Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
Soluție
  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
adi_diaconu a scris:pentru 0400 verifica egr (sigur pierzi vacum pe acolo... membrana sparta)
pentru 1635 bujiile in prima faza apoi releul

ca sa verifici membrana de la egr daca tine vacum scoti furtunasul din teul de ramificatie si tragi aerul cu gura apoi pui limba pe furtunas. daca tine vid inseamna ca membrana de la egr e buna.
trebuie sa cauti altceva si anume electrovalvele care sunt 2 pe partea dreapta cum te uiti la motor si 1 pe stanga prin apropierea coloanelor de la amortizoare. le verifici prin inlocuirea cu altele bune de pe alta masina pe rand.


Am rezolvat eroarea 1635. Aveam o bujie arsa.
In schimb eroarea P400 e mai urata. Pentru inceput am curatat EGR , admisia si am verificat vacuum-ul. Membrana e buna, furtunasele sunt ok. Am conectat masina la tester si problema pare a fi de la senzorul de recirculare a gazelor de esapament. Voi posta si cateva poze cu rezultatul testului. Stiti unde e localizat acel senzor? Aveti o imagine cu senzorul, cum poate fi verificat?
Multumesc.



Skip ads

  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nasoala treaba!
am un tovaras tot din clubopel ALINSMIT care la fel nu mai stia ce sa faca... tot 0400 membrana buna, electrovalvele bune... am schimbat cam tot c era pe sistemul egr de la masina mea care nu avea probleme la masina lui.
c crezi ca era ? (si cu greu am reusit sa gasim)
pompa de vacum care este pe capul axei cu came la un moment dat nu a urcat uleiul la ea iar paleta de teflon sau textolit (nu stiu c marerial este) din interior incepuse sa sape in aluminiul corpului pompei de vacum-fapt pentru care vacumul nu avea putere sa traga tija turbinei.
rezolbarea> second hand>50 ron>inlocuit- si merge si acm bine merci.
poti verifica foarte usor pompa de vacum
nu stiu daca mai sunt poze ..stiu ca am facut. Ar trebui sa fie la intalniri arges pe undeva prin luna mai, iunie, iulie

iti urez succes!
  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Problema la mine pare diferita in sensul ca eroarea e aleatorie, daca becul chek engine nu este aprins functioneaza in parametri normali(turbo se activeaza, tija de admisie functioneaza). POt sa rulez si 100 de km fara sa apara eroarea, are insa momente( de obicei cand este in relanti) cand se aprinde becul chek engine si pana nu trece masina peste 2000 rpm cu conditia sa fie si in sarcina(daca accelerez fara sa fie bagata in viteze nu are nici un efect) becul nu se stinge.
Eu banuiesc ca este acel senzor de evacuare gaze de esapament dar nu stiu unde e localizat si cum se poate verifica.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va salut . Se pare ca odata ce au scazut un pic temperat am intampinat prob la bujie arsa .Mi a aparut eroarea in bord , dupa o accelerare sa stins . Pun testerul pe masina si imi da
1635- sistem preincalzire defect-defect general- nu este prezent.
Verific releul de bujii si am vazut ca acesta lucreaza, verific martorul din bord si acesta lucreaza, deci cred ca de vina ar fi bujia.Aveti alte pareri ?Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Minim o bujie arsa. Atentie la demontat.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am depistat-o , una arsa , culmea din setul schimbat de noi anul trecut la bunicu . Am dat comanda de ea si urmeaza desfacutul . Nu imi este frica , anul trecut sau desfacut usor , iar daca se rupe mergem la bunicutu!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Suna-l pe Bunicu inainte s-o rupi.
Sa nu plece in vacanta. Very Happy
  • mal15

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu nevoie de ajutor cine a trecut prin aceasta situatie: y20dth cu eroare P1635 nu vine curent la bujii. Bujiile verificate sunt bune,releul schimbat verificat , mufa releului verificata toate tensiunile sunt in regula dar nu ajunge curent la bujii Am pus un fir pe bujii si celalalt capat al firului pe plusul bateriei doar asa porneste
  • LPopa591

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2020

  • Mesaj Privat
buna ziua. Am un Vectra B x20dtl , care a inceput sa-si faca de cap ! se aprinde martorul motor din bord si imi taie acceleratia. la primul tester mi-a dat ca este vorba despre swich-ul de sub pedala de ambreiaj pe care l-am inlocuit astazi. dupa 500 m, s-a aprins iarasi martorul motor si iarasi acceleratie ZERO ! am pus-o iarasi pe tester, iar acum mi-a dat 2 erori: 1635 releu incandescenta intrerupere si 1515 potentiometru traductor pedala - semnal neplauzibil ! ce poate fi ? mentionez ca porneste foarte usor !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR