- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Se vede treaba ca te-ai cam inmuiat in afirmatii.
Ma bucur ca ai recunoscut cu "gura ta" ca opel este net superior si ca nu poate fi comparat cu o masina atat de slaba cum este kia ceed
Tu compari cumva ceed cu astra G!? La dotari nu sta rau nici opel dar deh, ne-am obisnuit cu multe dotari in standard(servo, abs, inchidere, aer, jante aliaj) si avem intentia sa zicem ca nu e dotata. Urmeaza sa ma duc si eu in test drive cu un ceed, va tin la curent.
Ma bucur ca ai recunoscut cu "gura ta" ca opel este net superior si ca nu poate fi comparat cu o masina atat de slaba cum este kia ceed
Tu compari cumva ceed cu astra G!? La dotari nu sta rau nici opel dar deh, ne-am obisnuit cu multe dotari in standard(servo, abs, inchidere, aer, jante aliaj) si avem intentia sa zicem ca nu e dotata. Urmeaza sa ma duc si eu in test drive cu un ceed, va tin la curent.
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Astept cu interes sa faci testul. Ai grija insa sa nu te regasesc pe la clubkia cumva. Pana nu se conduce nu se vorbeste. Te sui in Ceed si nu prea mai vrei sa cobori. Asa ca ai grija. Chiar si tu, cu GTC-ul, varf de lance la Opel, poti sa te inmoi la oferta "oblica". E pervers de ispititoare...
A, si apropo de masina slaba Ceed. GTC-ul tau super sport look o ia rau de la CEED-ul asta. Mananca autostrada de nu se vede intr-o pace absoluta si vei fi doar un simplu gest de evitare pentru un Ceed diesel. Condu un Ceed si vino cu impresii. Masina slaba? Prietene, asta nu e Daewoo Cielo...
A, si apropo de masina slaba Ceed. GTC-ul tau super sport look o ia rau de la CEED-ul asta. Mananca autostrada de nu se vede intr-o pace absoluta si vei fi doar un simplu gest de evitare pentru un Ceed diesel. Condu un Ceed si vino cu impresii. Masina slaba? Prietene, asta nu e Daewoo Cielo...
- dancraciun
- **
- 274 mesaje
- din 23 Mai 2006
- Corsa 2007
- Bucuresti
dancraciun
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2006
- Mesaj Privat
frumos excelent eu sunt un fan opel convins astzi am facut un drive test cu o corsa d dizel fff ingrijita m-a uns la suflet m-am simtit mult mai bine decat in astra mea nu auzeam nimic cu toate ca lasa o I presie de jucarie v-am mai spus poate am avut ghinion insa la cat mi-am dorit-o aztra h m-a dezamagit de 2 ori mai mult si catde mult tin la opel atat de mult apreciez ceed'ul ma bucur ca vine cineva si spuneceva obiectiv parerea mea la cat a evoluat tehnologia h-ul nu e departe de g chiar are destule dezavantaje in fine astea le avem cu astea mergem mai departe si ma bucur ca sunt oameni incantati indragostiti de h :p
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
.... discutia a evoluat "interesant" ...
Daca sintem pe Opel - Club atunci Opel e cel mai tare , daca mergem pe Dacia - Club atunci Dacia e cea mai tare , daca mergem pe VW - Club atunci VW e cel mai tare , insiruirea ar putea continua aproape la nesfirsit .
Orice masina are avantajele si dezavantajele ei , solutii tehnice abordate in mod diferit , elemente de design mai mult sau mai putin inspirate functie de gustul cumparatorului ...
Desi caut sa cumpar inca Astra H incep s'o fac cu inima indoita , G -ul ce tocmai l'am vindut nu s'a comportat atit de "rebel" precum Astra H a lui Dan ...
Revenind ontopic , balanta , din punctul meu de vedere , inclina catre Lacetti Sedan desi nu are gadgeturile electronice ale H-ului detine un sasiu de serie la care Astra H poate doar sa viseze , inclusiv frinele spate pe disc , suspensia independenta spate . Chiar daca imaginea de firma nu'l avantajeaza si pretul de revinzare va fi mai mic poate decit la Astra H cred ca am sa merg pe mina Chevy - exDaewoo .
Cineva intreba p'aici parca dece nu a fost aleasa Astra H pentru cursele din WTCC de catre GM si in loc a fost pus Lacetti Sedan . Raspunsul vine de la sine , Lacetti are "infrastructura" necesara ... si culmea mai si cistiga si este in top alaturi de veterani ai seriei .
Filozofia mea e simpla :" orice obiect trebuie sa'si indeplineasca prima sarcina pentru care a fost proiectat " , deci o masina de casa trebuie sa fie in primul rind masina "de casa" si abia la sfirsit : telefon , DVD player , masina de curse , aspirator ... , etc ... daca face tot felul de mici probleme care umbresc placerea condusului atunci ... nu e nici o placere .
Cee'd-ul nu'mi inspira incredere avind in vedere ca imparte multe elemente tehnice cu Hyundai care are probleme destule de fiabilitate .
Ceed impresioneaza cu interiorul spatios bine asezat , totusi m'a oripilat cu aparatorile de prag facute din plastic in cel mai "dulce" stil coreean ... in rest pentru cine are curaj e ok .
Daca sintem pe Opel - Club atunci Opel e cel mai tare , daca mergem pe Dacia - Club atunci Dacia e cea mai tare , daca mergem pe VW - Club atunci VW e cel mai tare , insiruirea ar putea continua aproape la nesfirsit .
Orice masina are avantajele si dezavantajele ei , solutii tehnice abordate in mod diferit , elemente de design mai mult sau mai putin inspirate functie de gustul cumparatorului ...
Desi caut sa cumpar inca Astra H incep s'o fac cu inima indoita , G -ul ce tocmai l'am vindut nu s'a comportat atit de "rebel" precum Astra H a lui Dan ...
Revenind ontopic , balanta , din punctul meu de vedere , inclina catre Lacetti Sedan desi nu are gadgeturile electronice ale H-ului detine un sasiu de serie la care Astra H poate doar sa viseze , inclusiv frinele spate pe disc , suspensia independenta spate . Chiar daca imaginea de firma nu'l avantajeaza si pretul de revinzare va fi mai mic poate decit la Astra H cred ca am sa merg pe mina Chevy - exDaewoo .
Cineva intreba p'aici parca dece nu a fost aleasa Astra H pentru cursele din WTCC de catre GM si in loc a fost pus Lacetti Sedan . Raspunsul vine de la sine , Lacetti are "infrastructura" necesara ... si culmea mai si cistiga si este in top alaturi de veterani ai seriei .
Filozofia mea e simpla :" orice obiect trebuie sa'si indeplineasca prima sarcina pentru care a fost proiectat " , deci o masina de casa trebuie sa fie in primul rind masina "de casa" si abia la sfirsit : telefon , DVD player , masina de curse , aspirator ... , etc ... daca face tot felul de mici probleme care umbresc placerea condusului atunci ... nu e nici o placere .
Cee'd-ul nu'mi inspira incredere avind in vedere ca imparte multe elemente tehnice cu Hyundai care are probleme destule de fiabilitate .
Ceed impresioneaza cu interiorul spatios bine asezat , totusi m'a oripilat cu aparatorile de prag facute din plastic in cel mai "dulce" stil coreean ... in rest pentru cine are curaj e ok .
- dancraciun
- **
- 274 mesaje
- din 23 Mai 2006
- Corsa 2007
- Bucuresti
dancraciun
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2006
- Mesaj Privat
multi o sa imi sara in cap pentru tot ce zic pe forumul opel despre astra h! dar revin cu afirmatia.. opelul imi transmite cea mai mare caldura ... nu stiu de ce ... si raman un fan. dar totusi nu pot sa trec cu vederea toate problemele care au aparut la H ... va rog aruncati o privire si pe www.astraclub.ro la probleme tehnice ! incredibil .. .la ce renume se spune ca are opel de masina "germana " fiabila , puternica ... acele mici si multe stricaciuni ii strica total imaginea! si pana la urma masina o iei cu bani ... iar daca trebuie sa bagi bani mereu in ea pentru ca mereu se strica ceva ... nu prea mai este ok
pacat... imi pare fff rau
@iso de fiabilitatea kia nu stiu ce sa spun ... cert este ca accentu are multe probleme ... dar cred ca nu va dezamagi . lacettiul are o mare problema .. consumul mare ... dar avand in vedere ca de cand am probleme cu ac-ul ( drum facut pana acum cu 10.5 % acum imi consuma 13.7 % ) as fi mers pe lacetti
pacat... imi pare fff rau
@iso de fiabilitatea kia nu stiu ce sa spun ... cert este ca accentu are multe probleme ... dar cred ca nu va dezamagi . lacettiul are o mare problema .. consumul mare ... dar avand in vedere ca de cand am probleme cu ac-ul ( drum facut pana acum cu 10.5 % acum imi consuma 13.7 % ) as fi mers pe lacetti
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
@turatii Am sa te tin la curent cu impresia facuta despre ceed dupa drive test. Promit sa fiu corect in aprecieri
Nu incerca sa compari gtc-ul meu 1.4 pe benzina cu dieselul de care zici... sunt treburi diferite.
La ce a zis iso, aproape ca nu vreau sa comentez nimic. Ce spui tu legat de chevrolet, ca este in curse bla bla, nu are nici o treaba cu faptul ca opel ca marca este multe peste. Renault are echipa de F1, asta nu spune nimic, sunt sute de milioane de euro aruncate pentru imagine si omului de rand ii vinde clio3 la 15 mii de euro. Unde este avantajat posesorul de renault care se alege cu o masina proasta si scumpa!?
Altfel spus, mai este vorba de design, de calitatea materialelor, de o echipa care devine mai buna cu fiecare an - incercand sa cucereasca clientul prin masini bune la bani corecti, nu masini de duzina, ieftin facute in tari unde mana de lucru este ieftina. Pentru mine chevroletul din europa este ceva mai rau decat daewoo, pentru ca aia in afara de tico si cielo, nu au scos decat caricaturi de masini simacar au facut-o acum multi ani.
Nu incerca sa compari gtc-ul meu 1.4 pe benzina cu dieselul de care zici... sunt treburi diferite.
La ce a zis iso, aproape ca nu vreau sa comentez nimic. Ce spui tu legat de chevrolet, ca este in curse bla bla, nu are nici o treaba cu faptul ca opel ca marca este multe peste. Renault are echipa de F1, asta nu spune nimic, sunt sute de milioane de euro aruncate pentru imagine si omului de rand ii vinde clio3 la 15 mii de euro. Unde este avantajat posesorul de renault care se alege cu o masina proasta si scumpa!?
Altfel spus, mai este vorba de design, de calitatea materialelor, de o echipa care devine mai buna cu fiecare an - incercand sa cucereasca clientul prin masini bune la bani corecti, nu masini de duzina, ieftin facute in tari unde mana de lucru este ieftina. Pentru mine chevroletul din europa este ceva mai rau decat daewoo, pentru ca aia in afara de tico si cielo, nu au scos decat caricaturi de masini simacar au facut-o acum multi ani.
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
@love4cars , bee cool man Astra H nu este "the CAR " in clasa din care faca parte .
te "lupti" bine dar incurci (borcanele) argumentele , Lacetti chiar participa la WTCC , Astra H nu participa pe nicaieri si in general Opel ... sa nu uitam ca in 2005 Opel a plecat din DTM cu coada intre picioare ...
Si totusi Opel cit si Chevrolet Korea poarta pe componentele lor sigla "GM" iar in America Astra H se fabrica la Chevy si se vinde sub sigla Chevy .
Renault chiar daca participa in F1 , Renault Sport chiar nu are de'aface cu firma Renault mama decit ocazional .
Fiecare firma are strategia sa de marketing , partea "sportiva" e doar cireasa de pe tort .
Daca ai fi fost destul de "mare" acum 12 ani sigur ai fi ales Tico sau Cielo de la Daewoo , daca au facut taximetrie ani la rind si'au dovedit fiabilitatea cu virf si'ndesat , pe vremea aia Opel se afla in mare c...riza financiara si de vinzari datorita calitatii slabe a produselor sale , Astra F cu mari probleme de fiabilitate/finisare , rechemari , etc , Vectra A nu se prea vindea din aceleasi motive , din 96 Vectra B a mai adus un pic de "aer" lui Opel pina i'au facut EuroNCAP unde a iesit naspa si abia Vectra B2 practic reproiectata a mai salvat situatia . Gura de oxigen a venit abia cu Astra G care practic din "99 -2000 -2001 a salvat popoul lui Opel . Nu vorbesc aiurea , pot sa'ti pun la dispozitie statisticile ADAC publicate in Romania de Auto Special - Catalog Auto anual .
te "lupti" bine dar incurci (borcanele) argumentele , Lacetti chiar participa la WTCC , Astra H nu participa pe nicaieri si in general Opel ... sa nu uitam ca in 2005 Opel a plecat din DTM cu coada intre picioare ...
Si totusi Opel cit si Chevrolet Korea poarta pe componentele lor sigla "GM" iar in America Astra H se fabrica la Chevy si se vinde sub sigla Chevy .
Renault chiar daca participa in F1 , Renault Sport chiar nu are de'aface cu firma Renault mama decit ocazional .
Fiecare firma are strategia sa de marketing , partea "sportiva" e doar cireasa de pe tort .
Daca ai fi fost destul de "mare" acum 12 ani sigur ai fi ales Tico sau Cielo de la Daewoo , daca au facut taximetrie ani la rind si'au dovedit fiabilitatea cu virf si'ndesat , pe vremea aia Opel se afla in mare c...riza financiara si de vinzari datorita calitatii slabe a produselor sale , Astra F cu mari probleme de fiabilitate/finisare , rechemari , etc , Vectra A nu se prea vindea din aceleasi motive , din 96 Vectra B a mai adus un pic de "aer" lui Opel pina i'au facut EuroNCAP unde a iesit naspa si abia Vectra B2 practic reproiectata a mai salvat situatia . Gura de oxigen a venit abia cu Astra G care practic din "99 -2000 -2001 a salvat popoul lui Opel . Nu vorbesc aiurea , pot sa'ti pun la dispozitie statisticile ADAC publicate in Romania de Auto Special - Catalog Auto anual .
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
1. Chevroletul din State e altceva decat Chevroletul european. In primul rand, ar fi trebuit sa stiti ca asa cum GM a venit pe piata europeana cu Opel ca si concurent direct al lui VW, asa a venit si cu Chevroletul EUROPEAN pentru a face concurenta directa Loganului.
2. Daca sunteti asa convinsi de Kia, Chevrolet si alte "tentative" d'astea, de ce nu va cumparati fara sa mai puneti aici atatea intrebari?
3. Astra H ramane Astra H, adica nu este vreun BMW seria 7, nici macar 5, nici macar 3, nici macar 1, insa nici cu Chevrolet si Daewoo si Kia si etc... nu se poate compara.
Eu unul cand m-am urcat prima oara in Chevrolet am zis: bine ca exista si Renault pentru cei care nu au bani de Opel sau VW sau Skoda etc...
LE: Faptul ca Cielo a facut taximetrie ani in sir nu constituie un avantaj in evaluarea valorii masinilor coreene, ci un plus pentru "batranul" Opel Kadett
2. Daca sunteti asa convinsi de Kia, Chevrolet si alte "tentative" d'astea, de ce nu va cumparati fara sa mai puneti aici atatea intrebari?
3. Astra H ramane Astra H, adica nu este vreun BMW seria 7, nici macar 5, nici macar 3, nici macar 1, insa nici cu Chevrolet si Daewoo si Kia si etc... nu se poate compara.
Eu unul cand m-am urcat prima oara in Chevrolet am zis: bine ca exista si Renault pentru cei care nu au bani de Opel sau VW sau Skoda etc...
LE: Faptul ca Cielo a facut taximetrie ani in sir nu constituie un avantaj in evaluarea valorii masinilor coreene, ci un plus pentru "batranul" Opel Kadett
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
iso a scris:@love4cars , bee cool man Astra H nu este "the CAR " in clasa din care faca parte .
te "lupti" bine dar incurci (borcanele) argumentele , Lacetti chiar participa la WTCC , Astra H nu participa pe nicaieri si in general Opel ... sa nu uitam ca in 2005 Opel a plecat din DTM cu coada intre picioare ...
Si totusi Opel cit si Chevrolet Korea poarta pe componentele lor sigla "GM" iar in America Astra H se fabrica la Chevy si se vinde sub sigla Chevy .
Renault chiar daca participa in F1 , Renault Sport chiar nu are de'aface cu firma Renault mama decit ocazional .
Fiecare firma are strategia sa de marketing , partea "sportiva" e doar cireasa de pe tort .
Daca ai fi fost destul de "mare" acum 12 ani sigur ai fi ales Tico sau Cielo de la Daewoo , daca au facut taximetrie ani la rind si'au dovedit fiabilitatea cu virf si'ndesat , pe vremea aia Opel se afla in mare c...riza financiara si de vinzari datorita calitatii slabe a produselor sale , Astra F cu mari probleme de fiabilitate/finisare , rechemari , etc , Vectra A nu se prea vindea din aceleasi motive , din 96 Vectra B a mai adus un pic de "aer" lui Opel pina i'au facut EuroNCAP unde a iesit naspa si abia Vectra B2 practic reproiectata a mai salvat situatia . Gura de oxigen a venit abia cu Astra G care practic din "99 -2000 -2001 a salvat popoul lui Opel . Nu vorbesc aiurea , pot sa'ti pun la dispozitie statisticile ADAC publicate in Romania de Auto Special - Catalog Auto anual .
te "lupti" bine dar incurci (borcanele) argumentele , Lacetti chiar participa la WTCC , Astra H nu participa pe nicaieri si in general Opel ... sa nu uitam ca in 2005 Opel a plecat din DTM cu coada intre picioare ...
Si totusi Opel cit si Chevrolet Korea poarta pe componentele lor sigla "GM" iar in America Astra H se fabrica la Chevy si se vinde sub sigla Chevy .
Renault chiar daca participa in F1 , Renault Sport chiar nu are de'aface cu firma Renault mama decit ocazional .
Fiecare firma are strategia sa de marketing , partea "sportiva" e doar cireasa de pe tort .
Daca ai fi fost destul de "mare" acum 12 ani sigur ai fi ales Tico sau Cielo de la Daewoo , daca au facut taximetrie ani la rind si'au dovedit fiabilitatea cu virf si'ndesat , pe vremea aia Opel se afla in mare c...riza financiara si de vinzari datorita calitatii slabe a produselor sale , Astra F cu mari probleme de fiabilitate/finisare , rechemari , etc , Vectra A nu se prea vindea din aceleasi motive , din 96 Vectra B a mai adus un pic de "aer" lui Opel pina i'au facut EuroNCAP unde a iesit naspa si abia Vectra B2 practic reproiectata a mai salvat situatia . Gura de oxigen a venit abia cu Astra G care practic din "99 -2000 -2001 a salvat popoul lui Opel . Nu vorbesc aiurea , pot sa'ti pun la dispozitie statisticile ADAC publicate in Romania de Auto Special - Catalog Auto anual .
Chevrolet incearca sa-si creeze imaginea . Cand se vindea sub Daewoo nu erau motive de ingrijorare pt piata est europeana , insa o firma ca chevrolet care europenilor nu le spune nimic si la targetul care si l-a propus GM sa lupte cu Chevrolet , e normal sa-si construiasca imaginea . Cum :
- prin participarea la raliuri ;
- prin garantia extinsa fata de opel , care sa concureze cu Dacia ;
- prin preturile este europene ;
- prin faptul ca nu se vinde in showroom decat cu Opel . Adica se vinde o marca serioasa acolo , in anumite showroomuri ;
Asa ca nu mai comparati Chevrolet cu Opel , ci cu Dacia .
Cine este in clasa lui astra H , the car , apropos ?
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
GM prin Chevy a venit in Europa , cu preturi mai mari , sa faca concurenta Loganului chestia asta e misto ... chiar n'o stiam .
Daca GM ar citi aceasta discutie probabil ar zice : " Bravo osteni GM/Opel/Chevy/... , luptati , luptati pina la victoria finala , fiti mindri de calul vostru , calariti'l cu mindrie , indiferent care'i sigla ce'o poarta'n frunte - daca scrie "GM" pe "muschii" lui e bine oricum pentru "patrie" ! "
Eu ma retrag din discutie , desi am initiat topicul , deoarece risc sa stirnesc polemici oarbe gen "daciaclub" pe motivul : " ce am eu e cel mai bun pentru ca e al meu ! " si care nu au suport obiectiv si nu sint "constructive" .
Discutia ar fi trebuit sa contina fraze de genul : " chevy/opel a abordat solutia "aia" oare dece nu a facut "asa" ? ... e mai bine asa sau nu ? " in ideea de a descoperi avantajele si dezavantajele reale ale fiecarui produs indiferent ce scrie pe eticheta ... pina la urma ambele masini din titlu sint din clasa compacta si cam aceeasi categorie de pret ... diferente de 500euro sint nesemnificative atunci cind cumperi o masina .
Daca GM ar citi aceasta discutie probabil ar zice : " Bravo osteni GM/Opel/Chevy/... , luptati , luptati pina la victoria finala , fiti mindri de calul vostru , calariti'l cu mindrie , indiferent care'i sigla ce'o poarta'n frunte - daca scrie "GM" pe "muschii" lui e bine oricum pentru "patrie" ! "
Eu ma retrag din discutie , desi am initiat topicul , deoarece risc sa stirnesc polemici oarbe gen "daciaclub" pe motivul : " ce am eu e cel mai bun pentru ca e al meu ! " si care nu au suport obiectiv si nu sint "constructive" .
Discutia ar fi trebuit sa contina fraze de genul : " chevy/opel a abordat solutia "aia" oare dece nu a facut "asa" ? ... e mai bine asa sau nu ? " in ideea de a descoperi avantajele si dezavantajele reale ale fiecarui produs indiferent ce scrie pe eticheta ... pina la urma ambele masini din titlu sint din clasa compacta si cam aceeasi categorie de pret ... diferente de 500euro sint nesemnificative atunci cind cumperi o masina .
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
@iso: - este bine stiut faptul ca Chevrolet se vrea concurent al Renault-ului si ma aspteptam sa stii asta caci am observat ca esti bine informat in general.
@ bertone: In clasa cu Astra H sunt: WVGolf 5, Ford Focus, Seat Leon, Honda Civic, Citroen C4, Mazda 3. Daca am uitat ceva mai adaugati si voi.
@ bertone: In clasa cu Astra H sunt: WVGolf 5, Ford Focus, Seat Leon, Honda Civic, Citroen C4, Mazda 3. Daca am uitat ceva mai adaugati si voi.
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat