Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum e normal sa porneasca pompa de benzina?
La mine porneste abia cand dau la automat, si motorul porneste foarte greu pe benzina de ceva timp.
Pe gaz porneste imediat, iar apoi porneste usor si pe benzina, daca o opresc si o pornesc iar.
Eu pana acum am vazut la toate masinile ca pompa porneste cand pui contactul cateva secunde pentru a face presiune in rampa.
E cazul sa schimb releul de la pompa? Am inteles ca e cel de langa farul stanga.
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=61403

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=37319

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41138

Mai deschidem si noi un topic nou,ceva..?
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Te asigur ca am citit topicurile respective si asa am hotarat sa fac altul, in care sa se gaseasca si rezolvarile si care sa fie usor de gasit cand va mai cauta si altcineva cum am cautat eu.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Momentan am pus o supapa de sens pe tur, ca sa mentina compresia.
Am testat dimineata si totusi avea ceva presiune in rampa, dar nu ca atunci cand abia o opresti. Nu am avut manometru sa vad sigur.

Pompa e noua si testat inainte de montat, am testat azi si releul, insa nu cred ca e normal sa nu porneasca pompa cand pui contactul.
Imi vine sa trag un fir de la o siguranta ce primeste curent cand se pune contactul in ultima pozitie, dar ma gandesc sa nu fac vreo prostie.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am citit pe aici ca releul din spatele farului stanga ar fi cel de benzina. La o verificare mai atenta am observat ca de fapt releul acela e de la ventilatorul radiatorului de aer conditionat.
Am cautat releul care ma intereseaza pe mine (vreo 2 ore...) si l-am gasit sub plasticul de la picioarele soferului.
L-am desfacut, si am observat ca are doua bobine de comanda, din care functioneaza numai una. Maine o sa il schimb, si cred ca problema de alimentare ar fi rezolvata, pentru ca practic am verificat tot.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Stie cineva unde e senzorul de batai (detonatie)?

Si ati scos vreodata senzorul de impulsuri (turatie)? E bagat foarte ciudat...
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Hai ca eu intreb, eu raspund, senzorul te turatie se scoate greu, am apelat la cineva cu mana mica, eu unul nu am loc acolo.
Senzorul de batai e chiar sub galeria de admisie, iar firul trece in sus pe langa galerie pana la mufa, care e situata langa EGR. Nu se vede, e bine ascuns, dar merge destul de usor pe pipaite.
La mine carcasa lui era sparta si coapta, iar snzorul ruginit. L-am scos si masina merge la fel. O sa pun altul si revin daca e vreo diferenta.
  • aurel82

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut, hai ca azi si eu am patit-o, am bagat-o in curte si mort:), maina sa ''vad'' ce are...semzorul de turatie l-am schimbat si eu dar f greu...
  • aurel82

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2013

  • Mesaj Privat
am rezolvat scurt si repede la mine cu pornirea, curatat contacte de la releul de la pompa de benzina
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ala cu 6 pini de la picioarele soferului?
  • aurel82

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut ,nu din interior, cel de la exterior de langa farul din stanga, intre baterie si far, cel cu soclu negru, mai este un soclu rosu care nu stiu pt ce este
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
hmm, la mine nu e asa. Eu am unul la picioare. Langa farul din stanga am numai unul pentru ventilatorul de la AC.
Ai motor c20ne?
  • aurel82

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2013

  • Mesaj Privat
da, c20ne este-masina din 93,
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat senzorul de batai si masina merge mult mai bine, dar numai cu motorul cald.
La rece porneste foarte greu si motorul merge balbait(asta pe benzina). Cum se incalzeste porneste imediat si trage bine si pe benzina. Mecanicii habar nu au...

M-a capiat, imi vine sa ii schimb motorul cu totul...
  • aurel82

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2013

  • Mesaj Privat
la senzorul de temperatura al aerului s-au uitat?ca daca nu functioneaza corect atunci al alt amestec si de acolo mersul neregulat al motorului....parerea mea
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
da, toti senzorii lucreaza acum in parametri normali. Am si tester si vad ca valori dau.
Dupa ce se incalzeste masina merge si porneste foarte bine.

Azi am simtit ca atunci cand se chinuie sa porneasca miroase a benzina la esapament. Ma gandesc ca e posibil sa faca figuri bobina, sper sa gasesc una pentru teste. Altfel schimb tot motorul si gata.
  • aurel82

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2013

  • Mesaj Privat
salut, spune-mi si mie ce tip de tester ai pt C20NE ca as vrea si eu sa imi cumpar,
acu la faza cu benzina ca e prea multa ma intreb daca sonda lambda e ok?
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
la c20ne folosesti testul agrafa din cate stiu eu. Eu am x20se.
Sonda lambda functioneaza corect. Acum verific distributia.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am desfacut distributia si am constatat ca e bine pusa la punct.
Am pus si alta bobina si e la fel.

Acum revin la alimentare si ma gandesc daca nu cumva vreun injector sau nu numai unul nu inchide bine. O sa desfac si injectoarele sa vad.
Daca nici astea nu sunt chiar ca nu mai stiu ce poate sa aiba...
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Bine am revenit printre cei cu probleme. Shocked Ba porneste pe benzina, ba nu porneste. Asta de cand cu ploile astea nesfarsite. Cat a fost frumos afara, nu a zis nimic. Daca porneste, cand se incalzeste motorul, nu mai vrea sa mearga decat pe gpl. Am spalat cu spray contacate releului din interior (de la sofer stanga jos), am dat si pe la celelalte prin cutia cu sigurante si degeaba, face ce vrea ea. Nu am gasit niciun releu in zona far stang. Unde sa mai umblu, ce sa-i mai schimb? Ma dispera taraba asta. WTF? In alta ordine de idei, pierde apa (cam un litru la 300 de km) si n-am depistat pe unde. I-am schimbat si garnitura de chiuloasa , ca asa a zis mecanicu. Si nici caldura parca nu e in parametri. Weekend placut tuturor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR