- soulfly
- OP
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
asa cum spune si titlul as vrea cateva sugestii despre cum as putea sa pozitionez stergatorul (unul din ele) in pozitie verticala-pe mijlocul parbrizului
mentionez ca am cautat pe forum si nu am gasit nimic despre asa ceva.
nu e musai sa fac chestia asta , depinde de anvergura modificarilor.
are cineva idee? astept pareri pro sau contra .
mentionez ca am cautat pe forum si nu am gasit nimic despre asa ceva.
nu e musai sa fac chestia asta , depinde de anvergura modificarilor.
are cineva idee? astept pareri pro sau contra .
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
sa inteleg ca vrei un look sportiv gen DTM?
daca tu pozitionezi unul din ele vertical, te vei trezi ca nu se mai misca mai deloc pt ca trebuie sa ai o anumita cursa a bratului, in sensul respectiv...e ca si cum tu ai incepe cursa cu bratul deja la 90%...ti-ar mai sterge cativa cm patrati de parbriz.
daca vrei look sportiv vezi ca exista (si in mod sigur aduc "baietii buni" care vand tuningareli) kit-uri cu un singur brat (la nemti gasesti o groaza pt destule modele si marci).
in rest, in afara lookului nu prea vad ce mare smecherie rezolvi..ci dimpotriva, vei ramane cu zone neacoperite...inca ceva..crezi ca daca ar fi fost mult mai bine cu un singur brat pt traficul normal (lasam masinile de curse deoparte) nu ar fi facut direct producatorii? eu stiu doar cateva mertzane cu un singur brat din fabrica..modele mai vechi ca W124 si 190-ul...
daca tu pozitionezi unul din ele vertical, te vei trezi ca nu se mai misca mai deloc pt ca trebuie sa ai o anumita cursa a bratului, in sensul respectiv...e ca si cum tu ai incepe cursa cu bratul deja la 90%...ti-ar mai sterge cativa cm patrati de parbriz.
daca vrei look sportiv vezi ca exista (si in mod sigur aduc "baietii buni" care vand tuningareli) kit-uri cu un singur brat (la nemti gasesti o groaza pt destule modele si marci).
in rest, in afara lookului nu prea vad ce mare smecherie rezolvi..ci dimpotriva, vei ramane cu zone neacoperite...inca ceva..crezi ca daca ar fi fost mult mai bine cu un singur brat pt traficul normal (lasam masinile de curse deoparte) nu ar fi facut direct producatorii? eu stiu doar cateva mertzane cu un singur brat din fabrica..modele mai vechi ca W124 si 190-ul...
- elegance
- *****
- 3,082 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,082
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
de putut se poate orice la o masina..cu adaptari iti poti pune si 3 stergatoare ca la camion si totusi nu inteleg care e diferenta..ziceai de E-uri si S-uri...ciudat e ca sunt astfel de modele, dar nu sunt cazuri mai rare...probabil e ca optiune in lista dotarilor...
oricum chiar si la acele mertzane, nu cred ca iti ramane stergatoarea pe mijlocul parbrizului (am vazut la toate cu un singur brat, ca sta "cuminte" la baza parbrizului).
poate ne lamureste cineva care s-a mai confruntat cu asa ceva, care ar fi avantajul bratului blocat pe mijloc...banuiesc ca tine de aerodinamica, la masinile GT pt LeMans mai inteleg, dar la una de serie?
oricum chiar si la acele mertzane, nu cred ca iti ramane stergatoarea pe mijlocul parbrizului (am vazut la toate cu un singur brat, ca sta "cuminte" la baza parbrizului).
poate ne lamureste cineva care s-a mai confruntat cu asa ceva, care ar fi avantajul bratului blocat pe mijloc...banuiesc ca tine de aerodinamica, la masinile GT pt LeMans mai inteleg, dar la una de serie?
- elegance
- *****
- 3,082 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,082
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
b28cxh a scris:... oricum chiar si la acele mertzane, nu cred ca iti ramane stergatoarea pe mijlocul parbrizului (am vazut la toate cu un singur brat, ca sta "cuminte" la baza parbrizului)...
Intradevar stergatorul sta la baza parbrizului dar nu inteleg de ce zici ca sunt rare... Eu nu am vazut W210 (E class'ul din 1995–2003) cu 2 stergatoare. la modelul nou nu stiu 100% ca inca nu au aparut pe oser.
b28cxh a scris:... care ar fi avantajul bratului blocat pe mijloc...banuiesc ca tine de aerodinamica, la masinile GT pt LeMans mai inteleg, dar la una de serie?
In afara de faptul ca arata "cool" dar sterge mai prost nu vad nici eu rostul.
- soulfly
- OP
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
va multumesc pentru parerile voastre.
normal ca e vb numai de look , nu m-am gandit niciodata ca e ceva practic si ca o sa stearga mai bine parbrizul.
as vrea un look sportiv,dar daca necesita prea multe resurse am sa renunt.
si daca tot vb de mercedes,astia au facut un sistem mai destept la stergator si in dreptul plafonului se lasa cativa cm. in jos(ca sa nu atinga chederul) apoi revine la pozitia din care a plecat.in acest mod acopera mai mult spatiu din parbriz,stergatorul fiind mai mare.
b28cxh:
"daca tu pozitionezi unul din ele vertical, te vei trezi ca nu se mai misca mai deloc pt ca trebuie sa ai o anumita cursa a bratului, in sensul respectiv...e ca si cum tu ai incepe cursa cu bratul deja la 90%...ti-ar mai sterge cativa cm patrati de parbriz. "
asta ma ducea si pe mine capul ,ma refeream ,normal, la modificari.nu am stiut ca exista kituri pentru asa ceva...am vazut pana acum ceva cataloage de tuning,dar nu kitul respectiv...apropo stie cineva unde pot gasi si ceva preturi?
normal ca e vb numai de look , nu m-am gandit niciodata ca e ceva practic si ca o sa stearga mai bine parbrizul.
as vrea un look sportiv,dar daca necesita prea multe resurse am sa renunt.
si daca tot vb de mercedes,astia au facut un sistem mai destept la stergator si in dreptul plafonului se lasa cativa cm. in jos(ca sa nu atinga chederul) apoi revine la pozitia din care a plecat.in acest mod acopera mai mult spatiu din parbriz,stergatorul fiind mai mare.
b28cxh:
"daca tu pozitionezi unul din ele vertical, te vei trezi ca nu se mai misca mai deloc pt ca trebuie sa ai o anumita cursa a bratului, in sensul respectiv...e ca si cum tu ai incepe cursa cu bratul deja la 90%...ti-ar mai sterge cativa cm patrati de parbriz. "
asta ma ducea si pe mine capul ,ma refeream ,normal, la modificari.nu am stiut ca exista kituri pentru asa ceva...am vazut pana acum ceva cataloage de tuning,dar nu kitul respectiv...apropo stie cineva unde pot gasi si ceva preturi?
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
incer sa iti fac rost maine de o cotatie...cei de la racingnick.ro imi dadusera, prin cineva, un catalog cu astfel de kituri (din De, normal) din care, cica, as fi putut comanda prin ei.
numai sa nu coste mai mult decat o vectra A din DE glumesc...oricum sunt curios cum se monteaza pt ca in catalogul ala nu aratau decat niste masini cu cate un brat si lista de coduri si masini compatibile dar nu si cum se monteaza...ma gandesc ca vine cu un nou motor de stergatoare or smth
numai sa nu coste mai mult decat o vectra A din DE glumesc...oricum sunt curios cum se monteaza pt ca in catalogul ala nu aratau decat niste masini cu cate un brat si lista de coduri si masini compatibile dar nu si cum se monteaza...ma gandesc ca vine cu un nou motor de stergatoare or smth
- soulfly
- OP
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
iti multumesc pentru timpul acordat mie
astept sa vad la cat s-ar ridica investitia ,ca daca e mai mult decat o vectra a o sa ma multumesc cu 2 , cele de pe masina ...
banuiesc ca e tot angrenajul de la stergator : un motoras + o tija care comanda stergatorul.poate faci rost de vreo poza ?
oricum poate are cineva idee de vreo posibila modificare la cele stock
astept sa vad la cat s-ar ridica investitia ,ca daca e mai mult decat o vectra a o sa ma multumesc cu 2 , cele de pe masina ...
banuiesc ca e tot angrenajul de la stergator : un motoras + o tija care comanda stergatorul.poate faci rost de vreo poza ?
oricum poate are cineva idee de vreo posibila modificare la cele stock
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
pana reusesc sa dau de desteptii astia (ca nu mi-au rasp la tel azi) uite niste linkuri utile:
http://www.stormwipers.com/..._cavalier_mk3.asp
110 lire +tva costa pt Vectra..in UK..nu stiu cat de mare o fi diferenta in DE, dar nu cred sa fie mai ieftin kit-ul de 200 euro in RO, tinand cont ca de obicei "tunerii romanasi" isi adauga de la 100% in sus.
uite si aici:
http://www.bonrath.com/e/go.htm
Deci nu vine cu un nou motoras..ci e doar un sistem biela manivela (parca asa ii zice ? )
http://www.stormwipers.com/..._cavalier_mk3.asp
110 lire +tva costa pt Vectra..in UK..nu stiu cat de mare o fi diferenta in DE, dar nu cred sa fie mai ieftin kit-ul de 200 euro in RO, tinand cont ca de obicei "tunerii romanasi" isi adauga de la 100% in sus.
uite si aici:
http://www.bonrath.com/e/go.htm
Deci nu vine cu un nou motoras..ci e doar un sistem biela manivela (parca asa ii zice ? )
- soulfly
- OP
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
deci:110 lire+taxe +taxe la noi sigur ramane asa ...
mersi mult pentru informatii,as fi curios cu ce pret ajunge la noi.
am gasit un pret informativ aici :
http://www.tij-power.com/pa...sk_20031025_10452
nu prea se merita daca e asa,as incerca ceva modificari,dar pentru asta trebuie sa am timp de demontat...
mersi mult pentru informatii,as fi curios cu ce pret ajunge la noi.
am gasit un pret informativ aici :
http://www.tij-power.com/pa...sk_20031025_10452
nu prea se merita daca e asa,as incerca ceva modificari,dar pentru asta trebuie sa am timp de demontat...
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
mda..oricum fiecare face ce doreste cu masina lui..dar sincer, pt o vectra A, eu as recomanda investitia in piese de calitate, care sa o tina in forma buna si sa ai o masina care sa nu t lase la greu...cel putin, d p meu d v, tuningarelile nu prea isi au rostul mai ales la motorizarea noastra...e pacat sa fie afara vopsit gardul si inauntru "catelul" adica sa arate sportiv pe-afara si sa ramanem cu aceiasi caluti...pe un V6 sau 2.0 t, tot inainte, se asorteaza foarte bine un tuning exterior....ma rog, e parerea mea "old school".
desigur si eu mi-as fi dorit un V6 sub capota, capota unei calibre chiar deh....si daca benzina ar fi fost la pret de Dubai...
desigur si eu mi-as fi dorit un V6 sub capota, capota unei calibre chiar deh....si daca benzina ar fi fost la pret de Dubai...
- soulfly
- OP
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
b28cxh a scris:mda..oricum fiecare face ce doreste cu masina lui..dar sincer, pt o vectra A, eu as recomanda investitia in piese de calitate, care sa o tina in forma buna si sa ai o masina care sa nu t lase la greu...cel putin, d p meu d v, tuningarelile nu prea isi au rostul mai ales la motorizarea noastra...e pacat sa fie afara vopsit gardul si inauntru "catelul" adica sa arate sportiv pe-afara si sa ramanem cu aceiasi caluti...pe un V6 sau 2.0 t, tot inainte, se asorteaza foarte bine un tuning exterior....ma rog, e parerea mea "old school".
desigur si eu mi-as fi dorit un V6 sub capota, capota unei calibre chiar deh....si daca benzina ar fi fost la pret de Dubai...
desigur si eu mi-as fi dorit un V6 sub capota, capota unei calibre chiar deh....si daca benzina ar fi fost la pret de Dubai...
tare !
mergem pe investitie de piese de calitate pentru o mai buna functionare.cred ca am tras concluziile cuvenite.multumesc pentru sfaturi.
ai un punct de la mine la mesaje informative.
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
eh..stiu ca suna oarecum funny...dar o spun din propria experienta..pt ca batranica asta de vectra alearga fara probleme in lung si lat, producand lei...si, sincer, foarte multe realizari le datorez masinii asteia si faptului ca, desi a trecut prin multe (de la gropi pana la noroaie, apa/inundatii etc ) pana acum nu a cedat nimic la ea (doar un capat de bara schimbat in 3 ani si peste 90mii km).
la inceput si eu cautam tot felul de tuningareli, ba kituri cu spoiler+praguri, ba eu stiu ce accesorii de interior, eleroane sau mai stiu eu ce, inclusiv ma batea gandul sa dau 200 si ceva de euro sa ii cumpar kit de geamuri electrice, ca desi e CD, nu are decat oglinzile electrice...
nu avem ce-i face soulfly..e doar o veche masina din clasa medie, de acum 15 ani, cu un motor conceptie anii 80, de 90cp...nu prea ai ce sa ii ceri - nu e nici o versiune sport sa zici ca in ciuda varstei rupe asfaltul, nu e nici vreun mertzan elegant din 90s cu piele si alte optionale....e pur si simplu o masina cu care iti poti face treaba..daca te apuci sa bagi banu in tuningareli pt ea constati ca e mai convenabil sa te duci in DE, sa iti aduci un 2.0 ceva, de preferinta un GT sau CDX si deja ai ca rezultat ceva mai "rasarit", cu destule dotari extra.
bafta
la inceput si eu cautam tot felul de tuningareli, ba kituri cu spoiler+praguri, ba eu stiu ce accesorii de interior, eleroane sau mai stiu eu ce, inclusiv ma batea gandul sa dau 200 si ceva de euro sa ii cumpar kit de geamuri electrice, ca desi e CD, nu are decat oglinzile electrice...
nu avem ce-i face soulfly..e doar o veche masina din clasa medie, de acum 15 ani, cu un motor conceptie anii 80, de 90cp...nu prea ai ce sa ii ceri - nu e nici o versiune sport sa zici ca in ciuda varstei rupe asfaltul, nu e nici vreun mertzan elegant din 90s cu piele si alte optionale....e pur si simplu o masina cu care iti poti face treaba..daca te apuci sa bagi banu in tuningareli pt ea constati ca e mai convenabil sa te duci in DE, sa iti aduci un 2.0 ceva, de preferinta un GT sau CDX si deja ai ca rezultat ceva mai "rasarit", cu destule dotari extra.
bafta
- soulfly
- OP
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
in mare ai dreptate,dar cum sa-ti spun....m-am atasat foarte mult de aceasta masina si am bagat ceva bani ca sa mearga asa cum imi place mie.m-am apucat sa o aranjez estetic dupa ce am facut sa mearga motorul ceas.imi place sa o vad aranjata si un pic deosebita fata de alte vectre,deh, am si eu un fix.dupa cum vezi nu sunt absurd si am renuntat la ideea cu acest stergator vertical,in mare parte si datorita tie.am dechis topicul tocmai ca sa impartassc acesta idee si cu altcineva.sper sa invete cineva ceva de aici,daca e ceva de invatat. din punctul meu de vedere, pentru vectra a c18nz declar topic inchis.