- mircea neicu
- OP
- 344 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
invit posesorii acestui tip de masina/motor sa-si dea cu parerea despre cum s-a comportat pana la acest nr de km.
daca v-ati confruntat cu probleme de orice fel, daca sunteti multumiti in mare de masina.
cine a trecut de acest prag, daca au inceput sa cada oarece piese, etc
eu, de la achizitie si pana in prezent, am schimbat flanse amortizoare pe la 70 000.
in rest, revizii, astfel:
-la 15, 30, 45 si 60 de mii, in reprezentanta cu gm 5w30
-la 70, 80, 90 si 100 demii, pe cont propriu, mobil 1 0w40.
bujii la 30 si 60, urmeaza se la schimb cat de curand ca au deja 40 de mii.
am mai schimbat placute frana, tot cam pe la 70 000.
in primavara acestui an am patit un mic incident, in sensul ca in mers, mi s-a blocat frana pe stanga spate, cu incins roata destul de tare, fara sa-mi dau seama de la ce a fost. de atunci, fara probleme.
la moment, situatia se prezinta in felul urmator:
-bocane ceva pe fata, trebuie sa ajung intr-un service sa fac constatare, cred ca din nou flansele;
-la plecarea de pe loc dimineata, tremura un pic, dupa ce se incalzeste motorul nu mai face, oricum treaba e veche , de pe la 40 de mii de km, nu s-a amplificat dar nici nu s-a diminuat.
si cam atat. una peste alta, eu unul ma declar multumit. consumul e bun, revizia nu e foarte scumpa, taxe si RCA mici, pe criza asta e de bine.
legat de bujii, ca o observatie, lasate peste 30 de mii de km in motor, incepe sa se mareasca un pic consumul, cam cu 1l/100 km, fapt constatat de mine personal.
astept cat mai multe comentarii, pareri.
multi km fara probleme tuturor opelistilor!
daca v-ati confruntat cu probleme de orice fel, daca sunteti multumiti in mare de masina.
cine a trecut de acest prag, daca au inceput sa cada oarece piese, etc
eu, de la achizitie si pana in prezent, am schimbat flanse amortizoare pe la 70 000.
in rest, revizii, astfel:
-la 15, 30, 45 si 60 de mii, in reprezentanta cu gm 5w30
-la 70, 80, 90 si 100 demii, pe cont propriu, mobil 1 0w40.
bujii la 30 si 60, urmeaza se la schimb cat de curand ca au deja 40 de mii.
am mai schimbat placute frana, tot cam pe la 70 000.
in primavara acestui an am patit un mic incident, in sensul ca in mers, mi s-a blocat frana pe stanga spate, cu incins roata destul de tare, fara sa-mi dau seama de la ce a fost. de atunci, fara probleme.
la moment, situatia se prezinta in felul urmator:
-bocane ceva pe fata, trebuie sa ajung intr-un service sa fac constatare, cred ca din nou flansele;
-la plecarea de pe loc dimineata, tremura un pic, dupa ce se incalzeste motorul nu mai face, oricum treaba e veche , de pe la 40 de mii de km, nu s-a amplificat dar nici nu s-a diminuat.
si cam atat. una peste alta, eu unul ma declar multumit. consumul e bun, revizia nu e foarte scumpa, taxe si RCA mici, pe criza asta e de bine.
legat de bujii, ca o observatie, lasate peste 30 de mii de km in motor, incepe sa se mareasca un pic consumul, cam cu 1l/100 km, fapt constatat de mine personal.
astept cat mai multe comentarii, pareri.
multi km fara probleme tuturor opelistilor!
mariuss93
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
Astra Classic an 2006, Z14XEP, benzina 90cp, 60.000 km (90% trafic in oras)
Primul defect: senzorul de temperatura exterioara situat in bara din fata, nu mai arata temperatura pe afisaj (erau doar 3 linii aprinse) - 50 lei si l-am schimbat eu. (asta cand aveam cam 45000km)
2 - pentru ca nu am schimbat la timp cureaua de accesorii (pompa apa, AC, alternator) s-a rupt la un moment dat o nervura din cele 5 si in drumul ei a rupt un "shtutz" (ºtuþ) din plastic de la pompa de apa. Din pompa de apa iese un furtun in sus cu returul spre vasul de expansiune, nervura curelei rupte a agatat clema furtunului si a rupt piesa de plastic care se insuruba in pompa. Inlocuit stutul de plastic cu unul metalic si schimbat cureaua. Cureaua mai avea 4 nervuri si am ajuns cu ea la service (200 lei toata distractia).
3- ars blocul de rezistente de la electroventilator, pornea direct pe maxim, schimbat acum 2 zile tot ventilatorul pentru ca nu exista piesa separat, adica doar rezistentele.
Cu aceasta schimbare au vazut baietii ca era dusa o piesa "bieleta antirostogolire", Este o piesa ce tine motorul sa nu se deplaseze in fata-spate. O piesa metalica cu un cauciuc rotund prin care trece un ax, era imbatranit si se farmitza.
Astea au fost defectiunile, in rest, bujii + placute frana fata schimbate la 41000, consumabilele la reviziile anuale.
La ultima inspectie mi s-a spus sa ma pregatesc de bielete antiruliu si flanse amortizor, mai merg dar sa fiu pregatit.
Primul defect: senzorul de temperatura exterioara situat in bara din fata, nu mai arata temperatura pe afisaj (erau doar 3 linii aprinse) - 50 lei si l-am schimbat eu. (asta cand aveam cam 45000km)
2 - pentru ca nu am schimbat la timp cureaua de accesorii (pompa apa, AC, alternator) s-a rupt la un moment dat o nervura din cele 5 si in drumul ei a rupt un "shtutz" (ºtuþ) din plastic de la pompa de apa. Din pompa de apa iese un furtun in sus cu returul spre vasul de expansiune, nervura curelei rupte a agatat clema furtunului si a rupt piesa de plastic care se insuruba in pompa. Inlocuit stutul de plastic cu unul metalic si schimbat cureaua. Cureaua mai avea 4 nervuri si am ajuns cu ea la service (200 lei toata distractia).
3- ars blocul de rezistente de la electroventilator, pornea direct pe maxim, schimbat acum 2 zile tot ventilatorul pentru ca nu exista piesa separat, adica doar rezistentele.
Cu aceasta schimbare au vazut baietii ca era dusa o piesa "bieleta antirostogolire", Este o piesa ce tine motorul sa nu se deplaseze in fata-spate. O piesa metalica cu un cauciuc rotund prin care trece un ax, era imbatranit si se farmitza.
Astea au fost defectiunile, in rest, bujii + placute frana fata schimbate la 41000, consumabilele la reviziile anuale.
La ultima inspectie mi s-a spus sa ma pregatesc de bielete antiruliu si flanse amortizor, mai merg dar sa fiu pregatit.
- zizuucs
- **
- 334 mesaje
- din 22 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
zizuucs
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
Astra Classic II 2008 Z14XEP, 92.300 km . Masina cumparata la 83.000 km de catre mine. Pana acum nu am avut nimic cu ea. Merge foarte bine. Ce-i drept ii se schimbasera placute frane, bucsaraie inainte sa o cumpar. Cartea service zicea ca a avut ulei 5w30 pus in reprezentanta pana la 83.000km. Masina a stat 7 luni pe bara pana sa o cumpar eu si au fost anumite probleme. Cureaua de la alternator scotea un sunet urat, a trebuit schimbata. I-am schibat eu, cand am cumparat-o, uleiul. I-am pus tot 5w30, pe care l-am schimbat la 90.000. Il cam papa. Am pus 10w40, si de 2300 km nu a papat un gram. In rest e foarte buna masina.
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
stely
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 1.4 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
astra clasic 14 xep luata la 70300km acum are 95000 si ceva km schimbat la ea urmatoarele curea acesorii semering distributie bucse bara stablizatoare bielete antiruliu flanse amortizoare rulmenti flanse telescoape fata asta din cauza drumurilor foarte bune din tara noastra in rest a mai primit o vopsire totala alb cu perla violet huse noi becuri in general consumabile am cheltuit cam 1500 de euro cu ea dar acum arata si funtioneaza ca noua e o masina foarte buna daca ai grija de ea nu te lasa niciodata per total merita pt romanica noastra o zi buna va mai anut cu alte detalii cand o face mai multi km
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
Astra classic, Z14XEP, 70.000, 2006, A facut 7 ani
Dupa cum spuneam mai sus era timpul pentru flanse si bielete anti-ruliu. Incepuse sa troncane deranjant pe dreapta. Am luat flanse amortizor+bielete antiuliu+rulmenti flanse si m-am prezentat la service. Acolo mi-au spus ca amortizorul dreapta e curs asa ca am schimbat si amortizoarele. Am pus originale la reprezentanta, am dat o gramada de bani dar sper sa ma tina inca 70.000km si 7 ani. Probabil m-ar fi tinut mai mult daca nu faceam niste offroad in 2 ani la rand pe drumuri forestiere si nu treceam liniile de tramvai cu 50 pe ora.
Dupa cum spuneam mai sus era timpul pentru flanse si bielete anti-ruliu. Incepuse sa troncane deranjant pe dreapta. Am luat flanse amortizor+bielete antiuliu+rulmenti flanse si m-am prezentat la service. Acolo mi-au spus ca amortizorul dreapta e curs asa ca am schimbat si amortizoarele. Am pus originale la reprezentanta, am dat o gramada de bani dar sper sa ma tina inca 70.000km si 7 ani. Probabil m-ar fi tinut mai mult daca nu faceam niste offroad in 2 ani la rand pe drumuri forestiere si nu treceam liniile de tramvai cu 50 pe ora.
zec_77
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Astra classic 2, Z14XEP din 2008, 60.000 km la bord, pana in prezent nicio defectiune. Recent au fost inlocuite doar bujiile si placutele frana fata. In rest filtre, ulei si benzina. Un minus la aceasta masina il reprezinta calitatea proasta a plasticelor, aici ma refer la volan+capac airbag si la consola bordului a carei vopsea cauciucata s-a exfoliat. Per total sunt multumit de masina.
Astra classic 2, Z14XEP din 2008, 60.000 km la bord, pana in prezent nicio defectiune. Recent au fost inlocuite doar bujiile si placutele frana fata. In rest filtre, ulei si benzina. Un minus la aceasta masina il reprezinta calitatea proasta a plasticelor, aici ma refer la volan+capac airbag si la consola bordului a carei vopsea cauciucata s-a exfoliat. Per total sunt multumit de masina.
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
rby10
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008 14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Opel Astra G 1.4 16v .iunie 2007!(cumparata noua) 130.000km.Masina s-a comportat pana acum perfect si nu am avut incidente neplacute cu ea pana in monetul de fata si sper ca si de acum inainte sa fie la fel.
Pana la 60.000 am facut revizia la Opel,apoi schibul de ulei,filtre etc l-am facut acasa.
La 60.000 schimbat rulment partea stanga si la 120.000 rulment dreapta
Pe la 80-90 de mii am schimbat amortizoarele pe fata(am spart unul intr-o iarna) am pus pe gaz Sachs super touring(Made Germania) si pana acum sunt super multumit de ele.
Tot pe la 80-90 de mii am schimbat bieletele antirului,directe(acum urmeaza sa le schimb iara ca a inceput sa bata ceva )
Bujiile pe la 120.000 de mii le-am schimbat am pus Bocsh(cand le-am dat jos la service mi-a zis ca inca mai duceau)
Placutele de frana la 70.000 de mii ,(urmeaza sa le schimb la vara) si cam atat!
Bateria am schimbato ieri,am pus Bochs S3(ce-a originala m-a tinut de cand am luat masina)
Am mai schimbat un bec,o siguranta una alta:)
Tot la 120.000 am schimbat carcasa de la cheie (mi s-au tocit butoanele si a intrat apa s-a dus chip-ul)
Urmeaza sa schimb:
Ferodourile,bucsaraia pe fata(ce e de schimbat) si cam atat!
Volanul mi s-a rupt in stanga butonul de la claxon:(
Interior inpecabil nimic tocit sau murdarit(inafara de volan..)
Opel Astra G 1.4 16v .iunie 2007!(cumparata noua) 130.000km.Masina s-a comportat pana acum perfect si nu am avut incidente neplacute cu ea pana in monetul de fata si sper ca si de acum inainte sa fie la fel.
Pana la 60.000 am facut revizia la Opel,apoi schibul de ulei,filtre etc l-am facut acasa.
La 60.000 schimbat rulment partea stanga si la 120.000 rulment dreapta
Pe la 80-90 de mii am schimbat amortizoarele pe fata(am spart unul intr-o iarna) am pus pe gaz Sachs super touring(Made Germania) si pana acum sunt super multumit de ele.
Tot pe la 80-90 de mii am schimbat bieletele antirului,directe(acum urmeaza sa le schimb iara ca a inceput sa bata ceva )
Bujiile pe la 120.000 de mii le-am schimbat am pus Bocsh(cand le-am dat jos la service mi-a zis ca inca mai duceau)
Placutele de frana la 70.000 de mii ,(urmeaza sa le schimb la vara) si cam atat!
Bateria am schimbato ieri,am pus Bochs S3(ce-a originala m-a tinut de cand am luat masina)
Am mai schimbat un bec,o siguranta una alta:)
Tot la 120.000 am schimbat carcasa de la cheie (mi s-au tocit butoanele si a intrat apa s-a dus chip-ul)
Urmeaza sa schimb:
Ferodourile,bucsaraia pe fata(ce e de schimbat) si cam atat!
Volanul mi s-a rupt in stanga butonul de la claxon:(
Interior inpecabil nimic tocit sau murdarit(inafara de volan..)
stely
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 1.4 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
la volan luati si voi o husa de piele si numai se toceste am luat decand am cumparat masina si husa arata ca noua din pacate si la mine butonul de la clanson din partea stanga era cam dus si am luat un buton de la dezmembrari l-am decupat si lipit cu sudal negru un fel de silicon si arata aceptabil o zi buna
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
stely
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 1.4 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dexter82
- **
- 220 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
Astra g z14 xep 2007 martie luata de noua acum 105000km
Per total ok,
S-au rupt relativ repede butoanele de la claxon, tre luat alyt capac de volan.
Volanul s-a uzat , sa vad daca il imbrac in piele sau il schimb.
Revizii din 15.000 in 15.000 , pana la 30.000 facute in reprezentata, dupa aca
ulei folosit pana la 100.000 castrol slx edge 5w30
ulei folosit la 100.000km motul 5w40 specific cng gpl
La 85.000 a primit gpl brc plug an drive
Bujii si filtre numai originale.
60.000km schimbat placute dar mai mergeau
Urmeaza bujii cu iridiu dar sunt cam scumpe
Amortizoarele au curs, necesar bielete antiruliu.
Sunt la a 3 baterie , nu stiu de ce dracu au cazut asa repede, cea originala cred ca au schimbat-ao aia cand am fo cu ea la garantie.
De vreo 2 ani am in bord martorul motor aprins ,cod eroare p0170 nu am reusit sa ii dau de cap, am facut proba cu sonda noua si cu bobina si degeaba..
A crescut un pic consumul, in rest e ok.
Per total e o masina buna chiar daca nu se ridica la nivelul calitatii celior facute in germanica.
As vrea sa ii bag ceara in caitati dar momentan mai astept un piv. ceara mike sanders pe care vreau eu sa o bag e destetukl de scumpa.
Per total ok,
S-au rupt relativ repede butoanele de la claxon, tre luat alyt capac de volan.
Volanul s-a uzat , sa vad daca il imbrac in piele sau il schimb.
Revizii din 15.000 in 15.000 , pana la 30.000 facute in reprezentata, dupa aca
ulei folosit pana la 100.000 castrol slx edge 5w30
ulei folosit la 100.000km motul 5w40 specific cng gpl
La 85.000 a primit gpl brc plug an drive
Bujii si filtre numai originale.
60.000km schimbat placute dar mai mergeau
Urmeaza bujii cu iridiu dar sunt cam scumpe
Amortizoarele au curs, necesar bielete antiruliu.
Sunt la a 3 baterie , nu stiu de ce dracu au cazut asa repede, cea originala cred ca au schimbat-ao aia cand am fo cu ea la garantie.
De vreo 2 ani am in bord martorul motor aprins ,cod eroare p0170 nu am reusit sa ii dau de cap, am facut proba cu sonda noua si cu bobina si degeaba..
A crescut un pic consumul, in rest e ok.
Per total e o masina buna chiar daca nu se ridica la nivelul calitatii celior facute in germanica.
As vrea sa ii bag ceara in caitati dar momentan mai astept un piv. ceara mike sanders pe care vreau eu sa o bag e destetukl de scumpa.
- dexter82
- **
- 220 mesaje
- din 04 Nov 2014
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
dexter82
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2014
- Mesaj Privat
- fastohandle
- **
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
Astra Classic 2006 Z14 XEP cumparata la 65.000 cand i s-a montat Gpl Tommasetto , in prezent 104.000.
In afara de revizii la 10k si o revizie Gpl la 25k s-au schimbat :
- 2 bielete antiruliu ( parese ca astea tin cam 15 k in Bucuresti )
- 2 buc rulment stg fata pe la 85k ( primu Starline a tinut fix 8k , apoi pus Moog care inca rezista dupa 10k)
- burduf planetara crapat ce a dus la deteriorare planetara la 70k , schimbat cap planetara Ruville fara probleme de atunci
- saboti frana spate pe la 90k ( uzura accentuata doar la o talpa - de aia au trebuit schimbati devreme.
- placute frana fata pe la 100k , cand am luato la 65 placutele erau aproape noi deci mai fusesera schimbate)
- flanse si rulmenti amortizor in fata pe la 70k
- uzura volan si capac airbag rupt la claxon
- furtun admisie radiator plesnit pe la 90k
- bujii schimbate la 68k Brisk pt Gpl , relanti fluctuat si dat in nas in trepte mici dar s-a dovedit a fi de la clapeta murdara
Pana acum fara probleme motor , cutie sau erori stocate .
Urmeaza amortizoare spate ce curg deja , o bieleta antiruliu .
Am inteles ca la 120k ar trebui distributie .
Stie careva daca se mai poate tensiona lantul de distributie ? (motorul parca e o idee mai zgomotos decat era la 65k dar nu pot spune ca bate efectiv cevs )
In afara de revizii la 10k si o revizie Gpl la 25k s-au schimbat :
- 2 bielete antiruliu ( parese ca astea tin cam 15 k in Bucuresti )
- 2 buc rulment stg fata pe la 85k ( primu Starline a tinut fix 8k , apoi pus Moog care inca rezista dupa 10k)
- burduf planetara crapat ce a dus la deteriorare planetara la 70k , schimbat cap planetara Ruville fara probleme de atunci
- saboti frana spate pe la 90k ( uzura accentuata doar la o talpa - de aia au trebuit schimbati devreme.
- placute frana fata pe la 100k , cand am luato la 65 placutele erau aproape noi deci mai fusesera schimbate)
- flanse si rulmenti amortizor in fata pe la 70k
- uzura volan si capac airbag rupt la claxon
- furtun admisie radiator plesnit pe la 90k
- bujii schimbate la 68k Brisk pt Gpl , relanti fluctuat si dat in nas in trepte mici dar s-a dovedit a fi de la clapeta murdara
Pana acum fara probleme motor , cutie sau erori stocate .
Urmeaza amortizoare spate ce curg deja , o bieleta antiruliu .
Am inteles ca la 120k ar trebui distributie .
Stie careva daca se mai poate tensiona lantul de distributie ? (motorul parca e o idee mai zgomotos decat era la 65k dar nu pot spune ca bate efectiv cevs )
- bmihai_2005
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Astra 1,4 twinport
- Bucuresti
bmihai_2005
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1,4 twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
salut! astra g 1.4 twinport 2007 luata de noua, acum 85.000. Toate revizile de la achizitionare pana acum le-am facut la reprezentanta in fiecare an( sau 15.000, dar nu a fost cazul). La revizie imi schimbau bujiile si filtrul de benzinzina de fiecare data, pe langa celelalte...ulei, filtre,etc.Am schimbat placutele de frana pe la 30.000, capacul de la airbag volan se crapase (cumparat aftermarket cu 50 ron si schimbat de mine). Acum la 85.000 am schimbat pompa de apa , cureaua de la alternator si rola intinzatoare. Altceva nimic, la itp mi-a spus ing. ca e un joc in flanse, dar a spus ca daca ma deranjeaza sa nu le schimb, caci nu se impune. Oricum eu nu am sesizat si nici nu croncane...In rest sunt foarte multumit de ea
- adytzu_slk
- **
- 61 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Astra 2008 1.4 xep
- Bucuresti
adytzu_slk
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 1.4 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
pytycu73
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 1.4xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut . Am masina din august 2008 1.4 xep 90C.P. si are 65000 km . Pana acum nu am avut probleme cu ea , am schimbat doar consumabilele ( ulei Castrol 5w40 C3 , filtre si la 50000 km . am schimbat placutele de frana pe fata ) . La 48000km. am pus GPL Tomasseto Achille STAG 4 si mi-a aparut si mie eroarea P0170 , dar am rezolvat-o prin curatorea senzorului de aer admisie si nu a mai aparut de atunci . Sper sa mearga si de acum inainte tot asa . Sosele cat mai bune si kilometrii cat mai multi fara evenimente .
Malkos
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1,4xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat