Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • madalin8

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Am cautat pe forum insa nu am gasit niciun caz asemanator cu al meu. Detin un Opel Astra G din 2003 1.6 Twinport, motor Z16XEP. Relantiul oscileaza numai atunci cand motorul este cald, si numai la pornire, insa nu doar ca oscileaza relantiul. Acestea sunt atat de puternice incat imi zguduie toata masina. Face de maxim 6-7 ori apoi isi revine singur sau daca o turez o data mai tare iarasi isi revine. Care ar putea fi cauza?
Skip ads

  • madalin8

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nicio parere? Smile
  • miha 2011

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 1598 z1.6exp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Face la fiecare pornire sau din cind in cind,la mine facea foarte rar,dar numai atunci cind aveam ac-ul pornit dar a adisparut fenomenul,incearca un tester poate ai vreo defectiune la mine nu a fost nici o defectiune multa bafta...
  • madalin8

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
La prima pornire cand motorul este rece nu are nimic functioneaza ok, dar cand motorul este cald si o pornesc face urat de tot, dar numai la pornire si numai la relanti, cum am scris si mai sus daca o turez o data mai tare "pe liber" isi revine.
  • Phantom

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Curata egr si clapeta acceleratie, apoi vezi daca mai apar problemele.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
La clapeta ma gandeam si eu...
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sper sa nu fiti dezamagiti : la mine nu s-a rezolvat nimic nici cu clapeta, nici cu EGr-ul (chiar blindat) , nici cu schimbatul senzorilor .....
  • madalin8

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Dar? Ce ai facut? Ai aceeasi problema?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Oarecum aceeasi problema .
Am intercalat un teu intre capacul culbutori si furtunul gofrat de la galleria de admisie si am introdus un aport de aer proaspat care a dus la cresterea relantiului la 900 - 950 rpm . Aportul de aer proaspat se regleaza prin strangularea ,pana la obtinerea turatiei dorite , a unei tevi de 8 mm de CU.
  • vex89

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pobleme opel astra h z16xep....se opreste la relanti.....am schimbat pana acum ecu,clapeta acceleratie,modul aprindere,panou sigurante motor si nici o schimbare.....pe unde am tot fost zic ca e de la partea electrica ceva....dar nimeni nu ii da de cap...daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.ms
  • adESGo

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
La mine la Vectra B Z16XE au aparut probleme asemanatoare odata cu schimbarea bujiilor. Mi s-au recomandat bujii Beru darpoate nu au specificatiile corespunzatoare, Inainte aveam Bosch.
Inclin sa cred ca si la voi este o problema electrica ... poate de la bujii?
  • madalin8

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Mmm la asta nu m-am gandit, am schimbat recent si bujiile dar nu am fost atent daca facea dinainte sau dupa ce am schimbat bujiile.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Fara diagnoza posibil sa va schimbati toata masina si cine stie de la ce sa fie problema. Faceti metoda agrafa sau pseudoagrafa macar. Daca nici dupa curatare egr si throttle nu dispare, simptomele imi par foarte asemanatoare cu buba crankshaft sensor. Deci neaparat diagnoza.
  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
sau bucuresti si va ajut eu Wink
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cuibusel a scris:.... buba crankshaft sensor.....

Poti dezvolta mai amplu aceasta afirmatie ?
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Deci e vorba despre senzor vibrochen (turatie), dar doar prin DIAGNOZA poti sa fi sigur ca este defect (altfel trebuie sa il demontezi ca sa ii masori rezistenta). Asa ca fa o diagnoza si daca ai P0335 la eroare cam de acolo ti se trage, pana atunci numa dai la nimereala.
Cel mai complex post e aici, nu e motorul tau dar sunt rude: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ceva asemanator: de curand am sesizat rateuri sporadice in functionarea motorului (sesizabile la turatii joase) la z16xep 50000km. Dupa vreo 2000km parcursi s-a aprins martorul de evacuare si situatia s-a inrautatit (cu AC pornit dadea sa moara motorul cand porneam de pe loc). Presat de timp si in necunostinta de cauza am mers direct la Ecomax - diagnosticare: modul aprindere defect. M-a costat ~1000 ron si evident mi-au dat piesa defecta. Se mai poate folosi la ceva? Se poate repara? Este acelasi lucru cu bobina de inductie?
Bujiile la ce interval trebuie inlocuite si ce model trebuie pt Meriva?
Sper sa nu mai apara fenomenul (am facut doar vreo 500km deocamdata)
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut,daca mai e cineva sa ma ajute.Am un H ,Z16XEP din 2005 care da rateuri la rece iar dupa ce se incalzeste putin,5-10 min isi revine.Mentionez ca acum 2 luni avea un tremurat usor si aveam niste bujii mai vechi Beru cu 4 craci,cand le-am pus pe alea mergea ca nou motorul,am facut cu ele cam 2000 km si intr-o zi ,acum 2 sapt. a inceput sa mearga in 3.Facut test "pedala" ecn 0301 si clar era bobina (probabil a crapat din cauza bujiilor vechi ?asa am mai citit pe net)Am cumparat bobina noua DELPHI si am zis sa pun si bujii noi asa ca am gasit la oferta ,ultimul ragnet Bosch cu 4 craci cu care mergea cam tremurat si pe BC imi arata la relanti 7-8 consum in loc de 5-6.Asa ca am zis sa schimb cu ceva simplu cu 1 crac si am pus NGK ,la care am reglat gap-ul la 0,9mm,acum problema e ca da rateuri la rece,am fost la tester si am doar o eroare veche (1113)care n-are nici o legatura cu ce are acum.Ofi de la bujii?Ce sa mai pun?Sa pun Beru cu 4 craci,dar noi? Sau nu e de la bujii?Ms.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pentru P1113 P1113: Port Deactivation Position Sensor Circuit Low Voltage ...
www.clubopel.com › Tutoriale
Poate te descurci singur...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR