Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o problema nush d c nu mai mai vrea mai mult de 120km/h maxim 130km/h intr a5a la 3000 de ture cu pedala la fund si pe la 2800 de rot\min mi se aprinde martorul cheie de la motor. ce sa fie ?

1 debitmetrul
2 sonda lambada
3 turbosuflanta obosita?

mentionez ca imi da ulei pe la turbosuflanta imi arunca pe motor


Ultima modificare făcută de madboy la Mie 13 Jun, 2007 10:14 pm
Skip ads

  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Hmm...pai hai sa vedem:
1. din cate stiu eu motoarele 1.7 dti nu au sonda lambda(sper sa nu gresesc)
2. daca este de vina debitmetru este relativ usor sa-ti dai seama(cum simti tu masina?trage?nu trage?)
3. cel mai probabil este de la EGR
4. cat despre scurgerea de ulei habar nu am
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai masina a inceput sa mai traga pentru ca am schimbat filtru de motorina recent. dar nu cum ar trebui si mai mult de 130 nu se duce nici moarta ce sa fac ? si la EGR mam uitat si nimic tot la fel merge
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Schimba titlul topicului in ceva mai descriptiv !

Citeste regulamentul forumului! (ai link in semnatura mea sau in meniu)
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
nu mai isi da nimeni cu parerea?
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
valva solenoid(parerea mea)Oare?
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
si aia unde e? ce pot sai fac vreau si eu mai multe detali
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu spun sa scoti mufa de la debitmetru sa vezi daca se duce masina, in caz ca da schimba debitmetrul. Prima solutie.
Daca nu curata egr-ul- a doua solutie
A treia solutie mergi la un tester sa iti spuna codurile de eroare din calculator. Bafta
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
am patit si eu chestia asta pe autostrada de vreo 2 ori... nu trecea la un moment dat cu pedala la fund de
120km/h.

dupa ce am lasat-o sa scada putin in viteza.... 110-115km/h... am accelerat din nou si a ajuns fara probleme la 160-165 (mai mult mi-e frica mie... plus ca la 160 motorul are cam 3800-3900rpm... destul de mult).

Debitmetru nu cred ca are cum sa fie... poate EGR...
Sa fie si la mine un inceput de ceva rau?

Nu s-a aprins nimic in bord in momentele respective.
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am scos mufa la debitmetru si tot asa merge , am curatat EGR si sa zic ca a mers mai bine un pik dar acum e la fel.

Si la mine tot timpul nu trece de 120km\h nu doar odata si mai vreau sa zic ceva . o fiii de la presiunea la ulei? ca mie imi mai supura pe la motor ulei mai exact pe langa turbo si inca nu mam uitat
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca tu ai fisurat un furtun de la turbina si pierzi din presiune, din aceasta cauza motorul nu trage. Desfa furtunele de la turbina, verificale, schimba colierele.
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sau nu mai merge turbina . sincer nu am verificat dar o sa verific
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am o banuiala ca e de la un furtun pentru ca la viteza cand am 3000 si schimb are asa un pik de demaraj apoi moare si merge normal nush cum sa explic . Embarassed sau se poate sa fie de la intercooler (de la radiatorul ala micutz ) ca la mine e fisurat si se vede ca da putin ulei pe acolo, e bine ? ce sa fac sa il lipesc ? dar eu orcum caut fisuri in furtune crec sa le schimb pe toate pun noi cu tot cu coliere

Apropo cum se ia presiunea la ulei? ca st curios sa stiu o fii si din cauza asta
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur ai o pierdere pe instalatia de aer( o fi un furtun, sau ma sigur intercoolerul) de aia pe masura ce accelerezi pierzi din putere, aerul neintrand cu presiune in galeria de admisie si in cantitate mult mai mica.Sa te uiti sa vezi daca nu scoate si ceva fum negru masina cand e accelerata.
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am desfacut azi tot circuitul de aer si lam verificat aveam la intercooler o pierdere se vedea ca supura putin ulei si lam spalat cu diluant si am lipit mi se pare ca trage un pik mai bine dar tot asa e nu trece de 120k\h
nush ce poate fii
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@madboy , salut si eu am avut (de fapt mai am) aceiasi problema .
Doar ca la mine dupa 5 km de forja , isi dadea drumul si mergea ok ,
trecea de 3000 de ture .
Exact ca si al tine , pierdeam din putere la schimbarea treptelor .
de la 3000 de ture scadea la 1500 de ture .
dupa aceea scadea de la 3000 la maxim 2500 de ture si avea putere .
Mi-am cumparat un debitmetru nou BOSCH 450 ron si l-am montat la firma autorizata
pentru garantie , dupa montare mergea mult mai prost decit inainte si nu isi mai dadea drumul
dupa 5 k m ci mergea la fel permanent .
Am fost la Gold&Platin si la tester a iesit totul ok , doar ca nu merga , nu tragea .
Mecanicul de acolo a inlocuit debitmetru cu altul de la ei . si am iesit in probe ,
scurma pamintul ! concluzia debitmetru defect .
Mecanicul mi-a zis ca debitemetru citeste o plaja de valori , si era in plaja de valori si de aceea nu dadea eroare .
Parerea mea , roaga pe cineva cu masina ca a ta sa iti imprumute debitmetru si faci o proba .
Se scoate usor , si e mai bine ca sa nu ai cheia in contact .
Ce sa mai zic , astept sa-mi vina debitmetru nou de pe garantie si sa vad daca scurma pamintul .
Succes , te mai tin la curent
  • Nyke69
  • *
  • 16 mesaje
  • din 16 Aug 2007
  • Astra 2003 hmm.... pai 2.0DTI
  • Constanta
  • Nyke69

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 hmm.... pai 2.0DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Confused Eu am patit acelasi lucru la opelu meu 2.0DTI, la mine era un furtunas de la vacum (langa baterie se afla) si dupa ce l-am "gadilat" Laughing a mers...la mine nu trecea de 140 si nu tragea de loc. sa nu dai banii degeaba. bafta
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Madboy, este senzorul de presiune de pe galeria de admisie. Eventual mergi la un tester sa verifice parametrii de functionare ai acestui senzor. Eventual poti imprumuta unul de la cineva pentru verificare ca sa te convingi.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Spuneai ceva mai sus ca pierzi ulei pe la turbina, asa ca ai face bine sa verifici valva westgate care deschide turbina, e posibil sa nu lucreze cum trebuie sau la capacitate max si de aia sa se plafoneze masina.
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pe unde se afla acest senzor de presiune de pe galeria de admisie?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR