Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • vasile dragos victor

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
salutare tuturor. sunt nou posesor de vectra b x18xe1 si va rog sa ma ajuta-ti daca se poate scoate sunetul produs de tacheti fara a desface distibutia. masina mi-a fost adusa acum o saptamana din germania si am schimbat uleiul cu mobil 1 10w40 iar bataia persista si la rece si la cald. care ar fi rezolvarea fara a demonta distributia ? multumesc mult. inca odata salutare tuturor membrilor
Skip ads

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut, ce ulei era in ea inainte ? Poate daca incerci cu 5w40 ? tot de la Mobil1 daca vrei...
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu inteleg. El are 10w40 care din cate stiu este mai dens, iar tu ii recomanzi unul putin mai dens? Incearca cu un aditiv in ulei. Am vazut ca face minuni.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Ce sa nu intelegi ? Poate este pre gros 10w40 pentru ea, poate ca nu are presiune buna la ulei, presiune slaba de ulei => bataie de tacheti. Nu se stie ce avea masina inainte...
Dar daca face si la cald , cred ca nu scapa fara reparatie Exclamation
Pune macar manometrul si verifica presiunea la ulei asta ca prima chestie fara sa desfaci juma de masina...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Cu cat bagi un ulei mai subtire,cu atat scade presiunea.Exemplu,un motor care "haleste"ulei,se infige mai tare intr-un ulei mai subtire.Cu aditivul sau altceva,doar te pacalesti singur,dupa un timp,tot o sa-ti bata.De unde stii ca nu-i vorba de presiune aici?Cel mai ieftin tachet hidraulic la tine se invarte undeva la 50 lei.Uleiul de la Mobil 1 5W40,mai ales ca doar ce l-ai schimbat... Doar nu-ti bat toti .
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Uita de aditivii de ulei,pe moment pot face sa dispara zgomotele dupa care se depune in timp in canalele de ungere ale tachetilor si atunci sa vezi distractie.
.Poti masura presiunea de ulei,asa stii daca e problema de la lipsa presiune ori de la tacheti.Cele mai multe cazuri sunt de la presiune scazuta un mecanic cu experienta poate remedia problema cu un simplu distantier....daca nu te pricepi cere ajutor de la cineva care face si a mai facut asa ceva,nu improviza solutii cu aditivi....si mai ales nu cauta uleiul minune care face mai mult decat sa unga
  • vasile dragos victor

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
multumesc tuturor de raspuns. in primul rand nu stiu ce ulei era in masina , cartea service sa oprit in 2009 la 150000 k cand au fost schimbate si curelele iar la ulei spune ceva de Profi-Leicht 10w40. acum are 199000 din care 700 facutide mine cu ului mobil. nu este nevoie de completat ului este la acelasi nivel deci cred ca nu consuma. am mai citit prin postarile vechi am bagat vineri aditiv cu teflon dar nu se simte nimic motorul se aude aproape ca un diesel. luni dimineata ma duc si mai cumpar un bidon de ulei si dupa ce il schimb merg la mecanic sa masoare presiunea, daca o avea cu ce. Ce fel de ulei sa iau acum ? sau sa nu-l mai schimb?. prin postarile vechi spune ca aditivul face mult rau la acest motor. precizez ca masina a aduso un neamt cam de varsta a treia . daca ma duceam eu dupa ea poate nu o luam . dar dupa ce am avuto la poarta ..... asta e .
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Mergi mai bine inainte la un mecanic sa-l "asculte" cum trebuie.Poate nu este numai treaba cu tachetii,poate ai si vre-un cuzinet biela (treaba nu prea complicata) ,apoi vezi ce-i de facut.Nu te speria,se rezolva usor usor totul.Asta este,un motor la 200k nu mai este fata mare,e ca nevasta la varsta a II-a,mai incepe sa dea si din clontz... Smile
  • vasile dragos victor

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
la o prima vizita la mecanic mi sa spus ca bat primi tacheti de langa filtru aer cu recomandarea sa schimb uleiul. dupa schimbare ulei nici un rezultat. stie cineva cum se mareste presiunea la pompa ? poate ala o fi baiul.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca era vorba de presiune,bateau ultimii.Asa ca mai bine te orientezi tot la mecanic,sa-i schimbi pe primii.
Sau mai cauta si parerea altui mecanic,dar un mecanic mai ... adevarat.

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Va complicati viata incercand sa intelegeti care tachet din cei 16 bat ,primii ultimii sau toti....remediind doar efectul peste ceva timp vor bate altii,sau se va duce linia cum se mai intampla dar mai rar.Acest motor se stie merge in lipsa presiune ulei se remediaza asta se scapa de belele si se poate si forja cu incredere altfel o sa va convingeti ca multi altii de ce motoare deficitare face Opel.
  • vasile dragos victor

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
aceasta marire de presiune o pot face eu acasa ? sau sa cumpar alta pompa ......multumesc pentru raspuns
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Diagnosticarea si remedierea problemelor cu presiunea la aceste motoare se face numai cu motorul in fata si cu trusa langa tine,motive de pierderi de presiune pot fi jocuri in lagare decalibrare arc supapa suprapresiune, uzura scaunului unde actioneaza suapapa cu bila,,uzura intre pinioane pompa ulei si carcasa ...si nu in ultimul rand ulei care la cald devine apa de ploaie.
Bine ar fi sa dispui de minimul de experienta si cel puti un manometru pentru masurat presiunea .
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Va complicati viata incercand sa intelegeti care tachet din cei 16 bat ,primii ultimii sau toti....remediind doar efectul peste ceva timp vor bate altii,sau se va duce linia cum se mai intampla dar mai rar.Acest motor se stie merge in lipsa presiune ulei se remediaza asta se scapa de belele si se poate si forja cu incredere altfel o sa va convingeti ca multi altii de ce motoare deficitare face Opel.


...de parca opel ar excela la ceva...pff...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
...de parca Mercedes-ul,BMW-ul,Audi sau mai stiu eu care,nu se strica,nu vad service-uri de la vanzare ,sau nu sunt acceptate la programul "Rabla" ... Hai sa fim seriosi! Fierul este fier.Ferrari ia foc pe autostrada din "senin",in Volvo se moare Binemerci fara sa se declanseze vre-un airbag,Audi schimba compresoare AC ca pe masele... Toate trec prin service.Toate fac "buba" la motor din cand in cand. Tacheti ,pompe de ulei,cuzineti,pistoane,etc.,gasesti in magazine pentru orice motor,fie si pentru masini al caror pret sare de 50000 euro.De ce oare ?... Smile
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Marcile care le-ai amintit tu acolo sunt premium, opel e departeeee de ele.
Comparam mere cu pere.
Cand va avea si opel motoare ca bmw, audi, mertz care tin la tavaleala mai vorbim.
Vad bmw-uri din 90' pe bg de pe care cad tablele si merg motoarele pe ele belea, la opel e invers, caroseria arata bine dar zici ca merg pe pacura.
Deja suntem off.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ne'a Gabi,mira-m-asi sa le mearga "belea" motoarele la BMW-uri din 90 de pe care cade tabla,cum bine zici.Tot tigai sunt si alea,stai linistit.Am un prieten care dezmembreaza harburi de Texas sau potentiale Texas,si nu prea am vazut motoare "curate",mai exact nu am vazut deloc.In special 2.5 ca pe Omega B.De la Opel mai "recupereaza"ceva,dar de la BMW...Se trage pe ele...Ca doar nu degeaba ajung pe TX.
Conteaza mult ca la capatul opus talpei sa se afle ceva materie cenusie.Exemple de masini intretinute nu cred ca este locul unde sa dam,doar unul singur,semnatura.La aproape 17 ani nu dau spaga la noxe ITP,n-are pic de rugina(c'o mananc Smile ) si nu mi-e frica sa ma apuc de un 3000 km dus,3000 intors.O haina de firma se murdareste la fel ca si una banala.Dar si una banala,poate sa te tina mai mult decat una de firma ,daca ai grija de ea... Smile Parerea mea asupra marcii Opel este una buna,altfel defilam acum pe alt forum. Bine ,nu poti cere nici reflexie "premium" la banii pe care-i dai.Respecte! Smile
Hai mai bine sa revenim la problema colegului,sa vedem ce a mai descoperit.Asa este la inceput,pana o pui pe drum.Oricum,e drumul bun,atata timp cat el este preocupat de "zgomote ciudate" ,in comparatie cu alti posesori de Texas.Mai baga niste banuti,o pune la punct,apoi se aseaza la drum fara griji.
  • vasile dragos victor

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
am revenit cu problema tachetilor si pot sa va spun ca am rezolvato sau deocamdata asa pare. ieri dimineata am cumparat un bidon de ulei castrol 10w40 si nu sa mai auzit nimic vreo 5 minute dupa care a incept din nou tacaneala. azi dimineata cand am fost cu copilul la scoala am mai luat un bidon de 4 l castrol magnatec 15w40. l-am bagat si facut deum timisoara resita dus intors 200 de km plus drumuri bozovici si deocamdata nu se ma aude nimic. uleiul bagat ieri, cel de 10w40 l-am pus la citroenul lui nevasta-mea deci nu am avut ce sa pierd decat primul bidon de ulei mobil 10w40 pus saptamana trecuta pe care l-am colectat si pe ala. sper ca bataia sa nu revina , oricum trebuie sa ajung sa service sa vad cu presiunea. ne mai auzim si va tin la curent. acum o sa ncep sa ma ocup de alta problema si anume vuietul rulmentului pe fata . dupa ce citesc topicurile scrise am sa revin cu cele patite. deocamdata nu am facut decat 1000 km cu masina si au inceput problemele. sper sa nu fie tot asa . sanatate la toate lumea
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La iarna nu o sa-i prinda deloc bine motorului 15w40.
Amortizezi zgomotul cu uleiul asta dar uzezi mai mult motorul,in special la rece
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Stai linistit!Problemele nu au aparut,problemele erau,doar ai inceput sa le descoperi.Asta este,asa e cand cumperi SH,tu o iei de buna,altul o da de satul.Asa cum am mai spus,le dai de cap,o sa mai bagi niste bani,apoi te linistesti.Problemele noi apar ca rezultanta a nerezolvarii problemelor vechi.Asa a fost dintotdeauna,asa va fi mereu.Am un cumnat pe care-l tot cicaleam,"mai,bate rau,se-aude naspa..."Raspunsul lui ,mereu era "da' ce-are frate,las'ca merge si asa,nu ma deranjeaza" Pana intr-o zi,zi dupa care nu a mai mers deloc.Cand a facut socoteala cate avea sa schimbe ca s'o puna "pe roti",a facut ochii cat cepele,apoi normal, "las' ca ma apuc eu o cand fac rost de bani"...Au trecut de atunci 2 ani.Acum este "cotet de gaini"...
Mai dai de un rulment,o bucsa,un pivot,mai cureti rugina,mai peticesti,schimbi un furtun,iti faci ocupatie.Macar 2 ore pe saptamana daca-i acorzi si tot e ceva.Si,cum e vorba,mai bine 30 de lei acum,decat 300 mai incolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR