robertel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea!
Am o Astra H DPF Edition1.9 CDTI (74 KW) motor Z19DT(2006)
Acum vreo 3 luni imediat ce am adus-o de afara am constatat ca motorul se tura la relanti de la 750 la 900-950 iar BC imi indica un consum de 2.5-5.5 /ora in conditiile in care el sta la 0.7/h plus ca motorul avea un vajait ciudat,probabil de la marirea de turatie, intre timp sa aprins masina cu cheita.Am fost cu ea la GTT Opel (ocazie cu care am schimbat si toate filtrele),acolo dupa o constatare mi sa spus ca nu este nimic grav ,"filtru de particule diesel e plin de mizerie ,a fost curatat si gata totul e ok".Am plecat linistit ,am mers vreo 2-3 zile cca 200 km dupa care a inceput sa faca la fel ,m-am intors la fel de linistit la GTT pt verificari (intre timp sa aprins si martorul acela de seamana cu o sarma)unde sa constat ca turbina e stricata (ciudat, avea viata masina).Am asteptat o luna jumate sa imi vina turbina (garantia a functionat greu).M-am prezentat la data specificata de ei pt montarea turbinei ,au montat-o ,mi-au curatat iar "filtru de particule" cica era plin de ulei si am plecat ,dupa circa 20 km am auzit un puternic zgomot metalic in zona turbinei(zgomotul se auzea numai dupa 2500 ture),m-am intors si le-am lasat-o acolo. A doua zi mi-am luat masina iar cand am intrebat ce avea mi sa spus ca nimic grav !?!.Am mers cam 1000 km dupa care masina face la fel(martorul acela gen sarma e aprins iar ).........acum am programare la Gtt pe 28 dar deja eu m-am resemnat (Inca ceva ,problema apare la fiecare 1 -1.5 km dupa care trebuie sa opresc masina ca sa isi revina). VA ROG daca puteti sa imi dati un sfat nu ezitati.
P.S.Am facut toata povestea asta ca sa intelegeti istoria masini si in speranta ca vreun amanunt va va ajuta sa imi dati o idee
Multumesc anticipat
Am o Astra H DPF Edition1.9 CDTI (74 KW) motor Z19DT(2006)
Acum vreo 3 luni imediat ce am adus-o de afara am constatat ca motorul se tura la relanti de la 750 la 900-950 iar BC imi indica un consum de 2.5-5.5 /ora in conditiile in care el sta la 0.7/h plus ca motorul avea un vajait ciudat,probabil de la marirea de turatie, intre timp sa aprins masina cu cheita.Am fost cu ea la GTT Opel (ocazie cu care am schimbat si toate filtrele),acolo dupa o constatare mi sa spus ca nu este nimic grav ,"filtru de particule diesel e plin de mizerie ,a fost curatat si gata totul e ok".Am plecat linistit ,am mers vreo 2-3 zile cca 200 km dupa care a inceput sa faca la fel ,m-am intors la fel de linistit la GTT pt verificari (intre timp sa aprins si martorul acela de seamana cu o sarma)unde sa constat ca turbina e stricata (ciudat, avea viata masina).Am asteptat o luna jumate sa imi vina turbina (garantia a functionat greu).M-am prezentat la data specificata de ei pt montarea turbinei ,au montat-o ,mi-au curatat iar "filtru de particule" cica era plin de ulei si am plecat ,dupa circa 20 km am auzit un puternic zgomot metalic in zona turbinei(zgomotul se auzea numai dupa 2500 ture),m-am intors si le-am lasat-o acolo. A doua zi mi-am luat masina iar cand am intrebat ce avea mi sa spus ca nimic grav !?!.Am mers cam 1000 km dupa care masina face la fel(martorul acela gen sarma e aprins iar ).........acum am programare la Gtt pe 28 dar deja eu m-am resemnat (Inca ceva ,problema apare la fiecare 1 -1.5 km dupa care trebuie sa opresc masina ca sa isi revina). VA ROG daca puteti sa imi dati un sfat nu ezitati.
P.S.Am facut toata povestea asta ca sa intelegeti istoria masini si in speranta ca vreun amanunt va va ajuta sa imi dati o idee
Multumesc anticipat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
In primul rand, bine ai venit in club!
Apoi:
- daca ai vazut ca GTT stie doar "nu e nimic grav", de ce nu incerci la alt service?
- martorul gen sarma sta aprins cand este arsa cel putin o bujie incandescenta, nu vad legatura cu simptomele descrise
- daca a trecut mai mult de o zi si nu iti raspunde nimeni, este inutil sa intrebi "nu stie nimeni nimic?". Mai potrivit este sa adaugi detalii la problema ta, daca tot doresti sa actualizezi topicul.
Apoi:
- daca ai vazut ca GTT stie doar "nu e nimic grav", de ce nu incerci la alt service?
- martorul gen sarma sta aprins cand este arsa cel putin o bujie incandescenta, nu vad legatura cu simptomele descrise
- daca a trecut mai mult de o zi si nu iti raspunde nimeni, este inutil sa intrebi "nu stie nimeni nimic?". Mai potrivit este sa adaugi detalii la problema ta, daca tot doresti sa actualizezi topicul.
robertel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2007
- Mesaj Privat
Bine v-am gasit
- ai dreptate cu martorul gen sarma,numai ca ei mi-au spus (GTT) ca era de la filtru de particule
- alte simptome nu are decat ce am descris ,turatie marita,consum mare 14-15% (oras) si parca nu are vlaga in ea in treapta 1 si 2,cam atat
-o sa incerc si la alt service si am sa va tin la curent
- ai dreptate cu martorul gen sarma,numai ca ei mi-au spus (GTT) ca era de la filtru de particule
- alte simptome nu are decat ce am descris ,turatie marita,consum mare 14-15% (oras) si parca nu are vlaga in ea in treapta 1 si 2,cam atat
-o sa incerc si la alt service si am sa va tin la curent
robertel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
@octav13: Filtrul de particule este diferit de filtrele "comune".
http://en.wikipedia.org/wiki/Dpf
Sincer, imi e greu sa cred ca el era cauza relanti-ului instabil si a consumului marit.
Dar daca acum nu se mai manifesta, accept.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dpf
Sincer, imi e greu sa cred ca el era cauza relanti-ului instabil si a consumului marit.
Dar daca acum nu se mai manifesta, accept.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
[quote="maiandrei"]@octav13: Filtrul de particule este diferit de filtrele "comune".
http://en.wikipedia.org/wiki/Dpf
stiam! numa' ca am crezut ca are filtru de unica folosinta
In addition to collecting the particulate, a method must exist to clean the filter. Some filters are single use (disposable), while others are designed to burn off the accumulated particulate, either through the use of a catalyst (passive), or through an active technology, such as a fuel burner which heats the filter
http://en.wikipedia.org/wiki/Dpf
stiam! numa' ca am crezut ca are filtru de unica folosinta
In addition to collecting the particulate, a method must exist to clean the filter. Some filters are single use (disposable), while others are designed to burn off the accumulated particulate, either through the use of a catalyst (passive), or through an active technology, such as a fuel burner which heats the filter
robertel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2007
- Mesaj Privat
Mda,filtru de particule in mod normal nu se curata si nu se schimba ( se afla undeva pe evacuare),dar avand in vedere ca eu am avut turbina stricata are logica ,turbina arunca ulei in evacuare si ajungea implicit si in filtru de particule .Evacuarea nu functiona in parametri ,deci din cauza asta aveam probleme(relanti marit si consum mare).Problema sa rezolvat dupa ce am fost cu seful de service pe A1 si a alergat-o numai in 4000-4500 de ture vreo 20 de min.Am inteles de la el ca asa se curata si filtru de particule in service , se tine turata.Cam asta e.