ionu93
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salut tuturor! Am si eu o intrebare, am probleme cu masina si nimeni nu stie exact care ar putea fii problema!
Mentionez ca am probleme cu turbina!
Problema e urmatoarea: Masina trage foarte greu... e lenesa si turbina fluiera foarte tare, ideea e ca daca ma urc cu masina pe autostrada si o aduc la 130km/h dupa cateva minute (tin masina la 130km/h) isi da drumul si trage cum nu o face in mod normal. Opresc motorul si trebe sa o iau de la inceput cu aceasta operatiune sa am din nou puterea pe care o avem.
Credeti ca m-ati putea ajuta? Va multumesc mult!
Mentionez ca am probleme cu turbina!
Problema e urmatoarea: Masina trage foarte greu... e lenesa si turbina fluiera foarte tare, ideea e ca daca ma urc cu masina pe autostrada si o aduc la 130km/h dupa cateva minute (tin masina la 130km/h) isi da drumul si trage cum nu o face in mod normal. Opresc motorul si trebe sa o iau de la inceput cu aceasta operatiune sa am din nou puterea pe care o avem.
Credeti ca m-ati putea ajuta? Va multumesc mult!
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
......am probleme cu masina si nimeni nu stie exact care ar putea fii problema! .....
Nici nu are cum sa stie cineva la fix pentru ca sint foarte multe variabile.
Intai ai nevoie de o diagnoza pe tester , afla codurile de eroare si te va ajuta cineva de pe forum cu interpretarea lor.
Apoi , un minim de verificari le poti face si tu acasa ..... poti arunca o privire la:
- circuit vacum ( furtunase sarite, ciupite, etc)
- electrovalva ce comanda turbina ( intre pedalier si motor cu acces de sub masina)
- capsula vacumatica a turbinei - sa nu fie fisurata membrana
- tija west-gate ( tot pe turbina) - joc , distanta de lucru , momentul actionarii
- sistemul de ungere al turbinei - cele 2 racorduri ulei ce realizeaza circuitul de ungere a turbinei
- furtunele si colierele de la turbina la intercoler ; de la intercooler la EGR - sa nu fie crapate, destranse
- intercooler - daca e plin cu ulei , fisurat , etc
- admisie ( EGR de verificat/curatat , galerie admisie, senzor MAP din galerie , etc)
- evacuare , catalizator infundat , fisuri pt aer fals pe evacuare
- ECU , lipituri reci , motorina in mufa M a ECU , etc.
- si da ...turbina - de verificat jocul axului ( scoti furtunul din capatul ei si-ti bagi degetele acolo miscand de ax), vezi cit ulei gasesti pe furtune, demontarea e dificila la y17dt ( se demonteaza aproape toata fatza masinii) iar reconditionarea nu prea iese la stilul asta de turbina.
E ceva de lucru de aceea e bine sa incepi cu o diagnoza. Uneori te scuteste de multa munca.
...sincer , n-am inteles din descrierea ta ce se intampla la 130km/h ! ..... ai mentionat ca masina dupa valoarea asta merge bine si trage .... atunci de ce trebuie sa opresti ? ? ?
Nici nu are cum sa stie cineva la fix pentru ca sint foarte multe variabile.
Intai ai nevoie de o diagnoza pe tester , afla codurile de eroare si te va ajuta cineva de pe forum cu interpretarea lor.
Apoi , un minim de verificari le poti face si tu acasa ..... poti arunca o privire la:
- circuit vacum ( furtunase sarite, ciupite, etc)
- electrovalva ce comanda turbina ( intre pedalier si motor cu acces de sub masina)
- capsula vacumatica a turbinei - sa nu fie fisurata membrana
- tija west-gate ( tot pe turbina) - joc , distanta de lucru , momentul actionarii
- sistemul de ungere al turbinei - cele 2 racorduri ulei ce realizeaza circuitul de ungere a turbinei
- furtunele si colierele de la turbina la intercoler ; de la intercooler la EGR - sa nu fie crapate, destranse
- intercooler - daca e plin cu ulei , fisurat , etc
- admisie ( EGR de verificat/curatat , galerie admisie, senzor MAP din galerie , etc)
- evacuare , catalizator infundat , fisuri pt aer fals pe evacuare
- ECU , lipituri reci , motorina in mufa M a ECU , etc.
- si da ...turbina - de verificat jocul axului ( scoti furtunul din capatul ei si-ti bagi degetele acolo miscand de ax), vezi cit ulei gasesti pe furtune, demontarea e dificila la y17dt ( se demonteaza aproape toata fatza masinii) iar reconditionarea nu prea iese la stilul asta de turbina.
E ceva de lucru de aceea e bine sa incepi cu o diagnoza. Uneori te scuteste de multa munca.
...sincer , n-am inteles din descrierea ta ce se intampla la 130km/h ! ..... ai mentionat ca masina dupa valoarea asta merge bine si trage .... atunci de ce trebuie sa opresti ? ? ?
ionu93
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
criss1000
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
ionu93 a scris:la 130 de km/h isi da drumul dintr-o data simt cum o ia din loc ! nu trebuie sa opresc motorul pot sa merg asa pana la Paris si inapoi, dar in momentul in care am oprit motorul trebuie reluata aceeasi operatiune pentru a avea putere!
...... ce ciudat mah ....opelul meu moare la 130km/h intrand in limp-mode ....al tau la aceeasi valoare invie !
Parca asa , imi vine mie sa zic, ca pana la cele 3000 de ture ( banuiesc ca ai cam atat la 130km/h) turbina ta se chinuie sa acumuleze presiune dupa care iti apare zvacul ala si totul se face primavara ....
Mai poti verifica daca in timpul accelerarii pe loc , furtunul ce pleaca de la intercooler la EGR se intareste. Rogi pe cineva sa accelereze si tu ti mana pe furtun.