Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,415
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O pereche sunt pentru incalzire, cealalata pentru semnal.
Detalii gasesti in TIS, din pacate nu il am ca sa te pot ajuta mai mult.
Intre timp poti incerca sa verifici firele separat, sa vezi daca nu ai ceva fir intrerupt, poti verifica contactele in mufa sa vezi daca nu sunt oxidate...
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Firele albe sunt alimentarea cu curent a rezistentei de incalzire.Decuplata,masurind in cupla sondei pe pinii firelor albe,cu ohmetrul,vom gasi o rezistenta de aproximativ 10ohmi.Cuplata,pe aceleasi fire avem 12v(cu contact pus),masurat cu voltmetru.Eroarea la aceasta rezistenta se refera(continuitate si alimentare cu 12v).
  • mariusana

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da big_electro61 , asa a iesit si pe tester, sonda lambda nu se incalzeste sau ceva de genul... O sa o masor cand ajung acasa sa vad ce rezultate obtin.
Multumesc.
  • mariusana

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dar o schema electrica a tabloului cu sigurante gasesc?
As vrea sa masor firele de la mufe pana la sigurante.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
uita-te aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=31912
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa sigurantele ca nu e de acolo. Nu a stiut cum sa curete EGR si mai mult ca sigur nu a schimbat garniturile. Spun asta ca a bagat surubelnita ca idiotul...
  • mariusana

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Pai nu a schimbat nici o garnitura... l a curatat k era negru de tot si l a pus la loc.
Ce ma sfatuiesti? Sa-l dau jos din nou si sa i schimb si garniturile?
Si la corpul clapeta sunt garnituri, sa le schimb si pe alea?

Dar uite ce am gasit aseara:

"de unde au tras concluzia cei de la service ca e sonda lambda defecta? au pus vreun tester? si vezi ca si pe tester daca "zice" <sonda lambda defecta - amestec prea bogat> de exemplu, nu e neaparat sonda de vina...
logic nu are cum sa se defecteze doar deconectand bateria, si nici sa se decalibreze/reseteze. partea cu resetul se intampla in ECU, se pierd valorile BLM/INT. eu te sfatuiesc sa mai scoti o data alimentarea de la baterie, sa o lasi 15 minute, pui borna la loc si o pornesti, lasand-o 5-10 minute sa mearga la relanti, pe loc. in felul asta ECU reinvata valorile pierdute (prin inercari, aproximari succesive, pana ajunge sa citeasca de pe senzori niste valori care sa-i placa).


Multumesc ron, am facut cum ai spus si acum totul este perfect!
Cred ca cei de la service mi-au ambalat motorul imediat cum au reconectat bateria si BC a invatat ce nu trebuia!
Aceasta este inca o dovada ca sonda lambda este OK, contrar celor spuse de cei de la Opel.
Toate cele bune! "

O sa incerc si eu cand ajung acasa... Asta care mi a curatat EGR ul ci Clapeta intradevar dupa ce a pus borna si i a dat cheie a turat o de a rupt o, nu a lasat o deloc la relanti.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Aprovizioneazate cu garniturile necesare si cand ai timp liber fa operatiunile singur e foarte usor daca citesti posturile cum si in ce fel se curata.
Si le EGR alimenteaza de la baterie si multe impulsuri si wd40 ca sa cureti pistonasul mai exact axul lui si locul unde se inchide el ca acolo ti se poate bloca pe deschis.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi la Agila cum se curata throttle body (clapeta) si EGR, ai si sincronizare, cod garnituri, memorare la lambda etc.
  • mariusana

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de sfaturi !
  • mariusana

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
mariusana a scris:Pai nu a schimbat nici o garnitura... l a curatat k era negru de tot si l a pus la loc.
Ce ma sfatuiesti? Sa-l dau jos din nou si sa i schimb si garniturile?
Si la corpul clapeta sunt garnituri, sa le schimb si pe alea?

Dar uite ce am gasit aseara:

"de unde au tras concluzia cei de la service ca e sonda lambda defecta? au pus vreun tester? si vezi ca si pe tester daca "zice" <sonda lambda defecta - amestec prea bogat> de exemplu, nu e neaparat sonda de vina...
logic nu are cum sa se defecteze doar deconectand bateria, si nici sa se decalibreze/reseteze. partea cu resetul se intampla in ECU, se pierd valorile BLM/INT. eu te sfatuiesc sa mai scoti o data alimentarea de la baterie, sa o lasi 15 minute, pui borna la loc si o pornesti, lasand-o 5-10 minute sa mearga la relanti, pe loc. in felul asta ECU reinvata valorile pierdute (prin inercari, aproximari succesive, pana ajunge sa citeasca de pe senzori niste valori care sa-i placa).


Multumesc ron, am facut cum ai spus si acum totul este perfect!
Cred ca cei de la service mi-au ambalat motorul imediat cum au reconectat bateria si BC a invatat ce nu trebuia!
Aceasta este inca o dovada ca sonda lambda este OK, contrar celor spuse de cei de la Opel.
Toate cele bune! "

O sa incerc si eu cand ajung acasa... Asta care mi a curatat EGR ul ci Clapeta intradevar dupa ce a pus borna si i a dat cheie a turat o de a rupt o, nu a lasat o deloc la relanti.



Am facut si resetarea asta
"eu te sfatuiesc sa mai scoti o data alimentarea de la baterie, sa o lasi 15 minute, pui borna la loc si o pornesti, lasand-o 5-10 minute sa mearga la relanti, pe loc. in felul asta ECU reinvata valorile pierdute (prin inercari, aproximari succesive, pana ajunge sa citeasca de pe senzori niste valori care sa-i placa)."
degeaba, la cativa km parcursi s au aprins din nou martorul.

Eu cred k ala care mi a curatat egr ul mi a pus ceva aiurea acolo sau a rupt vreo garnitura...
Astazi o sa iau garnituri noi... sper sa o rezolv si sa si revina consumul.
  • mariusana

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cred k am gasit problema...
EGR ul si Corpul Clapeta sunt perfect curate. La EGR i am dat impulsuri si lucreaza bine.

Cel care mi a sudat racordul flexibil nu a facut o cum trebuie. Cand m am bagat sub masina sa masor Sonda am vazut k sufla pe la racord. Smile
Acum e sudat bine dar tot mi se mai aprinde din cand in cand martorul "masina cu cheitza"...
Sonda 1 am masurat o si e OK 9,6 ohmi la rece si 15-16 ohmi cu motorul cald, pe firele albe... Exact cum scrie in autodata dar la sonda 2, cea care mi a pus o mecanicul ala si nu stiu de la ce model de masina e, imi dadea cam 4 ohmi pe firele albe si motorul era cald.

Cum masor o sonda scoasa, pe firele negru si gri, sa vad dak e ok? Eu mai am o sonda SH si pe firele albe am 9,6 ohmi si cand o incalzesc creste pana la 15-16. Dar firele gri si negru le pot masura cu sonda scoasa?
  • bennydrag

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2013

  • Mesaj Privat
am opel astra h caravan din 2009 decembrie si consuma foarte multa benzina. CU 55000 km,eu vad o solutie;SA SCHIMB MOTORUL CU UNUL DE 1,7 SAU 1,9 DIESEL CE MA SFATUTI?
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,073
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Faci misto nu ? consuma multa benzina, si vrei un motor pe motorina ?
Sau ai vrut sa spui sa o vinzi si cumperi una pe motorina ?
  • bennydrag

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2013

  • Mesaj Privat
nu fac misto am o prb.si vreau sa rezolv cumva,am un consum de 12l in oras si 8-9l afara masina nu doresc sa o vand (cat crezi ca pot lua pe ea ?) eu am luat-o de noua si sa pierd 60% din valoarea ei parca nu se merita dar este o optiune'si ce masina gasesc la pretul luat.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,073
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Pai daca schimbi motorul ( cu banii aia poti sa cumperi 2 H-uri ) Iar daca spui si ce motor ai pe ea... Pentru Z18XER 12 in bucuresti este un consum corect ! Pentru un Z16XER in bucuresti consum de 10-11 litri este cel corect !
Ai facut o diagnoza sa vezi ce probleme are masina ?
  • bennydrag

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am revenit cu mai multe informatii;esteun motor de Z16EXP CU 76kw /6000este normal sa consume 11l la 100 in oras iar in afara cam 5,6 -6l la o viteza de 120 km/h este OK? credeti ca ar fi mai bun G.P.L. CE implica el si care sunt riscurile? merita investitia pt. o instalatie care costa destul de mult. Va multumesc
Modelul este opel astra -g-caravan motor Z16EXP
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,415
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consumul pe care il zici tu e OK.
GPL se justifica daca umbli cu masina. Amortizarea o vei face in ~20.000-30.000 km.
Vezi ca la discutii generale e un topic de GPL pe opel, ia de citeste.
Daca decizi pana la urma sa pui GPL, nu te uita la 3-400 RON in plus, pune o instalatie competenta, gen BRC. Nu iti vorbesc de LPI-uri, ca alea is scumpe ca naiba (drept e ca merita, da' la cum pui problema cand o sa auzi suma o s-o iei la fuga)

In alta ordine de idei, nu mai posta consecutiv, nu deschide topice aiurea. Este informatie gramade pe forum, invata sa folosesti cautarea.
  • bennydrag

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2013

  • Mesaj Privat
OK. SI IARTA-MA pt disconfortul creat MULTUMESC.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR