Koma
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2013
- Mesaj Privat
Buna seara baieti..am o problema cu masina mea opel astra G 1.7 cdti 80 cp..problema este urmatoarea imi sta permanent aprins becu cu robinetu in bord iar masina nu se accelereaza mai mult de 3200 de turatii si nu intra nici turbo..daca scot mufa de la clapeta de acceleratie masina merge normal si trage de rupe..dar becu ramane aprins..am schimbat clapeta de acceleratie cu una second ce e drept a mea facea un zgomot ciudat motorasu...totul in regula pana cand pornesc iara la drum si becu tot aprins si la fel nu se tureaza si nu intra turbo..daca ii scot mufa de la clapeta de acceleratie merge brici dar stau cu becu aprins in bord..din cate am citit pe aici am ajuns la senzorul MAP care probabil e prea murdar sau defect si de accea se comporta masina mea asa..dar ce ma intriga pe mine este ce legatura are cu clapeta de acceleratie..de ce trage masina si intra turbo cand ii scot mufa si cand o bag la loc nu mai merge de loc...pls help
raculea
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
Koma
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2013
- Mesaj Privat
am curatat si eu tot si am schimbat filtru de aer nu stiu ce sa-i mai fac la tester ii dadea mai multe erori..si una din ele am memorato era p0105 care duce la senzorul MAP..dar de ce merge masina cand scot mufa de la clapeta de acceleratie si invers nu?..aiurea rau de tot nu stiu ce sa mai desfac..
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Koma a scris:..dar de ce merge masina cand scot mufa de la clapeta de acceleratie si invers nu?..aiurea rau de tot nu stiu ce sa mai desfac..
Calculatorul limiteaza turatia motorului in scopul de a-l proteja,deoarece sunt prezente probleme tehnice. Poate consideri masina o jucarie,pe care o demontezi si o montezi in necunostinta de cauza...,posibil sa te coste,joaca...
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Asa deci ! .....pai multumesc @nicunicu .....chiar nu stiam de aspectul asta.
Si continuand usor discutia , practic cu o astfel de clapeta se evita acel oprit bolovanos ( cum e in cazul meu) care imi scutura plombele si care ma gandeam eu la un moment dat ca nu-i chiar ok pentru toate piesele din motor ...
Si continuand usor discutia , practic cu o astfel de clapeta se evita acel oprit bolovanos ( cum e in cazul meu) care imi scutura plombele si care ma gandeam eu la un moment dat ca nu-i chiar ok pentru toate piesele din motor ...
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
...in primul rand ma gandeam la tampoane motor si cutie ....apoi la bietele biele si cuzinetii aferenti ...insa eu n-am o astfel de clapeta , adica cel putin nu cred sa fie pe un y17dt din 2002 ....deci ramane sa folosesc un adeziv mai puternic pentru plombe !
Oricum prefer sa las motorul sa mearga si 20 minute decat sa-l opresc/pornesc in intervalul asta.
Oricum prefer sa las motorul sa mearga si 20 minute decat sa-l opresc/pornesc in intervalul asta.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Se pare ca voi habar nu aveti....orice motor diesel are clapeta de acceleratie ....adica o clapeta care se deschide si se inchide si care lasa mai mult sau mai putin aer sa intre in admisie......si motoarele OTTO au clapeta de acceleratie care face aceeasi operatiune....daca nu stiti si nu sunteti documentati ...NU MAI BATETI CIMPIII!...va rugam frumos...stimati colegi
Koma
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2013
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
tase a scris:Se pare ca voi habar nu aveti....orice motor diesel are clapeta de acceleratie ....adica o clapeta care se deschide si se inchide si care lasa mai mult sau mai putin aer sa intre in admisie......si motoarele OTTO au clapeta de acceleratie care face aceeasi operatiune....daca nu stiti si nu sunteti documentati ...NU MAI BATETI CIMPIII!...va rugam frumos...stimati colegi
Se pare ca singurul care nu are habar aici estii TU. NICI un motor diesel NU are clapeta de acceleratie. Unele de generatie mai noua au o clapeta de tip shut-off, care obtureaza admisia atunci cand se ia contactul pentru a preveni acele balbaieli la oprire si pentru a preveni "luatul pe ulei" atunci cand turbina cedeaza, dar nu are nici o treaba cu acceleratia propriu-zisa. Acceleratia la motoarele diesel este dictata de cantitatea de combustibil intrata in motor si ATAT.
@Koma, fara o diagnoza calumea, cu log in mers pe principalii parametrii (presiune turbo ceruta, presiune efectuata, cantitate aer, temperatura admisie, corectii injectoare, etc) ne dam cu presupusul degeaba. La tine poate fi inclusiv ECU defect care comanda clapeta aiurea si mergi cu ea inchisa sau semi-inchisa.
@bh13ncu, tampoanele da, le solicita. Poti sa o ajuti oprind motorul cu ambreiajul calcat. Bielele si cuzinetii n-au nici pe naiba. Explozia la ralanti provoaca un soc mult mai mare pe cuzinet/biela decat compresia si forta cinetica ce actioneaza la oprirea motorului
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
@BV19MAX - multumesc pentru lamuriri cit si pentru sugestia modului de oprire a motorului
@tase - in afara de scos pistoane din bloc si demontat chiulasa mi-am bagat ochii peste tot sub capota si aproape sint convins ca am un diesel dar n-am vazut nicaieri nici un fel de clapeta cu rol de accelerare/deccelerare.
@tase - in afara de scos pistoane din bloc si demontat chiulasa mi-am bagat ochii peste tot sub capota si aproape sint convins ca am un diesel dar n-am vazut nicaieri nici un fel de clapeta cu rol de accelerare/deccelerare.
freddymvp
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2013
- Mesaj Privat
Koma
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2013
- Mesaj Privat
ieri am dat jos egr si lam curatat te crucesti cand vezi ce iasa de acolo...am montat tot la loc si am pornit motorul..tot asa am becu aprins in bord si nu se tureaza..am dat jos furtunu ce intra la clapeta de acceleratie si am observat ca clapeta se inchide si se deschide la anumite intervale de timp...cand era deschisa mergea sa o turez cat vroiam eu si cand se inchidiea se limita la 3200..am dat jos si bobina de pe egr ce deschide supapa si am alimentato la 12 volti iar tamburusu ala ce impinge supapa imi dadea un soc scurt in deget ca tineam apasat pe el dar nu avea forta sa impinga degetu..si nu apasam cu o forta mai mare decat impinge arcu de la supapa in el...sa fie ala problema ? ca nu deschide supapa?
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat