele se scot si se curata cu aer si sprey curatitor
ce sa faci!dai jos rezervoru,il speli bine in interior,desfaci conducta de la rampa injectoarelor,sufli puternic cu aer comprimat apoi bagi benzina cu presiune,sau apa fierbine(se va evapora singura)si mai sufli iar cu aer,verifici pompa daca nu este blocata,de preferat se schimba,filtru de benzina se schimba,injectoarele se scot si se curata cu aer si sprey curatitor
CV50NIK
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Covasna
- Masina: Tigra 1996 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
Am curatat rezervorul, spalat, spalat furtunele de benzina, schimbat filtru, curatat injectoarele, nu sunt infundate, dar le-am curatat cu spray, scuipa bine injectoarele, motorul nu se acceleraza, pompa de benzina baga bine. Nu stiu ce sa ii mai fac, sa ma pregatesc sa schimb motorul?
Erorile ce le am acum pe test agrafa: 85,84,71,17,29,45 si 35.
85,84 sunt de la immo, cum am schimbat ECU, ECU ce l-am primit avea IMMO dezactivat
17 injectoarele care sunt desfundate
29 releu benzina se incalzea, nu se mai incalzeste, am probat si cu altul
71 senzor temperatura care a fost inlocuit, la fel merge
45 lambdla, amestec bogat
35 am masurat firele conform autodata, totul e bine
Erorile ce le am acum pe test agrafa: 85,84,71,17,29,45 si 35.
85,84 sunt de la immo, cum am schimbat ECU, ECU ce l-am primit avea IMMO dezactivat
17 injectoarele care sunt desfundate
29 releu benzina se incalzea, nu se mai incalzeste, am probat si cu altul
71 senzor temperatura care a fost inlocuit, la fel merge
45 lambdla, amestec bogat
35 am masurat firele conform autodata, totul e bine
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am o problema cu motorul la un opel agila 2001 benzina, motor 1L, nu trage bine cateodata, se inneaca motorul chiar si la ralanti, cateodata chiar se opreste. Un "meserias" mi-a zis ca nu se alimenteaza bine cu benzina, e posibil sa fie de la filtru de benzina? sa fie infundat? nu l-am schimbat niciodata, masina o am de vreo 2 ani, intrebarea e cam pe unde se afla acel filtru de benzina?
- and0n3
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jun 2012
- Corsa 2014
- Vaslui
and0n3
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2012
- Mesaj Privat
CV50NIK
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Covasna
- Masina: Tigra 1996 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am o problema cu motorul la un opel agila 2001 benzina, motor 1L, nu trage bine cateodata, se inneaca motorul chiar si la ralanti, cateodata chiar se opreste. Un "meserias" mi-a zis ca nu se alimenteaza bine cu benzina, e posibil sa fie de la filtru de benzina? sa fie infundat? nu l-am schimbat niciodata, masina o am de vreo 2 ani, intrebarea e cam pe unde se afla acel filtru de benzina?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
iosimm
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1996 16nzr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2013
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu un Opel Astra 1,6 benzina + GPL Tomasetto pus de 5 luni. Uneori nu trage de loc motorul, mai ales in panta, mai precis turatia creste, dar nu si viteza. Intr-o seara urcam un drum in panta, eram cu viteza a doua la 3000 de ture si abea daca ajungea la 40km / ora. Am considerat ca la 300.000 de km cat are este ambreiajul obosit si l-am schimbat, dar se pare ca nu acesta era motivul. Am schimbat bujiile si fisele. Am gasit si un furtun de la pompa de vacuum ciupit la imbinare si l-am rezolvat si pe acela. Ce credeti ca ar putea sa aiba? O testare electronica ar putea identifica problema? Sa fie sonda lambda? Sa aiba probleme cu admisia de aer? Atunci cand nu trage motorul se aude de parca nu ar avea suficient oxigen. Precizez ca se comporta la fel si pe benzina si pe GPL. In plus, dimineata la pornire, il pornesc pe benzina si se aude un bubuit sub masina, undeva in zona tobei catalitice, apoi daca nu accelerez moare motorul. Dupa cateva secunde isi revine si merge binisor la relanti, dar se accelereaza singur. Va multumesc si astept cu interes sugestiile dumneavoastra.
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
in bord nu se aprinde niciun martor, se pare ca am gasit care e problema, cand pun contactul se aude pompa cum porneste cateva secunde si se opreste automat, dar cateodata nu , am verificat sigurantele si releul si sunt bune, deci motorul meu trage greu din cauza ca pompa nu se alimenteaza bine, in special cand iau cateva gropi, e posibil sa am legaturi slabe sau oxidate. Am identificat firul care vine de la pompa si firul care alimenteaza pompa, ambele intalnindu-se in releu, cert e ca acel fir care ar alimenta pompa se duce undeva intr-un manunchi de fire si banuiesc ca in calculatorul de bord, cum as putea rezolva problema?
- and0n3
- OP
- 147 mesaje
- din 18 Jun 2012
- Corsa 2014
- Vaslui
and0n3
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat