wandeder
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra H 1.3 CDTI 2006 Z13DTH si ma confrunt cu urmatoarele probleme:
1. Acum ceva timp fiind stationat s-a accelerat singur motorul la maxim, nu s-a oprit la scoaterea cheii din contact.
Motorul fiind oprit cu ajutorul cutiei de viteze. A scos foarte mult fum alb. Motorul l-am pornit la 10 min fara probleme, la prima cheie. Am patit-o de curand la fel, dar de aceasta data in mers. Care sa fie cauza?
2. Uneori motorul este limitat la 3000rot/min. Care poate sa fie cauza acestei limitari?
3. Merg cu masina mai mult urban, distante relativ scurte, si am probleme cu filtrul de particule in sensul ca mai mereu consumul instant la relanti este de 2.4 in loc de 0.4-0.5, intelegand ca nu se poate realiza regenerarea DPF-ului. Am fost la un service Opel unde mi s-a facut update cu noua varianta de soft. La acest moment se poate renunta la DPF pt Astra H 1.3 CDTI Z13DTH?
4. Saptamana trecuta am facut un schimb de ulei la 5000 km efectuati, deoarece am descoperit multa motorina in ulei, aproape 2 litri peste nivel! Care sa fie cauza? De cand am facut schimbul de ulei am urmarit zilnic nivelul, acesta ramanand acelasi.
5. Mi se aprinde martorul masinuta cu cheita la bord, dar nu sta mereu aprins acest martor. Acest martor se aprinde la toate erorile ECN?
6. OP-COM-ul care se gaseste pe piata RO la pretul de 150 ron este bun pt stergerea erorilor ECN si pt o diagnoza precisa?
Din lipsa timpului liber am tot amanat vizita la service la @maiandrei si vreau sa stiu daca este vreun pericol daca se face un drum de 1000 km in aceste conditii inainte de a merge la service.
Acum imi apar urmatoarele erori ECN la testul pseudo agrafa: 010807, 068304, 161450.
ECN 010807 (P0108 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit High Input)
ECN 068302-04 Glow Plug Ctrl Mod to PCM Comm Circ-posibila problema la releul bujiilor incandescente?
Am schimbat 2 bujii incandescente prin ianuarie si atunci cel care mi le-a inlocuit, mi-a sters si toate erorile pe care le aveam.
Am scos si am reintrodus bateria din telecomanda, am s-o inlocuiesc pt ca n-a avut niciun efect pt stergerea erorii 161450, sau am sa mai astept ceva timp.
Astept raspunsurile voastre care ma pot ajuta pana la vizita la doctor in service..va multumesc anticipat!
1. Acum ceva timp fiind stationat s-a accelerat singur motorul la maxim, nu s-a oprit la scoaterea cheii din contact.
Motorul fiind oprit cu ajutorul cutiei de viteze. A scos foarte mult fum alb. Motorul l-am pornit la 10 min fara probleme, la prima cheie. Am patit-o de curand la fel, dar de aceasta data in mers. Care sa fie cauza?
2. Uneori motorul este limitat la 3000rot/min. Care poate sa fie cauza acestei limitari?
3. Merg cu masina mai mult urban, distante relativ scurte, si am probleme cu filtrul de particule in sensul ca mai mereu consumul instant la relanti este de 2.4 in loc de 0.4-0.5, intelegand ca nu se poate realiza regenerarea DPF-ului. Am fost la un service Opel unde mi s-a facut update cu noua varianta de soft. La acest moment se poate renunta la DPF pt Astra H 1.3 CDTI Z13DTH?
4. Saptamana trecuta am facut un schimb de ulei la 5000 km efectuati, deoarece am descoperit multa motorina in ulei, aproape 2 litri peste nivel! Care sa fie cauza? De cand am facut schimbul de ulei am urmarit zilnic nivelul, acesta ramanand acelasi.
5. Mi se aprinde martorul masinuta cu cheita la bord, dar nu sta mereu aprins acest martor. Acest martor se aprinde la toate erorile ECN?
6. OP-COM-ul care se gaseste pe piata RO la pretul de 150 ron este bun pt stergerea erorilor ECN si pt o diagnoza precisa?
Din lipsa timpului liber am tot amanat vizita la service la @maiandrei si vreau sa stiu daca este vreun pericol daca se face un drum de 1000 km in aceste conditii inainte de a merge la service.
Acum imi apar urmatoarele erori ECN la testul pseudo agrafa: 010807, 068304, 161450.
ECN 010807 (P0108 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit High Input)
ECN 068302-04 Glow Plug Ctrl Mod to PCM Comm Circ-posibila problema la releul bujiilor incandescente?
Am schimbat 2 bujii incandescente prin ianuarie si atunci cel care mi le-a inlocuit, mi-a sters si toate erorile pe care le aveam.
Am scos si am reintrodus bateria din telecomanda, am s-o inlocuiesc pt ca n-a avut niciun efect pt stergerea erorii 161450, sau am sa mai astept ceva timp.
Astept raspunsurile voastre care ma pot ajuta pana la vizita la doctor in service..va multumesc anticipat!
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
wandeder
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2011
- Mesaj Privat
- nicusor1280
- *
- 2 mesaje
- din 15 Dec 2012
- Corsa 2006
- Caras-Severin
nicusor1280
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2012
- Mesaj Privat
buna
Eu am un corsa din 2007 1.3 cdti am patit cam acelasi lucru cu dumneavoastra se pare ca a fost de la burduf de la toba (mi sa turat si mie la maxim) era prea multa motorina in ulei
am schimbat uleiu filtru de ulei si burduful
totul e ok
dar rlantiu imi sta cam de multe ori la 2,4
tin sa mentionez ca inainte mi se tot aprindea regenerarea (arcu)
acum nu mai apare
Iar can consumul la relantiu este de 2.4 se simte si un miros ciudat
stie cineva ce poate fi?
Eu am un corsa din 2007 1.3 cdti am patit cam acelasi lucru cu dumneavoastra se pare ca a fost de la burduf de la toba (mi sa turat si mie la maxim) era prea multa motorina in ulei
am schimbat uleiu filtru de ulei si burduful
totul e ok
dar rlantiu imi sta cam de multe ori la 2,4
tin sa mentionez ca inainte mi se tot aprindea regenerarea (arcu)
acum nu mai apare
Iar can consumul la relantiu este de 2.4 se simte si un miros ciudat
stie cineva ce poate fi?
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Sunt curios de care burduf de la toba e vorba.
In rest, ce ti s-a intamplat este exact ce s-a discutat mai sus.
Iar cand sta la 2.4 isi face regenerare. Nu opresti motorul, te deplasezi pana isi face damblaua.
Arculetul se aprinde doar dupa mai multe incercari esuate.
Iti recomand un update de software sau dezactivarea DPF.
In rest, ce ti s-a intamplat este exact ce s-a discutat mai sus.
Iar cand sta la 2.4 isi face regenerare. Nu opresti motorul, te deplasezi pana isi face damblaua.
Arculetul se aprinde doar dupa mai multe incercari esuate.
Iti recomand un update de software sau dezactivarea DPF.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Fiti atenti si voi la dpf,cand regenereaza, se schimba comportamentul masinii, sunetul, de asemenea creste turatia la relanti, pe langa consumul instant, poate nu ai bc!
@maiandrei, se implineste un an de cand am facut schimbul de ulei, iar in acest an s-au parcurs vreo 3500 km maxim! Este necesar sa il schimb? La joja nivelul este maxim, culoare transparenta! (1,9 cdti 74kw). Stima
@maiandrei, se implineste un an de cand am facut schimbul de ulei, iar in acest an s-au parcurs vreo 3500 km maxim! Este necesar sa il schimb? La joja nivelul este maxim, culoare transparenta! (1,9 cdti 74kw). Stima
- mi_ronic
- **
- 165 mesaje
- din 27 Aug 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Neamt
mi_ronic
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2012
- Mesaj Privat
salut, tot Z13DTH! si mie mi s-a intamplat faza cu fumul alb, fara a se tura insa la maxim. am schimbat turbina imediat, fara sa mai utilizez masina. acum e ok, doar ca in treapta 2 pe la 3000 de ture scoate fum (cu toate ca am dpf). o fi normal? ma gandesc este de la uleiul de pe evacuare. ce parere aveti? si mi-a ramas si ecn2103 insa nu e activ (masinuta cu cheita se stinge la pornirea motorului).